met de auto? mietjequote:Op maandag 3 maart 2008 17:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Niet de taal van de liefde, datis Frysk
Voor evenementen en zoEn alsikafspreekmetmensen diemenog nooithebben gezienkanik zeggen " ikkommetde auto metde ghroene zwaailampo op hetdak
Maar vooral voor de elfstedentocht,dieikmee ga rijden
Niet op de fiets? tssk!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, sorry, mn fiets heeft geen aansluiting voor groene zwaailampen
http://www.youtube.com/watch?v=Bqn5H5AWbws
Ga jij m fietsen dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Niet op de fiets? tssk!![]()
Dat filmpje is wel!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ga jij m fietsen dan?Ik? nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Is goed.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:54 schreef Dangel het volgende:
Nee man dat is vet illegaalAlleen ff op de parking
Welterusten!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:06 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik? nee...ow.. dacht, hebben we een fietsdateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
just give a second thought
what if we don't get caught...
Nee...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow.. dacht, hebben we een fietsdate![]()
![]()
nog steeds?quote:
Je hebt Angeliquetje nog.quote:
Daar weet je alles van?quote:
wat voor beren?quote:
ow jaquote:
Oh god jij ook al?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow jaMaar ben wel heul kritisch heur
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?quote:
Ik dnek niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?
Volgens mij was dit een open sollicitatie voor een date Apotheose...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een open sollicitatie voor een date Apotheose...
Oele boele tietuh voeluhquote:
ik sex niet op de eerste date. Of 2e... Zie welquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |