SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dat had de nieuwe TT moeten wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
"you just totally scooby doobed me, huh?"
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
"you just totally scooby doobed me, huh?"
Er zijn inderdaad betere TTs te bedenken dan dezequote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat had de nieuwe TT moeten worden [afbeelding] GE-NI-AAL!
Dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Brammie1 het volgende:
zonet aflevering 4 bekeken, goeie zooi!
Dat is inderdaad vreemd, maar we hoorden in dat bericht niet waar het vliegtuig gevonden was, dus misschien dat ze het geloofwaardig konden maken dat de overlevenden het naar het eiland hadden gehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef Jovatov het volgende:
Wat ik net lees en wat inderdaad een hele goede vraag is om te stellen.
Hoe kan het dat er een vliegtuig op de bodem van de zee is gevonden met alle lijken intact, dat is ook op het nieuws enz. En dan nu opeens zijn ze op een eiland gecrasht en hebben maar 6 mensen het uiteindelijk overleeft?
Ik kon in deze staat geen betere letterlijke quotes bedenken zonder de aflevering erbij te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad betere TTs te bedenken dan deze
Alleen de nieuwste podcast is met Damon & Carlton vanwege de staking. Ter vervanging is de Britse versie ook wel lachen, zoals de laatste met Naveen Andrews (Sayid):quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:00 schreef Xurk het volgende:
Ik snap de TT ook niet echt...
In het vorige topic vroeg iemand waar de podcasts te luisteren zijn, dat is hier! Ik moet ze nog steeds luisteren, maar de eerste ep van s4 was op 31 januari uitgezonden en er staan al podcasts bij vanaf 4 februari, dus ik ben benieuwd
quote:Ian Lee: What do you make of this theory: Jacob is Jack from the future
Naveen Andrews: What a load of bullocks
Dat vond ik ook een beetje raarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Symer het volgende:
Claire was alweer behoorlijk vrolijk deze aflevering terwijl Charlie nog geen 4 dagen dood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
was echt een vette EPquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:03 schreef Xurk het volgende:
Oh ja:
- Kate was inderdaad mooi
- Ben en Desmond horen gewoon niet bij de Oceanic 6, ze hebben geen fuck met Oceanic te maken dus ze worden vast niet meegeteld [als Desmond al definitief van het eiland afkomt]
- Ik wil meer weten over het verhaaltje wat Jack aan het vertellen was bij de rechter, ik ben benieuwd hoe ze daar allemaal op gekomen zijn
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:35 schreef Haunter het volgende:
Oja, waar is die romance tussen Jack en Juliet ( [afbeelding] ) [afbeelding]
Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
Kan me geen reden voorstellen waarom Jack Aaron niet zou willen zien?
Ik vond haar in de rechtbank echt beeldschoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kate is helemaal niet zo lekker in die flashforwards
Dat is wel een goede jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.
En Claire weet de naam van haar vader niet eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja [afbeelding] Maar hoe zou Jack daar achter kunnen komen? Wie anders dan Claire weet dat ze dezelfde vader hebben?
Dat maakt het inderdaad nog lastigerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Claire weet de naam van haar vader niet eens.
Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:
1. Jack
2. Kate
3. Hurley
4. Sayid
5. Aaron
6. Sawyer
Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
Kate zou in principe ook het alleen niet af willen, van Miles hoorde ze ook gewoon dat ze gezocht werd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:20 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).
Inderdaad, Rose en Bernard willen voor geen goud weg van dat eiland. Die leven nog happily ever after tussen de ijsberenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
En waarom heeft iedereen het erover dat de anderen (dan de 6) dood zouden zijn, het lijkt me toch duidelijk dat er mensen achterblijven. Daarom wilde Jack ook terug naar het eiland en heeft Hurley waanideeën van Charlie met "you have to save them". Leek me dus wel duidelijk...
Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.quote:Wat ik me trouwens nog afvroeg, gaat die telefoon niet een keertje op? Voor zover ik weet laden ze hem niet op ofzo...
Het is sowieso wel een bijzonder ding dat een behoorlijk eind uit de toekomst lijkt te komen. Er bestaan namelijk nog geen antenne-loze satelliet-telefoons (ook anno 2008 niet) met een touchscreen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.
Aan de andere kant, er kan best een flinke accu inzitten. Het is natuurlijk een speciaal apparaat voor in het veld en die moet wel even meekunnen op z'n accu.
Deze aflevering werden ineens ook Jin en Sun weer in beeld gebracht, terwijl we die toch al een hele tijd niet meer gezien hebben. Hun stukje was voor het verhaal niet echt relevant dus ik neem aan dat het shot van hun wel een verwijzing is dat minimaal 1 van hen ook deel uitmaakt van de Oceanic 6. Ik verwacht niet dat Aaron wordt meegeteld, omdat hij gewoon "bij Kate hoort".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:
1. Jack
2. Kate
3. Hurley
4. Sayid
5. Aaron
6. Sawyer
Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
We zagen in een aflevering dat Jack's vader op bezoek ging bij de moeder van Claire en daarin werd duidelijk dat Christian haar vader was. Alleen weet Claire dus niet dat dat Jacks vader is. Volgens mij was dat de seizoen 3 aflevering Par Avion?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:32 schreef hushovd het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk dat Claire de halfzus is van Jack?
Heb alle afleveringen gezien maar kan me niet herinneren dat dit ook ter sprake is gekomen
Klopt. Goede aflevering was dat!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
We zagen in een aflevering dat Jack's vader op bezoek ging bij de moeder van Claire en daarin werd duidelijk dat Christian haar vader was. Alleen weet Claire dus niet dat dat Jacks vader is. Volgens mij was dat de seizoen 3 aflevering Par Avion?
Of dood of gevangen? Waar heb je het over, ze blijven gewoon op het eiland omdat ze niet naar de gewone wereld willen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:47 schreef Pacino88 het volgende:
Ze hebben het over 8 survivors en Oceanic 6. Geloof niet dat Aaron 1 van de Oceanic 6 is.Met Oceanic 6 bedoelen ze de mensen die de crash hebben overleefd. Ik denk dat de rest van de mensen op eiland of dood zijn of gevangen zijn en dat ze later dus schuldgevoelens krijgen. scene met jack en kate in season finale waar jack depri is zal wel aan het einde zijn van de flashforwards.
Precies, zoals ik al zei. Rose en Bernard hebben het daar prima naar hun zin. En Sawyer zit er ook niet op de wachten om terug te gaan. Maar ja, we weten natuurlijk niet wat er gaat gebeuren. Misschien komt er wel weer een purge door de natives die alle niet gewenste personen uitroeien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Of dood of gevangen? Waar heb je het over, ze blijven gewoon op het eiland omdat ze niet naar de gewone wereld willen.
Ben zn eerste antwoorden op Miles zijn vragen misschien?quote:
Ze houdt ook eigenlijk gewoon het meest van Jackquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storendVerder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storend [afbeelding] Verder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden... volgens mij wilde ze neuk0n [afbeelding]
Waar ik net ook aan zat te denken: die helderziende had het er toch steeds over dat de baby van Claire niet door een ander opgevoed mocht worden, maar dat lijkt nu dus wel te gaan gebeuren...
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
Waar ik net ook aan zat te denken: die helderziende had het er toch steeds over dat de baby van Claire niet door een ander opgevoed mocht worden, maar dat lijkt nu dus wel te gaan gebeuren...
Aaron kan ook gewoon samen met Jack, Kate, Hurley en Sayid gered zijn, maar is niet 1 van de oceanic 6 omdat hij niet in het manifest stond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:39 schreef Kinga het volgende:
No way dat Aaron bij een van de 'officiele' oceanic 6 hoort... Net zoals Ben. De vraag blijft dan wel hoe ZIJ van het eiland afkomen... Het is wel duidelijk dat Aaron net zo speciaal is als Ben en Walt...
Maar hij is wel een overlevende van de Oceanic crash.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Aaron kan ook gewoon samen met Jack, Kate, Hurley en Sayid gered zijn, maar is niet 1 van de oceanic 6 omdat hij niet in het manifest stond.
Jack loog dat er 6 mensen uit de zee gered werden na de crash, Aaron hoort er dus niet bij. Alhoewel, als Claire bij deze 6 zat en ze daarna gezegd hebben dat ze is overleden tijdens de bevalling dan kan hij er misschien wel bij horen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar hij is wel een overlevende van de Oceanic crash.
Om dezelfde reden kan Desmond ook makkelijk de 6e zijn. Media nemen het niet zo nauw met benamingen. Als het maar catchy klinkt.
Nee hij zei 8, niet 6. Ik ben erg benieuwd wie de laatste 2 zijn waar hij het over had, want die hebben het dus duidelijk niet overleefd. Het hoeven niet degene te zijn waarvan we al weten dat ze dood zijn (Shannon, Boone, Ana-Lucia, Paulo, Charlie etc.) omdat ze daarvan gewoon kunnen zeggen dat ze bij de crash zijn omgekomen. En Claire is het ook niet, want Kate doet net of Aaron van haar is. En het zijn iig ook niet Jack, Kate, Hurley, Sayid,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jack loog dat er 6 mensen uit de zee gered werden na de crash, Aaron hoort er dus duidelijk niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Noch Desmond en Juliet want die zaten al op het eiland. Dus wie zijn toch die laatste 2 van de 8 die de crash hebben overleefd volgens hun verzonnen verhaal? Rose en Bernard? Locke en Sawyer? I wanna know!En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ergerde me wel aan Locke en zn dienblad gooien. Zielig mannetje wordt het, bah.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Zo braaf was arme Noami niet hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?
Dus daarom moet ze maar dood? En nog op een compleet laffe manier ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo braaf was arme Noami niet hoor
Die 2 zijn verdronken voordat ze de kust hebben gehaald, het maakt dan verder niet uit welke namen ze daarbij verzinnen. Ze kunnen bv. willekeurige namen als Mark en David gaan roepen, grote kans dat er wel een Mark en een David bijzaten in dat vliegtuig met 300+ passagiers. Bovendien lijkt het me sterk dat die 2 die verzopen zijn zich uitgebreid hebben kunnen voorstellen aan de andere 6, dus kunnen ze ook zeggen dat ze hun namen niet weten. Ook wel aardig voor de nabestaanden denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
...
Dus wie zijn toch die laatste 2 van de 8 die de crash hebben overleefd volgens hun verzonnen verhaal? Rose en Bernard? Locke en Sawyer? I wanna know!
Dat dienblad gooien past perfect bij hem. Hij smeet in seizoen 2 ook al die afwas van het aanrecht, ook omdat een opgesloten Ben hem zat te sarren en Locke hem eten wou brengen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ergerde me wel aan Locke en zn dienblad gooien. Zielig mannetje wordt het, bah.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:29 schreef BobbyJames het volgende:
Ik dacht eerst op het eind dat het kind van Kate een kind met het syndroom van down was.
Dat dat de "twist" was.
"Jacob made me do it"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
[..]
En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?
Ik vind Jack maar een vervelend karakter eigenlijk, vanaf het begin al. Uiterlijk-wijs zal hij vast menig dame doen soppen, dat geloof ik best, maar het is maar een irritant ventje eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze houdt ook eigenlijk gewoon het meest van Jack. And who can blame her. Al was Sawyer ook wel schattig romantisch in deze aflevering.
Dat vraag ik me ook af, ik heb zelfs getwijfeld of het wel dezelfde Aaron was, en niet gewoon vernoemd naar. Probleem is dat de trailer van ep 4 zei dat we weer iemand van de Oceanic 6 zouden ontmoeten, en dat kan in principe alleen Aaron zijn, alhoewel hij tijdens de vlucht nog niet geboren zou zijn, en dat moet ook bliijken uit de manifesten enzo lijkt me.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Maar hoe kunnen ze nou doen dat Aaron van Kate is, men weet toch neem ik aan wel dat ze niet (hoog)zwanger was toen ze in het vliegtuig zaten? En als het op het eiland verwekt zou zijn, vraagt men neem ik aan wel naar de vader.
Touché. Maar ik pas.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Doe jij dat dan -Mo-, jij hebt doorgaans toch geen kloot te doen.
misschien dat ze in de trailer gewoon bedoeld hebben dat er met de flash forwards weer iemand van de 6 gevolgd werd, Kate dus. Toch blijft het idd vaag met die baby, maar we weten ook niet hoelang het geduurd heeft voor ze 'gered' werden en kate dus net zwanger kon zijn(volgens het verzonnen verhaal) toen het vliegtuig crashte.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ik heb zelfs getwijfeld of het wel dezelfde Aaron was, en niet gewoon vernoemd naar. Probleem is dat de trailer van ep 4 zei dat we weer iemand van de Oceanic 6 zouden ontmoeten
Maar wat is dan het punt om die 2 te noemen? Er moet haast wel meer achter zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Die 2 zijn verdronken voordat ze de kust hebben gehaald, het maakt dan verder niet uit welke namen ze daarbij verzinnen. Ze kunnen bv. willekeurige namen als Mark en David gaan roepen, grote kans dat er wel een Mark en een David bijzaten in dat vliegtuig met 300+ passagiers. Bovendien lijkt het me sterk dat die 2 die verzopen zijn zich uitgebreid hebben kunnen voorstellen aan de andere 6, dus kunnen ze ook zeggen dat ze hun namen niet weten. Ook wel aardig voor de nabestaanden denk ik.
Hoezo, dat speelt zich toch tijdens seizoen 1 en 2 af en niet tijdens seizoen 4?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:50 schreef Re het volgende:
het korte termijn geheugen verlies van Faraday... is dat weer een link naar het nieuwe computerspel?
ja dat wel maar wel apart dat de hoofdpersoon uit het spelletje het eiland opkomt met geheugenverlies...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoezo, dat speelt zich toch tijdens seizoen 1 en 2 af en niet tijdens seizoen 4?
als het de Aaron van Claire is dan klopt er natuurlijk iets niet want dan zou Claire hoog zwanger verdronken zijn (en om de leugen in stand te houden zou Kate dus op het eiland zwanger geraakt moeten zijn)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar wat is dan het punt om die 2 te noemen? Er moet haast wel meer achter zitten.
Nee het hele verhaal wat ze aan de buitenwereld vertelt hebben klopt uiteraard niet, want er zijn veel meer dan 8 mensen levend uit het vliegtuig gekomen. De vraag is dan ook waarom ze 8 zeggen en niet 6.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
als het de Aaron van Claire is dan klopt er natuurlijk iets niet want dan zou Claire hoog zwanger verdronken zijn (en om de leugen in stand te houden zou Kate dus op het eiland zwanger geraakt moeten zijn)
Wel een beetje dom dan dat ze de castfoto's van seizoen 3 op de boxart gebruiken. Juliet staat er ook tussen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Nee dat heeft er niets mee te maken. De game speelt zich ook af vanaf de crash tot ik geloof seizoen 3, weet ik niet helemaal zeker...
Ik denk niet dat Claire dood is, want zij is Jack's voornaamste reden om terug te willen naar het eiland om haar te redden. Ja, en Juliet misschien. Maar zo'n bloedrelatie trekt toch sterker aan hem denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:05 schreef Re het volgende:
ja dus als het Claire's Aaron is dan zou ze dus een van de overlevenden moeten zijn... maar omdat dat dus blijkbaar niet zo is zal Kate Aaron hebben overgenomen en is misschien Jack verantwoordelijk voor Claire haar dood (en kan hij het dus niet aan om zijn neefje onder ogen te komen)
Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien dat ze in de trailer gewoon bedoeld hebben dat er met de flash forwards weer iemand van de 6 gevolgd werd, Kate dus. ...
Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel een beetje dom dan dat ze de castfoto's van seizoen 3 op de boxart gebruiken. Juliet staat er ook tussen bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
plus dat Jack nog steeds verliefd is op Kate, lijkt me Julliet wel ergens exit gegaan te zijn...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Claire dood is, want zij is Jack's voornaamste reden om terug te willen naar het eiland om haar te redden. Ja, en Juliet misschien. Maar zo'n bloedrelatie trekt toch sterker aan hem denk ik.
Ze kan met "my baby" ook gewoon "mijn lieverdje" bedoelen zeg maar. Niet de letterlijke vertaling van baby.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.
Overigens zei Kate's moeder dat ze al 4 jaar dodelijk ziek was. Toen Kate haar ging opzoeken in het ziekenhuis (seizoen 2 ofzo) was het 2002. Dan zou die rechtszaak in 2006 plaatsvinden. Aaron staat in de credits voor deze aflevering als '2 year old boy', dus dat Aaron de zoon van Claire lijkt me wel een zekerheidje.
Kate had het echter tegen Jack over haar 'baby'. Bij mijn weten noemen moeders kinderen van 2 jaar oud geen baby meer. Dat zijn peuters. Die kunnen al lopen en simpele woordjes zeggen. Zou Kate dan toch een baby van Sawyer 'erbij' hebben?
Ik denk het niet eigenlijk. Kate spreekt namelijk steeds in enkelvoud. Ook in de FF van de seizoensfinale zei ze "He's gonna be wondering where I am". Als ze meerdere kinderen had zou ze wel 'They' gezegd hebben.
Hurley had het in de gymzaal over Them geloof ik... en Chalie ook... dus waarom terug naar het eiland dan...?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef Symer het volgende:
Was Jacks voornaamste reden om terug te gaan naar het eiland niet dat hij 'sick of lying' was? Ik had niet het idee dat hij verder nog iets geeft om de eventueel nog levende mensen daar.
Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze kan met "my baby" ook gewoon "mijn lieverdje" bedoelen zeg maar. Niet de letterlijke vertaling van baby.
Jack wilde niet per sé terug naar 'het' eiland dacht ik. Hij ging elke vrijdag vliegen in de hoop dat het vliegtuig neer zou storten, waar dan ook. Als het maar onbewoond genoeg is opdat hij die leugens niet meer hoeft vol te houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Re het volgende:
[..]
Hurley had het in de gymzaal over Them geloof ik... en Chalie ook... dus waarom terug naar het eiland dan...?
Dacht ook dat ze the baby zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.
Dat zou goed kunnen, weet ik ook niet zeker meer. Ik heb de aflevering alweer van mijn pc gegooid dus ik kan het niet terugluisteren...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.
Volgensmij zei ze "I understand you don't want to see HIM", hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Baby is een vrij normaal woord in de VS voor kinderen van die leeftijd, zeker wanneer een ouder het over een eigen kind heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.
Overigens zei Kate's moeder dat ze al 4 jaar dodelijk ziek was. Toen Kate haar ging opzoeken in het ziekenhuis (seizoen 2 ofzo) was het 2002. Dan zou die rechtszaak in 2006 plaatsvinden. Aaron staat in de credits voor deze aflevering als '2 year old boy', dus dat Aaron de zoon van Claire lijkt me wel een zekerheidje.
Kate had het echter tegen Jack over haar 'baby'. Bij mijn weten noemen moeders kinderen van 2 jaar oud geen baby meer. Dat zijn peuters. Die kunnen al lopen en simpele woordjes zeggen. Zou Kate dan toch een baby van Sawyer 'erbij' hebben?
Ik denk het niet eigenlijk. Kate spreekt namelijk steeds in enkelvoud. Ook in de FF van de seizoensfinale zei ze "He's gonna be wondering where I am". Als ze meerdere kinderen had zou ze wel 'They' gezegd hebben.
Ik vind het juist supertofquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
kan slecht wennen aan de flash forwards
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
nee hij wil duidelijk terug naar het eiland, hij schreeuwt toch ook tegen kate: we have to ga back!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Jack wilde niet per sé terug naar 'het' eiland dacht ik. Hij ging elke vrijdag vliegen in de hoop dat het vliegtuig neer zou storten, waar dan ook. Als het maar onbewoond genoeg is opdat hij die leugens niet meer hoeft vol te houden.
Kate is irritant. Toen met Naomi ook "Dont tell anyone, Kate!"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kate verveelt... vind d'r totaal niet boeiend meer.
Juliet
Het is beter dan die flashbacks die nergens meer over gingen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
tvp, vond eps 4 wel te doen maar kan slecht wennen aan de flash forwards
Het lijkt me dat Miles weet dat dat alles is wat Ben heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef solidslayer het volgende:
Vraagt niemand hier zich af waarom die Miles precies 3,2 miljoen dollar wil van Ben en waar dit allemaal heen leidt?
De meeste theorieen die hier beschreven worden over de oceanic six lijken me allemaal heel erg onlogisch en niet passen in het Lost plaatje, we zien vanzelf wel toch wie de 6 uiteindelijk zijn..
De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Das waar, ik vind de flashbacks ook even wennen
Dat dusquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:
[..]
De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?
Jij leeft je wel echt goed in danquote:Op zondag 24 februari 2008 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
Zeker een het einde van S3 was ik even in shock en kon ik een week niets meer.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Miles weet dat dat alles is wat Ben heeft.
Ik bedacht me trouwens net pas dat het helemaal niet zo hoeft te zijn dat Ben van het eiland af komt. We zagen Sayid alleen bij Ben, maar de locatie waar dat was is niet te zien. Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat Sayid heen en weer naar het eiland reist in de toekomst.
Sorry, ik bedoelde natuurlijk flashforwards.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:
[..]
De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?
Zo vreemd is dat niet toch ? Ben kan dit ook, en Sayid werkt voor Ben..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ook is het vreemd dat Sayid vrij kan reizen tussen eiland-echte wereld als Jack dat blijkbaar niet kan.
Dat denk ik ook, lijkt me niet dat Sayid een reis naar het eiland zou ondernemen met een schotwond. Daarbij is Ben zijn 'handler', die blijft wel in de buurt voor ondersteuning en info.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.
Ook is het vreemd dat Sayid vrij kan reizen tussen eiland-echte wereld als Jack dat blijkbaar niet kan.
En de TT is stukken beter zo![]()
Die Sayeed flashforward speelde in Berlijn, lijkt me dus dat dat veterinair hospitaal daar ook ergens (in de buurt) is.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.
Dat dacht ik ookquote:En de TT is stukken beter zo![]()
Ben is de directe concurent van Locke en aangezien de freighties Ben willen hebben is Miles een sta in de weg voor Locke...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:03 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit toch een vage actie van Locke vinden... Hoe lang hou je het vol met een handgranaat in je mond? En als ie hem laat vallen val er weinig meer te redden. Locke vindt Miles dus kennelijk totaal onbelangrijk
Dat hoeft niet. Sayid was in de eerste scene in Amerika en daarna in Berlijn. Omdat Sayid een golden pass heeft kan hij vliegen waar hij heen wilt. Het zou me niet eens verbazen als Ben gewoon op het eiland zit. Een andere hatch. En dat hij Sayid laat langskomen voor een debriefing. Hoe weet ik ook niet maar in Lost is alles mogelijk!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Sayeed flashforward speelde in Berlijn, lijkt me dus dat dat veterinair hospitaal daar ook ergens (in de buurt) is.
waarom hangen er dan duitse posters?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Sayid was in de eerste scene in Amerika en daarna in Berlijn. Omdat Sayid een golden pass heeft kan hij vliegen waar hij heen wilt. Het zou me niet eens verbazen als Ben gewoon op het eiland zit. Een andere hatch. En dat hij Sayid laat langskomen voor een debriefing. Hoe weet ik ook niet maar in Lost is alles mogelijk!
Scherp gezien!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
waarom hangen er dan duitse posters?
plaatje
Jep, die dacht ik ook gezien te hebben. Tja het kan natuurlijk ook dat ze een Duits dierenhospitaal op het eiland hebben, maar dat lijkt me wel erg sterk.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
waarom hangen er dan duitse posters?
plaatje
Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.
Welke game? Het videospel?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:
[..]
Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomen
Hij is officieel gezien nog niet uitquote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:
[..]
Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomen
Heb je die in NL gehaald en waar?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee een casual gamer die verder niet zoveel met lost heeft. Ik heb het nu een paar uur gespeeld en qua gameplay stelt het idd vooralsnog niet veel voor, maar als Lost fan is het wel leuk om de locaties van de show te bezoeken en met de characters te 'praten'.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef DaFrenk het volgende:
Hij zei ook, als je de demo gaat checken dan zal je de game waarschijnlijk niet meer kopen. Dat klinkt dus niet zo lovend.
Welk platform speel je? Kan je er al wat over zeggen? Ben redelijk benieuwd.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef TheGame het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee een casual gamer die verder niet zoveel met lost heeft. Ik heb het nu een paar uur gespeeld en qua gameplay stelt het idd vooralsnog niet veel voor, maar als Lost fan is het wel leuk om de locaties van de show te bezoeken en met de characters te 'praten'.
Op de 360, maar wat wil je verder nog weten? Ik weet niet of je deze review al gelezen hebt, maar die komt redelijk overeen met mijn bevindingen: http://www.docarzt.com/lo(...)st-via-domus-for.phpquote:Op zondag 24 februari 2008 19:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Welk platform speel je? Kan je er al wat over zeggen? Ben redelijk benieuwd.
Hmmm, dan krab ik nog een paar keer achter mijn oren...quote:Op zondag 24 februari 2008 20:02 schreef TheGame het volgende:
[..]
Op de 360, maar wat wil je verder nog weten? Ik weet niet of je deze review al gelezen hebt, maar die komt redelijk overeen met mijn bevindingen: http://www.docarzt.com/lo(...)st-via-domus-for.php
Iddquote:Op zondag 24 februari 2008 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Ok, net zag ik Jack in een reclame voor mannen-gezichtscreme, nu kan ik hem helemaal niet meer serieus nemen..
What?! Ik kijk nooit tv, die ene keer zie ik Jack wel.. IK WIL SAWYERquote:Op zondag 24 februari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Idd.. net zoals Sawyer, die zie je ook in zo'n reclame
Voor een luchtje toch? Zie je hem met onbloot bovenlichaam en zijn bekende middellange haren een zee in duiken.quote:Op zondag 24 februari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Idd.. net zoals Sawyer, die zie je ook in zo'n reclame
alsjequote:Op zondag 24 februari 2008 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
What?! Ik kijk nooit tv, die ene keer zie ik Jack wel.. IK WIL SAWYER
Hoop dat de PC versie ook snel uit gaat komenquote:Op zondag 24 februari 2008 22:48 schreef dapluiz het volgende:
Zit nu ook de game te spelen, is idd niet veel bijzonders nog, maar wel leuk om het eiland zelf eens te verkennen
Die "reclame" van Hurleyquote:Op zondag 24 februari 2008 21:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Voor een luchtje toch? Zie je hem met onbloot bovenlichaam en zijn bekende middellange haren een zee in duiken.
Edit: Hurley heeft ook een reclame! http://www.youtube.com/watch?v=qkp4y8x38EY&feature=related
Oe, nog een Edit: Kate heeft er ook 1: http://www.youtube.com/watch?v=g4FH-Ct-lJ8
ZOMGquote:Op zondag 24 februari 2008 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
alsje
http://www.youtube.com/watch?v=_Wv4ZCA1MhM
Vandaag houd ik van je.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
alsje
http://www.youtube.com/watch?v=_Wv4ZCA1MhM
Omdat 8+1+5+1+6+2+3+4+2 = 32?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef solidslayer het volgende:
Vraagt niemand hier zich af waarom die Miles precies 3,2 miljoen dollar wil van Ben en waar dit allemaal heen leidt?
Sop sop?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik word altijd zo excited hier
quote:
Ja, wel nu jij je telkens dingen uit seizoen 1 enzo herinnert en whatnotquote:Op maandag 25 februari 2008 22:08 schreef Xurk het volgende:
[..]
Omdat 8+1+5+1+6+2+3+4+2 = 32? [afbeelding]
[..]
Sop sop? [afbeelding]
Of 3,2 miljoen = 32 met 5 nullen = 325 degreesquote:
Zie mijn bericht hierboven; ik wens je succes met die verhaaltjes makenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:31 schreef Re het volgende:
toffe nieuwe op maar stukjes bij hoofdrolspelers mogen wel wat uitgebreider
ik ben benieuws wie de laatste O6 member is en wie er "officieel" verdronken zijn (de 2 dan) en wie er naast Ben ook het eiland heeft verlaten en uiteindelijk in de coffin is beland
ik beloof niets,,,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Zie mijn bericht hierboven; ik wens je succes met die verhaaltjes maken
In seizoen 2? krijg je de andere groep overlevenden te zien, die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord. Zij zijn degenen waarmee hij contact krijgt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:14 schreef Shrien het volgende:
Ik zit nu trouwens weer seizoen 1 te kijken, aflevering 19,
Boon en Locke vinden dat vliegtuig van die 'priesters'
en Boon krijgt contact met iemand met de radio in het vliegtuig.
Hoe de neuq kan dit ?! Iemand ?
[..]
Of 3,2 miljoen = 32 met 5 nullen = 325 degrees
Dat waren inderdaad de tailies, dat zie je in een andere aflevering.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:14 schreef Shrien het volgende:
Ik zit nu trouwens weer seizoen 1 te kijken, aflevering 19,
Boon en Locke vinden dat vliegtuig van die 'priesters'
en Boon krijgt contact met iemand met de radio in het vliegtuig.
Hoe de neuq kan dit ?! Iemand ?
Juliet is honderd keer beter dan die slet van een Kate..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
En als Jack met Juliet eindigt word ik echt kwaad. Godverdomme.
link? Ja ik ben enorm lui jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:00 schreef DaFrenk het volgende:
Oeh de sneak peaks van episode 5 zien er geweldig uit! Weer een heleboel stof tot nadenken!
Uit de OP:quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
link? Ja ik ben enorm lui ja
dit beloofd een vette aflevering te wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:23 schreef Symer het volgende:
Kudos voor de verbeterde OP![]()
[..]
Uit de OP:
Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Tailies en losties gebruiken gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:05 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat waren inderdaad de tailies, dat zie je in een andere aflevering.
De tailies waren anders toch een duidelijk aparte groep. Ana Lucia, Libby, Eko, Bernard en nog een paar. Moet je wel goed uit elkaar houden anders vertroebelt de discussie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Tailies en losties gebruiken gaat mij te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:Ik vond 'm op Locke lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[@Last.fm |
Vind ik minder erg dan de Shippers met hun Jaters, Skaters en Hubby'squote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Tailies en losties gebruiken gaat mij te ver.
'Andere groep overlevenden die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord' als alternatief?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Vind ik minder erg dan de Shippers met hun Jaters, Skaters en Hubby's![]()
Steeds 'overlevenden van de crash van het staartgedeelte' typen krijg je trouwens kromme vingers van
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef chansadres het volgende:
[..]Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Bernard leeft nog dus dat gaat niet echt op. Nou ja, het ontvoerd-gedeelte weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
'Andere groep overlevenden die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord' als alternatief?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
Steppin out tonight
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg:
Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:33 schreef Symer het volgende:
Uitleg:
Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?
Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).
Dus: ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]Hermann Minkowski (22 juni 1864 – 12 januari 1909) was een Joods-Duitse wiskundige die de geometrische getaltheorie ontwikkelde en geometrische methoden gebruikte om moeilijke problemen in de getaltheorie, wiskundige fysica en de relativiteitstheorie op te lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-bron Wikipedia[@Last.fm |
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.Hahhaha ik klik en denk RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
28e dacht ik, en in de US 26 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Waar blijft die game?Die kwam toch vandaag uit? Of toch morgen pas?
Dus morgen in de "webshops".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
28e dacht ik, en in de US 26 ofzo
quote:
Ik zie het!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
ik zie het, te koop op usenetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
Ik dus ook... verleiding verleiding.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kon het niet laten om de sneaks te kijken, zeer interessant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de karakters zien er erg mooi uit, heb begrepen dat niet alle stemmen van de originele acteurs zijn. Maar tot nu toe klinken ze best goed allemaal. Maar goed, eigenlijk moet ik hiervoor bij GAM terecht natuurlijk. Al is er geen topic voor Via Domus en ben te lui om er zelf een aan te maken
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Ik zag dat al van ver aankomen...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet nog even over de schok heen komen van het einde van E4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik zag dat al van ver aankomen...
Maar...Die "spoiler is van E03 toch? En dus mag hij uit de spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Zhenar het volgende:
die enge neger (iemand met wie ik het keek noemde hem vanavond "the Haïtain")
Jawel: Lost: The Gamequote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef DaFrenk het volgende:
...
Maar goed, eigenlijk moet ik hiervoor bij GAM terecht natuurlijk. Al is er geen topic voor Via Domus en ben te lui om er zelf een aan te maken
Inderdaad, kwam gewoon op een gegeven moment weer bij het begin punt uit na 2 toortsen verkloot te hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben het gedeelte in de grot van het Lost spel nu al zat .....
Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef Devano het volgende:
Hier de Amerikaanse uitzenddata van de overige afleveringen van dit seizoen:
Episode 5: Feb. 28
Episode 6: March 6
Episode 7: March 13
Episode 8: March 20
Episode 9: April 24
Episode 10: May 1
Episode 11: May 8
Episode 12: May 15
Episode 13: May 22 (season finale)
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey [afbeelding]
Ik ben veel jonger [afbeelding]
Dude...quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:44 schreef marcel-o het volgende:
En er was een eerdere episode waar je Jack en Kate ziet in de "bewoonde wereld" dat ze met elkaar afspreken om iets uit te praten oid.
Nu ik het typ, lijkt t er op dat dat een van de eerste flash forwards was, en t niet door had
want ik dacht hierdoor dat ze elkaar al kende vóór de crash![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
ej k mot ook aan die forwards wennen jaquote:
Daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Gremen het volgende:
Het moge wel duidelijk zijn dat de tijd waarneming in de wereld en op het eiland zwaar verschillen.
Dus misschien zijn ze ondertussen al wel 3 jaar vermist ofzo en dan kan kate dus ook makkelijk zo een kind mee terug nemen
nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vinden jullie het niet jammer dat het gedeelte science-fiction sterk toeneemt?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...
Blijkbaar wil ABC dat Lost, Grey's Anatomy en Ugly Betty alledrie tegelijk terugkomen op 24 April, vandaar dat aflevering 8 alsnog vóór de break uitgezonden zal worden. Is ondertussen ook bevestigd door ABC volgens DarkUFO, al kan ik het zelf niet terugvinden op hun website.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.
Klopt wel, http://darkufo.blogspot.c(...)c-lost-schedule.htmlquote:Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.
Dan zou het andersom zijn, jack heeft het erover dat de helikopter de dag ervoor was vertrokken en nog steeds niet bij het schip was. De tijd zou sneller gaan op het eiland dan daarbuiten. Maar dat zal ook wel weer allemaal anders zijn dan ik nu denk, lost kennende.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Gremen het volgende:
Het moge wel duidelijk zijn dat de tijd waarneming in de wereld en op het eiland zwaar verschillen.
Dus misschien zijn ze ondertussen al wel 3 jaar vermist ofzo en dan kan kate dus ook makkelijk zo een kind mee terug nemen
opzich wel ja, maar heb me erbij neergelegdquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Re het volgende:
[..]
nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...
En dit lijstje dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:18 schreef Haunter het volgende:
[ afbeelding ]
Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 24 april - Meet Kevin Johnson
4.09 - 01 mei
4.10 - 08 mei
4.11 - 15 mei
4.12 - 22 mei
4.13 - 29 mei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is toch net iets anders als die van jou..
bron is hier te vinden
ps : kan natuurlijk al eerder gepost zijn.. maar goed ben beetje lui atm..
en claire & kateJuliet iets minder..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Flikker op, als je zelfs dat al een spoiler vind ben je wel echt een mietje zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Preview-dingen horen tussen spoiler-tags.
WTF, ik vind die beheerstheid van haar juist zo tof!quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:04 schreef Marble het volgende:
Juliet komt in de previews voor deze week voor het eerst een beetje tof over. Zoals ze Charlotte aanpakt en zo. Die actrice lijkt ook eindelijk een beetje peper in haar reet te krijgen, ze acteert normaal altijd zo low-key en eentonig..
quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Marble het volgende:
[..]
Flikker op, als je zelfs dat al een spoiler vind ben je wel echt een mietje zeg.
SPOILER: Jack zit in de volgende aflevering!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].
[afbeelding].
Omg, I hate you so much. Hoe kun je dat nu zeggen, Sawyer met datquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF, ik vind die beheerstheid van haar juist zo tof! [afbeelding]
Ze is alleen veel te goed voor Jack [afbeelding] Ze verdient een Sawyer [afbeelding] Of een Hurley [afbeelding] [afbeelding]
Idd:')quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, wat ik dus stom vond aan die borden gooi actie van Locke, doe dat dan verdomme ergens waar Ben het niet doorheeft
Gebruik even spaties dan doen je smileys hetquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:36 schreef Jackassonline3 het volgende:
ye gelukkig toen libby doodging dat hurley er niet achter aan ging:P anders was ik best wel pissed:P
Libby ging dood samen met Anna Luciaquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:36 schreef Jackassonline3 het volgende:
ye gelukkig toen libby doodging dat hurley er niet achter aan ging:P anders was ik best wel pissed:P
Juliet en Jack mogen elkaar hebbenquote:
Heb het begin gespeeld, heb m dr weer afgeflikkerd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gebruik even spaties dan doen je smileys het
Ben ik trouwens de enige die de game echt niet boeiend vindt?
In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:12 schreef Shrien het volgende:
[..]
Heb het begin gespeeld, heb m dr weer afgeflikkerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef TheGame het volgende:
[..]
In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.Heb het gezien ja (heb alleen het eindfilmpje bekeken, de game zelf ben ik pas bij de weg naar de cockpit), erg vreemd einde. Maar ik heb begrepen dat de game toch niet écht canon is. Dus, ze doen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef TheGame het volgende:
[..]
In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is natuurlijk, in hoeverre is dit van toepassing op de serie. De game is voor de rest niet canon geloof ik. Maar we zouden wel enkele antwoorden krijgen. Maar daar kunnen ze ook mee bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]Dat niet alleen.SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vraag is natuurlijk, in hoeverre is dit van toepassing op de serie. De game is voor de rest niet canon geloof ik. Maar we zouden wel enkele antwoorden krijgen. Maar daar kunnen ze ook mee bedoelenDat klinkt toch wel redelijk tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:20 schreef TheGame het volgende:
[..]
Dat niet alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
We are young but getting old before our time
Steppin out tonight![]()
Mwa vanmiddag de PC versie ff getest..
En hij valt opzich best tegen, nja ben ook nog niet zo ver..
Weer bijna een aflevering
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel redelijk tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat grot gedeelte vond ik zo irritant dat ik er maar ff met het spel gestopt ben ...
Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uit![]()
![]()
Helderheid van het beeld in de opties wat hoger zetten, dat maakt het een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef dapluiz het volgende:
Dat grot gedeelte vond ik zo irritant dat ik er maar ff met het spel gestopt ben ...
Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uit![]()
Misschien is die nog wel onderweg maar vanwege het grote tijdsverschil ofzo dat het pas net een paar minuten is ofzo. Misschien, eventueelquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef Aventura het volgende:
Waar zou de helikopter zijn?
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Inderdaad, dat was voor mij ook een reden om even te stoppenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef dapluiz het volgende:
Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uitHelderheid aanpassen is idd een goed idee
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef TheGame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een smerige hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nou ben ik een lost fan in hart en nieren.. maar dat lost spel zou ik nog zonde vinden van mijn tjid om te downloaden..PSN-ID: SoliD_S![]()
Hopelijk kan ik een reviewcopy bemachtigenKlote of niet, wil hem toch wel een keer proberen. Maar ik weet nu al dat hij niet kopen waard is, dus dat gaan we dan natuurlijk ook niet doen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Its a waste of timeEn het verhaal van de echte serie wordt er echt niet duidelijker op..ik zie echt geen toegevoegde waarde hieraan behalve het uitmelken van een goeie serie met een slechte game
PSN-ID: SoliD_S![]()
Hmm, dat er zelfs poppetjes uit zijn :/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
![]()
Oeh volgens een artikel op DarkUFO:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ik zit vast opweg naar die cockpit, op een gegeven moment moet je door een cave, dat gaat goed totdat ik bij een soort waterval aankom (kan t niet goed zien tis echt fucking donker) dan ga ik opeens telkens dood.
hoe kom ik daar voorbij?Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl![]()
Hell yeahquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:01 schreef MrHayo het volgende:
anders maken jullie ff een nieuw topic aan over dat stomme spelletje..I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Juist! Hier verder: Lost: The Game
Forum Opties Forumhop: Hop naar: