Ze kan met "my baby" ook gewoon "mijn lieverdje" bedoelen zeg maar. Niet de letterlijke vertaling van baby.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.
Overigens zei Kate's moeder dat ze al 4 jaar dodelijk ziek was. Toen Kate haar ging opzoeken in het ziekenhuis (seizoen 2 ofzo) was het 2002. Dan zou die rechtszaak in 2006 plaatsvinden. Aaron staat in de credits voor deze aflevering als '2 year old boy', dus dat Aaron de zoon van Claire lijkt me wel een zekerheidje.
Kate had het echter tegen Jack over haar 'baby'. Bij mijn weten noemen moeders kinderen van 2 jaar oud geen baby meer. Dat zijn peuters. Die kunnen al lopen en simpele woordjes zeggen. Zou Kate dan toch een baby van Sawyer 'erbij' hebben?
Ik denk het niet eigenlijk. Kate spreekt namelijk steeds in enkelvoud. Ook in de FF van de seizoensfinale zei ze "He's gonna be wondering where I am". Als ze meerdere kinderen had zou ze wel 'They' gezegd hebben.
Hurley had het in de gymzaal over Them geloof ik... en Chalie ook... dus waarom terug naar het eiland dan...?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef Symer het volgende:
Was Jacks voornaamste reden om terug te gaan naar het eiland niet dat hij 'sick of lying' was? Ik had niet het idee dat hij verder nog iets geeft om de eventueel nog levende mensen daar.
Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze kan met "my baby" ook gewoon "mijn lieverdje" bedoelen zeg maar. Niet de letterlijke vertaling van baby.
Jack wilde niet per sé terug naar 'het' eiland dacht ik. Hij ging elke vrijdag vliegen in de hoop dat het vliegtuig neer zou storten, waar dan ook. Als het maar onbewoond genoeg is opdat hij die leugens niet meer hoeft vol te houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Re het volgende:
[..]
Hurley had het in de gymzaal over Them geloof ik... en Chalie ook... dus waarom terug naar het eiland dan...?
Dacht ook dat ze the baby zeiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.
Dat zou goed kunnen, weet ik ook niet zeker meer. Ik heb de aflevering alweer van mijn pc gegooid dus ik kan het niet terugluisteren...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Zei ze niet tegen Jack dat ze begreep dat hij 'the baby' niet wou zien? Dat ligt me bij, maar het transcript staat nog niet online dus je zou best gelijk kunnen hebben.
Volgensmij zei ze "I understand you don't want to see HIM", hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Baby is een vrij normaal woord in de VS voor kinderen van die leeftijd, zeker wanneer een ouder het over een eigen kind heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:11 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze zeggen over de Oceanic 6: "A new one will be revealed". Kate en Jack zijn niet nieuw, Aaron wel.
Overigens zei Kate's moeder dat ze al 4 jaar dodelijk ziek was. Toen Kate haar ging opzoeken in het ziekenhuis (seizoen 2 ofzo) was het 2002. Dan zou die rechtszaak in 2006 plaatsvinden. Aaron staat in de credits voor deze aflevering als '2 year old boy', dus dat Aaron de zoon van Claire lijkt me wel een zekerheidje.
Kate had het echter tegen Jack over haar 'baby'. Bij mijn weten noemen moeders kinderen van 2 jaar oud geen baby meer. Dat zijn peuters. Die kunnen al lopen en simpele woordjes zeggen. Zou Kate dan toch een baby van Sawyer 'erbij' hebben?
Ik denk het niet eigenlijk. Kate spreekt namelijk steeds in enkelvoud. Ook in de FF van de seizoensfinale zei ze "He's gonna be wondering where I am". Als ze meerdere kinderen had zou ze wel 'They' gezegd hebben.
Ik vind het juist supertofquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
kan slecht wennen aan de flash forwards
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
nee hij wil duidelijk terug naar het eiland, hij schreeuwt toch ook tegen kate: we have to ga back!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Jack wilde niet per sé terug naar 'het' eiland dacht ik. Hij ging elke vrijdag vliegen in de hoop dat het vliegtuig neer zou storten, waar dan ook. Als het maar onbewoond genoeg is opdat hij die leugens niet meer hoeft vol te houden.
Kate is irritant. Toen met Naomi ook "Dont tell anyone, Kate!"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:30 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kate verveelt... vind d'r totaal niet boeiend meer.
Juliet
Het is beter dan die flashbacks die nergens meer over gingen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:12 schreef RedFever007 het volgende:
tvp, vond eps 4 wel te doen maar kan slecht wennen aan de flash forwards
Het lijkt me dat Miles weet dat dat alles is wat Ben heeft.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef solidslayer het volgende:
Vraagt niemand hier zich af waarom die Miles precies 3,2 miljoen dollar wil van Ben en waar dit allemaal heen leidt?
De meeste theorieen die hier beschreven worden over de oceanic six lijken me allemaal heel erg onlogisch en niet passen in het Lost plaatje, we zien vanzelf wel toch wie de 6 uiteindelijk zijn..
De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?quote:Op zondag 24 februari 2008 10:52 schreef Evil_Jur het volgende:
Das waar, ik vind de flashbacks ook even wennen
Dat dusquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:
[..]
De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?
Jij leeft je wel echt goed in danquote:Op zondag 24 februari 2008 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
Zeker een het einde van S3 was ik even in shock en kon ik een week niets meer.
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het lijkt me dat Miles weet dat dat alles is wat Ben heeft.
Ik bedacht me trouwens net pas dat het helemaal niet zo hoeft te zijn dat Ben van het eiland af komt. We zagen Sayid alleen bij Ben, maar de locatie waar dat was is niet te zien. Het is natuurlijk ook goed mogelijk dat Sayid heen en weer naar het eiland reist in de toekomst.
Sorry, ik bedoelde natuurlijk flashforwards.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef Marble het volgende:
[..]
De flashbacks deden ze al vanaf aflevering 1, dus daar moet je wel erg lang aan wennen?
Zo vreemd is dat niet toch ? Ben kan dit ook, en Sayid werkt voor Ben..quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ook is het vreemd dat Sayid vrij kan reizen tussen eiland-echte wereld als Jack dat blijkbaar niet kan.
Dat denk ik ook, lijkt me niet dat Sayid een reis naar het eiland zou ondernemen met een schotwond. Daarbij is Ben zijn 'handler', die blijft wel in de buurt voor ondersteuning en info.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.
Ook is het vreemd dat Sayid vrij kan reizen tussen eiland-echte wereld als Jack dat blijkbaar niet kan.
En de TT is stukken beter zo![]()
Die Sayeed flashforward speelde in Berlijn, lijkt me dus dat dat veterinair hospitaal daar ook ergens (in de buurt) is.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het een dierenhospitaal en volgens mij ook met Duitse borden, dus dan lijkt het toch in Duitsland te zijn.
Dat dacht ik ookquote:En de TT is stukken beter zo![]()
Ben is de directe concurent van Locke en aangezien de freighties Ben willen hebben is Miles een sta in de weg voor Locke...quote:Op zondag 24 februari 2008 15:03 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf dit toch een vage actie van Locke vinden... Hoe lang hou je het vol met een handgranaat in je mond? En als ie hem laat vallen val er weinig meer te redden. Locke vindt Miles dus kennelijk totaal onbelangrijk
Dat hoeft niet. Sayid was in de eerste scene in Amerika en daarna in Berlijn. Omdat Sayid een golden pass heeft kan hij vliegen waar hij heen wilt. Het zou me niet eens verbazen als Ben gewoon op het eiland zit. Een andere hatch. En dat hij Sayid laat langskomen voor een debriefing. Hoe weet ik ook niet maar in Lost is alles mogelijk!quote:Op zondag 24 februari 2008 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Sayeed flashforward speelde in Berlijn, lijkt me dus dat dat veterinair hospitaal daar ook ergens (in de buurt) is.
waarom hangen er dan duitse posters?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:33 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Sayid was in de eerste scene in Amerika en daarna in Berlijn. Omdat Sayid een golden pass heeft kan hij vliegen waar hij heen wilt. Het zou me niet eens verbazen als Ben gewoon op het eiland zit. Een andere hatch. En dat hij Sayid laat langskomen voor een debriefing. Hoe weet ik ook niet maar in Lost is alles mogelijk!
Scherp gezien!quote:Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
waarom hangen er dan duitse posters?
plaatje
Jep, die dacht ik ook gezien te hebben. Tja het kan natuurlijk ook dat ze een Duits dierenhospitaal op het eiland hebben, maar dat lijkt me wel erg sterk.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:35 schreef Re het volgende:
[..]
waarom hangen er dan duitse posters?
plaatje
Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet komt ook in de game voor geloof ik. Ze was natuurlijk tijdens seizoen 1 en 2 wel op het eiland, dus dan zou Elliot haar wel tegen het lijf kunnen lopen.
Welke game? Het videospel?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:
[..]
Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomen
Hij is officieel gezien nog niet uitquote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:
[..]
Ik ben het spel aan het spelen, en ben in het begin ben en juliet al tegengekomen
Heb je die in NL gehaald en waar?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:58 schreef Waltero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |