mjavrijdagmiddag hebikgeen vrij meerquote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagavond naar Mayhem. (ennehh.. trein enzo is duur.)
(dat heb ik gemerkt ja)
no-lifer.
kom je me ophalen dan? ;pquote:Op maandag 25 februari 2008 19:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
mjavrijdagmiddag hebikgeen vrij meerATVmiddaggeruild zodatik over twee weken eenweekendje naarDuitsland kan*O*
vrijdag? Hoe laatis mayhem? Enhoelaat wiljeopgehaald worden?quote:
Ok is goed.quote:Op maandag 25 februari 2008 19:57 schreef Dangel het volgende:
Ja is goed. Ben ik tussen 16:32 en 16:40 bij die hele lelijke fontijn fontein achter het station, ok? Zet ik daar mn auto gratis neer:9 en lopen we ff naar de Mac
Lekker dubieus wel ja, van achter het station oppikken
Wheheh ik houd je niet tegenquote:Op maandag 25 februari 2008 20:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ok is goed.
Ja inderdaad, misschien moet ik m;n hoerenschoenen dan maar aandoen.
Ok, maar dan ben ik wel opeens groot he.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:03 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wheheh ik houd je niet tegen
BTW vrijgevraagd voor 3 april s middagsis in principe goed gekeurd. Moet nog ff 1 chef naar kijken, maarik gaer gewoonvan uitdat ik dan vrijben zodatwe op tijd in Tilburg zijn
Lijkt me gaafquote:Op maandag 25 februari 2008 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ok, maar dan ben ik wel opeens groot he.
Hoera! zou wel kut zijn als ;t opeens niet mag ofzo dan.
(kloot je spatiebalk weer?)
Dan ben ik 1.74.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:16 schreef Dangel het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf![]()
Als t nietmag ga ik echtboos wordenIk heb mnstageloper ondertussen goed genoeg opgeleid datie me volledigkan vervangen, dus zehebben geen reden me GEENvrij tegeven,ikbulk van de uren
en ja,nogalheb vandaaggezegd datik weer een nieuw toetsenbord wil,maarmocht nogniet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:37 schreef Dangel het volgende:
Ikheb ze gezien inmiddels, gave schoenenI know, ga binnekort nieuwe kopen met 19 cm hakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
WTF!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
I know, ga binnekort nieuwe kopen met 19 cm hakken.
Damnquote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Ow, dan kan je het hebben...quote:Op maandag 25 februari 2008 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
(ik ben 1.62, ik kan ;t hebben)
19 cm???quote:Op maandag 25 februari 2008 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:49 schreef Apotheose het volgende:
ik ben helemaal niet gemotiveerd hjoed......
sterkte er mee danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:57 schreef Apotheose het volgende:
beetje kop vol zorgen..Nog paar minuutjes een ff pauze ... Morgen vrij.
Idd sterkte (sorrie voor mijn in -the-middle postquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:57 schreef Apotheose het volgende:
beetje kop vol zorgen..Nog paar minuutjes een ff pauze ... Morgen vrij.
quote:
quote:
Aloa!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef DeToXiC het volgende:
Hoi DawN!
Zo, de kop is eraf... Het eerste uur werk gedaanquote:
Nee... ik ben een halve meter groter.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:32 schreef Dangel het volgende:
Hm, ik bedenk me net dat mn enige collega uit Sneek 1,40 is, dus het zal wel niet
if it helps: morgen moet ik weer 6 uur uit mn nest, 8 uren werken en om 7pm ben ik weer thuis. Net zoals vrijdag en zaterdag ben ik ook wel de hele dag onder de pannen met Markant, je weet wel: het best beluisterde radio station van sneekquote:
Radio Markant?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Dangel het volgende:
Markant bakt droog krokant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |