quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
De Stervideotheek (Antoniusplien) Heeft een Ben & Jerryvriezer staan... Strawberry cheescakeijd FTW!!!
B&Jquote:
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Bweh, zondag.
Wat draaien ze een kutmuziek op markant zeg.
ik was vroegr altijd op 3fm in de uitzending, en 236 euro gewonnenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
The small things make the diference!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:59 schreef Apotheose het volgende:
nou weet je wat: zet je top 5 nummers op een rij en laat ze hier : http://radioactief.wordpress.com/weekend-top-5/ achter. Draaien wij ze a.s zaterdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |