Wees hem maar dankbaar voor die goal tegen Bordeauxquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat heb ik ook elke keer als ik die rotkop weer op tv zag
het lijkt me dat je iedereen die kaarten kan laten halen, dat is met een (s)cc ook zoquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:09 schreef WasQ het volgende:
Een vraagje voor iemand die er bekend mee is:
Ik wil graag zaterdag kaarten kopen voor PSV - Spurs. Ik heb een CC van de Supportersvereniging, dus dat is geen probleem.
Echter, ik kan zaterdag zelf met geen mogelijkheid de kaartjes kopen. Nou gaat een maat van me mee, dus hij wil het doen.
Kan dat? Of moet degene van wie de kaart is het zelf doen?
En kan je voor PSV - Spurs kaartjes kopen via internet of de telefoon? Lijkt me in dat geval moeilijk te controleren of ze de kaarthouder voor zich hebben of niet.
Iemand die me dit duidelijk kan maken? Alvast bedankt!
en ook iets van 4-5 assistsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:23 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Sinds z'n terugkeer na het uitje bij PSV heeft ie 3 keer gescoord in 9 wedstrijden..
Van FOK! sport.quote:Afellay krijgt meeste geel mee
Door Matthias (Veritaz) op donderdag 28 februari 2008 17:12
Bron: AD
Een overtreding maken op Ibrahim Afellay is een dure zaak. Al zeventien keer bekeurde de scheidsrechter een overtreding op de middenvelder van PSV.
Met die zeventien keer is Afellay het meest favoriete doel van grove charges. Op gepaste afstand volgen Anouar Hadouir (Roda JC), Nordin Amrabat (VVV) en Romano Denneboom (Twente) met allen elf keer geel mee.
Afellay heeft soms moeite het feit dat hij zo vaak onderuit gehaald wordt. "Dan spring ik op en dan hoor je tegenstanders zeggen: ‘Ik raak hem niet’. Maar als ze me wel raken, dan kan ik de wao in."
De jonge international leert echter wel om te gaan met de manier waarop tegenstanders hem bespelen, vindt ook Sef Vergoossen. "Misschien was het eerder zo dat hij tegenstanders te veel de kans gaf om hem te raken, maar dat is nu absoluut niet meer het geval", zegt de oefenmeester.
Je hoeft je niet te identificeren bij het kopen van kaartjes, dus het kan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
het lijkt me dat je iedereen die kaarten kan laten halen, dat is met een (s)cc ook zo
Als hij dat niet snel genoeg leert, mag ie wieberen. Laat hem dan maar in Italië of Argentinië tot 'bloei' komen. Daar naar toe verhuren zou ook een optie kunnen zijn.quote:Veel critici menen dat Afellay om schoppen vraagt, omdat hij vaak erg lang aan de bal is. Ronald Koeman wees de international er al op dat hij zijn acties meer moet doseren, Vergoossen zit op precies dezelfde lijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Als hij dat niet snel genoeg leert, mag ie wieberen. Laat hem dan maar in Italië of Argentinië tot 'bloei' komen. Daar naar toe verhuren zou ook een optie kunnen zijn.
Ga nog effe serieus op die gast in ook.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Hij bewijst dit seizoen gewoon de beste voetballer van PSV, misschien wel de Eredivisie te zijn. Ja zijn rendement moet omhoog, maar een blinde ziet dat hij met kop en schouders boven de rest van het veld uitsteekt.
Tel daarbij zijn score van PSV bij op en hij staat al het hele seizoen prima te voetballen dus.quote:
inderdaad. Alleen in de 'grote' wedstrijden van 020 heeft ie nog niks laten zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tel daarbij zijn score van PSV bij op en hij staat al het hele seizoen prima te voetballen dus.
Het kan niet altijd feest zijn. Maar zelfs als hij de rest van het seizoen geen bal meer zou raken zou hij cijfermatig gewoon een goed seizoen hebben gedraaid voor een aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
inderdaad. Alleen in de 'grote' wedstrijden van 020 heeft ie nog niks laten zien.
Haha Bakkal technisch sterk.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Affelay helemaal niet zo imponerende voetballer, hij kijkt naar beneden tijdens het dribbelen weinig rendement en heel statisch zoals hij voetbalt, geen flair zoals brazilianen of spanjaarden. Nee dan vind ik Bakkal een veel betere voetballer die technisch sterk is, snel is en een neusje voor de goal, mocht PSV Bakkal behouden dan kunnen jullie daar nog veel lol mee beleven.
Zoals? Veel meer dan de bal voor zich uit trappen kan hij niet hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Noem het practische techniek!
mid.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onder techniek schaar ik ook het balgevoel, hij kapt toch vaak genoeg tegenstanders uit, rent ze er idd op snelheid uit, goed schot, kopsterk, goed vrij lopen, goede kaats. Gewoon een completere voetballer dan Affelay, maar is Bakkal een spits of mid?
Face it, hij staat vast op zijn plaats. De Nederlandse competitie is zo ongeveer de enige competitie waar je vanaf de middenveldplaats een bal kan scoren. Zie ook Cocu, die in Breda als gevolg van kramp niet ver meer kon lopen en vanuit de middencirkel nog moeiteloos doeltrof.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tel daarbij zijn score van PSV bij op en hij staat al het hele seizoen prima te voetballen dus.
Valt wel mee met dat schot, valt wel mee met die kaats, valt wel mee met dat balgevoel. Wat Bakkal echt fantastisch kan, is positiewerk. Dus vrij lopen, maar ook positioneel meeverdedigen. Voor de rest is het echt niet goed.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Onder techniek schaar ik ook het balgevoel, hij kapt toch vaak genoeg tegenstanders uit, rent ze er idd op snelheid uit, goed schot, kopsterk, goed vrij lopen, goede kaats. Gewoon een completere voetballer dan Affelay, maar is Bakkal een spits of mid?
Iemand die voortdurend op de grond ligt steekt inderdaad boven het veld uit. Jouw opmerkelijke zienswijze had van Cruijff kunnen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Hij bewijst dit seizoen gewoon de beste voetballer van PSV, misschien wel de Eredivisie te zijn. Ja zijn rendement moet omhoog, maar een blinde ziet dat hij met kop en schouders boven de rest van het veld uitsteekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |