Inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:43 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
No Country For Old Men is een goede
Jij doet dat nooit voor Muckquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:31 schreef MPG het volgende:
Goed topic met goede TT
Maare... ben IK niet degene die zo'n topic behoort te maken?
Houniet?
Papier?quote:
Omdat ik dan meteen gezeur krijg van de rest:quote:
quote:Stelletje klefbekken!
Get a room!
Doe dat even ergens anders ja!
Neequote:
Van mij mag je het doen hoor! FOK! is een vrij forum enzulksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik dan meteen gezeur krijg van de rest:
[..]
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Van mij mag je het doen hoor! FOK! is een vrij forum enzulks!
MPGmobielquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:35 schreef MPG het volgende:
Anyway, de MPGmobiel is weer fris en fruitig
quote:
Jouw vrouw heeft wat gekochtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
Zo, mijn vrouw heeft trollbeads gekocht.
dat sla je er wel uit toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
klinkt lekker! heb je een receptje voor me?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, eten: kip risollos met gepofte aardappel en griekse salade.
brandquote:
he-le-maal niksquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:06 schreef BrandX het volgende:
ik ga uberhaupt eens kijken of er iets te doen is op tv. een leuke film ofzo zou cool zijn
hoeraquote:
quote:
Deep throat toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:06 schreef BrandX het volgende:
ik ga uberhaupt eens kijken of er iets te doen is op tv. een leuke film ofzo zou cool zijn
Nee, waaromquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:19 schreef Muck het volgende:
[..]
dat sla je er wel uit toch?![]()
[..]
klinkt lekker! heb je een receptje voor me?
[..]
trollbeadsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, waarom
Recept: men lope naar de poelier, haalt de kip risollo op. Daarna ga je naar de groenteboer, en haalt de griekse salade op. Daarna een celavita pofaardappel bij je favoriete supermarkt en klaar is de maaltijd.
Neequote:
Zien er best tof uit hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
trollbeads
oh, haha, ik dacht dat je het zelf ging maken
Kan je daar beter mee fok!ken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
Nee, daar moet Danny voor zorgen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je daar beter mee fok!ken?
quote:
Trustenquote:
Haiquote:
ach met een beetje fantasie pas koffie zo in CULquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik dacht al.. wrom staat het niet in CUL![]()
ik vind ze echt vreselijk lelijkquote:
hobquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:30 schreef MissHobje het volgende:
sssssssssst ik heb het verdrongen en ik ontken het bestaan ervanquote:
Ach, er zijn ook babies uit de 70's gekomen, dus toen neukte men ook al. Oh wacht, mijn ouders waren ook zo. Mental image gone!!!!Happy thoughts!!!!!!!!!!!!!!quote:
koffie: jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach met een beetje fantasie pas koffie zo in CUL
Er zijn best leuke bijquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind ze echt vreselijk lelijk
[..]
you're not helpingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook babies uit de 70's gekomen, dus toen neukte men ook al. Oh wacht, mijn ouders waren ook zo. Mental image gone!!!!Happy thoughts!!!!!!!!!!!!!!
koffiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
ach met een beetje fantasie pas koffie zo in CUL
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:36 schreef Muck het volgende:
hob
jij hier?!
van mij maggie naar ons toe hoor, maar stiekem gaat het heul niet over koffie en ik denk dat onze SC-mensen dan gaan huilen
quote:
quote:
heel verstandig, héél verstandigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zeg dan ook alleen koffie in mijn post, ik rep geen woord over KSC
pics!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:40 schreef Houniet het volgende:
JortK!!? Die secretaresse komt langs
?!
en drank zonder koffie erinquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
we hebben het met grote regelmaat over koffie, koffieapparaten, thee, theesmaken, drank met koffie erin of koffie met drank erin, en nou ja gewoon koffie
Wat ga je vanavond doen danquote:
Deep throaten!quote:
MMquote:
Dat ookquote:
Dat is toch een waanzinnig slechte filmquote:
Awww...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
NeeIk moet op eigen gelegenheid.
Hobjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:30 schreef MissHobje het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:40 schreef Houniet het volgende:
JortK!!? Die secretaresse komt langs
?!
ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch een waanzinnig slechte film![]()
quote:
Dan kijken mijn vrouw en ik wel een anderquote:
Voorjaarsschoonmaak ftwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:52 schreef Tmaatje het volgende:
Goedeavond allemaal![]()
![]()
![]()
Beetje druk gehad...de hele woonkamer staat op z'n kop...
Trouwens wat een lieve TT![]()
Neu, voorjaarsverbouwing....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voorjaarsschoonmaak ftw
Zo. Das een rigoreuze aanpakquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu, voorjaarsverbouwing....In de kamer staat alleen de TV en het bankstel nog, de rest is opgeslagen...
Mijn PC heb ik nog net kunnen redden...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
Idols kijken
quote:
Ken je me danquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!!!!!!!! Dat had ik niet van jou verwacht PH....
Mwha, je bent altijd zo serieus over sommige dingen en loopt van alles af te zeiken maar ondertussen wel Idols kijkenquote:
Het enigste wat je nodig hebt is pc, ijskast en bed.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:00 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Neu, voorjaarsverbouwing....In de kamer staat alleen de TV en het bankstel nog, de rest is opgeslagen...
Mijn PC heb ik nog net kunnen redden...
Idols is tof. tenminste, het gezeik in de SC er om heenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwha, je bent altijd zo serieus over sommige dingen en loopt van alles af te zeiken maar ondertussen wel Idols kijken!
Je vergeet het koffiezetapparaatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het enigste wat je nodig hebt is pc, ijskast en bed.
Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idols is tof. tenminste, het gezeik in de SC er om heen
Ach, iedereen heeft recht op 1 gebrek. Dit is de mijnequote:
Ach dit is nog heel onschuldig hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft recht op 1 gebrek. Dit is de mijne
True, truequote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Je vergeet het koffiezetapparaat![]()
Dat was een tijd terug in het nieuws jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
OMG in Argentinë, een kind van 16 die al 2 drielingen heeft gekregen en op dr 14e een zoontje, ze is dus 16 met 7 kids
ze kan iig best efficient neuken. Misschien kan ze mensen waar het niet bij lukt tips geven?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was een tijd terug in het nieuws ja
Dan neuk ik voorlopig toch liever inefficiëntquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze kan iig best efficient neuken. Misschien kan ze mensen waar het niet bij lukt tips geven?
ik hoorde het net in het nieuwsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was een tijd terug in het nieuws ja
GMTA. kinderenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan neuk ik voorlopig toch liever inefficiënt
heerlijk heel donkerbruin bijna zwart bier met (bij goed getapt en laten rusten) minimale lichtbruine schuimkraag, verrassend mild van smaak! Zodra getapt (of uit flesje geschonkenquote:
ik ook niet, ik genietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ik drink niet.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |