SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Dat had de nieuwe TT moeten wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
"you just totally scooby doobed me, huh?"
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
"you just totally scooby doobed me, huh?"
Er zijn inderdaad betere TTs te bedenken dan dezequote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat had de nieuwe TT moeten worden [afbeelding] GE-NI-AAL!
Dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Brammie1 het volgende:
zonet aflevering 4 bekeken, goeie zooi!
Dat is inderdaad vreemd, maar we hoorden in dat bericht niet waar het vliegtuig gevonden was, dus misschien dat ze het geloofwaardig konden maken dat de overlevenden het naar het eiland hadden gehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef Jovatov het volgende:
Wat ik net lees en wat inderdaad een hele goede vraag is om te stellen.
Hoe kan het dat er een vliegtuig op de bodem van de zee is gevonden met alle lijken intact, dat is ook op het nieuws enz. En dan nu opeens zijn ze op een eiland gecrasht en hebben maar 6 mensen het uiteindelijk overleeft?
Ik kon in deze staat geen betere letterlijke quotes bedenken zonder de aflevering erbij te hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad betere TTs te bedenken dan deze
Alleen de nieuwste podcast is met Damon & Carlton vanwege de staking. Ter vervanging is de Britse versie ook wel lachen, zoals de laatste met Naveen Andrews (Sayid):quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:00 schreef Xurk het volgende:
Ik snap de TT ook niet echt...
In het vorige topic vroeg iemand waar de podcasts te luisteren zijn, dat is hier! Ik moet ze nog steeds luisteren, maar de eerste ep van s4 was op 31 januari uitgezonden en er staan al podcasts bij vanaf 4 februari, dus ik ben benieuwd
quote:Ian Lee: What do you make of this theory: Jacob is Jack from the future
Naveen Andrews: What a load of bullocks
Dat vond ik ook een beetje raarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Symer het volgende:
Claire was alweer behoorlijk vrolijk deze aflevering terwijl Charlie nog geen 4 dagen dood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
was echt een vette EPquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:03 schreef Xurk het volgende:
Oh ja:
- Kate was inderdaad mooi
- Ben en Desmond horen gewoon niet bij de Oceanic 6, ze hebben geen fuck met Oceanic te maken dus ze worden vast niet meegeteld [als Desmond al definitief van het eiland afkomt]
- Ik wil meer weten over het verhaaltje wat Jack aan het vertellen was bij de rechter, ik ben benieuwd hoe ze daar allemaal op gekomen zijn
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:35 schreef Haunter het volgende:
Oja, waar is die romance tussen Jack en Juliet ( [afbeelding] ) [afbeelding]
Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
Kan me geen reden voorstellen waarom Jack Aaron niet zou willen zien?
Ik vond haar in de rechtbank echt beeldschoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kate is helemaal niet zo lekker in die flashforwards
Dat is wel een goede jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.
En Claire weet de naam van haar vader niet eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja [afbeelding] Maar hoe zou Jack daar achter kunnen komen? Wie anders dan Claire weet dat ze dezelfde vader hebben?
Dat maakt het inderdaad nog lastigerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Claire weet de naam van haar vader niet eens.
Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:
1. Jack
2. Kate
3. Hurley
4. Sayid
5. Aaron
6. Sawyer
Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
Kate zou in principe ook het alleen niet af willen, van Miles hoorde ze ook gewoon dat ze gezocht werd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:20 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).
Inderdaad, Rose en Bernard willen voor geen goud weg van dat eiland. Die leven nog happily ever after tussen de ijsberenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
En waarom heeft iedereen het erover dat de anderen (dan de 6) dood zouden zijn, het lijkt me toch duidelijk dat er mensen achterblijven. Daarom wilde Jack ook terug naar het eiland en heeft Hurley waanideeën van Charlie met "you have to save them". Leek me dus wel duidelijk...
Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.quote:Wat ik me trouwens nog afvroeg, gaat die telefoon niet een keertje op? Voor zover ik weet laden ze hem niet op ofzo...
Het is sowieso wel een bijzonder ding dat een behoorlijk eind uit de toekomst lijkt te komen. Er bestaan namelijk nog geen antenne-loze satelliet-telefoons (ook anno 2008 niet) met een touchscreen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.
Aan de andere kant, er kan best een flinke accu inzitten. Het is natuurlijk een speciaal apparaat voor in het veld en die moet wel even meekunnen op z'n accu.
Deze aflevering werden ineens ook Jin en Sun weer in beeld gebracht, terwijl we die toch al een hele tijd niet meer gezien hebben. Hun stukje was voor het verhaal niet echt relevant dus ik neem aan dat het shot van hun wel een verwijzing is dat minimaal 1 van hen ook deel uitmaakt van de Oceanic 6. Ik verwacht niet dat Aaron wordt meegeteld, omdat hij gewoon "bij Kate hoort".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:
1. Jack
2. Kate
3. Hurley
4. Sayid
5. Aaron
6. Sawyer
Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
We zagen in een aflevering dat Jack's vader op bezoek ging bij de moeder van Claire en daarin werd duidelijk dat Christian haar vader was. Alleen weet Claire dus niet dat dat Jacks vader is. Volgens mij was dat de seizoen 3 aflevering Par Avion?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:32 schreef hushovd het volgende:
Hoe weten jullie eigenlijk dat Claire de halfzus is van Jack?
Heb alle afleveringen gezien maar kan me niet herinneren dat dit ook ter sprake is gekomen
Klopt. Goede aflevering was dat!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:44 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
We zagen in een aflevering dat Jack's vader op bezoek ging bij de moeder van Claire en daarin werd duidelijk dat Christian haar vader was. Alleen weet Claire dus niet dat dat Jacks vader is. Volgens mij was dat de seizoen 3 aflevering Par Avion?
Of dood of gevangen? Waar heb je het over, ze blijven gewoon op het eiland omdat ze niet naar de gewone wereld willen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:47 schreef Pacino88 het volgende:
Ze hebben het over 8 survivors en Oceanic 6. Geloof niet dat Aaron 1 van de Oceanic 6 is.Met Oceanic 6 bedoelen ze de mensen die de crash hebben overleefd. Ik denk dat de rest van de mensen op eiland of dood zijn of gevangen zijn en dat ze later dus schuldgevoelens krijgen. scene met jack en kate in season finale waar jack depri is zal wel aan het einde zijn van de flashforwards.
Precies, zoals ik al zei. Rose en Bernard hebben het daar prima naar hun zin. En Sawyer zit er ook niet op de wachten om terug te gaan. Maar ja, we weten natuurlijk niet wat er gaat gebeuren. Misschien komt er wel weer een purge door de natives die alle niet gewenste personen uitroeien.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Of dood of gevangen? Waar heb je het over, ze blijven gewoon op het eiland omdat ze niet naar de gewone wereld willen.
Ben zn eerste antwoorden op Miles zijn vragen misschien?quote:
Ze houdt ook eigenlijk gewoon het meest van Jackquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storendVerder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden...
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
Ik ben het met Harajuku eens, Kate was mooi in de flash-forward [maar pas écht nadat ze haar haar los deed], maar haar twee voortanden zijn toch wel storend [afbeelding] Verder vond ik het grappig hoe ze meteen wilde dat Jack bij haar langs kwam nadat hij toegaf nog steeds van haar te houden... volgens mij wilde ze neuk0n [afbeelding]
Waar ik net ook aan zat te denken: die helderziende had het er toch steeds over dat de baby van Claire niet door een ander opgevoed mocht worden, maar dat lijkt nu dus wel te gaan gebeuren...
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef Xurk het volgende:
Waar ik net ook aan zat te denken: die helderziende had het er toch steeds over dat de baby van Claire niet door een ander opgevoed mocht worden, maar dat lijkt nu dus wel te gaan gebeuren...
Aaron kan ook gewoon samen met Jack, Kate, Hurley en Sayid gered zijn, maar is niet 1 van de oceanic 6 omdat hij niet in het manifest stond.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:39 schreef Kinga het volgende:
No way dat Aaron bij een van de 'officiele' oceanic 6 hoort... Net zoals Ben. De vraag blijft dan wel hoe ZIJ van het eiland afkomen... Het is wel duidelijk dat Aaron net zo speciaal is als Ben en Walt...
Maar hij is wel een overlevende van de Oceanic crash.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:51 schreef TheGame het volgende:
[..]
Aaron kan ook gewoon samen met Jack, Kate, Hurley en Sayid gered zijn, maar is niet 1 van de oceanic 6 omdat hij niet in het manifest stond.
Jack loog dat er 6 mensen uit de zee gered werden na de crash, Aaron hoort er dus niet bij. Alhoewel, als Claire bij deze 6 zat en ze daarna gezegd hebben dat ze is overleden tijdens de bevalling dan kan hij er misschien wel bij horen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar hij is wel een overlevende van de Oceanic crash.
Om dezelfde reden kan Desmond ook makkelijk de 6e zijn. Media nemen het niet zo nauw met benamingen. Als het maar catchy klinkt.
Nee hij zei 8, niet 6. Ik ben erg benieuwd wie de laatste 2 zijn waar hij het over had, want die hebben het dus duidelijk niet overleefd. Het hoeven niet degene te zijn waarvan we al weten dat ze dood zijn (Shannon, Boone, Ana-Lucia, Paulo, Charlie etc.) omdat ze daarvan gewoon kunnen zeggen dat ze bij de crash zijn omgekomen. En Claire is het ook niet, want Kate doet net of Aaron van haar is. En het zijn iig ook niet Jack, Kate, Hurley, Sayid,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:34 schreef TheGame het volgende:
[..]
Jack loog dat er 6 mensen uit de zee gered werden na de crash, Aaron hoort er dus duidelijk niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Noch Desmond en Juliet want die zaten al op het eiland. Dus wie zijn toch die laatste 2 van de 8 die de crash hebben overleefd volgens hun verzonnen verhaal? Rose en Bernard? Locke en Sawyer? I wanna know!En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ergerde me wel aan Locke en zn dienblad gooien. Zielig mannetje wordt het, bah.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
Zo braaf was arme Noami niet hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?
Dus daarom moet ze maar dood? En nog op een compleet laffe manier ook?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo braaf was arme Noami niet hoor
Die 2 zijn verdronken voordat ze de kust hebben gehaald, het maakt dan verder niet uit welke namen ze daarbij verzinnen. Ze kunnen bv. willekeurige namen als Mark en David gaan roepen, grote kans dat er wel een Mark en een David bijzaten in dat vliegtuig met 300+ passagiers. Bovendien lijkt het me sterk dat die 2 die verzopen zijn zich uitgebreid hebben kunnen voorstellen aan de andere 6, dus kunnen ze ook zeggen dat ze hun namen niet weten. Ook wel aardig voor de nabestaanden denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
...
Dus wie zijn toch die laatste 2 van de 8 die de crash hebben overleefd volgens hun verzonnen verhaal? Rose en Bernard? Locke en Sawyer? I wanna know!
Dat dienblad gooien past perfect bij hem. Hij smeet in seizoen 2 ook al die afwas van het aanrecht, ook omdat een opgesloten Ben hem zat te sarren en Locke hem eten wou brengen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ergerde me wel aan Locke en zn dienblad gooien. Zielig mannetje wordt het, bah.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:29 schreef BobbyJames het volgende:
Ik dacht eerst op het eind dat het kind van Kate een kind met het syndroom van down was.
Dat dat de "twist" was.
"Jacob made me do it"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:40 schreef Marble het volgende:
[..]
En dat vond je nog niet toen hij die arme Naomi een mes in haar rug gooide?
Ik vind Jack maar een vervelend karakter eigenlijk, vanaf het begin al. Uiterlijk-wijs zal hij vast menig dame doen soppen, dat geloof ik best, maar het is maar een irritant ventje eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Ze houdt ook eigenlijk gewoon het meest van Jack. And who can blame her. Al was Sawyer ook wel schattig romantisch in deze aflevering.
Dat vraag ik me ook af, ik heb zelfs getwijfeld of het wel dezelfde Aaron was, en niet gewoon vernoemd naar. Probleem is dat de trailer van ep 4 zei dat we weer iemand van de Oceanic 6 zouden ontmoeten, en dat kan in principe alleen Aaron zijn, alhoewel hij tijdens de vlucht nog niet geboren zou zijn, en dat moet ook bliijken uit de manifesten enzo lijkt me.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Maar hoe kunnen ze nou doen dat Aaron van Kate is, men weet toch neem ik aan wel dat ze niet (hoog)zwanger was toen ze in het vliegtuig zaten? En als het op het eiland verwekt zou zijn, vraagt men neem ik aan wel naar de vader.
Touché. Maar ik pas.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Doe jij dat dan -Mo-, jij hebt doorgaans toch geen kloot te doen.
misschien dat ze in de trailer gewoon bedoeld hebben dat er met de flash forwards weer iemand van de 6 gevolgd werd, Kate dus. Toch blijft het idd vaag met die baby, maar we weten ook niet hoelang het geduurd heeft voor ze 'gered' werden en kate dus net zwanger kon zijn(volgens het verzonnen verhaal) toen het vliegtuig crashte.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ik heb zelfs getwijfeld of het wel dezelfde Aaron was, en niet gewoon vernoemd naar. Probleem is dat de trailer van ep 4 zei dat we weer iemand van de Oceanic 6 zouden ontmoeten
Maar wat is dan het punt om die 2 te noemen? Er moet haast wel meer achter zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Die 2 zijn verdronken voordat ze de kust hebben gehaald, het maakt dan verder niet uit welke namen ze daarbij verzinnen. Ze kunnen bv. willekeurige namen als Mark en David gaan roepen, grote kans dat er wel een Mark en een David bijzaten in dat vliegtuig met 300+ passagiers. Bovendien lijkt het me sterk dat die 2 die verzopen zijn zich uitgebreid hebben kunnen voorstellen aan de andere 6, dus kunnen ze ook zeggen dat ze hun namen niet weten. Ook wel aardig voor de nabestaanden denk ik.
Hoezo, dat speelt zich toch tijdens seizoen 1 en 2 af en niet tijdens seizoen 4?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:50 schreef Re het volgende:
het korte termijn geheugen verlies van Faraday... is dat weer een link naar het nieuwe computerspel?
ja dat wel maar wel apart dat de hoofdpersoon uit het spelletje het eiland opkomt met geheugenverlies...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoezo, dat speelt zich toch tijdens seizoen 1 en 2 af en niet tijdens seizoen 4?
als het de Aaron van Claire is dan klopt er natuurlijk iets niet want dan zou Claire hoog zwanger verdronken zijn (en om de leugen in stand te houden zou Kate dus op het eiland zwanger geraakt moeten zijn)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar wat is dan het punt om die 2 te noemen? Er moet haast wel meer achter zitten.
Nee het hele verhaal wat ze aan de buitenwereld vertelt hebben klopt uiteraard niet, want er zijn veel meer dan 8 mensen levend uit het vliegtuig gekomen. De vraag is dan ook waarom ze 8 zeggen en niet 6.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:56 schreef Re het volgende:
[..]
als het de Aaron van Claire is dan klopt er natuurlijk iets niet want dan zou Claire hoog zwanger verdronken zijn (en om de leugen in stand te houden zou Kate dus op het eiland zwanger geraakt moeten zijn)
Wel een beetje dom dan dat ze de castfoto's van seizoen 3 op de boxart gebruiken. Juliet staat er ook tussen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:57 schreef Rossdale het volgende:
Nee dat heeft er niets mee te maken. De game speelt zich ook af vanaf de crash tot ik geloof seizoen 3, weet ik niet helemaal zeker...
Ik denk niet dat Claire dood is, want zij is Jack's voornaamste reden om terug te willen naar het eiland om haar te redden. Ja, en Juliet misschien. Maar zo'n bloedrelatie trekt toch sterker aan hem denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:05 schreef Re het volgende:
ja dus als het Claire's Aaron is dan zou ze dus een van de overlevenden moeten zijn... maar omdat dat dus blijkbaar niet zo is zal Kate Aaron hebben overgenomen en is misschien Jack verantwoordelijk voor Claire haar dood (en kan hij het dus niet aan om zijn neefje onder ogen te komen)
Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
misschien dat ze in de trailer gewoon bedoeld hebben dat er met de flash forwards weer iemand van de 6 gevolgd werd, Kate dus. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |