abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56916426

"Lost" is een serie die twee jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zat hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij had zich ontfermd over claire, en het leek erop dat er langzaamaan een romance ontwikkelde. Doordat Claire erachter kwam dat hij nog steeds heroine bij zich had liep alles stuk en vanaf dat moment wordt Charlie met een scheef oog aangekeken in het kamp.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Benjamin Linus
Benjamin Linus lijkt een leidende positie in te nemen onder 'The Others'. Hij werd gevangen genomen door een Franse vrouw die al 16 jaar op het eiland leeft en zij heeft hem overgedragen aan de overlevenden van het vliegtuigongeluk die hem vervolgens opgesloten hebben. Door een deal met Michael is hij vrijgelaten en herenigd met zijn groep.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke is één van the Others, zij is geïntroduceerd in de aflevering "A Tale of Two Cities". Zij lijkt niet gelukkig te zijn met haar groepering (en dan met name met Ben's autoriteitspositie, zo blijkt). Zij woont in het dorp van the Others, liefkozend Otherville genoemd. Juliet is een kalme, intelligente vrouw met een achtergrond in medicijnen. Ze lijkt een centraal figuur te zijn in de activiteiten van The Others, maar is ongelukkig in haar privéleven.

Seizoen 3 (Bron: The Futon Critic en Spoilerfix)

3.01 - 4 oktober 06 A Tale of Two Cities (season premiere)
3.02 - 11 oktober 06 The Glass Ballerina
3.03 - 18 oktober 06 Further Instructions
3.04 - 25 oktober 06 Every Man for Himself
3.05 - 1 november 06 The Cost of Living
3.06 - 8 november 06 I Do (fall finale)

3.07 - 07 februari 07 Not In Portland
3.08 - 14 februari 07 Flashes Before Your Eyes
3.09 - 21 februari 07 Stranger In A Strange Land
3.10 - 28 februari 07 Tricia Tanaka Is Dead
3.11 - 7 maart 07 Enter 77
3.12 - 14 maart 07 Par Avion
3.13 - 21 maart 07 The Man From Tallahassee
3.14 - 28 maart 07 Exposé
3.15 - 4 april 07 Left Behind
3.16 - 11 april 07 One of Us
3.17 - 18 april 07 Catch-22
3.18 - 25 april 07 D.O.C.
3.19 - 2 mei 07 The Brig
3.20 - 9 mei 07 The Man Behind the Curtain
3.21 - 16 mei 07 Greatest Hits
3.22,23 - 23 mei 07 Through the Looking Glass(Seizoensfinale - dubbele aflevering)

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a déjà vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call déjà vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  • pi_56916440
    Was Kate trouwens niet echt zwanger? Ze was toch positief getest bij een zwangerschapstest, maar loog daar daarna over tegen Sawyer?
    pi_56916463
    TVP, moet de nieuwe nog zien.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:50:08 #4
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56916485
    You gonna be alright, Ill keep you save
    En daarna het typische Jack/Sawyer
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_56916534
    "you just totally scooby doobed me, huh?"
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:53:41 #6
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56916565
    Oh, my, god
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_56916775
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Dat had de nieuwe TT moeten worden GE-NI-AAL!
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_56916862
    ik snap er nu echt geen fuck meer van.
    toch vind ik het aardig om naar te blijven kijken.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:09:24 #9
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_56916913
    tvp
    Eerst kijken
    | Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
    pi_56916940
    zonet aflevering 4 bekeken, goeie zooi!
    Wel lekker blijven plakken hè?
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:10:39 #11
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56916943
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:10:52 #12
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56916945
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:02 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Dat had de nieuwe TT moeten worden [afbeelding] GE-NI-AAL!
    Er zijn inderdaad betere TTs te bedenken dan deze
    pi_56917009
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Brammie1 het volgende:
    zonet aflevering 4 bekeken, goeie zooi!
    Dat dus
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:22:13 #14
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56917204
    Best goede aflevering.
    Geloof alleen niet dat ik meer weet waar de TT van is terwijl ik echt net E04 gekeken heb.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
    pi_56917820
    Leuke aflevering, dat beetje meer informatie over het verhaal dat de Oceanic 6 moeten vertellen tegen de rest van de wereld was wel interessant. En natuurlijk baby Aaron bij Kate..alhoewel je dat inderdaad wel kon zien aankomen
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_56917859
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef Jovatov het volgende:
    Wat ik net lees en wat inderdaad een hele goede vraag is om te stellen.

Hoe kan het dat er een vliegtuig op de bodem van de zee is gevonden met alle lijken intact, dat is ook op het nieuws enz. En dan nu opeens zijn ze op een eiland gecrasht en hebben maar 6 mensen het uiteindelijk overleeft?
    Dat is inderdaad vreemd, maar we hoorden in dat bericht niet waar het vliegtuig gevonden was, dus misschien dat ze het geloofwaardig konden maken dat de overlevenden het naar het eiland hadden gehaald.
    pi_56917933
    Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:

1. Jack
    2. Kate
    3. Hurley
    4. Sayid
    5. Aaron
    6. Sawyer

Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
    pi_56917968
    Ohja, en Evangeline Lilly is echt het lekkerste wijf op televisie momenteel...
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:57:04 #19
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56918017
    Ik zou het te bizar vinden als iedereen behalve de 6 dood is. Ik denk dat die gewoon op het eiland blijven of wel wilden maar niet mochten oid. Maar dood? Nee.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:00:17 #20
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56918096
    Ik snap de TT ook niet echt...

In het vorige topic vroeg iemand waar de podcasts te luisteren zijn, dat is hier! Ik moet ze nog steeds luisteren, maar de eerste ep van s4 was op 31 januari uitgezonden en er staan al podcasts bij vanaf 4 februari, dus ik ben benieuwd

We kregen deze aflevering dan eindelijk die opening met een close-up van een oog die opengaat! Normaal gesproken is dat in de seizoensopener, maar goed, we hebben 'm iig nu gehad

Ik was in tegendeel tot de meesten hier wél verrast door de onthulling dat het kindje Aaron was! Omdat ik wist dat de aflevering bijna voorbij was en het allemaal een beetje gek aanvoelde, verwachtte ik echt dat er dikke twist aan zat te komen, dat er iets vet science fictions was met haar kind ofzo, maar toen ik hem eenmaal zag kreeg ik het idee dat een cliffhanger nu niet meer mogelijk was, dus dat de aflevering heel rustig zou eindigen met een mooi moment, zoals in seizoen 1 nog weleens gebeurde. Tóch wisten ze er een vette cliffhanger aan te hangen

Ik zou het eerder snappen dat Jack het kindje niet wil zien als die van Sawyer geweest zou zijn, nu is het wel een beetje vaag... maar het zal vast wel iets te maken hebben met dat hij erachter komt dat Claire zijn halfzus is en Aaron dus zijn neefje, en dat hij daarmee issues heeft, gezien de afwezigheid van Claire.

Helikopter-gedoe was cool trouwens [net als Locke en handgranaat], het lijkt erop dat mijn vermoeden vorige week juist was, dus dat als het raketje een halfuur vertraging heeft met die snelheid, de helikopter echt enorm veel vertraging moet gaan krijgen...
      Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 23 februari 2008 @ 00:01:06 #21
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56918127
    Ohja! Van het weekend even kijken
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:03:25 #22
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56918169
    Oh ja:

- Kate was inderdaad mooi
    - Ben en Desmond horen gewoon niet bij de Oceanic 6, ze hebben geen fuck met Oceanic te maken dus ze worden vast niet meegeteld [als Desmond al definitief van het eiland afkomt]
    - Ik wil meer weten over het verhaaltje wat Jack aan het vertellen was bij de rechter, ik ben benieuwd hoe ze daar allemaal op gekomen zijn
    pi_56918379
    Claire was alweer behoorlijk vrolijk deze aflevering terwijl Charlie nog geen 4 dagen dood is

Volgens de tijdlijn is het inmiddels 2e kerstdag, ik snap dat ze wellicht geen zin hebben om dat te vieren maar het even noemen had ik wel leuk gevonden.

Aaron moet trouwens haast wel 1 van de Oceanic 6 zijn aangezien Jack zei dat 6 mensen de kust hadden gehaald. 1 van die 6 heeft op het eiland een kind gebaard en dat was iemand anders dan Kate in het nep-verhaal (niemand zou immers geloven dat een hoogzwangere Kate iedereen gered en verzorgd heeft). Die moeder moet later op het eiland zijn overleden waarna Kate Aaron adopteerde.

Ik denk trouwens dat Ben en Desmond wel mee geteld zouden worden als het publiek en de media van hun bestaan had geweten. Krantenkoppen met 'The Oceanic 6 & The Non-Oceanic 2' erin klinken namelijk voor geen meter.

(ps. er missen een stuk of 20 topics in de OP)
    pi_56918559
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad betere TTs te bedenken dan deze
    Ik kon in deze staat geen betere letterlijke quotes bedenken zonder de aflevering erbij te hebben.
    pi_56918607
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:00 schreef Xurk het volgende:
    Ik snap de TT ook niet echt...

In het vorige topic vroeg iemand waar de podcasts te luisteren zijn, dat is hier! Ik moet ze nog steeds luisteren, maar de eerste ep van s4 was op 31 januari uitgezonden en er staan al podcasts bij vanaf 4 februari, dus ik ben benieuwd
    Alleen de nieuwste podcast is met Damon & Carlton vanwege de staking. Ter vervanging is de Britse versie ook wel lachen, zoals de laatste met Naveen Andrews (Sayid):
    quote:
    Ian Lee: What do you make of this theory: Jacob is Jack from the future
    Naveen Andrews: What a load of bullocks
    Britse accenten

Wat was er trouwens met Dan's geheugen? Hij kon 2 kaarten onthouden en dat was een verbetering ten opzichte van .... wat? Kon hij voor hij op het eiland was maar 1 kaart onthouden?
    pi_56918709
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Symer het volgende:
    Claire was alweer behoorlijk vrolijk deze aflevering terwijl Charlie nog geen 4 dagen dood is
    Dat vond ik ook een beetje raar

Verder snap ik er weer geen reet van
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:37:37 #27
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56918724
    Desmond
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:24:02 #28
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56919432
    Kan een modje de TT niet veranderen?
      Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 01:24:06 #29
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56919433
    Wat een vette ep Dat Aaron de zoon was wist ik al want ik had helaas een spoiler erover gelezen. Alleen werd ik wel op het verkeerde been gezet door dat gedoe met James en vooral omdat Jack de baby niet wilde zien. Kan het echt niet zo zijn dat ze de baby ook Aaron heeft genoemd? Kan me geen reden voorstellen waarom Jack Aaron niet zou willen zien?

En waarom heeft iedereen het erover dat de anderen (dan de 6) dood zouden zijn, het lijkt me toch duidelijk dat er mensen achterblijven. Daarom wilde Jack ook terug naar het eiland en heeft Hurley waanideeën van Charlie met "you have to save them". Leek me dus wel duidelijk...

Wat ik me trouwens nog afvroeg, gaat die telefoon niet een keertje op? Voor zover ik weet laden ze hem niet op ofzo...
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:26:06 #30
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56919460
    Als ze de baby vernoemd heeft moeten we wel ver in de future zitten
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:35:54 #31
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56919581
    Oja, waar is die romance tussen Jack en Juliet ( )
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:36:22 #32
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56919590
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:03 schreef Xurk het volgende:
    Oh ja:

- Kate was inderdaad mooi
    - Ben en Desmond horen gewoon niet bij de Oceanic 6, ze hebben geen fuck met Oceanic te maken dus ze worden vast niet meegeteld [als Desmond al definitief van het eiland afkomt]
    - Ik wil meer weten over het verhaaltje wat Jack aan het vertellen was bij de rechter, ik ben benieuwd hoe ze daar allemaal op gekomen zijn
    was echt een vette EP
    in de OP staat uitzendschema van seizoen 3 nog.

ik heb vandaag voor het eerst een 720p aflevering gekeken van een tv serie. omg wat een verschil zeg. echt niet normaal. ik zag gewoon puisten bij kate en zweet op der voorhoofd staan toen ze locke zag op die trap

echt zo vet deze aflevering
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:38:58 #33
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56919627
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:35 schreef Haunter het volgende:
    Oja, waar is die romance tussen Jack en Juliet ( [afbeelding] ) [afbeelding]
    pi_56919743
    Kate is helemaal niet zo lekker in die flashforwards
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:51:46 #35
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56919762
    Kate heeft fucking lelijke tanden Maar verder is ze wel leuk en haat ik Juliet.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:52:16 #36
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56919764
    En als Jack met Juliet eindigt word ik echt kwaad. Godverdomme.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:53:02 #37
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56919775
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
    Kan me geen reden voorstellen waarom Jack Aaron niet zou willen zien?
    Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Kate is helemaal niet zo lekker in die flashforwards
    Ik vond haar in de rechtbank echt beeldschoon.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 02:12:53 #38
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56920004
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:53 schreef Marble het volgende:

[..]

Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.
    Dat is wel een goede ja Maar hoe zou Jack daar achter kunnen komen? Wie anders dan Claire weet dat ze dezelfde vader hebben?
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 02:13:22 #39
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56920010
    Ik vond Kate in de flashforwards ook heel mooi
      zaterdag 23 februari 2008 @ 02:17:11 #40
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56920043
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 02:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat is wel een goede ja [afbeelding] Maar hoe zou Jack daar achter kunnen komen? Wie anders dan Claire weet dat ze dezelfde vader hebben?
    En Claire weet de naam van haar vader niet eens.
      Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 02:59:52 #41
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56920405
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 02:17 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

En Claire weet de naam van haar vader niet eens.
    Dat maakt het inderdaad nog lastiger
      zaterdag 23 februari 2008 @ 07:17:41 #42
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56921311
    Kate had het tegen Jack over een baby, maar dit was een peuter/kleuter. En waneer heeft ze eik die zwangerschapstest gedaan ?
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 23 februari 2008 @ 07:20:05 #43
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56921317
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:

1. Jack
    2. Kate
    3. Hurley
    4. Sayid
    5. Aaron
    6. Sawyer

Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
    Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).
    opgezegd@fok.nl
      zaterdag 23 februari 2008 @ 07:42:42 #44
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56921347
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 07:20 schreef FoXje het volgende:

[..]

Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).
    Kate zou in principe ook het alleen niet af willen, van Miles hoorde ze ook gewoon dat ze gezocht werd.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 07:44:07 #45
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56921349
    Alsof Sawyer "cool" zegt !
      zaterdag 23 februari 2008 @ 08:55:25 #46
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_56921509
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 07:44 schreef Harajuku. het volgende:
    Alsof Sawyer "cool" zegt !
    Nee, maar daar kwam het wel op neer. Tof dan
    opgezegd@fok.nl
    pi_56921560
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
    En waarom heeft iedereen het erover dat de anderen (dan de 6) dood zouden zijn, het lijkt me toch duidelijk dat er mensen achterblijven. Daarom wilde Jack ook terug naar het eiland en heeft Hurley waanideeën van Charlie met "you have to save them". Leek me dus wel duidelijk...
    Inderdaad, Rose en Bernard willen voor geen goud weg van dat eiland. Die leven nog happily ever after tussen de ijsberen
    quote:
    Wat ik me trouwens nog afvroeg, gaat die telefoon niet een keertje op? Voor zover ik weet laden ze hem niet op ofzo...
    Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.

Aan de andere kant, er kan best een flinke accu inzitten. Het is natuurlijk een speciaal apparaat voor in het veld en die moet wel even meekunnen op z'n accu.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_56921964
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 09:11 schreef DaFrenk het volgende:
    [..]

Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.

Aan de andere kant, er kan best een flinke accu inzitten. Het is natuurlijk een speciaal apparaat voor in het veld en die moet wel even meekunnen op z'n accu.
    Het is sowieso wel een bijzonder ding dat een behoorlijk eind uit de toekomst lijkt te komen. Er bestaan namelijk nog geen antenne-loze satelliet-telefoons (ook anno 2008 niet) met een touchscreen.
    pi_56922423
    Inderdaad ja. Daar had ik al bijna niet meer aan gedacht, het speelt zich allemaal af in 2004, toen was zo'n Apple iPhone achtige interface er ook nog niet nee. Hmm..
    pi_56922763
    Hoe weten jullie eigenlijk dat Claire de halfzus is van Jack?
    Heb alle afleveringen gezien maar kan me niet herinneren dat dit ook ter sprake is gekomen
      zaterdag 23 februari 2008 @ 11:36:33 #51
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56922830
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:

1. Jack
    2. Kate
    3. Hurley
    4. Sayid
    5. Aaron
    6. Sawyer

Deze aflevering werden ineens ook Jin en Sun weer in beeld gebracht, terwijl we die toch al een hele tijd niet meer gezien hebben. Hun stukje was voor het verhaal niet echt relevant dus ik neem aan dat het shot van hun wel een verwijzing is dat minimaal 1 van hen ook deel uitmaakt van de Oceanic 6. Ik verwacht niet dat Aaron wordt meegeteld, omdat hij gewoon "bij Kate hoort".

Ik denk zelfs dat Locke 1 van de 6 is (tegen zijn zin). Dat in de toekomst het Locke tegen Ben wordt, je ziet nu tijdens de afleveringen al heel erg de haat tussen de twee opbloeien.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_56922928
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 11:32 schreef hushovd het volgende:
    Hoe weten jullie eigenlijk dat Claire de halfzus is van Jack?
    Heb alle afleveringen gezien maar kan me niet herinneren dat dit ook ter sprake is gekomen
    We zagen in een aflevering dat Jack's vader op bezoek ging bij de moeder van Claire en daarin werd duidelijk dat Christian haar vader was. Alleen weet Claire dus niet dat dat Jacks vader is. Volgens mij was dat de seizoen 3 aflevering Par Avion?
    pi_56922946
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 11:44 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

We zagen in een aflevering dat Jack's vader op bezoek ging bij de moeder van Claire en daarin werd duidelijk dat Christian haar vader was. Alleen weet Claire dus niet dat dat Jacks vader is. Volgens mij was dat de seizoen 3 aflevering Par Avion?
    Klopt. Goede aflevering was dat!
    Maar ik denk dat we Christian nog een keer tegenkomen. En dat ze samen dan iets hebben van "Daddy!!! Uh WTF "
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_56922956
    Ze hebben het over 8 survivors en Oceanic 6. Geloof niet dat Aaron 1 van de Oceanic 6 is.Met Oceanic 6 bedoelen ze de mensen die de crash hebben overleefd. Ik denk dat de rest van de mensen op eiland of dood zijn of gevangen zijn en dat ze later dus schuldgevoelens krijgen. scene met jack en kate in season finale waar jack depri is zal wel aan het einde zijn van de flashforwards.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:00:28 #55
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_56923112
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 11:47 schreef Pacino88 het volgende:
    Ze hebben het over 8 survivors en Oceanic 6. Geloof niet dat Aaron 1 van de Oceanic 6 is.Met Oceanic 6 bedoelen ze de mensen die de crash hebben overleefd. Ik denk dat de rest van de mensen op eiland of dood zijn of gevangen zijn en dat ze later dus schuldgevoelens krijgen. scene met jack en kate in season finale waar jack depri is zal wel aan het einde zijn van de flashforwards.
    Of dood of gevangen? Waar heb je het over, ze blijven gewoon op het eiland omdat ze niet naar de gewone wereld willen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_56923154
    Wat een kut TT .
    Amen.
    pi_56923202
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:00 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Of dood of gevangen? Waar heb je het over, ze blijven gewoon op het eiland omdat ze niet naar de gewone wereld willen.
    Precies, zoals ik al zei. Rose en Bernard hebben het daar prima naar hun zin. En Sawyer zit er ook niet op de wachten om terug te gaan. Maar ja, we weten natuurlijk niet wat er gaat gebeuren. Misschien komt er wel weer een purge door de natives die alle niet gewenste personen uitroeien.

Maar toch, aangezien Jack dolgraag terug wil zal er misschien toch nog een happy ending zijn voor diegene die achterblijven.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:15:50 #58
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56923309
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:05 schreef Jivis het volgende:
    Wat een kut TT .
    Waar slaat hij op eigenlijk?
    pi_56923334
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:15 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Waar slaat hij op eigenlijk?
    Vroeg ik me ook af .
    Amen.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:23:57 #60
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56923443
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook af [afbeelding].
    Ben zn eerste antwoorden op Miles zijn vragen misschien? .
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:29:36 #61
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56923516
    Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storend Verder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden... volgens mij wilde ze neuk0n

Waar ik net ook aan zat te denken: die helderziende had het er toch steeds over dat de baby van Claire niet door een ander opgevoed mocht worden, maar dat lijkt nu dus wel te gaan gebeuren...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:37:29 #62
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56923624
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
    Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storend Verder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden...
    Ze houdt ook eigenlijk gewoon het meest van Jack . And who can blame her. Al was Sawyer ook wel schattig romantisch in deze aflevering.
    My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:39:55 #63
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56923663
    No way dat Aaron bij een van de 'officiele' oceanic 6 hoort... Net zoals Ben. De vraag blijft dan wel hoe ZIJ van het eiland afkomen... Het is wel duidelijk dat Aaron net zo speciaal is als Ben en Walt...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 12:42:10 #64
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56923694
    quote:
    Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storend [afbeelding] Verder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden... volgens mij wilde ze neuk0n [afbeelding]

Waar ik net ook aan zat te denken: die helderziende had het er toch steeds over dat de baby van Claire niet door een ander opgevoed mocht worden, maar dat lijkt nu dus wel te gaan gebeuren...
    en dat je aan die helderziende denkt man, maar inderdaad
    pi_56923766
    quote:
    Inderdaad ja Allang weer vergeten joh.

+tvp
    pi_56923834
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:39 schreef Kinga het volgende:
    No way dat Aaron bij een van de 'officiele' oceanic 6 hoort... Net zoals Ben. De vraag blijft dan wel hoe ZIJ van het eiland afkomen... Het is wel duidelijk dat Aaron net zo speciaal is als Ben en Walt...
    Aaron kan ook gewoon samen met Jack, Kate, Hurley en Sayid gered zijn, maar is niet 1 van de oceanic 6 omdat hij niet in het manifest stond.
    pi_56924158
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:51 schreef TheGame het volgende:

[..]

Aaron kan ook gewoon samen met Jack, Kate, Hurley en Sayid gered zijn, maar is niet 1 van de oceanic 6 omdat hij niet in het manifest stond.
    Maar hij is wel een overlevende van de Oceanic crash.

Om dezelfde reden kan Desmond ook makkelijk de 6e zijn. Media nemen het niet zo nauw met benamingen. Als het maar catchy klinkt.
    pi_56924504
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:10 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar hij is wel een overlevende van de Oceanic crash.

Om dezelfde reden kan Desmond ook makkelijk de 6e zijn. Media nemen het niet zo nauw met benamingen. Als het maar catchy klinkt.
    Jack loog dat er 6 mensen uit de zee gered werden na de crash, Aaron hoort er dus niet bij. Alhoewel, als Claire bij deze 6 zat en ze daarna gezegd hebben dat ze is overleden tijdens de bevalling dan kan hij er misschien wel bij horen...
    pi_56924531
    Ik vind het wel vet dat Ben dus een criminele? miljonair blijkt te zijn . Ondergedoken op het eiland omdatie bang is voor Peggy's vader .
      zaterdag 23 februari 2008 @ 13:37:07 #70
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56924542
    Ik ergerde me wel aan Locke en zn dienblad gooien. Zielig mannetje wordt het, bah.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 13:40:04 #71
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56924583
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef TheGame het volgende:

[..]

Jack loog dat er 6 mensen uit de zee gered werden na de crash, Aaron hoort er dus duidelijk niet bij.
    Nee hij zei 8, niet 6. Ik ben erg benieuwd wie de laatste 2 zijn waar hij het over had, want die hebben het dus duidelijk niet overleefd. Het hoeven niet degene te zijn waarvan we al weten dat ze dood zijn (Shannon, Boone, Ana-Lucia, Paulo, Charlie etc.) omdat ze daarvan gewoon kunnen zeggen dat ze bij de crash zijn omgekomen. En Claire is het ook niet, want Kate doet net of Aaron van haar is. En het zijn iig ook niet Jack, Kate, Hurley, Sayid,
    SPOILER
    . Noch Desmond en Juliet want die zaten al op het eiland. Dus wie zijn toch die laatste 2 van de 8 die de crash hebben overleefd volgens hun verzonnen verhaal? Rose en Bernard? Locke en Sawyer? I wanna know!
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik ergerde me wel aan Locke en zn dienblad gooien. Zielig mannetje wordt het, bah.
    En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?
    pi_56924624
    Ik dacht (hoopte) even dat het een flashforward aflevering was van Locke toen het begon trouwens. Maar helaas.

En Kate is op 't eiland inderdaad mooier.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 13:44:43 #73
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56924643
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
    Zo braaf was arme Noami niet hoor
      zaterdag 23 februari 2008 @ 13:45:40 #74
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56924660
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zo braaf was arme Noami niet hoor
    Dus daarom moet ze maar dood? En nog op een compleet laffe manier ook?
    pi_56924829
    quote:
    ...
    Dus wie zijn toch die laatste 2 van de 8 die de crash hebben overleefd volgens hun verzonnen verhaal? Rose en Bernard? Locke en Sawyer? I wanna know!
    Die 2 zijn verdronken voordat ze de kust hebben gehaald, het maakt dan verder niet uit welke namen ze daarbij verzinnen. Ze kunnen bv. willekeurige namen als Mark en David gaan roepen, grote kans dat er wel een Mark en een David bijzaten in dat vliegtuig met 300+ passagiers. Bovendien lijkt het me sterk dat die 2 die verzopen zijn zich uitgebreid hebben kunnen voorstellen aan de andere 6, dus kunnen ze ook zeggen dat ze hun namen niet weten. Ook wel aardig voor de nabestaanden denk ik.
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
    Dat dienblad gooien past perfect bij hem. Hij smeet in seizoen 2 ook al die afwas van het aanrecht, ook omdat een opgesloten Ben hem zat te sarren en Locke hem eten wou brengen.

Wat dat betreft is het verhaal heerlijk consistent.
    pi_56925329
    Ik dacht eerst op het eind dat het kind van Kate een kind met het syndroom van down was.
    Dat dat de "twist" was.
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
    pi_56926152
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 14:29 schreef BobbyJames het volgende:
    Ik dacht eerst op het eind dat het kind van Kate een kind met het syndroom van down was.
    Dat dat de "twist" was.
    Dat dacht ik ook binnen een fractie van een seconde nadat hij in beeld was dacht ik gelijk aan het Down syndroom
    pi_56926246
    Maar hoe kunnen ze nou doen dat Aaron van Kate is, men weet toch neem ik aan wel dat ze niet (hoog)zwanger was toen ze in het vliegtuig zaten? En als het op het eiland verwekt zou zijn, vraagt men neem ik aan wel naar de vader.
    Ziggy played guitar
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_56926265
    quote:

[..]

"Jacob made me do it"
    pi_56926329
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 12:37 schreef Marble het volgende:

[..]

Ze houdt ook eigenlijk gewoon het meest van Jack . And who can blame her. Al was Sawyer ook wel schattig romantisch in deze aflevering.
    Ik vind Jack maar een vervelend karakter eigenlijk, vanaf het begin al. Uiterlijk-wijs zal hij vast menig dame doen soppen, dat geloof ik best, maar het is maar een irritant ventje eigenlijk.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 15:30:30 #81
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56926377
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:38 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Kate verveelt... vind d'r totaal niet boeiend meer.

Juliet
    pi_56926405
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 15:22 schreef MissBliss het volgende:
    Maar hoe kunnen ze nou doen dat Aaron van Kate is, men weet toch neem ik aan wel dat ze niet (hoog)zwanger was toen ze in het vliegtuig zaten? En als het op het eiland verwekt zou zijn, vraagt men neem ik aan wel naar de vader.
    Dat vraag ik me ook af, ik heb zelfs getwijfeld of het wel dezelfde Aaron was, en niet gewoon vernoemd naar. Probleem is dat de trailer van ep 4 zei dat we weer iemand van de Oceanic 6 zouden ontmoeten, en dat kan in principe alleen Aaron zijn, alhoewel hij tijdens de vlucht nog niet geboren zou zijn, en dat moet ook bliijken uit de manifesten enzo lijkt me.

Al met al heeft ep 4 niet veel duidelijk gemaakt, slechts enkele dingen zijn bevestigd die toch al te raden waren...
    pi_56926459
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
    Doe jij dat dan -Mo-, jij hebt doorgaans toch geen kloot te doen.
    Touché. Maar ik pas.
    pi_56926554
    quote:

[..]

Nee hij zei 8, niet 6.
    2 konden niet gered worden en verdronken.
    pi_56928770
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 15:32 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af, ik heb zelfs getwijfeld of het wel dezelfde Aaron was, en niet gewoon vernoemd naar. Probleem is dat de trailer van ep 4 zei dat we weer iemand van de Oceanic 6 zouden ontmoeten
    misschien dat ze in de trailer gewoon bedoeld hebben dat er met de flash forwards weer iemand van de 6 gevolgd werd, Kate dus. Toch blijft het idd vaag met die baby, maar we weten ook niet hoelang het geduurd heeft voor ze 'gered' werden en kate dus net zwanger kon zijn(volgens het verzonnen verhaal) toen het vliegtuig crashte.

Helaas weten we niet wanneer er op al deze vragen een antwoord komt, misschien pas over 2 seizoenen
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:40:06 #86
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56928800
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 13:57 schreef Symer het volgende:

[..]

Die 2 zijn verdronken voordat ze de kust hebben gehaald, het maakt dan verder niet uit welke namen ze daarbij verzinnen. Ze kunnen bv. willekeurige namen als Mark en David gaan roepen, grote kans dat er wel een Mark en een David bijzaten in dat vliegtuig met 300+ passagiers. Bovendien lijkt het me sterk dat die 2 die verzopen zijn zich uitgebreid hebben kunnen voorstellen aan de andere 6, dus kunnen ze ook zeggen dat ze hun namen niet weten. Ook wel aardig voor de nabestaanden denk ik.
    Maar wat is dan het punt om die 2 te noemen? Er moet haast wel meer achter zitten.
    pi_56928997
    Me and Montezuma's house....
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:50:23 #88
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929005
    het korte termijn geheugen verlies van Faraday... is dat weer een link naar het nieuwe computerspel?

de discussie volgen op lostpedia over of Aaron nou wel of niet bij de O6 hoort is wel interessant
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:51:01 #89
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56929017
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:50 schreef Re het volgende:
    het korte termijn geheugen verlies van Faraday... is dat weer een link naar het nieuwe computerspel?
    Hoezo, dat speelt zich toch tijdens seizoen 1 en 2 af en niet tijdens seizoen 4?
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:53:18 #90
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929064
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef Marble het volgende:

[..]

Hoezo, dat speelt zich toch tijdens seizoen 1 en 2 af en niet tijdens seizoen 4?
    ja dat wel maar wel apart dat de hoofdpersoon uit het spelletje het eiland opkomt met geheugenverlies...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:56:34 #91
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929131
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:40 schreef Marble het volgende:

[..]

Maar wat is dan het punt om die 2 te noemen? Er moet haast wel meer achter zitten.
    als het de Aaron van Claire is dan klopt er natuurlijk iets niet want dan zou Claire hoog zwanger verdronken zijn (en om de leugen in stand te houden zou Kate dus op het eiland zwanger geraakt moeten zijn)
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:57:57 #92
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56929157
    Nee dat heeft er niets mee te maken. De game speelt zich ook af vanaf de crash tot ik geloof seizoen 3, weet ik niet helemaal zeker...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 17:58:28 #93
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56929167
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:56 schreef Re het volgende:

[..]

als het de Aaron van Claire is dan klopt er natuurlijk iets niet want dan zou Claire hoog zwanger verdronken zijn (en om de leugen in stand te houden zou Kate dus op het eiland zwanger geraakt moeten zijn)
    Nee het hele verhaal wat ze aan de buitenwereld vertelt hebben klopt uiteraard niet, want er zijn veel meer dan 8 mensen levend uit het vliegtuig gekomen. De vraag is dan ook waarom ze 8 zeggen en niet 6.

En Claire heeft met het verzonnen verhaal niet zoveel te maken want ze doen net of Aaron van Kate is. Dat bleek wel uit het verzoek van Kate's moeder.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:05:17 #94
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929270
    ja dus als het Claire's Aaron is dan zou ze dus een van de overlevenden moeten zijn... maar omdat dat dus blijkbaar niet zo is zal Kate Aaron hebben overgenomen en is misschien Jack verantwoordelijk voor Claire haar dood (en kan hij het dus niet aan om zijn neefje onder ogen te komen)
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:05:40 #95
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56929277
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:57 schreef Rossdale het volgende:
    Nee dat heeft er niets mee te maken. De game speelt zich ook af vanaf de crash tot ik geloof seizoen 3, weet ik niet helemaal zeker...
    Wel een beetje dom dan dat ze de castfoto's van seizoen 3 op de boxart gebruiken. Juliet staat er ook tussen bijvoorbeeld.

zaterdag 23 februari 2008 @ 18:07:16 #96
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929303
    ik heb iig de game besteld
    pi_56929336
    Jin komt er wel erg bekaaid vanaf .
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:10:32 #98
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56929359
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:05 schreef Re het volgende:
    ja dus als het Claire's Aaron is dan zou ze dus een van de overlevenden moeten zijn... maar omdat dat dus blijkbaar niet zo is zal Kate Aaron hebben overgenomen en is misschien Jack verantwoordelijk voor Claire haar dood (en kan hij het dus niet aan om zijn neefje onder ogen te komen)
    Ik denk niet dat Claire dood is, want zij is Jack's voornaamste reden om terug te willen naar het eiland om haar te redden. Ja, en Juliet misschien. Maar zo'n bloedrelatie trekt toch sterker aan hem denk ik.
    pi_56929367
    Speed painting Lost characters .
    pi_56929390
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

misschien dat ze in de trailer gewoon bedoeld hebben dat er met de flash forwards weer iemand van de 6 gevolgd werd, Kate dus. ...
    Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.

Overigens zei Kate's moeder dat ze al 4 jaar dodelijk ziek was. Toen Kate haar ging opzoeken in het ziekenhuis (seizoen 2 ofzo) was het 2002. Dan zou die rechtszaak in 2006 plaatsvinden. Aaron staat in de credits voor deze aflevering als '2 year old boy', dus dat Aaron de zoon van Claire lijkt me wel een zekerheidje.

Kate had het echter tegen Jack over haar 'baby'. Bij mijn weten noemen moeders kinderen van 2 jaar oud geen baby meer. Dat zijn peuters. Die kunnen al lopen en simpele woordjes zeggen. Zou Kate dan toch een baby van Sawyer 'erbij' hebben?

Ik denk het niet eigenlijk. Kate spreekt namelijk steeds in enkelvoud. Ook in de FF van de seizoensfinale zei ze "He's gonna be wondering where I am". Als ze meerdere kinderen had zou ze wel 'They' gezegd hebben.
    pi_56929411
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:05 schreef Marble het volgende:

[..]

Wel een beetje dom dan dat ze de castfoto's van seizoen 3 op de boxart gebruiken. Juliet staat er ook tussen bijvoorbeeld.

[ afbeelding ]
    Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:13:16 #102
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929419
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:10 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Claire dood is, want zij is Jack's voornaamste reden om terug te willen naar het eiland om haar te redden. Ja, en Juliet misschien. Maar zo'n bloedrelatie trekt toch sterker aan hem denk ik.
    plus dat Jack nog steeds verliefd is op Kate, lijkt me Julliet wel ergens exit gegaan te zijn...
    pi_56929482
    Was Jacks voornaamste reden om terug te gaan naar het eiland niet dat hij 'sick of lying' was? Ik had niet het idee dat hij verder nog iets geeft om de eventueel nog levende mensen daar.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:16:44 #104
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56929498
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.

Overigens zei Kate's moeder dat ze al 4 jaar dodelijk ziek was. Toen Kate haar ging opzoeken in het ziekenhuis (seizoen 2 ofzo) was het 2002. Dan zou die rechtszaak in 2006 plaatsvinden. Aaron staat in de credits voor deze aflevering als '2 year old boy', dus dat Aaron de zoon van Claire lijkt me wel een zekerheidje.

Kate had het echter tegen Jack over haar 'baby'. Bij mijn weten noemen moeders kinderen van 2 jaar oud geen baby meer. Dat zijn peuters. Die kunnen al lopen en simpele woordjes zeggen. Zou Kate dan toch een baby van Sawyer 'erbij' hebben?

Ik denk het niet eigenlijk. Kate spreekt namelijk steeds in enkelvoud. Ook in de FF van de seizoensfinale zei ze "He's gonna be wondering where I am". Als ze meerdere kinderen had zou ze wel 'They' gezegd hebben.
    Ze kan met "my baby" ook gewoon "mijn lieverdje" bedoelen zeg maar. Niet de letterlijke vertaling van baby.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:17:53 #105
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929532
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef Symer het volgende:
    Was Jacks voornaamste reden om terug te gaan naar het eiland niet dat hij 'sick of lying' was? Ik had niet het idee dat hij verder nog iets geeft om de eventueel nog levende mensen daar.
    Hurley had het in de gymzaal over Them geloof ik... en Chalie ook... dus waarom terug naar het eiland dan...?
    pi_56929553
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ze kan met "my baby" ook gewoon "mijn lieverdje" bedoelen zeg maar. Niet de letterlijke vertaling van baby.
    Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.
    pi_56929594
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Re het volgende:

[..]

Hurley had het in de gymzaal over Them geloof ik... en Chalie ook... dus waarom terug naar het eiland dan...?
    Jack wilde niet per sé terug naar 'het' eiland dacht ik. Hij ging elke vrijdag vliegen in de hoop dat het vliegtuig neer zou storten, waar dan ook. Als het maar onbewoond genoeg is opdat hij die leugens niet meer hoeft vol te houden.
      Moderator zaterdag 23 februari 2008 @ 18:21:43 #108
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56929634
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.
    Dacht ook dat ze the baby zei Vond het sowieso vreemd dat het opeens zo'n oud kind was. Hij zag er ook wel ouder uit dan 2 jaar vond ik
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:22:55 #109
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56929657
    niet ongewoon om je kind baby te noemen in de VS ... the todler klint zo suf...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 18:24:19 #110
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56929685
    quote:

[..]

Dat zou goed kunnen, weet ik ook niet zeker meer. Ik heb de aflevering alweer van mijn pc gegooid dus ik kan het niet terugluisteren...
    pi_56930116
    quote:

[..]

Volgensmij zei ze "I understand you don't want to see HIM", hoor.
    Amen.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 19:12:08 #112
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_56930748
    tvp, vond eps 4 wel te doen maar kan slecht wennen aan de flash forwards
    pi_56931498
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:11 schreef Symer het volgende:

[..]

Baby is een vrij normaal woord in de VS voor kinderen van die leeftijd, zeker wanneer een ouder het over een eigen kind heeft.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 19:48:01 #114
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56931522
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
    kan slecht wennen aan de flash forwards
    Ik vind het juist supertof .
    pi_56931708
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef Symer het volgende:

[..]

Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.
    SPOILER
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_56941370
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:20 schreef Symer het volgende:

[..]

Jack wilde niet per sé terug naar 'het' eiland dacht ik. Hij ging elke vrijdag vliegen in de hoop dat het vliegtuig neer zou storten, waar dan ook. Als het maar onbewoond genoeg is opdat hij die leugens niet meer hoeft vol te houden.
    nee hij wil duidelijk terug naar het eiland, hij schreeuwt toch ook tegen kate: we have to ga back!
    Hij hoopt gewoon dat een vliegtuig crashed en op het eiland terechtkomt, heb het idee dat dat overal ter wereld kan zijn...
      zondag 24 februari 2008 @ 07:50:16 #117
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56941430
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 15:30 schreef Haunter het volgende:

[..]

Kate verveelt... vind d'r totaal niet boeiend meer.

Juliet
    Kate is irritant. Toen met Naomi ook "Dont tell anyone, Kate!"
    Kate:" Hihihi Jack hihihi they got a girl in there hihiihih "

Maar Juliet haat ik meer.
      zondag 24 februari 2008 @ 08:37:40 #118
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56941517
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
    tvp, vond eps 4 wel te doen maar kan slecht wennen aan de flash forwards
    Het is beter dan die flashbacks die nergens meer over gingen...
    pi_56942277
    Das waar, ik vind de flashforwards ook even wennen, maar ze moesten wel iets anders doen dan de flashbacks om het echt interessant te houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Evil_Jur op 24-02-2008 14:32:25 ]
      zondag 24 februari 2008 @ 10:59:19 #120
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56942356
    ik denk dat we in seizoen 5 een transformatie krijgen en dat de flashbacks naar het eiland gaan en de flash forwards naar het "tweede" bezoek naat het eiland... of zoiets
      zondag 24 februari 2008 @ 13:12:34 #121
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_56944584
    Vraagt niemand hier zich af waarom die Miles precies 3,2 miljoen dollar wil van Ben en waar dit allemaal heen leidt?

De meeste theorieen die hier beschreven worden over de oceanic six lijken me allemaal heel erg onlogisch en niet passen in het Lost plaatje, we zien vanzelf wel toch wie de 6 uiteindelijk zijn..
    PSN-ID: SoliD_S
      zondag 24 februari 2008 @ 13:27:45 #122
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56944966
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef solidslayer het volgende:
    Vraagt niemand hier zich af waarom die Miles precies 3,2 miljoen dollar wil van Ben en waar dit allemaal heen leidt?

De meeste theorieen die hier beschreven worden over de oceanic six lijken me allemaal heel erg onlogisch en niet passen in het Lost plaatje, we zien vanzelf wel toch wie de 6 uiteindelijk zijn..
    Het lijkt me dat Miles weet dat dat alles is wat Ben heeft.

Ik bedacht me trouwens net pas dat het helemaal niet zo hoeft te zijn dat Ben van het eiland af komt. We zagen Sayid alleen bij Ben, maar de locatie waar dat was is niet te zien. Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat Sayid heen en weer naar het eiland reist in de toekomst.
      zondag 24 februari 2008 @ 13:40:40 #123
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56945244
    Goeie ep. Effe een TT change
      zondag 24 februari 2008 @ 13:56:38 #124
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56945698
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
    Das waar, ik vind de flashbacks ook even wennen
    De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?
    pi_56945740
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:

[..]

De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?
    Dat dus

De flashforwards zijn dan wel weer ff wennen.
    Zeker een het einde van S3 was ik even in shock en kon ik een week niets meer.
      zondag 24 februari 2008 @ 13:59:22 #126
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_56945773
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
    Zeker een het einde van S3 was ik even in shock en kon ik een week niets meer.
    Jij leeft je wel echt goed in dan .
      zondag 24 februari 2008 @ 14:01:16 #127
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56945843
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het lijkt me dat Miles weet dat dat alles is wat Ben heeft.

Ik bedacht me trouwens net pas dat het helemaal niet zo hoeft te zijn dat Ben van het eiland af komt. We zagen Sayid alleen bij Ben, maar de locatie waar dat was is niet te zien. Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat Sayid heen en weer naar het eiland reist in de toekomst.
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.
    Ook is het vreemd dat Sayid vrij kan reizen tussen eiland-echte wereld als Jack dat blijkbaar niet kan.

En de TT is stukken beter zo
    pi_56946856
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde natuurlijk flashforwards.
    pi_56946933
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ook is het vreemd dat Sayid vrij kan reizen tussen eiland-echte wereld als Jack dat blijkbaar niet kan.
    Zo vreemd is dat niet toch ? Ben kan dit ook, en Sayid werkt voor Ben..
    pi_56947025
    quote:

[..]

Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.

Dat denk ik ook, lijkt me niet dat Sayid een reis naar het eiland zou ondernemen met een schotwond. Daarbij is Ben zijn 'handler', die blijft wel in de buurt voor ondersteuning en info.
      zondag 24 februari 2008 @ 14:39:09 #131
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56947054
    ja het feit dat ze in een Duits veterinair ziekenhuis zitten lijkt me wel van belang in deze ja
      zondag 24 februari 2008 @ 14:44:13 #132
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56947238
    quote:

[..]

Die Sayeed flashforward speelde in Berlijn, lijkt me dus dat dat veterinair hospitaal daar ook ergens (in de buurt) is.
    quote:
    Dat dacht ik ook
      zondag 24 februari 2008 @ 15:03:54 #133
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_56947679

Ik blijf dit toch een vage actie van Locke vinden... Hoe lang hou je het vol met een handgranaat in je mond? En als ie hem laat vallen val er weinig meer te redden. Locke vindt Miles dus kennelijk totaal onbelangrijk
    pi_56947754
    Dat sluit dus aan bij 't verhaal dat Locke totally Lost is.
      zondag 24 februari 2008 @ 15:22:43 #135
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56948057
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 15:03 schreef remlof het volgende:
    [ afbeelding ]

Ik blijf dit toch een vage actie van Locke vinden... Hoe lang hou je het vol met een handgranaat in je mond? En als ie hem laat vallen val er weinig meer te redden. Locke vindt Miles dus kennelijk totaal onbelangrijk
    Ben is de directe concurent van Locke en aangezien de freighties Ben willen hebben is Miles een sta in de weg voor Locke...
      zondag 24 februari 2008 @ 15:26:19 #136
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_56948132
    *ook al ben ik er laat mee gistere even dat flight 815.com flash spelletje uitgespeeld
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
      zondag 24 februari 2008 @ 15:33:17 #137
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56948295
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 14:44 schreef remlof het volgende:

[..]

Die Sayeed flashforward speelde in Berlijn, lijkt me dus dat dat veterinair hospitaal daar ook ergens (in de buurt) is.
    Dat hoeft niet. Sayid was in de eerste scene in Amerika en daarna in Berlijn. Omdat Sayid een golden pass heeft kan hij vliegen waar hij heen wilt. Het zou me niet eens verbazen als Ben gewoon op het eiland zit. Een andere hatch. En dat hij Sayid laat langskomen voor een debriefing. Hoe weet ik ook niet maar in Lost is alles mogelijk!
    Steppin out tonight
      zondag 24 februari 2008 @ 15:35:36 #138
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56948338
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 15:33 schreef chansadres het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. Sayid was in de eerste scene in Amerika en daarna in Berlijn. Omdat Sayid een golden pass heeft kan hij vliegen waar hij heen wilt. Het zou me niet eens verbazen als Ben gewoon op het eiland zit. Een andere hatch. En dat hij Sayid laat langskomen voor een debriefing. Hoe weet ik ook niet maar in Lost is alles mogelijk!
    waarom hangen er dan duitse posters?

plaatje
      zondag 24 februari 2008 @ 16:14:12 #139
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56949235
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:

[..]

plaatje
    Scherp gezien!
    Steppin out tonight
      zondag 24 februari 2008 @ 16:17:37 #140
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56949334
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:

[..]

plaatje
    Jep, die dacht ik ook gezien te hebben. Tja het kan natuurlijk ook dat ze een Duits dierenhospitaal op het eiland hebben, maar dat lijkt me wel erg sterk.
    pi_56949649
    Ik zit nu net weer even s01e10 "Raised by another" te kijken, erg goed hoe de makers hier pas weer bijna 3 seizoenen later mee terug komen. (Aaron --> Kate)

In de nachtmerrie van Claire, zit Locke met wat kaarten te kloten midden in de jungle, en heeft freakish zwarte ogen.

-Locke "He was your responsibility, but you gave him away Claire.."
    "Everyone pays the price now"
      zondag 24 februari 2008 @ 16:41:57 #142
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_56949918
    Ik dacht altijd dat dat sloeg op de ontvoering door the Others. Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben.
    pi_56950217
    Ik vond dit toch wel een saaie ep eigenlijk. Al zal ze dus wel waarschijnlijk de baby bedoelen in de flashforward van het vorige seizoen toen ze zei. I've got to get back to him. (of iets dergelijks)
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
      zondag 24 februari 2008 @ 17:02:12 #144
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56950284
    Ik word altijd zo excited hier
      Moderator zondag 24 februari 2008 @ 17:36:56 #145
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56951001
    Ik snap echt niet dat mensen afleveringen van LOST saai kunnen vinden. Heb altijd wel een paar WTF momenten Oke deze afleveringen wat minder omdat ik al wist dat Kate Aaron zou krijgen maar vond het nog steeds boeiend genoeg
    pi_56951430
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomen
    Lost - Prison Break - Heroes - 24 - Traveller - The 4400
      Moderator zondag 24 februari 2008 @ 18:01:58 #147
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56951521
    Waarom moeten we steeds een week wachten, heb daar geen geduld voor
      zondag 24 februari 2008 @ 18:05:23 #148
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56951557
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:

[..]

Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomen
    Welke game? Het videospel?
    Steppin out tonight
      zondag 24 februari 2008 @ 18:18:09 #149
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56951789
    quote:

[..]

Hij is officieel gezien nog niet uit
      zondag 24 februari 2008 @ 18:20:52 #150
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56951831
    quote:

[..]

Heb je die in NL gehaald en waar?
    pi_56952197
    Op de Xbox 360 zeker? Ik zie dat hij daar al een dag voor "beschikbaar" is.
      zondag 24 februari 2008 @ 18:53:10 #152
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56952398
    Ik hou deze week het internet goed in de gaten. Hopenlijk ergens een demo bemachtigen. Als het een leuke gameplay heeft, dan koop ik hem.
    Steppin out tonight
      zondag 24 februari 2008 @ 18:54:14 #153
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_56952415
    Hij komt de 28e pas uit, tenzij hij hem ergens illegaal heeft weten te downloaden natuurlijk.
    pi_56952449
    Ik las een review van DocArtz, een bekende naam in Lost blog-land, het is spel voor Lost fans, ben je dat niet dan heb je er niks aan en vind je er ook niks aan. Hij zei ook, als je de demo gaat checken dan zal je de game waarschijnlijk niet meer kopen. Dat klinkt dus niet zo lovend.

Maar goed, als Lost fan moet je dit gewoon checken. Al is het maar om The Swan te kunnen verkennen
      zondag 24 februari 2008 @ 19:23:59 #155
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56952980
    Ik dacht zojuist een mooi dealtje te sluiten op Nedgame, ik zag het spel in de pre-order liggen voor ¤29.99 zonder verzendkosten en heb die dus gelijk besteld.
    Alleen ging dat dus om de PC-versie en ik wil natuurlijk de PS3-versie , nuja, mailtje gestuurd, zal wel goedkomen. De PS3-versie staat daar trouwens voor ¤39.99 net als de 360-versie.
    pi_56953428
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 18:56 schreef DaFrenk het volgende:
    Hij zei ook, als je de demo gaat checken dan zal je de game waarschijnlijk niet meer kopen. Dat klinkt dus niet zo lovend.
    Hij bedoelde daarmee een casual gamer die verder niet zoveel met lost heeft. Ik heb het nu een paar uur gespeeld en qua gameplay stelt het idd vooralsnog niet veel voor, maar als Lost fan is het wel leuk om de locaties van de show te bezoeken en met de characters te 'praten'.
      zondag 24 februari 2008 @ 19:53:45 #157
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56953562
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:47 schreef TheGame het volgende:

[..]

Hij bedoelde daarmee een casual gamer die verder niet zoveel met lost heeft. Ik heb het nu een paar uur gespeeld en qua gameplay stelt het idd vooralsnog niet veel voor, maar als Lost fan is het wel leuk om de locaties van de show te bezoeken en met de characters te 'praten'.
    Welk platform speel je? Kan je er al wat over zeggen? Ben redelijk benieuwd.
    Steppin out tonight
    pi_56953786
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 19:53 schreef chansadres het volgende:

[..]

Welk platform speel je? Kan je er al wat over zeggen? Ben redelijk benieuwd.
    Op de 360, maar wat wil je verder nog weten? Ik weet niet of je deze review al gelezen hebt, maar die komt redelijk overeen met mijn bevindingen: http://www.docarzt.com/lo(...)st-via-domus-for.php
    pi_56955270
    Ok, net zag ik Jack in een reclame voor mannen-gezichtscreme, nu kan ik hem helemaal niet meer serieus nemen..
      zondag 24 februari 2008 @ 21:15:41 #160
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56955351
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 20:02 schreef TheGame het volgende:

[..]

Op de 360, maar wat wil je verder nog weten? Ik weet niet of je deze review al gelezen hebt, maar die komt redelijk overeen met mijn bevindingen: http://www.docarzt.com/lo(...)st-via-domus-for.php
    Hmmm, dan krab ik nog een paar keer achter mijn oren...
    Steppin out tonight
    pi_56955451
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 21:12 schreef Evil_Jur het volgende:
    Ok, net zag ik Jack in een reclame voor mannen-gezichtscreme, nu kan ik hem helemaal niet meer serieus nemen..
    Idd .. net zoals Sawyer, die zie je ook in zo'n reclame
      zondag 24 februari 2008 @ 21:23:21 #162
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56955554
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

What?! Ik kijk nooit tv, die ene keer zie ik Jack wel.. IK WIL SAWYER
      zondag 24 februari 2008 @ 21:40:57 #163
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_56955987
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Voor een luchtje toch? Zie je hem met onbloot bovenlichaam en zijn bekende middellange haren een zee in duiken.
    Edit: Hurley heeft ook een reclame! http://www.youtube.com/watch?v=qkp4y8x38EY&feature=related
    Oe, nog een Edit: Kate heeft er ook 1: http://www.youtube.com/watch?v=g4FH-Ct-lJ8
    Dr. Walter Bishop
    pi_56957851
    Zit nu ook de game te spelen, is idd niet veel bijzonders nog, maar wel leuk om het eiland zelf eens te verkennen
    pi_56958060
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 21:23 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

What?! Ik kijk nooit tv, die ene keer zie ik Jack wel.. IK WIL SAWYER
    alsje
    http://www.youtube.com/watch?v=_Wv4ZCA1MhM
    pi_56958363
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 22:48 schreef dapluiz het volgende:
    Zit nu ook de game te spelen, is idd niet veel bijzonders nog, maar wel leuk om het eiland zelf eens te verkennen
    Hoop dat de PC versie ook snel uit gaat komen

En dan bedoel ik niet in de winkel
      Moderator maandag 25 februari 2008 @ 01:32:24 #167
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56960593
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 21:40 schreef Cypress_Hill het volgende:

[..]

Voor een luchtje toch? Zie je hem met onbloot bovenlichaam en zijn bekende middellange haren een zee in duiken.
    Edit: Hurley heeft ook een reclame! http://www.youtube.com/watch?v=qkp4y8x38EY&feature=related
    Oe, nog een Edit: Kate heeft er ook 1: http://www.youtube.com/watch?v=g4FH-Ct-lJ8
    Die "reclame" van Hurley
      Moderator maandag 25 februari 2008 @ 01:33:16 #168
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_56960605
    quote:
    ZOMG
      maandag 25 februari 2008 @ 01:33:58 #169
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56960607
    quote:
    Vandaag houd ik van je.
      maandag 25 februari 2008 @ 01:34:16 #170
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56960610
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 01:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

ZOMG
    Back off, mine!
    pi_56966923
    Damn, wat gaan jullie snel
    Kan nog niks terug lezen, ivm met spoilergevoelige info
    * Achter loopt !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
      Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 februari 2008 @ 20:22:54 #172
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56971577
    Ik loop ook achter, maar hijs binnen hoor
      maandag 25 februari 2008 @ 22:08:56 #173
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56974106
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef solidslayer het volgende:
    Omdat 8+1+5+1+6+2+3+4+2 = 32?
    quote:
    Op zondag 24 februari 2008 17:02 schreef Harajuku. het volgende:
    Ik word altijd zo excited hier
    Sop sop?
    pi_56974285
    quote:
    Op maandag 25 februari 2008 22:08 schreef Xurk het volgende:
    , lostpedia?
      maandag 25 februari 2008 @ 22:31:02 #175
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_56974712
    Nee, had zelf even wat dingen uitgeprobeerd
      maandag 25 februari 2008 @ 22:36:39 #176
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56974852
    quote:

[..]

Omdat 8+1+5+1+6+2+3+4+2 = 32? [afbeelding]
    [..]

Sop sop? [afbeelding]
    Ja, wel nu jij je telkens dingen uit seizoen 1 enzo herinnert en whatnot
    pi_56977278
    Ik zit nu trouwens weer seizoen 1 te kijken, aflevering 19,
    Boon en Locke vinden dat vliegtuig van die 'priesters'
    en Boon krijgt contact met iemand met de radio in het vliegtuig.

Hoe de neuq kan dit ?! Iemand ?
    quote:

[..]

Of 3,2 miljoen = 32 met 5 nullen = 325 degrees
      dinsdag 26 februari 2008 @ 00:18:13 #178
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56977347
    Ik heb even de OP geupdate met nieuwe plaatjes en de nieuwe (vaste personages). Ook heb ik Charlie er uitgehaald. Ook heb ik even de tekst van Ben en Juliet aangepast, zou iemand de teksten van de rest kunnen aanpassen? (Vooral Oceanic 6) Ik heb er nu echt weinig tijd meer voor.

"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clich� maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf dit seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?

Jack Shephard
    Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
    Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
    Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
    Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
    Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
    Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Benjamin Linus
    Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.

Juliet Burke
    Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.

Desmond David Hume
    Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Miles Straume
    Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.

Daniel Faraday
    Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.

Charlotte Lewis
    Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.

Jin Kwon
    Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
    Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Claire Littleton
    Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Michael Dawson
    Michael zal na het verlaten van het eiland met een boot weer terugkeren in de serie. Hij staat vanaf de eerste aflevering dit seizoen in de openingcredits. Hoe,wat,wanneer en waarom Michael terug komt is nog niet bekend.

Seizoen 4
    4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
    4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
    4.03 - 14 februari - The Economist
    4.04 - 21 februari - Eggland
    4.05 - 28 februari - The Constant
    4.06 - 06 maart - The Other Woman
    4.07 - 13 maart - Ji Yeon
    4.08 - 24 april - Meet Kevin Johnson
    4.09 - 01 mei
    4.10 - 08 mei
    4.11 - 15 mei
    4.12 - 22 mei
    4.13 - 29 mei

Officiële sites van ABC:
    Lost op ABC
    Oceanic Air 815
    The Hanso Foundation
    The Fuselage

Informatieve sites:
    Lost op IMDb
    Lost op TV.com

Overige sites:
    http://www.lostpedia.com
    http://www.4815162342.com/forum/
    http://losteastereggs.blogspot.com
    http://spoilerslost.blogspot.com
    http://www.lost-tv.com/
    http://www.lost-theseries.com
    http://www.lostvideo.net
    http://www.lost-media.com
    http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
    http://lostfic.com/
    http://lost.pagina.nl

Latest Lost Trailers
    YouTube
    Lost Media.com
    The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar
  • [Lost [USA] #70] "Great, the ship sent us another Sawyer..."

***Deze openingspost is hier en hier te vinden!***

Met dank aan InTre en Miguel en Symer en Haunter
  •   dinsdag 26 februari 2008 @ 00:31:37 #179
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56977589
    toffe nieuwe op maar stukjes bij hoofdrolspelers mogen wel wat uitgebreider

ik ben benieuws wie de laatste O6 member is en wie er "officieel" verdronken zijn (de 2 dan) en wie er naast Ben ook het eiland heeft verlaten en uiteindelijk in de coffin is beland
      dinsdag 26 februari 2008 @ 00:34:10 #180
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56977637
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 00:31 schreef Re het volgende:
    toffe nieuwe op maar stukjes bij hoofdrolspelers mogen wel wat uitgebreider

ik ben benieuws wie de laatste O6 member is en wie er "officieel" verdronken zijn (de 2 dan) en wie er naast Ben ook het eiland heeft verlaten en uiteindelijk in de coffin is beland
    Zie mijn bericht hierboven; ik wens je succes met die verhaaltjes maken
      dinsdag 26 februari 2008 @ 00:36:45 #181
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56977680
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 00:34 schreef Haunter het volgende:

[..]

Zie mijn bericht hierboven; ik wens je succes met die verhaaltjes maken
    ik beloof niets,,, maar wil wel een shot geven deze week...
      dinsdag 26 februari 2008 @ 00:40:37 #182
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_56977741
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 00:14 schreef Shrien het volgende:

[..]

Of 3,2 miljoen = 32 met 5 nullen = 325 degrees
    In seizoen 2? krijg je de andere groep overlevenden te zien, die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord. Zij zijn degenen waarmee hij contact krijgt.
    Zyggie.
    pi_56980179
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 00:14 schreef Shrien het volgende:

Dat waren inderdaad de tailies, dat zie je in een andere aflevering.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 09:33:52 #184
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56980531
    en specifieker: Boone hoort Bernard aan de andere kant van de lijn....
      dinsdag 26 februari 2008 @ 10:47:38 #185
    183691 Just_Shut_Up
    Moments we forget...
    pi_56981782
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:52 schreef Harajuku. het volgende:
    En als Jack met Juliet eindigt word ik echt kwaad. Godverdomme.
    Juliet is honderd keer beter dan die slet van een Kate.. .
    There is no rehab for stupidity.
    pi_56982041
    Oeh de sneak peaks van episode 5 zien er geweldig uit! Weer een heleboel stof tot nadenken!
    pi_56982170
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:00 schreef DaFrenk het volgende:
    Oeh de sneak peaks van episode 5 zien er geweldig uit! Weer een heleboel stof tot nadenken!
    link? Ja ik ben enorm lui ja
    I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
    pi_56982489
    Kudos voor de verbeterde OP
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:06 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

link? Ja ik ben enorm lui ja
    Uit de OP:

Latest Lost Trailers
    YouTube
      dinsdag 26 februari 2008 @ 12:48:13 #189
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_56984228
    wel balen dat we er maar 8 krijgen
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:08:16 #190
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56984715
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 12:48 schreef MikeyMo het volgende:
    wel balen dat we er maar 8 krijgen
    Nope, 13 waarschijnlijk.
    pi_56984789
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 11:23 schreef Symer het volgende:
    Kudos voor de verbeterde OP
    [..]

Uit de OP:

Latest Lost Trailers
    YouTube
    dit beloofd een vette aflevering te worden
    pi_56984815
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:08 schreef Haunter het volgende:

[..]

Nope, 13 waarschijnlijk.
    Dat zou wel zeer wenselijk zijn
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:13:30 #193
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_56984823
    Here are 10 reasons why we love "Lost' again.

1. This season is living up to last season's near-perfect finale: We saw the Losties out-ambush The Others and they were expecting to be rescued. The finale ended one chapter and started another in a tantalizing way. And the new season has reciprocated.

2. We learn Jack's fate: The finale introduced the flash forward and showed us Jack's (Matthew Fox) slide into alcoholism when he leaves the island. "The flash forward is part of an overall plan for the show," says Damon Lindelof, co-executive producer. "Season 4 is about who gets off the island and the fact that they need to get back. Season 5 is about why they need to get back, and season 6 is about what happens when they get back."

3. We know who survives: Season four introduced six survivors: Jack (Matthew Fox); Kate (Evangeline Lilly); Hurley (Jorge Garcia), and Sayid (Naveen Andrews). This "Oceanic 6" make it off the island, but one will die - exactly who will be revealed this season. "We've made a choice to focus on the characters that fans have loved since the beginning - Jack, Kate, Sawyer (Josh Holloway), Locke (Terry O'Quinn), Sayid and Hurley," says Lindelof.

4. The new characters are great: What tangled web will they weave? Daniel Faraday (Jeremy Davies), is very nervous physicist and Miles Straume (Ken Cheung) is an angry ghost whisperer. Cultural anthropologist Charlotte Lewis (Rebecca Mader) manages to still look lovely hanging upside down from a tree. And Frank Lapidus (Jeff Fahey) is the pilot who was supposed to be flying Oceanic 815.

5. Jack and Locke are rivals: Jack's lost leadership of the island to Locke, after a minor coup, promises tense clashes. We think Ben is still running the show, especially since we now know that he has a spy on the freighter. "Nefariousness is in the eye of the beholder," says Carlton Cuse, co-executive producer. "If you are Benjamin Linus, everyone is nefarious, except for you."

6. Sayid teams up with Ben: The folks from the freighter are allegedly more dangerous than the Others ever were. We know that Sayid works for Ben in the future, and Hurley's helping Locke trick Jack and Kate.

7. We get more episodes: Lindehof and Cuse were only supposed to do 8 episodes of "Lost." Now that the writers' strike is over, they'll do 13. Episode 7 will conclude with a cliff-hanger, after which the show will take a month-long break. "There will be very significant mysteries answered in the seventh episode," says Cuse. "The eighth episode is non-traditional and the start of something new."

8. More sexual tension: The love quadrangle between Jack and Kate, Kate and Sawyer, and Jack and Juliet promises delicious complications, with Jack telling Kate he loves her, Sawyer asking Kate to shack up with him on the island and Juliet saving the day for Jack.

9. The show travels: "Lost'"s opening graphic now includes the reflection of a city in the water. "We're taking the show off the island this season, to places like Berlin and Tunisia," says Cuse.

10. There is an end: J.K. Rowling convinced Lindelof and Cuse to set an end date for "Lost." "When we heard her say that she was only writing seven Harry Potters, we were inspired," says Lindelof. "Franchise shows like 'Grey's Anatomy' don't need to have a beginning, middle and end. They can bring in new doctors, nurses and patients, but shows like ours need to have a place to go."
    None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:14:32 #194
    42324 Ridley
    Stem PVV of TON!!!
    pi_56984855
    And as the finishing touch,
    God created the Dutch
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:29:27 #195
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_56985210
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 09:05 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat waren inderdaad de tailies, dat zie je in een andere aflevering.
    Tailies en losties gebruiken gaat mij te ver.
    Zyggie.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:33:04 #196
    42324 Ridley
    Stem PVV of TON!!!
    pi_56985313
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef Zyggie het volgende:

[..]

De tailies waren anders toch een duidelijk aparte groep. Ana Lucia, Libby, Eko, Bernard en nog een paar. Moet je wel goed uit elkaar houden anders vertroebelt de discussie.
    God created the Dutch
      dinsdag 26 februari 2008 @ 13:51:25 #197
    205466 Yesse
    Oooh burn!
    pi_56985755
    SPOILER
    Fuck the EBU
    pi_56986078
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
    SPOILER
    Ik vond 'm op Locke lijken
    pi_56986086
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Vind ik minder erg dan de Shippers met hun Jaters, Skaters en Hubby's

Steeds 'overlevenden van de crash van het staartgedeelte' typen krijg je trouwens kromme vingers van
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:08:30 #200
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_56986167
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef Symer het volgende:

[..]

Vind ik minder erg dan de Shippers met hun Jaters, Skaters en Hubby's

Steeds 'overlevenden van de crash van het staartgedeelte' typen krijg je trouwens kromme vingers van
    'Andere groep overlevenden die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord' als alternatief?
    Zyggie.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:10:48 #201
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56986227
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
    Steppin out tonight
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:13:37 #202
    205466 Yesse
    Oooh burn!
    pi_56986299
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef chansadres het volgende:

[..]
    SPOILER
    Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
    Fuck the EBU
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:16:06 #203
    42324 Ridley
    Stem PVV of TON!!!
    pi_56986367
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef Zyggie het volgende:

[..]

'Andere groep overlevenden die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord' als alternatief?
    Bernard leeft nog dus dat gaat niet echt op. Nou ja, het ontvoerd-gedeelte weer wel.
    God created the Dutch
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:21:14 #204
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56986512
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

SPOILER
    Steppin out tonight
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:22:27 #205
    205466 Yesse
    Oooh burn!
    pi_56986539
    Je was me voor
    Fuck the EBU
    pi_56986779
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

SPOILER
    Uitleg:
    Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
    pi_56986873
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:33 schreef Symer het volgende:

Uitleg:
    Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
    Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?
    “I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
    pi_56986911
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?
    Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).

Dus: ja.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 14:46:36 #209
    205466 Yesse
    Oooh burn!
    pi_56987085
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Symer het volgende:

[..]

Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).

Dus: ja.
    Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.
    SPOILER
    Fuck the EBU
    pi_56987808
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef chansadres het volgende:

[..]
    SPOILER
    Hermann Minkowski (22 juni 1864 – 12 januari 1909) was een Joods-Duitse wiskundige die de geometrische getaltheorie ontwikkelde en geometrische methoden gebruikte om moeilijke problemen in de getaltheorie, wiskundige fysica en de relativiteitstheorie op te lossen.
    -bron Wikipedia
      dinsdag 26 februari 2008 @ 15:18:51 #211
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_56987873
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:

[..]

Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.
    SPOILER
    Hahhaha ik klik en denk Remlof
    pi_56990615
    Waar blijft die game? Die kwam toch vandaag uit? Of toch morgen pas?
      dinsdag 26 februari 2008 @ 17:21:25 #213
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56990951
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
    Waar blijft die game? Die kwam toch vandaag uit? Of toch morgen pas?
    28e dacht ik, en in de US 26 ofzo
      dinsdag 26 februari 2008 @ 17:24:08 #214
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_56991035
    ik blijf die spoiler tags suf vinden ...
      dinsdag 26 februari 2008 @ 17:34:50 #215
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_56991298
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Jovatov het volgende:

[..]

28e dacht ik, en in de US 26 ofzo
    Dus morgen in de "webshops".
    Steppin out tonight
    pi_56991412
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef chansadres het volgende:

[..]

Kan niet wachten!
    pi_56991633
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:34 schreef chansadres het volgende:

[..]

Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
    pi_56992395
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ik zie het!
    pi_56994232
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:

[..]

ik zie het, te koop op usenet
    namaste
    pi_56995474
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 19:28 schreef Dulk het volgende:

[..]

ik zie het, te koop op usenet
    Ik zie het ja Ik ben 'm nu aan het kopen zegmaar
      dinsdag 26 februari 2008 @ 20:21:34 #221
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_56995728
    Bij mij komt hij straks, zoals het hoort, mooi in de kast te staan

Goede recaps vind ik trouwens die van Erika aka "e" van Longlivelocke.com
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 februari 2008 @ 20:29:40 #222
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56995948
    Ohmy dat einde
    pi_56996036
    Ik kon het niet laten om de sneaks te kijken, zeer interessant.
      dinsdag 26 februari 2008 @ 20:39:00 #224
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_56996201
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Evil_Jur het volgende:
    Ik kon het niet laten om de sneaks te kijken, zeer interessant.
    Ik dus ook... verleiding verleiding.

Maar ik heb er zin in!
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 februari 2008 @ 20:40:26 #225
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_56996244
    Ik moet nog even over de schok heen komen van het einde van E4
    pi_57000087
    Pittig spel zeg dat Via Domus. Eigenlijk niks voor mij dat adventure/puzzel genre. En de controls helpen ook niet echt mee, helemaal niet als je
    SPOILER
    Maar de karakters zien er erg mooi uit, heb begrepen dat niet alle stemmen van de originele acteurs zijn. Maar tot nu toe klinken ze best goed allemaal. Maar goed, eigenlijk moet ik hiervoor bij GAM terecht natuurlijk. Al is er geen topic voor Via Domus en ben te lui om er zelf een aan te maken
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:16:57 #227
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_57000402
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 15:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hahhaha ik klik en denk Remlof
    Hey
    Ik ben veel jonger
    pi_57000422
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
    Ik moet nog even over de schok heen komen van het einde van E4
    Ik zag dat al van ver aankomen...

Maar...
    SPOILER
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:19:27 #229
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_57000460
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:18 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ik zag dat al van ver aankomen...

Maar...
    SPOILER
    Die "spoiler is van E03 toch? En dus mag hij uit de spoiler tags
    Dr. Walter Bishop
      dinsdag 26 februari 2008 @ 23:44:48 #230
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_57001121
    Net helemaal bijgekeken. Mén wat lekker om met een vierdubbele dosis Lost te kunnen starten! Was het wachten waard

Wel weel héél veel vragen erbij, maar dat is ook waarom ik het kijk: lekker kunnen speculeren enzo En gewoon alle WTF momenten over me heen laten komen

Ik vind Locke wel steeds meer een engerd worden. Helemaal omdat Rose hem niet vertrouwt. Rose

Die nieuwe lui zijn wel geinig. Miles met z'n droge opmerkingen

Ben wel erg benieuwd naar wie de man op de sub is. Dat zal wel een vette onthulling worden...

En is Kate nu een vuile babynapper, of heeft ze Aaron gered van het eiland en is Claire dood?!

Ik denk wel dat die enge neger (iemand met wie ik het keek noemde hem vanavond "the Haïtain" ) van Dharma is. En dat ze Ben willen omdat hij ooit die Dharma-mensen heeft uitgemoord op het eiland. Maar het zou ook wel zomaar een nieuwe partij kunnen zijn, aangezien Ben duidelijk niet stil heeft gezeten en ook in de "echte wereld" actief is geweest, gezien de paspoorten het het buitenlandse geld.

Zoveel vragen... ben benieuwd naar wat er nog allemaal onthuld gaat worden
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_57001717
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:44 schreef Zhenar het volgende:
    die enge neger (iemand met wie ik het keek noemde hem vanavond "the Haïtain" )
    Noemt ie Jin ook Hiro?
    pi_57003659
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:06 schreef DaFrenk het volgende:
    ...
    Maar goed, eigenlijk moet ik hiervoor bij GAM terecht natuurlijk. Al is er geen topic voor Via Domus en ben te lui om er zelf een aan te maken
    Jawel: Lost: The Game
    pi_57004314
    Ben het gedeelte in de grot van het Lost spel nu al zat .....
    pi_57004391
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 08:49 schreef dapluiz het volgende:
    Ben het gedeelte in de grot van het Lost spel nu al zat .....
    Inderdaad, kwam gewoon op een gegeven moment weer bij het begin punt uit na 2 toortsen verkloot te hebben. Maar zullen we in bovenstaand topic verder gaan?
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:15 #235
    49255 Devano
    melagomane blaaskaak
    pi_57004800
    Hier de Amerikaanse uitzenddata van de overige afleveringen van dit seizoen:

Episode 5: Feb. 28
    Episode 6: March 6
    Episode 7: March 13
    Episode 8: March 20
    Episode 9: April 24
    Episode 10: May 1
    Episode 11: May 8
    Episode 12: May 15
    Episode 13: May 22 (season finale)
    None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:33:37 #236
    181857 Jovatov
    Si fallor, sum
    pi_57004865
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef Devano het volgende:
    Hier de Amerikaanse uitzenddata van de overige afleveringen van dit seizoen:

Episode 5: Feb. 28
    Episode 6: March 6
    Episode 7: March 13
    Episode 8: March 20
    Episode 9: April 24
    Episode 10: May 1
    Episode 11: May 8
    Episode 12: May 15
    Episode 13: May 22 (season finale)
    Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:34:44 #237
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_57004884
    Dat uitzendschema strookt niet met de verhalen die ik heb gelezen over dat er een episode stop zou komen na de zevende episode, omdat dat een betere cliffhanger zou zijn.

Of ben ik nu in de war met een andere serie?
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:36:35 #238
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57004914
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 23:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Hey [afbeelding]
    Ik ben veel jonger [afbeelding]
    Ik houd wijselijk mijn mond.
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:44:45 #239
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_57005025
    omg..
    die sneaks ga k niet kijken
    Over 2 dagen alweer

Toch ben ik vooral benieuwd naar de technische rede van wat er met t eiland is.
    Nu dat electromagnetische ding kaduuk is, lijkt het mij dat dat "opgelost" is, maar als je dan die nerd ziet met zn gadget en dat raketje+klok dat de tijd niet klopt, vind k dan weer vaag

Desmond die steeds alles opnieuw beleeft in andere tijdslijnen(door t eiland?)

Hutje wat weg is

Kate met Aaron

En er was een eerdere episode waar je Jack en Kate ziet in de "bewoonde wereld" dat ze met elkaar afspreken om iets uit te praten oid.
    Nu ik het typ, lijkt t er op dat dat een van de eerste flash forwards was, en t niet door had
    want ik dacht hierdoor dat ze elkaar al kende vóór de crash

En locke vind ik juist wél tof, ik kan me aardig inleven in zijn situatie. Hij wil alles, maar dan ook álles van t eiland weten, Ben is een van de weinigen die daar veel van weet.

Kate was wel Cute in de toekomst, Mooi haar

Alleen t verhaal van het terugkeren naar t eiland vind ik minder relaxed, daar gaat het mysterieuze van weg

[ Bericht 0% gewijzigd door marcel-o op 27-02-2008 09:53:42 (d's en t's :S) ]
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:50:02 #240
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57005116
    Oh ja, wat ik dus stom vond aan die borden gooi actie van Locke, doe dat dan verdomme ergens waar Ben het niet doorheeft
    pi_57005190
    Idd Marcel-o, ik hoop op veel meer antwoorden op de mysteries van het eiland. Op zich vind ik het prima om te zien hoe Jack, Hurley enz. terug willen komen naar het eiland, maar wil ook meer weten van Cerberus (The Monster) en al die andere mysteries.
      woensdag 27 februari 2008 @ 09:54:18 #242
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_57005194
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 09:44 schreef marcel-o het volgende:
    En er was een eerdere episode waar je Jack en Kate ziet in de "bewoonde wereld" dat ze met elkaar afspreken om iets uit te praten oid.
    Nu ik het typ, lijkt t er op dat dat een van de eerste flash forwards was, en t niet door had
    want ik dacht hierdoor dat ze elkaar al kende vóór de crash
    Dude...
    pi_57005602
    Het moge wel duidelijk zijn dat de tijd waarneming in de wereld en op het eiland zwaar verschillen.
    Dus misschien zijn ze ondertussen al wel 3 jaar vermist ofzo en dan kan kate dus ook makkelijk zo een kind mee terug nemen
    SPOILER
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
      woensdag 27 februari 2008 @ 10:19:01 #244
    176873 marcel-o
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_57005653
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dude...
    ej k mot ook aan die forwards wennen ja
    pi_57005869
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Gremen het volgende:
    Het moge wel duidelijk zijn dat de tijd waarneming in de wereld en op het eiland zwaar verschillen.
    Dus misschien zijn ze ondertussen al wel 3 jaar vermist ofzo en dan kan kate dus ook makkelijk zo een kind mee terug nemen
    Daar had ik nog niet aan gedacht Maar dat is indd wel waar...
    Fuck the EBU
    pi_57005931
    Vinden jullie het niet jammer dat het gedeelte science-fiction sterk toeneemt ?
      woensdag 27 februari 2008 @ 10:40:09 #247
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57006075
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Vinden jullie het niet jammer dat het gedeelte science-fiction sterk toeneemt ?
    nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...
      woensdag 27 februari 2008 @ 10:45:03 #248
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_57006177
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Re het volgende:

[..]

nee, het was al vanaf het begin duidelijk dat de regels van de gewone wereld niet telde op het eiland...
    Wat hij zegt

Al wordt mijn suspense of disbelief wel érg getest door ghostbuster Miles
    pi_57007244
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Na episode 7 is een maand pauze, aflevering 7 werkt beter als cliffhanger dan aflevering 8. Deze uitzenddata kloppen dus niet.
    Blijkbaar wil ABC dat Lost, Grey's Anatomy en Ugly Betty alledrie tegelijk terugkomen op 24 April, vandaar dat aflevering 8 alsnog vóór de break uitgezonden zal worden. Is ondertussen ook bevestigd door ABC volgens DarkUFO, al kan ik het zelf niet terugvinden op hun website.
    pi_57007270
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 09:33 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Klopt wel, http://darkufo.blogspot.c(...)c-lost-schedule.html
    pi_57007447
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:16 schreef Gremen het volgende:
    Dan zou het andersom zijn, jack heeft het erover dat de helikopter de dag ervoor was vertrokken en nog steeds niet bij het schip was. De tijd zou sneller gaan op het eiland dan daarbuiten. Maar dat zal ook wel weer allemaal anders zijn dan ik nu denk, lost kennende.
    pi_57007453
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 10:40 schreef Re het volgende:

[..]

opzich wel ja, maar heb me erbij neergelegd
    pi_57008669
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2008 00:18 schreef Haunter het volgende:

[ afbeelding ]
    Seizoen 4
    4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
    4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
    4.03 - 14 februari - The Economist
    4.04 - 21 februari - Eggland
    4.05 - 28 februari - The Constant
    4.06 - 06 maart - The Other Woman
    4.07 - 13 maart - Ji Yeon
    4.08 - 24 april - Meet Kevin Johnson
    4.09 - 01 mei
    4.10 - 08 mei
    4.11 - 15 mei
    4.12 - 22 mei
    4.13 - 29 mei
    En dit lijstje dan?
    SPOILER
    Is toch net iets anders als die van jou..
    bron is hier te vinden

ps : kan natuurlijk al eerder gepost zijn.. maar goed ben beetje lui atm..

en claire & kate Juliet iets minder..
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:04:22 #254
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57009004
    Juliet komt in de previews voor deze week voor het eerst een beetje tof over. Zoals ze Charlotte aanpakt en zo. Die actrice lijkt ook eindelijk een beetje peper in haar reet te krijgen, ze acteert normaal altijd zo low-key en eentonig. .
    pi_57009024
    Preview-dingen horen tussen spoiler-tags .
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:07:27 #256
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57009076
    Ha, ja. Dat
    SPOILER
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:09:19 #257
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57009117
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
    Preview-dingen horen tussen spoiler-tags .
    Flikker op, als je zelfs dat al een spoiler vind ben je wel echt een mietje zeg.

SPOILER: Jack zit in de volgende aflevering!!! .

.
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:11:52 #258
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_57009189
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:04 schreef Marble het volgende:
    Juliet komt in de previews voor deze week voor het eerst een beetje tof over. Zoals ze Charlotte aanpakt en zo. Die actrice lijkt ook eindelijk een beetje peper in haar reet te krijgen, ze acteert normaal altijd zo low-key en eentonig. .
    WTF, ik vind die beheerstheid van haar juist zo tof!
    Ze is alleen veel te goed voor Jack Ze verdient een Sawyer Of een Hurley
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:15:59 #259
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57009314
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:09 schreef Marble het volgende:

[..]

Flikker op, als je zelfs dat al een spoiler vind ben je wel echt een mietje zeg.

SPOILER: Jack zit in de volgende aflevering!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding].

[afbeelding].
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Zhenar het volgende:

[..]

WTF, ik vind die beheerstheid van haar juist zo tof! [afbeelding]
    Ze is alleen veel te goed voor Jack [afbeelding] Ze verdient een Sawyer [afbeelding] Of een Hurley [afbeelding] [afbeelding]
    Omg, I hate you so much. Hoe kun je dat nu zeggen, Sawyer met dat
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:16:45 #260
    9883 Marble
    Was liever geaborteerd.
    pi_57009338
    . Omgekeerde wereld Zhen, Jack is te goed voor haar. En Hurley ook.
      woensdag 27 februari 2008 @ 13:38:34 #261
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_57009870
    Jullie zijn gek
    pi_57010371
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 09:50 schreef Harajuku. het volgende:
    Oh ja, wat ik dus stom vond aan die borden gooi actie van Locke, doe dat dan verdomme ergens waar Ben het niet doorheeft
    Idd:')
    Ik heb die aflevering 2 keer gekeken en dacht 2 keer
    Maar Locke is natuurlijk Lost
    pi_57010472
    Lock speelt dit maar om Ben laten denken dat hij lost is!!
    In werkelijkheid heeft Lock alles onder controle
    Lock knikkert met Jacob samen
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
      woensdag 27 februari 2008 @ 14:13:24 #264
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57010631
    Kate werd wel flink gepwned door Julliet vorig seizoen

maar Kate lijkt me gewoon het beste van 2 walletjes te willen eten
    pi_57010801
    Morgen the game;) Echt heel erg zin in:P en ik hoop niet dat claire doodgaat want te erg:P vond al zo zielig dat hurley zowat ging janken om Charlie
      woensdag 27 februari 2008 @ 14:28:11 #266
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57010909
    Waarom gaan ze allemaal in paren dood? Shannon en Boone vlak achter elkaar, Nikki en Paolo ofzo. Nog steeds de twee lijken in de grot en straks misschien Charlie en Claire? Alleen daarom al mag Claire van mij blijven leven
    pi_57011069
    ye gelukkig toen libby doodging dat hurley er niet achter aan ging:P anders was ik best wel pissed:P
      Moderator woensdag 27 februari 2008 @ 15:42:18 #268
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_57012440
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 14:36 schreef Jackassonline3 het volgende:
    ye gelukkig toen libby doodging dat hurley er niet achter aan ging:P anders was ik best wel pissed:P
    Gebruik even spaties dan doen je smileys het

Ben ik trouwens de enige die de game echt niet boeiend vindt?
      woensdag 27 februari 2008 @ 15:52:31 #269
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_57012662
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 14:36 schreef Jackassonline3 het volgende:
    Libby ging dood samen met Anna Lucia
      woensdag 27 februari 2008 @ 16:35:49 #270
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_57013650
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 13:38 schreef Zhenar het volgende:
    Jullie zijn gek
    Juliet en Jack mogen elkaar hebben
    Ziggy played guitar
    pi_57014442
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 15:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gebruik even spaties dan doen je smileys het

Ben ik trouwens de enige die de game echt niet boeiend vindt?
    Heb het begin gespeeld, heb m dr weer afgeflikkerd.
    pi_57015361
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 17:12 schreef Shrien het volgende:

[..]

Heb het begin gespeeld, heb m dr weer afgeflikkerd.
    In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.
    SPOILER
    pi_57015840
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef TheGame het volgende:

[..]

In het begin komt het langzaam op gang, het middenstuk is wel aardig en het einde is weer kut. Vooral het eindfilmpje is ronduit belachelijk.
    SPOILER
    Heb het gezien ja (heb alleen het eindfilmpje bekeken, de game zelf ben ik pas bij de weg naar de cockpit), erg vreemd einde. Maar ik heb begrepen dat de game toch niet écht canon is. Dus, ze doen maar
    pi_57016552
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 18:01 schreef TheGame het volgende:

[..]

SPOILER
    SPOILER
    pi_57016939
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 18:56 schreef Shrien het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER: Over het einde van de Lost game: MAJOR SPOILER
    De vraag is natuurlijk, in hoeverre is dit van toepassing op de serie. De game is voor de rest niet canon geloof ik. Maar we zouden wel enkele antwoorden krijgen. Maar daar kunnen ze ook mee bedoelen
    SPOILER
    pi_57017158
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef DaFrenk het volgende:

[..]
    Dat niet alleen.
    SPOILER
    pi_57017241
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 19:12 schreef DaFrenk het volgende:

[..]
    De vraag is natuurlijk, in hoeverre is dit van toepassing op de serie. De game is voor de rest niet canon geloof ik. Maar we zouden wel enkele antwoorden krijgen. Maar daar kunnen ze ook mee bedoelen
    SPOILER
    Dat klinkt toch wel redelijk tof
    SPOILER
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 19:20 schreef TheGame het volgende:

[..]

Dat niet alleen.
    SPOILER
    SPOILER
    pi_57018657
    Ik ben pissig. Dat spel laat niet! Eerst krijg ik de mededeling dat mijn pc niet goed genoeg is. Stom spel, Half-life 2 start op hoogste graphics op terwijl dit spel niet eens in de schoenen mag staan. Maar ik heb ouderwets ***** eraan en installeer en start het op. Maar als ik het spel opstart. *POEF* Error.
    Steppin out tonight
    pi_57019310
    Mwa vanmiddag de PC versie ff getest..
    En hij valt opzich best tegen, nja ben ook nog niet zo ver..

Weer bijna een aflevering
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    pi_57022431
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 19:23 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat klinkt toch wel redelijk tof
    SPOILER
    [..]
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    pi_57022463
    Dat grot gedeelte vond ik zo irritant dat ik er maar ff met het spel gestopt ben ...
    Zal vast heel makkelijk zijn maar ik kwam steeds verkeerd uit
    pi_57022490
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef dapluiz het volgende:
    Dat grot gedeelte vond ik zo irritant dat ik er maar ff met het spel gestopt ben ...
    Helderheid van het beeld in de opties wat hoger zetten, dat maakt het een stuk makkelijker.
      woensdag 27 februari 2008 @ 23:01:04 #283
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_57022792
    Waar zou de helikopter zijn?
      Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 februari 2008 @ 23:04:53 #284
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_57022905
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 23:01 schreef Aventura het volgende:
    Waar zou de helikopter zijn?
    Misschien is die nog wel onderweg maar vanwege het grote tijdsverschil ofzo dat het pas net een paar minuten is ofzo. Misschien, eventueel
    pi_57023209
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:50 schreef dapluiz het volgende:
    Inderdaad, dat was voor mij ook een reden om even te stoppen Helderheid aanpassen is idd een goed idee
      donderdag 28 februari 2008 @ 07:48:33 #286
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57027261
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2008 22:49 schreef TheGame het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    Wat een smerige hond
    pi_57028501
    Ik ga het spel ook eens proberen. Maar heb pas volgende week tijd.
      donderdag 28 februari 2008 @ 09:59:05 #288
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_57028989
    Nou ben ik een lost fan in hart en nieren.. maar dat lost spel zou ik nog zonde vinden van mijn tjid om te downloaden..
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:20:31 #289
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_57029352
    Hopelijk kan ik een reviewcopy bemachtigen Klote of niet, wil hem toch wel een keer proberen. Maar ik weet nu al dat hij niet kopen waard is, dus dat gaan we dan natuurlijk ook niet doen
      donderdag 28 februari 2008 @ 10:24:04 #290
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_57029423
    Its a waste of time En het verhaal van de echte serie wordt er echt niet duidelijker op..ik zie echt geen toegevoegde waarde hieraan behalve het uitmelken van een goeie serie met een slechte game
    pi_57029481
    Hmm, dat er zelfs poppetjes uit zijn :/
    pi_57029998
    vanavond weer een nwe ep!
    pi_57030448
    Oeh volgens een artikel op DarkUFO:
    SPOILER
    pi_57030681
    Ik zit vast opweg naar die cockpit, op een gegeven moment moet je door een cave, dat gaat goed totdat ik bij een soort waterval aankom (kan t niet goed zien tis echt fucking donker) dan ga ik opeens telkens dood.
    hoe kom ik daar voorbij?
    Een juichtoon da-vre langs de velden
    Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
    pi_57031600
    anders maken jullie ff een nieuw topic aan over dat stomme spelletje..
    pi_57032004
    Vind d'r geen zak aan en de stemmen zijn nep .
    Amen.
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:46:34 #297
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57032613
    quote:
    Op donderdag 28 februari 2008 12:01 schreef MrHayo het volgende:
    anders maken jullie ff een nieuw topic aan over dat stomme spelletje..
    Hell yeah
    pi_57032681
    Juist! Hier verder: Lost: The Game
      donderdag 28 februari 2008 @ 12:54:03 #299
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57032799
    Mooi aan het eind nog even
      donderdag 28 februari 2008 @ 13:02:58 #300
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57033017
    Zal ik de nieuwe maar openen?
      donderdag 28 februari 2008 @ 13:03:11 #301
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_57033025
    Demond
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')