Als ik dat openbaar ga vertellen is de kans dat ik het alsnog krijg nog verder naar het 0punt gedaald dus we weet vertel ik het laterquote:
Ik heb medelijden met mn buurvrouw toen ik dat ding nog hadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik er 1 had, zou ik echt de hele dag op en neer sjezen met zo;n ding.
Dan kent jou familie mij wel maar ik hun nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:34 schreef Unstoppable het volgende:
Mag van mij wel weer zomer worden, lekker met het bootje naar Sneek varen, Sneekweek, op het fietsje naar school etc![]()
Maar eerst lekker vakantie
Ik dacht dat ik in een gehucht woonde, maar Cornjum is kleiner![]()
Mijn moeder is daar geboren en opgegroeit, en er woont nog wat familie![]()
Ik moets er ook om lachenquote:
Is toch zo? [a]quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik dat openbaar ga vertellen is de kans dat ik het alsnog krijg nog verder naar het 0punt gedaald dus we weet vertel ik het later
Ja maar ik was niet op je housewarmingparty dus ik heb ;m niet uit kunnen testenquote:[..]
Ik heb medelijden met mn buurvrouw toen ik dat ding nog hadZat tegen de tussenwand aan
Dat ding hebben we express laten zitten tot een dag na de housewarmngparty, op de housewarmingparty zelf iedereen ook ff met de traplift geweest
Ik stuur je zo ff een PM inderdaadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
PM?
[..]
Ja maar ik was niet op je housewarmingparty dus ik heb ;m niet uit kunnen testen
Ga;s weg uit Cornjum.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik stuur je zo ff een PM inderdaad
Bij mn volgende housewarming nodig ik je uit ok? Hoop alleen dat ik nu voor de verandering ergens langer dan 2 jaar blijf wonenWas super vandaag
Nu al een van de gaafste evenementen van het jaar!
Heb ZO enorm genoten
![]()
Ik ga vaker als pers ergens naartoegratis entree
kadootjes
gratis drinken
Iedereen gaat uit zichzelf aan de kant als je ergens een foto van wilt maken
achter de schermen komen (nou ja dat deed ik altijd al, alleen nu hoefde k niet uit het zicht van de bewaking te blijven
)
Waar moet ik naar toe dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ga;s weg uit Cornjum.
Dan heb je nog een FOK!er op je housewarming!
Cadeautje?:D:D:D:D:D:D:
Ik wist niet dat er behoefte was aan zoiets...ik bedoel, verslaafden in Sneek?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Tjonge tjonge al 7 topics vol over sneek
En dit kan nog leuk worden hier in de wijk de zwette
[ link | afbeelding ]
bron: http://snekerinternetkrant.nl/
Ik fiets daar dagelijks langs, hoop niet dat het er komt.
Dit word voor de hele zuidwesthoek de standaard lokatiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:09 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er behoefte was aan zoiets...ik bedoel, verslaafden in Sneek?
WTF! Me like bedrijfsleven..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Op een industrieterrein is geen toezicht. En we leven in een land waar het bedrijfsleven aan de macht is
Ja daar wou ik gister nog iemand van bellen voor de uitzending maar ja.. als er ook geen namen bij staan die daar wonen is het wat lastig zoeken. Dus, dan niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:21 schreef AlwaysConnected het volgende:
Tjonge tjonge al 7 topics vol over sneek
En dit kan nog leuk worden hier in de wijk de zwette
[ link | afbeelding ]
bron: http://snekerinternetkrant.nl/
Ik fiets daar dagelijks langs, hoop niet dat het er komt.
Kan je wel ff een lijst geven van personen die daar in de buurt wonenquote:Op zondag 24 februari 2008 09:29 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ja daar wou ik gister nog iemand van bellen voor de uitzending maar ja.. als er ook geen namen bij staan die daar wonen is het wat lastig zoeken. Dus, dan niet.
hoe kun je nou je jas verliezen?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben mijn jas gister verloren
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:30 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Kan je wel ff een lijst geven van personen die daar in de buurt wonen
Doe wel ff via Pm
Denk dat je beste die persoon van de Swettestate kan bellen
nou ja, ik hoop wel dat ik m ooit weer es terug krijg. Ga namelijk teveel op mn gevoel af en dat gaat niet altijd goedquote:Op zondag 24 februari 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, bij jou heeft het ook een reden dus?
nee niet perse het einde van de wereld. Je voelt je alleen zo fucked up zo nu en dan. En t idiote is dat een ander het altijd zo goed had geweten. Sla maar een topic van R&P openquote:Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, maar ik ga altijd op mn gevoel af, dat heeft niks met verstand te maken. Als ik een fout maakt terwijl ik iets op gevoel deed, heb ik er ook nooit spijt van![]()
En och, je verneukt je leven er wel mee ja. Maar das nog niet het eind van de wereld
Ja ik lurk er wel es maar meestal zijn de reacties te voorspellen en zijn het allemaal stuk voor stuk moraalridders. TOTDAT ze ZELF in zo'n situatie belanden...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
R&P moet je alleen komen als je zelfmoordplannen hebt en een laatste duwtje wilt hebben.
link?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach ja.. dat is fok.... Gelukkig heb ik op mn eigen forum een R&P achtige afdeling waar WEL serieus gereageerd word, door mensen met een IQ wat hoger is dan dat van een spercieboon
Is goed joh, wanneer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar moet ik naar toe dan?je zou hier eens moeten komen, droomhusije wat ik nu heb hoor....
(en er waren slechts twee niet-fokkers op mn housewarming)
Ja ik had een pet en stickers en boekjes en zo als kadoEn een keycord
Oke dan weet ik dat ook weerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
R&P moet je alleen komen als je zelfmoordplannen hebt en een laatste duwtje wilt hebben.
Vrijdagmiddag heb ik vrij, kom maar lags hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed joh, wanneer?
(ik weet het, had je al verteld)
dat zijn geen cadeautjes
Ik was nogal dronken... heb een soort van zwart gat van 2 uur...quote:Op zondag 24 februari 2008 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe kun je nou je jas verliezen?
Ik ga vrijdagavond naar Mayhem. (ennehh.. trein enzo is duur.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag heb ik vrij, kom maar lags hoor
(ik val vaak in herhaling, deed ik ook al toen ik mn verstand nog had)
Ik was er blij mee
Pallmall jas?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik was nogal dronken... heb een soort van zwart gat van 2 uur...![]()
Ben mijn horloge ook kwijt...
Dus als iemand nog een bruine pallmall jas vindt...meldt het dan ff...
Fout.quote:
mjavrijdagmiddag hebikgeen vrij meerquote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond naar Mayhem. (ennehh.. trein enzo is duur.)
(dat heb ik gemerkt ja)
no-lifer.
kom je me ophalen dan? ;pquote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
mjavrijdagmiddag hebikgeen vrij meerATVmiddaggeruild zodatik over twee weken eenweekendje naarDuitsland kan*O*
vrijdag? Hoe laatis mayhem? Enhoelaat wiljeopgehaald worden?quote:
Ok is goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Dangel het volgende:
Ja is goed. Ben ik tussen 16:32 en 16:40 bij die hele lelijke fontijn fontein achter het station, ok? Zet ik daar mn auto gratis neer:9 en lopen we ff naar de Mac
Lekker dubieus wel ja, van achter het station oppikken
Wheheh ik houd je niet tegenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ok is goed.
Ja inderdaad, misschien moet ik m;n hoerenschoenen dan maar aandoen.
Ok, maar dan ben ik wel opeens groot he.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wheheh ik houd je niet tegen
BTW vrijgevraagd voor 3 april s middagsis in principe goed gekeurd. Moet nog ff 1 chef naar kijken, maarik gaer gewoonvan uitdat ik dan vrijben zodatwe op tijd in Tilburg zijn
Lijkt me gaafquote:Op maandag 25 februari 2008 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ok, maar dan ben ik wel opeens groot he.
Hoera! zou wel kut zijn als ;t opeens niet mag ofzo dan.
(kloot je spatiebalk weer?)
Dan ben ik 1.74.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf![]()
Als t nietmag ga ik echtboos wordenIk heb mnstageloper ondertussen goed genoeg opgeleid datie me volledigkan vervangen, dus zehebben geen reden me GEENvrij tegeven,ikbulk van de uren
en ja,nogalheb vandaaggezegd datik weer een nieuw toetsenbord wil,maarmocht nogniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:37 schreef Dangel het volgende:
Ikheb ze gezien inmiddels, gave schoenenI know, ga binnekort nieuwe kopen met 19 cm hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
WTF!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I know, ga binnekort nieuwe kopen met 19 cm hakken.
Damnquote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Ow, dan kan je het hebben...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
(ik ben 1.62, ik kan ;t hebben)
19 cm???quote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:49 schreef Apotheose het volgende:
ik ben helemaal niet gemotiveerd hjoed......
sterkte er mee danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:57 schreef Apotheose het volgende:
beetje kop vol zorgen..Nog paar minuutjes een ff pauze ... Morgen vrij.
Idd sterkte (sorrie voor mijn in -the-middle postquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:57 schreef Apotheose het volgende:
beetje kop vol zorgen..Nog paar minuutjes een ff pauze ... Morgen vrij.
quote:
quote:
Aloa!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef DeToXiC het volgende:
Hoi DawN!
Zo, de kop is eraf... Het eerste uur werk gedaanquote:
Nee... ik ben een halve meter groter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Dangel het volgende:
Hm, ik bedenk me net dat mn enige collega uit Sneek 1,40 is, dus het zal wel niet
if it helps: morgen moet ik weer 6 uur uit mn nest, 8 uren werken en om 7pm ben ik weer thuis. Net zoals vrijdag en zaterdag ben ik ook wel de hele dag onder de pannen met Markant, je weet wel: het best beluisterde radio station van sneekquote:
Radio Markant?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Dangel het volgende:
Markant bakt droog krokant.
Jaquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja.
Als jullie mn slogangaanjatten welmij betalen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Dangel het volgende:
Markant bakt droog krokant.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
19 cm???Kun je net zo goed op stelten lopen
Tip!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en met stelten heb ik geen handen vrij om te roken he
quote:
ja.. scheef is iets heul anders als dat plaatje heurquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
mijn gebit is toch al scheef. :]
dan maakt ;t niet uit als m;n tanden eruit flikkerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja.. scheef is iets heul anders als dat plaatje heur
Inderdaad, en het is wel chill.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef Apotheose het volgende:
ach nou ja.. roken is ook niet het enige wat slecht voor je is natuurlijk... Je kan er wel gewoon oud mee worden. Life is a bitch at times.
Ik ga maar weer es richting bed. Alleen ja.![]()
daarom!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhoop het voor jeWeinig dingen lekekrder dan tegen je geliefde aan in slaap vallen
Je gaat vast niet skiën?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Dangel het volgende:
ik heb volgende week vrijdag vrij, weekendje duitsland!
mogen wij hier met zn allen mee? Fokmeet goes Germanyquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Dangel het volgende:
ik heb volgende week vrijdag vrij, weekendje duitsland!
is idd eenfokmeet, van PTA SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mogen wij hier met zn allen mee? Fokmeet goes Germany
mjajemag van mij mee hoor, maarwe gaan in eentweezitter vanuitLeeuwarden en de kamer is ook al geboektquote:
wrom?quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:36 schreef Dangel het volgende:
alle PTA meets zijn in Duitsland
Daar is de PTA-hemelquote:
Vanmiddag borrelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:28 schreef Apotheose het volgende:
En wat gaan we allemaal weer doen dit weekend?
of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:30 schreef Dangel het volgende:
vanavond McDate met DW,
Ah, je moeder is langs geweest...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
Uhu. Mn huis is in geen maanden zo netjes geweest
mijn moeder doet dat ook...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:01 schreef Dangel het volgende:
Klopt.Die doet elke donderdag mijn huishouden. En nu ze wist dat er een dame op bezoek kwam, heeft ze extra haar best gedaan
![]()
Ik weet ;tquote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhoop het voor jeWeinig dingen lekekrder dan tegen je geliefde aan in slaap vallen
Sorry..quote:
Sshtt!quote:
jespatiebalkdoethetzekernietaltijdevengoedofwel?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:07 schreef Dangel het volgende:
heb donderdagavondalweekend
Duitsland,ich komm!
zie mn onderschriftquote:Op maandag 3 maart 2008 13:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
jespatiebalkdoethetzekernietaltijdevengoedofwel?
quote:Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
knuffel terugquote:PTAmod@workzonderspatiebalk
Een echte maandag.quote:
betterskipquote:Op maandag 3 maart 2008 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een echte maandag.
Ik heb lekker nog weekend!
ok, niet, ik ben gewoon ziek.
Dankje.quote:
In het woud, zo duister dat je de nacht kunt inhalerenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ow wacht, ik ziet het:
[..]
knuffel terug
Niet de taal van de liefde, datis Fryskquote:Op maandag 3 maart 2008 17:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Frans.
Bedankt Lexx.
Waarom heb je een zwaailamp nodig op je gRover? Ben je zo;n gevaar op de weg?
met de auto? mietjequote:Op maandag 3 maart 2008 17:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niet de taal van de liefde, datis Frysk
Voor evenementen en zoEn alsikafspreekmetmensen diemenog nooithebben gezienkanik zeggen " ikkommetde auto metde ghroene zwaailampo op hetdak
Maar vooral voor de elfstedentocht,dieikmee ga rijden
Niet op de fiets? tssk!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, sorry, mn fiets heeft geen aansluiting voor groene zwaailampen
http://www.youtube.com/watch?v=Bqn5H5AWbws
Ga jij m fietsen dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet op de fiets? tssk!![]()
Dat filmpje is wel!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ga jij m fietsen dan?Ik? nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Is goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:54 schreef Dangel het volgende:
Nee man dat is vet illegaalAlleen ff op de parking
Welterusten!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik? nee...ow.. dacht, hebben we een fietsdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
just give a second thought
Nee...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow.. dacht, hebben we een fietsdate![]()
![]()
nog steeds?quote:
Je hebt Angeliquetje nog.quote:
Daar weet je alles van?quote:
wat voor beren?quote:
ow jaquote:
Oh god jij ook al?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow jaMaar ben wel heul kritisch heur
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?quote:
Ik dnek niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?
Volgens mij was dit een open sollicitatie voor een date Apotheose...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een open sollicitatie voor een date Apotheose...
Oele boele tietuh voeluhquote:
ik sex niet op de eerste date. Of 2e... Zie welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
YEAH!quote:
Volgens mij hebben je katten ook een hekel aan jouw natte dromen, aangezien ze bij jou in bed slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die hebben dat nog niet meegemaakt gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij hebben je katten ook een hekel aan jouw natte dromen, aangezien ze bij jou in bed slapen![]()
![]()
Moet je ervoor zorgen dat ;t zo blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die hebben dat nog niet meegemaakt gelukkig
Maak je geen zorgen,hetis me sinds mn 18e of zo niet meer overkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je ervoor zorgen dat ;t zo blijft.
en hoe oud zijt gij nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen,hetis me sinds mn 18e of zo niet meer overkomen
TMI enzo denkik
quote:
ze zitten dus al dik een jaar in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef Dangel het volgende:
Natte droom hebben wehetoverhe? Bij seks gaan de akttengewoon ff naareenandere kamer (vrijwillig)
ja maar die stinken ook zoquote:
Ja weet ik veel, lekker boeiend ook toch?quote:
Nee, heb de meeste deuren in huis gewoon open staan, dus in de meeste kamers komen ze gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ze zitten dus al dik een jaar in je slaapkamer?
weet je ;t echt niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, lekker boeiend ook toch?
Waarom komen ze daar dan niet?quote:[..]
Nee, heb de meeste deuren in huis gewoon open staan, dus in de meeste kamers komen ze gewoonBehalve in de logeerkamer en de kamer waar ik mn boeken heb staan.
en tevens, waar gaat dit heen?
Nee, daar moet ik idd over nadenkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet je ;t echt niet?
[..]
Waarom komen ze daar dan niet?
dit gaat nergens heen hoor.
ok.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik idd over nadenkenmaar ik ben idd 24 dus
![]()
Daar komen ze net omdat niet al mn logees katten evenveel weten te waarderen (denk ik, zo vaak heb ik geen logees), en omdat ik geen zin heb dat ze mn boeken als krabpaal gebruiken
Zekerrrquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:40 schreef DeToXiC het volgende:
ff vraagje: Zit er ook een sparerib-express in Sneek of zo?
KUnnen we ook kaartjes bij de deur kopen of zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DW, herinner me er morgen om een uur of 4 ff aan dat ik naar het postkatoor moet, wil je?Lukt me niet om online die karten te kopen. En maak je binnenkort ff 20 euro naar me over?
hey do ek hjir wer ris!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Zekerrrwel prijzig
http://www.thuisbezorgd.nl/8608/alle/Spare_Rib_Express_Sneek
Thanks!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Zekerrrwel prijzig
http://www.thuisbezorgd.nl/8608/alle/Spare_Rib_Express_Sneek
Als het niet uitverkocht is wel i guessquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KUnnen we ook kaartjes bij de deur kopen of zo?![]()
![]()
Ik vertrek vrijdagochtend in alle vroegte voor 3 dagen naar Duitsland, vandaag is het er bij in geschote (
![]()
) en morgen ben ik de heloe dag bezig met voorbereidingen van het tripje
Had eerst altijd op vrijdag vrij, dus altijd lang weekendquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Morgen vrij!!!![]()
Dus ik heb bijna weekend... *inwrijf*![]()
idem hierquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Morgen vrij!!!![]()
Dus ik heb bijna weekend... *inwrijf*![]()
Ik wilde onlinebestellen, maar dat lukte niet,kon nergens vinden waar, als je een directe link hebt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het niet uitverkocht is wel i guess
maar je kan volgende week toch ook halen?
Ik ben werkeloos geweestquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had eerst altijd op vrijdag vrij, dus altijd lang weekend
Nu heb ik gewoon geen les meer dus practisch vakantie.
beat that.
En ook nog es kluizenaar! Wat wil je nog meerquote:
Sex.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
En ook nog es kluizenaar! Wat wil je nog meer![]()
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=ENSIFERUMquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wilde onlinebestellen, maar dat lukte niet,kon nergens vinden waar, als je een directe link hebt?
Nee want bij mij stroomt ;t geld nogsteeds binnen.quote:
top 14.gifquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=ENSIFERUM
ik dacht scharnegoutum? tenminste zoiets had ik gehoord..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:38 schreef Apotheose het volgende:
het weekend is alweer bijna voorbij...![]()
Sneek krijgt er trouwens misschien wel een 3e treinstation bij!You lazy bastards!
ja tussen sneek en scharnegoutum. Maar t komt in Sneek.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik dacht scharnegoutum? tenminste zoiets had ik gehoord..
quote:It's just another manic monday
Met een halte Ysbrechtum zuid ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tussen sneek en scharnegoutum. Maar t komt in Sneek.Omdat er nog dikke 1000 woningen in sneek erbij komen in een nieuw te bouwen wijk. Het wachten is op Sneek die Scharnegoutum opslokt
Ow ook goedemorgen trouwens![]()
[..]
Ik dunk hetzelfde!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:33 schreef DawN het volgende:
[..]
Met een halte Ysbrechtum zuid ofzo?
Vind het best nutteloos eigenlijk... bus naar Scharnegoutum gaat net zo snel me dunkt..
Ga je met Piet Paulusma mee...quote:Op maandag 10 maart 2008 14:26 schreef Apotheose het volgende:
damn.. er is weer nix te beleven in het Friese land. Wie weet ngo een leuke activiteit voor vanavond die ik als tip voor vanmiddag kan gebruiken? (voor mn werk hiero op de redactie van omrop fryslan, namelijk)
Nee die hangt meer met de TV rond. Ik zit op de redactie radio.quote:
Dus? maak je een item over Piet, kan je met 'm mee op locatie voor het weerbericht op SBS!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nee die hangt meer met de TV rond. Ik zit op de redactie radio.
Waarom ertussen? Doe ;t dan gewoon in Scharnegoutum.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tussen sneek en scharnegoutum. Maar t komt in Sneek.Omdat er nog dikke 1000 woningen in sneek erbij komen in een nieuw te bouwen wijk. Het wachten is op Sneek die Scharnegoutum opslokt
Ow ook goedemorgen trouwens![]()
[..]
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Dus? maak je een item over Piet, kan je met 'm mee op locatie voor het weerbericht op SBS!
naah. Bovendien moeten het gewoon uitgaanstipjes zijn. Voor op de radio. En nee, ik lees dat zelf niet voorquote:Op maandag 10 maart 2008 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Dus? maak je een item over Piet, kan je met 'm mee op locatie voor het weerbericht op SBS!
Uitgaanstipjes in Sneek?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
naah. Bovendien moeten het gewoon uitgaanstipjes zijn. Voor op de radio. En nee, ik lees dat zelf niet voor
Nee, voor heel Friesland. (omrop fryslan ben ik nu ffquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Uitgaanstipjes in Sneek?
Paaldansen in de Witte Kat!![]()
W00t!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Je kan hier in sneek dan voor 6,- naar de bios ipv 8,-?
Filmhuis is denk ik niet goedkoper dan de bios hoor. De sneakpreview wel. Maar das niks nieuws onder de zonquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
W00t!!![]()
Dat was een leuk item geweest voor omrop fryslan, maja...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Alsof je op maandag naar de bios gaat.
ja vet gaan schreeuwen zonder dat mensen boos worden omdat je de film verneuktquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:23 schreef Dangel het volgende:
Harry Potter
In een vrijwel lege zaal kun je leuke dingen doen hoor
Nee nietquote:
Wou ik net heel mijn verhaal uit de doeken doen maar laat maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee niet
ik vind het seksleven van anderen niet boeiend.
Alleen die van mijzelf.
PM maar naar Alex, die weet ;t vast wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Wou ik net heel mijn verhaal uit de doeken doen maar laat maar
Jij weet ;t niet.quote:
De Stervideotheek (Antoniusplien) Heeft een Ben & Jerryvriezer staan... Strawberry cheescakeijd FTW!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie weet waar je Ben&Jerry;s in Sneek kan halen? Hier in IJlst is ;t niet.
Wat heb je nodig?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij weet ;t niet.
Ik heb ;t nodig.
Neh niet eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:54 schreef DevilsWhore het volgende:
dat je ;t vast wel wil weten bedoelde ik.Het is nog vroeg.
Ach asbest, wordt je hard vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:14 schreef DawN het volgende:
Ik heb fotos![]()
ik woon ernaast bijna.. dus was hier feest :}:|
Hoop boem, en asbest ook...
Vincis toevallig?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:31 schreef AlwaysConnected het volgende:
Ik zag vanuit me werkplek de live beeldenhad ff fot's moeten maken sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |