quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
De Stervideotheek (Antoniusplien) Heeft een Ben & Jerryvriezer staan... Strawberry cheescakeijd FTW!!!
B&Jquote:
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Bweh, zondag.
Wat draaien ze een kutmuziek op markant zeg.
ik was vroegr altijd op 3fm in de uitzending, en 236 euro gewonnenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
The small things make the diference!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:59 schreef Apotheose het volgende:
nou weet je wat: zet je top 5 nummers op een rij en laat ze hier : http://radioactief.wordpress.com/weekend-top-5/ achter. Draaien wij ze a.s zaterdag!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef nein het volgende:
[..]
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenMaar dit ga ik zeker een keertje doen! haha
Nee, 1 van de koks had het aangezet op ;t werk.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.
zaterdag tussen 18 - 19u heb je alleen jaren 70 hits dus ik denk dat het dan na 19u was. En ja, dan is het inderdaad ook niet mijn smaak nee. Maar wij draaien wel met veel variatie al zeg ik het zelf. Alleen geen hardcorebagger.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, 1 van de koks had het aangezet op ;t werk.Was dus na 18u. Was eerst de hele tijd Nederlandstalig, zelfs dat nummer van GTST kwam langs
Later was ;t goed te doen.
En ik luister alleen op m;n werk naar de radio, voor de rest cd;s.
Ja inderdaad, dat is wel beter. Jullie zijn ook 1 van de weinigen die geen trance draaien op zaterdagavond. De hele tijd door.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zaterdag tussen 18 - 19u heb je alleen jaren 70 hits dus ik denk dat het dan na 19u was. En ja, dan is het inderdaad ook niet mijn smaak nee. Maar wij draaien wel met veel variatie al zeg ik het zelf. Alleen geen hardcorebagger.
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantquote:Op maandag 17 maart 2008 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel beter. Jullie zijn ook 1 van de weinigen die geen trance draaien op zaterdagavond. De hele tijd door.
no kidding!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantToch alleen maar non stop met wat sneker nieuws (...) ertussen door. Sochtends heb ik Evers ervoor op de fiets
En op mn werk Omrop Fryslan (goh).
Waarom werk je er dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantToch alleen maar non stop met wat sneker nieuws (...) ertussen door. Sochtends heb ik Evers ervoor op de fiets
En op mn werk Omrop Fryslan (goh).
houdt je van de straat he. En voor onze luisteraarsquote:
Ik zie jou ook al echt voor me als hangjongere.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
houdt je van de straat he. En voor onze luisteraars
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:32 schreef Dangel het volgende:
Slam is gay.
Ben jij ook gay?quote:
ja he?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt voor me als hangjongere.
Jammer, homo;s zijn cool.quote:
Plaatjes met hotlinkbeveiliging zijn inderdaad gay.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soo gay [ afbeelding ]
quote:
Lekker chillen met je homies en jonko;s smoken?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:10 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Lekker op donderdagavond op het Schaapmarktplein!
Jeweetz, op mijn vette patta's...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker chillen met je homies en jonko;s smoken?
Damn it, kut hotlinks ook altijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Plaatjes met hotlinkbeveiliging zijn inderdaad gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |