Als het niet uitverkocht is wel i guessquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KUnnen we ook kaartjes bij de deur kopen of zo?![]()
![]()
Ik vertrek vrijdagochtend in alle vroegte voor 3 dagen naar Duitsland, vandaag is het er bij in geschote (
![]()
) en morgen ben ik de heloe dag bezig met voorbereidingen van het tripje
Had eerst altijd op vrijdag vrij, dus altijd lang weekendquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Morgen vrij!!!![]()
Dus ik heb bijna weekend... *inwrijf*![]()
idem hierquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:52 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Morgen vrij!!!![]()
Dus ik heb bijna weekend... *inwrijf*![]()
Ik wilde onlinebestellen, maar dat lukte niet,kon nergens vinden waar, als je een directe link hebt?quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het niet uitverkocht is wel i guess
maar je kan volgende week toch ook halen?
Ik ben werkeloos geweestquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had eerst altijd op vrijdag vrij, dus altijd lang weekend
Nu heb ik gewoon geen les meer dus practisch vakantie.
beat that.
En ook nog es kluizenaar! Wat wil je nog meerquote:
Sex.quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
En ook nog es kluizenaar! Wat wil je nog meer![]()
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=ENSIFERUMquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik wilde onlinebestellen, maar dat lukte niet,kon nergens vinden waar, als je een directe link hebt?
Nee want bij mij stroomt ;t geld nogsteeds binnen.quote:
top 14.gifquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/html/artist.htmI?l=NL&artist=ENSIFERUM
ik dacht scharnegoutum? tenminste zoiets had ik gehoord..quote:Op zondag 9 maart 2008 17:38 schreef Apotheose het volgende:
het weekend is alweer bijna voorbij...![]()
Sneek krijgt er trouwens misschien wel een 3e treinstation bij!You lazy bastards!
ja tussen sneek en scharnegoutum. Maar t komt in Sneek.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik dacht scharnegoutum? tenminste zoiets had ik gehoord..
quote:It's just another manic monday
Met een halte Ysbrechtum zuid ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tussen sneek en scharnegoutum. Maar t komt in Sneek.Omdat er nog dikke 1000 woningen in sneek erbij komen in een nieuw te bouwen wijk. Het wachten is op Sneek die Scharnegoutum opslokt
Ow ook goedemorgen trouwens![]()
[..]
Ik dunk hetzelfde!quote:Op maandag 10 maart 2008 11:33 schreef DawN het volgende:
[..]
Met een halte Ysbrechtum zuid ofzo?
Vind het best nutteloos eigenlijk... bus naar Scharnegoutum gaat net zo snel me dunkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |