Dat vond ik ook een beetje raarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Symer het volgende:
Claire was alweer behoorlijk vrolijk deze aflevering terwijl Charlie nog geen 4 dagen dood is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
was echt een vette EPquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:03 schreef Xurk het volgende:
Oh ja:
- Kate was inderdaad mooi
- Ben en Desmond horen gewoon niet bij de Oceanic 6, ze hebben geen fuck met Oceanic te maken dus ze worden vast niet meegeteld [als Desmond al definitief van het eiland afkomt]
- Ik wil meer weten over het verhaaltje wat Jack aan het vertellen was bij de rechter, ik ben benieuwd hoe ze daar allemaal op gekomen zijn
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:35 schreef Haunter het volgende:
Oja, waar is die romance tussen Jack en Juliet ( [afbeelding] ) [afbeelding]
Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
Kan me geen reden voorstellen waarom Jack Aaron niet zou willen zien?
Ik vond haar in de rechtbank echt beeldschoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Kate is helemaal niet zo lekker in die flashforwards
Dat is wel een goede jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:53 schreef Marble het volgende:
[..]
Omdat hij dan herinnert wordt aan zijn zus, die nog steeds op het eiland zit, en die hij eigenlijk moet redden. Die gevoelens onderdrukken gaat moeilijk als je je onschuldige neefje recht in de ogen wilt kunnen aankijken he.
En Claire weet de naam van haar vader niet eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja [afbeelding] Maar hoe zou Jack daar achter kunnen komen? Wie anders dan Claire weet dat ze dezelfde vader hebben?
Dat maakt het inderdaad nog lastigerquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Claire weet de naam van haar vader niet eens.
Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:53 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn voorspelling voor de Oceanic 6:
1. Jack
2. Kate
3. Hurley
4. Sayid
5. Aaron
6. Sawyer
Ben en Desmond komen ook van het eiland af, maar niet publiekelijk. De rest van de overlevenden is niet per se dood, maar waarschijnlijk nog op het eiland...
Kate zou in principe ook het alleen niet af willen, van Miles hoorde ze ook gewoon dat ze gezocht werd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:20 schreef FoXje het volgende:
[..]
Sawyer niet denk ik, die vind het te cool op het eiland (zei die zelf).
Inderdaad, Rose en Bernard willen voor geen goud weg van dat eiland. Die leven nog happily ever after tussen de ijsberenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:24 schreef MaJo het volgende:
En waarom heeft iedereen het erover dat de anderen (dan de 6) dood zouden zijn, het lijkt me toch duidelijk dat er mensen achterblijven. Daarom wilde Jack ook terug naar het eiland en heeft Hurley waanideeën van Charlie met "you have to save them". Leek me dus wel duidelijk...
Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.quote:Wat ik me trouwens nog afvroeg, gaat die telefoon niet een keertje op? Voor zover ik weet laden ze hem niet op ofzo...
Het is sowieso wel een bijzonder ding dat een behoorlijk eind uit de toekomst lijkt te komen. Er bestaan namelijk nog geen antenne-loze satelliet-telefoons (ook anno 2008 niet) met een touchscreen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hehe ja, dat zat ik mij ook al een aantal afleveringen af te vragen. Dat is weer typische movie/tv magic denk ik. Zodra ze een apparaat in nood nodig hebben is de accu opeens leeg, maar de rest van de dagen doet hij het gewoon.
Aan de andere kant, er kan best een flinke accu inzitten. Het is natuurlijk een speciaal apparaat voor in het veld en die moet wel even meekunnen op z'n accu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |