quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:08 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
De Stervideotheek (Antoniusplien) Heeft een Ben & Jerryvriezer staan... Strawberry cheescakeijd FTW!!!
B&Jquote:
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Bweh, zondag.
Wat draaien ze een kutmuziek op markant zeg.
ik was vroegr altijd op 3fm in de uitzending, en 236 euro gewonnenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
The small things make the diference!quote:Op zondag 16 maart 2008 18:06 schreef MagiLune het volgende:
Freez FM was koel luister nu 3fm maar ook vaak arrow
heb ook paar keer liedje aan gevraagd bij Apotheose op markant, kwam ik zelfs in de uitzending, zo maar, op de radio!!en met kerst 2006 een cd en kerst servetten gewonnen
![]()
![]()
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenquote:Op zondag 16 maart 2008 17:59 schreef Apotheose het volgende:
nou weet je wat: zet je top 5 nummers op een rij en laat ze hier : http://radioactief.wordpress.com/weekend-top-5/ achter. Draaien wij ze a.s zaterdag!
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef nein het volgende:
[..]
Hahah hoe cool! Maar ik ben zaterdag niet in Sneek, dus dan kan ik ze niet eens luisterenMaar dit ga ik zeker een keertje doen! haha
Nee, 1 van de koks had het aangezet op ;t werk.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Dat is ten eerste natuurlijk altijd nog een kwestie van smaak. Ten tweede: heb je geluisterd zaterdag tussen 15 - 18u? Want dan kun je altijd bellen voor een plaatje die JIJ perse wil horen. We hebben bijv ook een weekend top 5 waar je voor kunt stemmen. Maar goed, als je dat niet doet - ja... dan kunnen wij niet ruiken wat iemand wil horen he.
zaterdag tussen 18 - 19u heb je alleen jaren 70 hits dus ik denk dat het dan na 19u was. En ja, dan is het inderdaad ook niet mijn smaak nee. Maar wij draaien wel met veel variatie al zeg ik het zelf. Alleen geen hardcorebagger.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, 1 van de koks had het aangezet op ;t werk.Was dus na 18u. Was eerst de hele tijd Nederlandstalig, zelfs dat nummer van GTST kwam langs
Later was ;t goed te doen.
En ik luister alleen op m;n werk naar de radio, voor de rest cd;s.
Ja inderdaad, dat is wel beter. Jullie zijn ook 1 van de weinigen die geen trance draaien op zaterdagavond. De hele tijd door.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:35 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zaterdag tussen 18 - 19u heb je alleen jaren 70 hits dus ik denk dat het dan na 19u was. En ja, dan is het inderdaad ook niet mijn smaak nee. Maar wij draaien wel met veel variatie al zeg ik het zelf. Alleen geen hardcorebagger.
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantquote:Op maandag 17 maart 2008 09:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is wel beter. Jullie zijn ook 1 van de weinigen die geen trance draaien op zaterdagavond. De hele tijd door.
no kidding!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantToch alleen maar non stop met wat sneker nieuws (...) ertussen door. Sochtends heb ik Evers ervoor op de fiets
En op mn werk Omrop Fryslan (goh).
Waarom werk je er dan.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow kan wel. Luister nooit zaterdagavond. Eerlijk gezegd luister ik nooit naar markantToch alleen maar non stop met wat sneker nieuws (...) ertussen door. Sochtends heb ik Evers ervoor op de fiets
En op mn werk Omrop Fryslan (goh).
houdt je van de straat he. En voor onze luisteraarsquote:
Ik zie jou ook al echt voor me als hangjongere.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
houdt je van de straat he. En voor onze luisteraars
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:32 schreef Dangel het volgende:
Slam is gay.
Ben jij ook gay?quote:
ja he?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zie jou ook al echt voor me als hangjongere.
Jammer, homo;s zijn cool.quote:
Plaatjes met hotlinkbeveiliging zijn inderdaad gay.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
soo gay [ afbeelding ]
quote:
Lekker chillen met je homies en jonko;s smoken?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:10 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Lekker op donderdagavond op het Schaapmarktplein!
Jeweetz, op mijn vette patta's...quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker chillen met je homies en jonko;s smoken?
Damn it, kut hotlinks ook altijd.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Plaatjes met hotlinkbeveiliging zijn inderdaad gay.
en je chille scoetoequote:
Als die tulband en baard er niet bij waren, zou ik denken dat ;t een wijf is.quote:
Ik heb een waggie...quote:
En je waait nu toch alleen maar weg, of je vriest vast.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een waggie...
Bovendien ben ik veel te lauw om daar te hangen... ik hang liever in de kroeg ofzo. lekker zitten, drankje erbij... dat buitengehang is zo 1994
En ik heb geen capuchon met bont....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je waait nu toch alleen maar weg, of je vriest vast.
Ik luister daar nooit naar, ik heb daar geen last van... Ik hou niet van die meuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:42 schreef Apotheose het volgende:
ik word echt schijtziek van al die johannes passion of welke passie concerten dan ook.En nee, ik heb er nog nooit een live meegemaakt en wil dat gejammer ook niet horen. No offence voor iedereen die er van houdt maar ik zit nu ff in een frusti-mood!
![]()
Dankjequote:
Dankjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:46 schreef Angeliquetje het volgende:
Beterschappie
k wilde m weer open mikken, maar als ik dat had gedaan denk ik dat yvonne op me was gaan zitten of zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje
En ik vond ;t vet cool dat je in m;n naamtopic na ;t slotje ging posten
Nou en. Gooi ;m gewoon weer open.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
k wilde m weer open mikken, maar als ik dat had gedaan denk ik dat yvonne op me was gaan zitten of zo
Of ik open een nieuwe, betere.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en. Gooi ;m gewoon weer open.
quote:
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:
Ik vraag ook 't ook niet. Het is een bevel! UND BEVEL IS BEVEL ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen
Mn baas vertelde me dat ik een probleem met autoriteit heb, dus dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik vraag ook 't ook niet. Het is een bevel! UND BEVEL IS BEVEL ofzo
Ben nogsteeds ziek, maar ik hyperventileer tenminste niet meer steeds.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef Dangel het volgende:
Al wat opgeknapt trouwens? Gaan de herkansingen nog lukken?
quote:
Huh wat show?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef Angeliquetje het volgende:
wanneer mogen wij in de show komen ??? Flesje wodka mee enzo. Vrijdag avond of zaterdag avond ofzo.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef Angeliquetje het volgende:
Die radio markant show
Inclusief de fles wodka rum?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nou kom gerust eensch langs hoor! Elke zaterdag tussen 15 - 18u hebben wij t progr (RadioActief) dus ja...
moet er vandaag ook nog ff heen.. Maar denk dat ik met dit weer eerder iets uit het archief ga plukken. Ga niet straatinterviews doen
Ik kan nog heel normaal doen als ik dronken ben hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Apotheose het volgende:
ja neem maar mee. Zo lang je maar niet te dronken wordt en mn show verstoort
Gefeliciteerd, dat wist ik allang.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:35 schreef Apotheose het volgende:
Nee, zaterdagmiddag alleen maar. Ben geen nachtmens wat dat betreft.
psst:
[ afbeelding ]
![]()
ja door hyves spam zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat wist ik allang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |