YEAH!quote:
Volgens mij hebben je katten ook een hekel aan jouw natte dromen, aangezien ze bij jou in bed slapenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:56 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik sta meer dan een jaar droog en heb een hekel aan natte dromen,wat denk je zelf?
Die hebben dat nog niet meegemaakt gelukkigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgens mij hebben je katten ook een hekel aan jouw natte dromen, aangezien ze bij jou in bed slapen![]()
![]()
Moet je ervoor zorgen dat ;t zo blijft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:59 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die hebben dat nog niet meegemaakt gelukkig
Maak je geen zorgen,hetis me sinds mn 18e of zo niet meer overkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je ervoor zorgen dat ;t zo blijft.
en hoe oud zijt gij nu?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen,hetis me sinds mn 18e of zo niet meer overkomen
TMI enzo denkik
quote:
ze zitten dus al dik een jaar in je slaapkamer?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:47 schreef Dangel het volgende:
Natte droom hebben wehetoverhe? Bij seks gaan de akttengewoon ff naareenandere kamer (vrijwillig)
ja maar die stinken ook zoquote:
Ja weet ik veel, lekker boeiend ook toch?quote:
Nee, heb de meeste deuren in huis gewoon open staan, dus in de meeste kamers komen ze gewoonquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ze zitten dus al dik een jaar in je slaapkamer?
weet je ;t echt niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, lekker boeiend ook toch?
Waarom komen ze daar dan niet?quote:[..]
Nee, heb de meeste deuren in huis gewoon open staan, dus in de meeste kamers komen ze gewoonBehalve in de logeerkamer en de kamer waar ik mn boeken heb staan.
en tevens, waar gaat dit heen?
Nee, daar moet ik idd over nadenkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet je ;t echt niet?
[..]
Waarom komen ze daar dan niet?
dit gaat nergens heen hoor.
ok.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, daar moet ik idd over nadenkenmaar ik ben idd 24 dus
![]()
Daar komen ze net omdat niet al mn logees katten evenveel weten te waarderen (denk ik, zo vaak heb ik geen logees), en omdat ik geen zin heb dat ze mn boeken als krabpaal gebruiken
Zekerrrquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:40 schreef DeToXiC het volgende:
ff vraagje: Zit er ook een sparerib-express in Sneek of zo?
KUnnen we ook kaartjes bij de deur kopen of zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
DW, herinner me er morgen om een uur of 4 ff aan dat ik naar het postkatoor moet, wil je?Lukt me niet om online die karten te kopen. En maak je binnenkort ff 20 euro naar me over?
hey do ek hjir wer ris!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Zekerrrwel prijzig
http://www.thuisbezorgd.nl/8608/alle/Spare_Rib_Express_Sneek
Thanks!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Zekerrrwel prijzig
http://www.thuisbezorgd.nl/8608/alle/Spare_Rib_Express_Sneek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |