SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Zo verpesten ze het natuurlijk wel voor ons.. Weet ik hoeveel minuten de 0 houden en dan tegen Ajax hoeft het zeker ineens niet meer..quote:
nope.. ik ben er ook nog niet gerust op...quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. Ben ik de enige die echt nog niet zeker is van het kampioenschap?
Het IS gewoon nog niet zeker. Maar ik ben benieuwd wie ons tegen wil houden... als PSV vanmiddag "gewoon" wint... dan stijgen de kampioenschapskansen weerquote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Zwansen het volgende:
Verdomme. Ben ik de enige die echt nog niet zeker is van het kampioenschap?
Gerust ook zeer zeker nog niet. Daar is PSV te labiel voor.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nope.. ik ben er ook nog niet gerust op...
NAC het gewoon minimaal een punt moeten pakken. Dan was het vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het IS gewoon nog niet zeker. Maar ik ben benieuwd wie ons tegen wil houden... als PSV vanmiddag "gewoon" wint... dan stijgen de kampioenschapskansen weer
Tsja, het is natuurlijk ook leuk om kampioen te worden na de overwinning op ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 14:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
NAC het gewoon minimaal een punt moeten pakken. Dan was het vanmiddag gedaan.
Dat zou echt super mooi zijn.. kan alleen dan nog niet tippen aan de ontknoping van vorig seizoen, maar dat zal nooit meer voorkomen denk ikquote:Op zondag 24 februari 2008 14:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, het is natuurlijk ook leuk om kampioen te worden na de overwinning op ajax
Klopt...maar voor de harten van de voetbalsupporters is het wat veiliger om "gewoon" te winnenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dat zou echt super mooi zijn.. kan alleen dan nog niet tippen aan de ontknoping van vorig seizoen, maar dat zal nooit meer voorkomen denk ik
quote:Eindstand:
NAC - Ajax
2-3
ach ja, sowieso zelf zo winnen, 9 punten is ook niet onaardigquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef KELDER het volgende:
[..]
Nog niet te vroeg juichen uiteraard, t blijft Ajax
das waar.. maar ik ben ook nog nooit zóóó blij geweest met een kampioenschap..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt...maar voor de harten van de voetbalsupporters is het wat veiliger om "gewoon" te winnen
En Ajax moet nog naar Heerenveen en Eindhoven.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:25 schreef KELDER het volgende:
[..]
[..]
ach ja, sowieso zelf zo winnen, 9 punten is ook niet onaardig
En Groningen en Enschede.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
En Ajax moet nog naar Heerenveen en Eindhoven.
Nog een wedstrijdje of 8?quote:Op zondag 24 februari 2008 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Je vraagt je toch langzamerhand af hoelang PSV nog met dit soort prestaties blijft wegkomen
Ja die titel is al vergeven, zeker als je zo blijft winnenquote:
even ter verduidelijking, je hebt verschillende soorten van hypotheken. Bijvoorbeeld dat je elk jaar 4 miljoen aflost en dat je rente betaald over het resterende schuldbedrag. Maar je kan ook bijvoorbeeld op basis van annuďteiten doen. Dan betaal je elk jaar een zelfde bedrag en dat voor de volledige looptijd. Dan is in het begin de rentefactor groter maar die neemt af. Voordeel is dat je je in het begin niet blauw betaald.quote:Op zondag 24 februari 2008 09:31 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee okee, maar er is een verschil tussen:
- een jaar geen rente kunnen betalen
- een jaar niet kunnen aflossen
In het laatste geval kan je echt wel ergens een lening afsluiten, mocht er iets helemaal misgaan. Nadat de hypotheek is afgelost heeft PSV namelijk ineens geld over. (Waarmee je dan die lening kunt terug betalen, wat leningverstrekkers dus een zekerheid geeft.)
Als dit de situatie is, dan snap ik echt alle heisa niet. De rente wordt dus ook elk jaar al minder.
Ja dacht net hetzelfde... gaan de goede kant opquote:Op zondag 24 februari 2008 16:56 schreef rubbereend het volgende:
en langzaam verliezen de 4 ploegen die een paar weken geleden op 9 punten stonden ook hun puntjesVan Utrecht winnen en niet verliezen van Ajax en dan ziet het er zonnig uit
Was weer eens een Farfalletje hoor.Net als Bakkal.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:38 schreef dndiek het volgende:
Salcido had zijn dag niet
Volgens mij hadden er in de eerste helft wel 2 pingels gegeven mogen worden aan PSV. Farfan die werd neergelegd en een handsbal in de 16.
Maar goed de 3 punten zijn weer binnen
nou farfan was twijfelgeval, hij werd wel duidelijk uit balans gebacht, bakkal had ik meer m'n twijfels en bij de enige pingel tsja.. dat was er geenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Was weer eens een Farfalletje hoor.Net als Bakkal.
Huh, in het Ajaxtopic wordt altijd alleen maar liveverslag tijdens de wedstrijd gepost.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat er vanmiddag veel liveverslag in dit topic is geplaatst. De volgende keer zien we dat graag weer in het liveverslagentopic. BVD.
Voor de volledigheid nog even mijn mailtje:quote:Beste Erik,
Na elke wedstrijd vindt er een evaluatie plaats over de wedstrijd en de verkoopprijzen. De uitkomst van deze evaluatie wordt meegenomen in de gesprekken tussen de clubs waar de afspraken voor de komende wedstrijden worden gemaakt. Het is gebleken dat de prijzen tegen Helsingborgs vrij hoog zijn gebleken. Vandaar dat PSV hun supporters tegemoet wil komen door de prijzen dit keer niet te verhogen terwijl dit normaal gesproken wel gebeurt bij het behalen van een volgende ronde.
Ik hoop dat u in de toekomst meer tevreden zult zijn met de verkoopprijzen.
Met vriendelijke groet,
Annika de Brouwer
Kaartverkoop PSV
Kutverhaal dus.quote:Beste Kaartverkoop PSV,
Tot mijn grote verbazing is er helemaal niks gebeurd met alle kritiek op de hoge toegangsprijzen voor de wedstrijd PSV - H.I.F. De exorbitant hoge prijzen worden enkel niet verhoogd. Nee, dat had er nog eens bij moeten komen! En dit wordt dan als tegemoetkoming gepresenteerd.
Wil PSV van zijn supporters af? Op deze manier het geconstateerde probleem oplossen getuigt niet van het minste respect jegens de supporters.
3 jaar terug betaalde ik even veel voor een halve finale Champions League. Daarbij moet ook aangetekend worden dat er toen een veel beter team op het veld stond dan nu.
Met vriendelijke groet,
Wat een mafkees ben jijquote:Op zondag 24 februari 2008 14:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zo verpesten ze het natuurlijk wel voor ons.. Weet ik hoeveel minuten de 0 houden en dan tegen Ajax hoeft het zeker ineens niet meer..
EDIT: kunnen ze die Taylor niet eens tegenover Heitinga zetten ofzo?
Dat geldt voor veel PSV'ers, we missen gewoon een paar échte toppers waar de rest zich aan op kan trekken. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef rubbereend het volgende:
Salcido wisselt dit seizoen geweldige wedstrijden af met complete bagger
Het zat er niet ver vanaf. Zou wel mooi geweest zijn, dan was het echt zo goed als over geweest voor Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen ik hoopte ook op puntverlies van Ajax
quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Is Salcido geschorts ?
Dan Simons op zijn positie.
Edison op de plek van Simons en dan Aissati op de plek van Farfan
standaard verhaaltje, alleen de naam moeten ze ff toevoegen lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2008 17:55 schreef ErikT het volgende:
Nou jongens, de reactie van de kaartverkoop op mijn mailtje:
[..]
Voor de volledigheid nog even mijn mailtje:
[..]
Kutverhaal dus.
Hoe is het met Addo?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Rajkovic centraal achterin?
Was hij niet geblesseerd teruggekomen uit Accra?quote:
dat was ook geen penaltyquote:Op zondag 24 februari 2008 16:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet zeker als bijvoorbeeld Lazovic zijn been breekt ala Eduardo dan is het nog een onterrechte penaltie
Klopt, PSV gaat Ajax achterna.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
standaard verhaaltje, alleen de naam moeten ze ff toevoegen lijkt me
Inderdaad. Mooi dat zoiets gezegd wordt.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:49 schreef WooZ het volgende:
mooie complimenten van hanegem voor farfán
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:00 schreef LuNaTiC het volgende:
wat zei ie precies?
Ook in een aanvalspositie stelde hij diep teleur.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:24 schreef Ruudt het volgende:
Dat ben ik met Willem eens!
Ik als Farfán fan baal er desalniettemin flink van dat hij dit seizoen op die positie speelt, want het is gewoon een geweldige aanvaller.
Ik heb het niet zo op Slobodanquote:Op zondag 24 februari 2008 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Rajkovic centraal achterin?
EDIT: Dan krijg je wel Dirk en Slobodan centraal achterin. Dat is dan wel een klein risico wat je neemt met 2 onvervaren krachten.
Tja dan snap je er niets van. Simons faalt consequent als centrale verdediger, en Aissati is geen rechtsbuiten. Als je dan zonodig Farfan eruit wil hebben, kun je beter Afellay naar rechts schuiven (dribbelt te veel met de blik richting gras) en Aissati op 10. En Mendez, ga weg man. Randdebiel eerste klas.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Is Salcido geschorts ?
Dan Simons op zijn positie.
Edison op de plek van Simons en dan Aissati op de plek van Farfan
Aissati moet niet hangend op rechts. Dan kun je beter Farfan laten staan.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ook in een aanvalspositie stelde hij diep teleur.
Hij moet nu gewoon banken terwijl Aissati op rechts moet spelen
zwaar programma met de Spurs tussendoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:34 schreef HL_Dog43 het volgende:
God allemachtig.. de volgende 5 wedstrijden moeten we het waarmaken zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |