quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:10 schreef chansadres het volgende:
[..]Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Bernard leeft nog dus dat gaat niet echt op. Nou ja, het ontvoerd-gedeelte weer wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef Zyggie het volgende:
[..]
'Andere groep overlevenden die stelselmatig worden ontvoerd en vermoord' als alternatief?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook.. En zit dus ook met het zelfde probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg:
Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:33 schreef Symer het volgende:
Uitleg:
Vlak na de 2e WO deed de Amerikaanse marine proeven met onzichtbaarheid door licht rondom schepen te buigen. Uit de eerste grootschalige proef (met de USS Eldridge) bleek dat met het buigen van licht ook tijd gebogen wordt. Nadat de apparatuur aangezet was verdween het schip en werd het ineens aan de andere kant van Amerika gespot. Tijdens dat experiment is iets gruwelijk misgegaan. Enkele bemanningsleden waren namelijk overleden terwijl anderen 'vergroeid' waren met het schip (ze zaten half vast in het dek bijv.). Er gaan al enkele theorieën dat het eiland net zoiets is als de USS Eldridge, en dat daarom onzichtbaar is en kan verdwijnen. Vlak buiten het eiland kunnen dan neveneffecten te zien zijn (zie spoiler).
Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:37 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dus je legt het ene verzonnen verhaal uit met het andere verzonnen verhaal?
Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost is idd verzonnen en maakt continu gebruikt van andere fictie-werken (zie al die boeken die Sawyer leest).
Dus: ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:21 schreef chansadres het volgende:
[..]Hermann Minkowski (22 juni 1864 – 12 januari 1909) was een Joods-Duitse wiskundige die de geometrische getaltheorie ontwikkelde en geometrische methoden gebruikte om moeilijke problemen in de getaltheorie, wiskundige fysica en de relativiteitstheorie op te lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-bron Wikipedia[@Last.fm |
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je een punt hebt want ik zie het er wel in.Hahhaha ik klik en denk RemlofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
28e dacht ik, en in de US 26 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Waar blijft die game?Die kwam toch vandaag uit? Of toch morgen pas?
Dus morgen in de "webshops".quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
28e dacht ik, en in de US 26 ofzo
quote:
Ik zie het!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
ik zie het, te koop op usenetquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef magnifor het volgende:
[..]
Sterker nog, "verkoop" is al gestart.
Ik dus ook... verleiding verleiding.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik kon het niet laten om de sneaks te kijken, zeer interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |