Jaquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja.
Als jullie mn slogangaanjatten welmij betalen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Dangel het volgende:
Markant bakt droog krokant.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
19 cm???Kun je net zo goed op stelten lopen
Tip!quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
en met stelten heb ik geen handen vrij om te roken he
quote:
ja.. scheef is iets heul anders als dat plaatje heurquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
![]()
mijn gebit is toch al scheef. :]
dan maakt ;t niet uit als m;n tanden eruit flikkerenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja.. scheef is iets heul anders als dat plaatje heur
Inderdaad, en het is wel chill.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:38 schreef Apotheose het volgende:
ach nou ja.. roken is ook niet het enige wat slecht voor je is natuurlijk... Je kan er wel gewoon oud mee worden. Life is a bitch at times.
Ik ga maar weer es richting bed. Alleen ja.![]()
daarom!quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
ikhoop het voor jeWeinig dingen lekekrder dan tegen je geliefde aan in slaap vallen
Je gaat vast niet skiën?quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Dangel het volgende:
ik heb volgende week vrijdag vrij, weekendje duitsland!
mogen wij hier met zn allen mee? Fokmeet goes Germanyquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:34 schreef Dangel het volgende:
ik heb volgende week vrijdag vrij, weekendje duitsland!
is idd eenfokmeet, van PTA SCquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:49 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mogen wij hier met zn allen mee? Fokmeet goes Germany
mjajemag van mij mee hoor, maarwe gaan in eentweezitter vanuitLeeuwarden en de kamer is ook al geboektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |