nou ja, ik hoop wel dat ik m ooit weer es terug krijg. Ga namelijk teveel op mn gevoel af en dat gaat niet altijd goedquote:Op zondag 24 februari 2008 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, bij jou heeft het ook een reden dus?
nee niet perse het einde van de wereld. Je voelt je alleen zo fucked up zo nu en dan. En t idiote is dat een ander het altijd zo goed had geweten. Sla maar een topic van R&P openquote:Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, maar ik ga altijd op mn gevoel af, dat heeft niks met verstand te maken. Als ik een fout maakt terwijl ik iets op gevoel deed, heb ik er ook nooit spijt van![]()
En och, je verneukt je leven er wel mee ja. Maar das nog niet het eind van de wereld
Ja ik lurk er wel es maar meestal zijn de reacties te voorspellen en zijn het allemaal stuk voor stuk moraalridders. TOTDAT ze ZELF in zo'n situatie belanden...quote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
R&P moet je alleen komen als je zelfmoordplannen hebt en een laatste duwtje wilt hebben.
link?quote:Op zondag 24 februari 2008 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach ja.. dat is fok.... Gelukkig heb ik op mn eigen forum een R&P achtige afdeling waar WEL serieus gereageerd word, door mensen met een IQ wat hoger is dan dat van een spercieboon
Is goed joh, wanneer?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waar moet ik naar toe dan?je zou hier eens moeten komen, droomhusije wat ik nu heb hoor....
(en er waren slechts twee niet-fokkers op mn housewarming)
Ja ik had een pet en stickers en boekjes en zo als kadoEn een keycord
Oke dan weet ik dat ook weerquote:Op zondag 24 februari 2008 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
R&P moet je alleen komen als je zelfmoordplannen hebt en een laatste duwtje wilt hebben.
Vrijdagmiddag heb ik vrij, kom maar lags hoorquote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is goed joh, wanneer?
(ik weet het, had je al verteld)
dat zijn geen cadeautjes
Ik was nogal dronken... heb een soort van zwart gat van 2 uur...quote:Op zondag 24 februari 2008 16:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hoe kun je nou je jas verliezen?
Ik ga vrijdagavond naar Mayhem. (ennehh.. trein enzo is duur.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag heb ik vrij, kom maar lags hoor
(ik val vaak in herhaling, deed ik ook al toen ik mn verstand nog had)
Ik was er blij mee
Pallmall jas?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik was nogal dronken... heb een soort van zwart gat van 2 uur...![]()
Ben mijn horloge ook kwijt...
Dus als iemand nog een bruine pallmall jas vindt...meldt het dan ff...
Fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |