en je chille scoetoequote:
Als die tulband en baard er niet bij waren, zou ik denken dat ;t een wijf is.quote:
Ik heb een waggie...quote:
En je waait nu toch alleen maar weg, of je vriest vast.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:30 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een waggie...
Bovendien ben ik veel te lauw om daar te hangen... ik hang liever in de kroeg ofzo. lekker zitten, drankje erbij... dat buitengehang is zo 1994
En ik heb geen capuchon met bont....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je waait nu toch alleen maar weg, of je vriest vast.
Ik luister daar nooit naar, ik heb daar geen last van... Ik hou niet van die meuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:42 schreef Apotheose het volgende:
ik word echt schijtziek van al die johannes passion of welke passie concerten dan ook.En nee, ik heb er nog nooit een live meegemaakt en wil dat gejammer ook niet horen. No offence voor iedereen die er van houdt maar ik zit nu ff in een frusti-mood!
![]()
Dankjequote:
Dankjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:46 schreef Angeliquetje het volgende:
Beterschappie
k wilde m weer open mikken, maar als ik dat had gedaan denk ik dat yvonne op me was gaan zitten of zoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje
En ik vond ;t vet cool dat je in m;n naamtopic na ;t slotje ging posten
Nou en. Gooi ;m gewoon weer open.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
k wilde m weer open mikken, maar als ik dat had gedaan denk ik dat yvonne op me was gaan zitten of zo
Of ik open een nieuwe, betere.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en. Gooi ;m gewoon weer open.
quote:
Kindjes die vragen worden overgeslagenquote:
Ik vraag ook 't ook niet. Het is een bevel! UND BEVEL IS BEVEL ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:52 schreef Dangel het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen
Mn baas vertelde me dat ik een probleem met autoriteit heb, dus dat gaat niet werkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:53 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik vraag ook 't ook niet. Het is een bevel! UND BEVEL IS BEVEL ofzo
Ben nogsteeds ziek, maar ik hyperventileer tenminste niet meer steeds.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef Dangel het volgende:
Al wat opgeknapt trouwens? Gaan de herkansingen nog lukken?
quote:
Huh wat show?quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:23 schreef Angeliquetje het volgende:
wanneer mogen wij in de show komen ??? Flesje wodka mee enzo. Vrijdag avond of zaterdag avond ofzo.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:04 schreef Angeliquetje het volgende:
Die radio markant show
Inclusief de fles wodka rum?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Nou kom gerust eensch langs hoor! Elke zaterdag tussen 15 - 18u hebben wij t progr (RadioActief) dus ja...
moet er vandaag ook nog ff heen.. Maar denk dat ik met dit weer eerder iets uit het archief ga plukken. Ga niet straatinterviews doen
Ik kan nog heel normaal doen als ik dronken ben hoor.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Apotheose het volgende:
ja neem maar mee. Zo lang je maar niet te dronken wordt en mn show verstoort
Gefeliciteerd, dat wist ik allang.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:35 schreef Apotheose het volgende:
Nee, zaterdagmiddag alleen maar. Ben geen nachtmens wat dat betreft.
psst:
[ afbeelding ]
![]()
ja door hyves spam zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat wist ik allang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |