Je kan het! Je bent volwassen genoeg om dat zelf te bepalen. Je handje vasthouden doe ik niet.quote:
Ja, dat viel me ook op. Erg onrustig om naar te kijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tiesto beweegt altijd zo met z'n hoofd
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:16 schreef borisz het volgende:
maandag dus Joost Karbof
Het clipje waarin De Jonge commentaar gaf, was ook erg leuk. Toen hij werd afgebeld, dacht hij dat het alleen maar kon zijn dat Beatrix zijn plek had ingenomen. Hij waant zichzelf nét onder Trixquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Veerboot het volgende:
Zonet bij De Leugen Regeert een aardig item over het gedoe rondom DWDD afgelopen tijd (Peter R. de Vries, Freek de Jonge, Van Amerongen). Zal vanaf morgen wel op Uitzending Gemist staan. Mooie opmerking van Pieter Jan Hagens (die zat in de mediaraad deze aflevering): "Wat ik pas écht sneu vind is dat een cabaretier als Freek de Jonge zélf gaat bellen naar De Volkskrant en Het Parool". En zo is het maar net.
Freek is schaamteloos van God los. Geeft niet, maar als je het weet verzacht het wat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Hij waant zichzelf nét onder Trix![]()
Dat ga ik dan morgen even bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Veerboot het volgende:
Zal vanaf morgen wel op Uitzending Gemist staan.
ik zal er eens op letten..weet nu al dat ik me ga ergerenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Tiesto beweegt altijd zo met z'n hoofd
Ik had ook niet verwacht dat twee VARA-programma's elkaar zouden gaan afvallen. Lekker objectief.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:52 schreef NoCigar het volgende:
Uiteindelijk kwam het er op neer dat de afgebelde gasten volgens de VARA niet moesten zeuren, in het begin werd nog eventjes teogegeven dat ze inderdaad fouten hadden gemaakt, maar uiteindelijk moesten ze niet zeuren. Uit Paraguay overgevlogen? Pech gehad.
Sympathiek VARA-feestje kortom.
Maar de grap is dus dat Tijl elke keer op een andere plek in de studio gaat zitten? Ia dat een onderdeel van een of ander programma ofzo dat 'ie dat elke week bij een ander programma doet ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je kan het! Je bent volwassen genoeg om dat zelf te bepalen. Je handje vasthouden doe ik niet.
Goede sitequote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef vw_caddy het volgende:
De TV Recensist: Van kwaad tot erger
Je zet het nu weel heel erg simpel neer. Wat uitgebreider kwam het hier op neer:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:52 schreef NoCigar het volgende:
Uiteindelijk kwam het er op neer dat de afgebelde gasten volgens de VARA niet moesten zeuren, in het begin werd nog eventjes toegegeven dat ze inderdaad fouten hadden gemaakt, maar uiteindelijk moesten ze niet zeuren. Uit Paraguay overgevlogen? Pech gehad.
Sympathiek VARA-feestje kortom.
Ik eerst!1!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:45 schreef Xenomaniac het volgende:
O wat is Georgina leuk! Die moèt met me trouwen.![]()
Ik ben bereid dat Jort-gedoe te vergeten.
Je kan zo aan de slag bij de VARA als PR-medewerker. Alleen jammer dat je vergeet te melden dat Van Amerongen was verteld dat 'hij voor donderdag op het bord stond'. En ineens bleek daar Valentijsdag te zijn en mocht ie lekker wegblijven. Het lag dus aan hemzelf, en hij moet niet zeuren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
- Schrijver Van Amerongen is op kosten van zijn uitgever naar Nederland gehaald. Met die uitgever was afgesproken dat hij op donderdag of vrijdag in DWDD zou komen. Donderdag ging niet door want toen had DWDD al andere plannen, dus zou het vrijdag moeten worden. Toen kon Van Amerongen zelf echter niet omdat hij toen in Brussel moest zijn. Dat kun je DWDD natuurlijk niet aanrekenen. Belangrijk detail hierbij ook: DWDD heeft hem op een gegeven moment een e-mail gestuurd met de vraag telefonisch contact op te nemen, maar Van Amerongen heeft die e-mail "over het hoofd gezien" waardoor hij niet heeft teruggebeld en de VARA hem (naar eigen zeggen) niet kon bereiken.
Sigur Rósquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Weet iemand trouwens nog die naam van die Ijslandse muziek groep waar Tiesto graag naar luistert?
Top! bedankt he,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:04 schreef Chris_eBK het volgende:
[..]
Sigur RósWeet alleen niet hoe dat liedje wat hij draaide heet...
Nou, ik heb dat nog eens even beluisterd en Van Amerongen leest uit die mail voor: "je staat nu op het bord voor donderdag de 14e". Het woordje 'nu' is belangrijk, zeker aangezien er vooraf met de uitgeverij besproken was dat het donderdag of vrijdag zou worden. Het is dus niet per se een definitieve bevestiging. Bovendien is hij later (drie dagen voor die donderdag als ik het goed begrijp) nog een keer gemaild met de vraag of hij contact op wilde nemen, omdat er problemen waren. Op die mail heeft hij echter niet gereageerd. Je kunt DWDD m.i. wel verwijten dat ze niet zelf iets meer hun best hebben gedaan om hem snel te bereiken (al weet ik niet of ze een telefoonnummer van hem hadden in Nederland, waar hij inmiddels verbleef), maar ik blijf erbij dat er toch ook wel een hoop schuld bij die schrijver zelf ligt. (De VARA mag me bellen voor die PR-werkzaamheden overigensquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je kan zo aan de slag bij de VARA als PR-medewerker. Alleen jammer dat je vergeet te melden dat Van Amerongen was verteld dat 'hij voor donderdag op het bord stond'. En ineens bleek daar Valentijsdag te zijn en mocht ie lekker wegblijven. Het lag dus aan hemzelf, en hij moet niet zeuren.
Alle betrokkenen waren gisteren aanwezig en hebben het haarfijn uit de doeken gedaan.
Karbof heeft wat last van een trillende linker armquote:De presentatie is maandag in handen van Joost Karhof. Zijn tafeldame is Loes Luca.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Ahmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter van Slotervaart (Amsterdam).
- Dichter Ingmar Heytze, die zijn reisfobie overwint en naar Amsterdam komt;
- Johnny de Mol vertelt over zijn nieuwe televisieprogramma 'Waar is de Mol?';
- de band King Jack treedt op.
- Jakhals Frank bezocht Trijntje Oosterhuis, na haar tournee door Japan van vorige week.
En natuurlijk de rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30
Geen idee. T viel me op maar heb er verder niets mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Maar de grap is dus dat Tijl elke keer op een andere plek in de studio gaat zitten? Ia dat een onderdeel van een of ander programma ofzo dat 'ie dat elke week bij een ander programma doet ofzo![]()
Dat meen je nietquote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
ik ben zelfs naar de gouden kooi gezapt door de slechte presentatie van Joost Karhof.
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 25 februari 2008 20:05 schreef Ronaldsen het volgende:
ik ben zelfs naar de gouden kooi gezapt door de slechte presentatie van Joost Karhof.
quote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef evert het volgende:
prima debuut van karhof
Het is ook een iets 'sneller' programma waar veel geschakeld word tussen onderwerpen binnen de gast.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:13 schreef ijsbrekertje het volgende:
Karhof deed het goed. Hij mag blijven.
Is het jullie ook opgevallen dat Karhof bij DWDD in een veel hoger tempo praat dan bij Nova? Of beeld ik me dat in?
Helemaal mee eens, hij deed het primaquote:Op maandag 25 februari 2008 20:55 schreef evert het volgende:
prima debuut van karhof
quote:Dinsdag in DWDD
26-02-2008 08:16
De presentatie is dinsdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafeldame is Halina Reijn.
- Jan Mulder bespreekt zijn 'Ergernissen Top 5' van de maand februari;
- De eerste echte deejay van Nederland is Willem van Kooten. Woensdag wordt een aflevering van 'Hoge Bomen Pioniers' aan hem gewijd.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30.
Bestaat die krant nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag dus ook over het nieuwe AD sportwereld.
Huh?quote:
quote:Woensdag in DWDD
27-02-2008 09:04
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
- Max Westerman over het laatste debat tussen Hillary Clinton en Barack Obama. Het dirty campaigning is begonnen, zijn de kansen van Clinton verkeken?
- De 17-jarige pianiste Denise Lutgens uit Venlo is toegelaten tot de Royal College of Music. Ze vertrekt volgende week naar Londen voor de eerste kennismaking. Haar eerste cd heeft ze inmiddels in eigen beheer uitgegeven.
- Reinout Oerlemans wil het humoristische nieuwsprogramma Caiga Quien Caiga ook in Nederland op de buis te brengen.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30.
Ik vond ze ook niet zo sterk eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef Fides het volgende:
Ergernissen top 5 ging nergens over.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Tim86 het volgende:
3 posts naar boven Gordon
Caiga Quien Caiga
Ja, dat had ik al in zijn boek gelezen. En hij vertelde het nog eens vanavond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Hugo gebruikt dat al 10 jaar op lichte docis..Hij had over angstaanvallen en dergelijke.
Ik heb zijn boek nooit gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al in zijn boek gelezen. En hij vertelde het nog eens vanavond.
1. Goed dat hij heeft bijgetekendquote:Matthijs van Nieuwkerk zal vanaf september dagelijks De Wereld Draait Door (DWDD) presenteren. De VARA en de presentator hebben een driejarig contract getekend waarin dit is vastgelegd.
Naast DWDD gaat Van Nieuwkerk ook een nog te ontwikkelen zomerprogramma presenteren, maakte de VARA vandaag bekend.
In verband met de dagelijkse presentatie van De Wereld Draait Door zal hij in het nieuwe seizoen het programma Holland Sport niet meer voor zijn rekening nemen. Dat presenteert hij nu nog samen met Wilfried de Jong voor de VPRO. Wel zal Van Nieuwkerk samen met De Jong per seizoen een paar specials maken en blijft hij verbonden aan de Top 2000 A Gogo van de NPS.
De VARA is verheugd over de voortzetting van de samenwerking met Van Nieuwkerk. ''Hij heeft een zeldzaam presentatietalent en paart die aan intelligentie en een brede belangstelling'', aldus de omroep.
Misschien mijd ik vandaag, ik kan nog steeds niet wennen aan de nieuwe liefde van Jan Smit.quote:Donderdag in DWDD
28-02-2008 09:12
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
- Jelle Brandt Corstius is correspondent in Moskou over de Russische verkiezingen van komend weekend.
- Frits Duparc neemt na 16,5 jaar afscheid als directeur van het Mauritshuis in Den Haag.
- De zingende tandarts Bert van Aalten, alias de Aal, maakt zijn comeback.
- Yolanthe Cabau van Kasbergen start een zoektocht naar talentvolle identieke tweelingen.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Heb je Willem van Kooten gisteren ook gezien bij Hoge Bomen pioniers op NED 2 met Pieter Jan Hagens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:34 schreef wolferl het volgende:
Joost den Draaier was echt leuk dinsdag.
Ik heb best zitten lachen om die vent, mooi verhalen.
Dan kakt het nu nog verder in.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef honda1990 het volgende:
Wat een saaie uitzending zeg....
Ik snap niet dat Jan Smit het met beide hoeren heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap niet dat Jan Smit godin Ellemieke Vermolen heeft ingeruild voor Yolanthe met d'r stonede ogen en opgetrokken bovenlip.
Alsof je er mee praatquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Omdat je denk ik met Yolanthe wel kunt praten en Ellemieke ieder vijfde woord van een zin niet meer begrijpt.
En dan zegt Ellemieke dat ze maatschappelijk betrokken is en een brede interesse heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Omdat je denk ik met Yolanthe wel kunt praten en Ellemieke ieder vijfde woord van een zin niet meer begrijpt.
Maar tijdens de seks zal ze nooit z'n naam hebben genoemd omdat ze zelfs Jan niet kon onthouden. Is dus ook niet echt optimaal.quote:
Zo zijn de meeste soapies. Ze roepen dat ze maatschappelijk betrokken zijn, maar ze leven in feite onder een steen. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar tijdens de seks zal ze nooit z'n naam hebben genoemd omdat ze zelfs Jan niet kon onthouden. Is dus ook niet echt optimaal.
Ik heb Lucky TV gemist
Ik welquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jan Smit het met beide hoeren heeft gedaan.
Was heel leuk, maar die van Joran van de sloot een paar weken terugquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef Zotheid het volgende:
Dit was toch wel het grappigste eindfilmpje van DWDD ooit.
Tranen in mijn ogen.
quote:Vrijdag in DWDD
29-02-2008 08:22
Elke laatste vrijdag van de maand blikt Matthijs van Nieuwkerk met vaste tafelheer
Marc-Marie Huijbregts en de volgende gasten terug op de afgelopen media-maand:
- Schrijver Joost Zwagerman
- RTL4 programmadirecteur Erland Galjaard
- Henk Spaan
En natuurlijk het beste van 'De TV Draait Door' van de afgelopen maand, 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
iddquote:
Nee Moke is verschrikkelijk.quote:
eens.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee Moke is verschrikkelijk.
Wat een ontzettende kak koppen hebben die gasten
Ga naar de fucking kapper
Als het zich op de goed plek bevindt is er niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Zotheid het volgende:
Wat is er mis met kak?
Ik vind ze ook niks aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was dat niet Kristie Boogert? Het muziekje komt me ook heel bekend voor, maar van wie?? Veel tekst zat er ook niet in behalve "go go go".quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze draaiden onder dat stukje van Miriam Oremans die d'r cameraman sloeg?
Kom nou toch, die liedjes worden van te voren uitgekozen (deed Van Velzen ook)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind Moke wel tof, maar als band is het moeilijker om een liedje te spelen dat goed bij het gesprek van daarvoor past. Iedereen van de band moet het liedje kennen en kunnen spelen natuurlijk, dat is alleen makkelijker, zoals VanVelzen dat had.
Toen had ik al weggezapt. Ben het spuugzat dat Jopie en Ajax het nieuws bepalen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe Van Nieuwkerk net bij MM over voetbal begon was echt weer precies zoals bij de Wereld Slaat Doorrrr
Zo is dat. Je krijgt te horen wat de onderwerpen zijn, zoekt er een liedje bij, gaat oefenen, geeft tijdens et oefenen een eigen input aan het liedje, oefent daarop en speelt het vervolgens in het programma.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou toch, die liedjes worden van te voren uitgekozen (deed Van Velzen ook)![]()
Volgens mij is Van Nieuwkerk een zeer goede journalist als het onderwerp hem interesseert. En als het format hem er de ruimte voor geeft (wat DWDD niet doet), dan kon hij volgens mij ook nog wel eens scherp doorvragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Marbach het volgende:
Maar met Van Nieuwkerk kun je meer, zelfs meer dan DWDD, daar ben ik van overtuigd. Goed, hij is hier en daar nonchalant en wordt met de auto-cue en een oortje door de uitzending heen geholpen. Maar ik zie meer in hem, en mijn visie deugt per definitie.
Candy Dulfer weer eensquote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Candy Dulfer.
- Heleen Mees over haar geloof in Hillary Clinton. Ze was actief als fondsenwerver voor de campagne.
- Fred Leeman, oud hoofd conservator van het Van Gogh museum, over het topstuk van de TEFAF, 'Kind met sinaasappel'.
- Carel Kraayenhof over zijn nieuwe cd, hij combineert zijn bandoneon met Cubaanse muziek.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
De uitzending is iets korter vanwege het voetbal.
Met onjuist gehuil over Jerney Kaagman. Als je niet weet wat ze zei, doe dan ook niet zo schijnheilig verontwaardigdquote:
Neej, ze was wel grappig!quote:
05-03-2008 10:19
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
- Linda de Mol over haar nieuwe programma 'Ik hou van Holland'.
- Room Eleven hebben een nieuw album uitgebracht en zijn net terug uit Japan.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door' en 'Fokke en Sukke'.
De uitzending is iets korter vanwege het voetbal.
Hij deed het inderdaad erg goed.quote:
quote:
ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij deed het inderdaad erg goed.
Misschien is dat iets als ik niet op VVD zou stemmen.
Pechtold heeft D66 van 1 zetel in de peilingen (bij zn aantreden als lijsttrekker) naar nu 8 zetels geholpenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij deed het inderdaad erg goed.
Misschien is dat iets als ik niet op VVD zou stemmen.
Pechtold is voor mij een persoonlijke held geworden, fantastische kerel. Verder vond ik t wel tof om te zien dat Room Eleven er was, zeker omdat ik hun cd een half jaar geleden ongeveer had. Als ze dan toch een band zoeken die maandelijks wat nummers tussen de items zoekt, daar zijn ze.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pechtold heeft D66 van 1 zetel in de peilingen (bij zn aantreden als lijsttrekker) naar nu 8 zetels geholpen
vind het heel erg gemaakt............heel erg geforceerd een bepaald imago verkrijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen dan elke dag op het forum te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:37 schreef Pulu het volgende:
[..]
Was jij tijdelijk met vakantie of heb ik oud nieuws zitten lezen?
ben jij zo'n holmaatje dat je voor hem moet antwoorden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:57 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen dan elke dag op het forum te zitten
Huh? Alter ego? Excuse my language dan...anyway het was blijkbaar oud nieuws...ik las een topic dat je was vermist of zo....daarom vroeg ik het me ff afquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef djstoffel het volgende:
ik reageer op jou hoor..........muts!
Neuh, ze zag er de lol niet van in. Er is verschil tussen kunst (ik geef toe, in dit geval kun je debatteren of het echt kunst is) en welke hobby's deze man verder heeftquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Regina7 het volgende:
de vraag van poepseks was een terechte.
Beelen heeft zich ooit live in een radio-uitzending door een hoertje oraal laten 'verwennen', dus het is erg lachen dat hij nu blijkbaar roomser dan de paus is gewordenquote:Giel Beelen had groot gelijk dat hij zijn rug naar die poep'kunstenaar' draaide, gatver. Wie wil er zo geprikkeld worden. Wat is het volgende?
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:
mijn god wat worden we braaf, kunst met poep mag niet
je hoeft niet naar zijn tentoonstelling hoor
Nou, op dat moment ging het gesprek er over dat hij poep gegeten had. De vraag was daarom heel terecht en kwam op dat moment ook in mij op.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, ze zag er de lol niet van in. Er is verschil tussen kunst (ik geef toe, in dit geval kun je debatteren of het echt kunst is) en welke hobby's deze man verder heeftHet is gewoon ranzig om in dit verband over seks te beginnen; daar ging het helemaal niet om.
[..]
Beelen heeft zich ooit live in een radio-uitzending door een hoertje oraal laten 'verwennen', dus het is erg lachen dat hij nu blijkbaar roomser dan de paus is geworden
Ik zat hier anders voor de tv mee te klappen toen het liedje over was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit wijf is nog kanslozer dan Heleen zelf
OMG iets met poep is kunst?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:
mijn god wat worden we braaf, kunst met poep mag niet
je hoeft niet naar zijn tentoonstelling hoor
Dat inderdaad. En de muts van MM was stom, en dat lied over die hoer geniaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:32 schreef tong80 het volgende:
Mulder was weer leuk. En ik heb nu spijt dat ik nooit naar The Sopranos heb gekeken, ondanks aandrang van een vriend van me.
Weet je wat. Ik vond het wel grappig, het was net zo ordinair als die afschuwelijke boeken van Van Royen. Maar tegelijkertijd ben ik half geschokt omdat op dat tijdstip ook nog kinderen kijkenquote:
Nah, Giel heeft hierin niet zoveel te zeggen. Het zijn maar uitwerpselen zeg. Wat ik juist in dit programma overbodig vond was dat van die 88 opdrachten. Dat is pas suf, truttig en zo vaak al gedaan dat het ook alleen maar is om aandachttrekkerij. Wat mij betreft stond dat kunstwerk symboliek voor de hoeveelheid shit die je krijgt toegediend als zogenaamde lekkere maal.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik geloof niet dat het met rooms zijn te maken heeft. Ik vind het prima al neuken ze daar ter plekke op tafel iemand in zijn hol, maar als ik daar zo'n figuur zie en die maakt iets met drollen en noemt dat kunst, is het enige dat ik kan denken: wat een mongool! Ik kan daar echt geen bewondering voor opbrengen hoor. Giel had wat mij betreft groot gelijk (en da's heel apart, meestal ben ik het niet eens met Giel).
In films gebeurd dat ook vaak. Dat wanneer je een hele gemene boef ziet, buiten de film om een hele aardige man blijkt te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een aardige oude man, die Aart Staartjes! Hij was altijd zo nors in Sesamstraat!
Het was dan ook een klein beetje ironisch bedoeldquote:Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
In films gebeurd dat ook vaak. Dat wanneer je een hele gemene boef ziet, buiten de film om een hele aardige man blijkt te zijn.
De nieuwe Philip Freriksquote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat was die presentator ( ben zijn naam kwijt) vandaag slecht zeg
Elke zin versprak hij zich wel een keer
Joost Karhof.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat was die presentator ( ben zijn naam kwijt) vandaag slecht zeg
Elke zin versprak hij zich wel een keer
In NOVA kan hij anders wel foutloos 50 zinnen afronden.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De nieuwe Philip FreriksHet was bar en boos.
Ach stel je niet aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De nieuwe Philip FreriksHet was bar en boos.
Beetje laat, maar inmiddels weet ik welk nummer het is!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze draaiden onder dat stukje van Miriam Oremans die d'r cameraman sloeg?
quote:Dinsdag in DWDD
11-03-2008 09:22
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is
Bert Visscher.
- André Rouvoet is al één jaar vicepremier en minister van Jeugd en Gezin.
- Kayak bestaat 35 jaar en minister Rouvoet is een groot fan.
- Ronald Jan Hein lanceert het tijdschrift Staya Erusa voor een ruimer bewustzijn en een betere wereld.
- Herman Brusselmans schreef het boek Toos, opnieuw over een favoriet personage: Danny Muggepuut.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
AUB niet dat telegraaf niveauquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef rubbereend het volgende:
met Rouvoet moeten ze maar eens over de ruzie met zn bureb hebben
Ik vind em als persoonlijkheid wel prima, alleen dat interviewen en het programma leiden moet beter (kunnen).quote:
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Heathen. het volgende:
Godverdomme, wat een onzin. Eerst die rouvoet en nu dit weer.
Wijze woorden? Iemand die aankomt met uri geller en char.. ja dan verlies direct al mijn aandacht. Verder merk ik direct op dat iemand aan de haal wil gaan met allerlei wetenschappelijke buzzwoorden en dat graag fixeert op zijn eigen denkwijze. Er is niks mis met denken vanuit een ander perspectief, maar met diverse verhullingen en met teveel haken en ogen. Als de oplossing zo simpel is... waarom is de uitleg dan zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Nee het volgende:
[..]
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.
Groot verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
Zie het verschil. Vischer lacht om zijn eigen grappen, Brusselmans laat anderen lachen.
Dat kind is niet zijn eigen kind, maar het zoontje van Joop Gall (coach BV Veendam)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Briljant stukje tv trouwens. Martin Drent die zn eigen kind een schop geeft en dat dan daar het lokale omroepertje een midigeluidje achter monteerd. Heerlijk.
zo droogquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef DrDentz het volgende:
haha Brusselmans is weer bizar grappig
Hij heet Herman.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Evert heeft de hele show gered
Een 10 met een griffel
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wijze woorden? Iemand die aankomt met uri geller en char.. ja dan verlies direct al mijn aandacht. Verder merk ik direct op dat iemand aan de haal wil gaan met allerlei wetenschappelijke buzzwoorden en dat graag fixeert op zijn eigen denkwijze. Er is niks mis met denken vanuit een ander perspectief, maar met diverse verhullingen en met teveel haken en ogen. Als de oplossing zo simpel is... waarom is de uitleg dan zo moeilijk?
Het is namelijk pure bullshit die je wel vaker langs ziet komen en onozele (= onwetend) mensen gewoon misbruiken en voor hun karretje spannen.
ik vind hem schijtirritant altijd om heel eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat geniaal prettig gestoord is die Brusselmans toch ook.
Ben tot nu toe ook niet verder gekomen dan zijn bijdragen in Hard Gras, zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Groot verschil inderdaad.
Na een aantal korte verhalen te hebben gelezen wordt het toch maar eens tijd voor een roman van Brusselmans.
Ik heb ooit een keer hardop gelachen om een stukje verhaal in Dif. Ik weet niet eens meer precies waar het over ging en hoe de passage precies was, maar het was iets in de zin van: "Ik stak de hand van Tineke in het frituurvet. Ze schreeuwde niet van de pijn. Ja, ze is wel een harde, die Tinus van mij" ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben tot nu toe ook niet verder gekomen dan zijn bijdragen in Hard Gras, zonde eigenlijk
Omdat er anders helemaal niemand lacht?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Waarom lacht Bert Vischer altijd om zijn eigen grapjes
12-03-2008 08:44
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Martin Bril.
- burgemeester Gerd Leers van Maastricht over de coffeeshops in zijn gemeente.
- regisseur Emile van Rouveroy van Nieuwaal heeft een documentaire gemaakt over Staphorst.
- Flamencogroep De Règâhs uit Den Haag.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
quote:Donderdag in DWDD
13-03-2008 09:09
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Giel Beelen.
- Harm Edens over de nieuwe spelshow Knowing Me, Knowing You.
- Het is veertig jaar geleden dat Otis Redding overleed. Leo Blokhuis over de invloed van de soulzanger.
- De sterkste man van Nederland is Jarno Hams.
- De overige gasten worden in de loop van de dag bekend gemaakt.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer, donderdagavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Lelijke harde T bij een th-klank. Maar verder welquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
uitspraak is wel beroerd
Hij floot ook slecht, maaar voor de rest okee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
uitspraak is wel beroerd
Ik vraag het me af. Er zullen heus wel meer mensen werken die niet per se gelovig zijn. Het gaat erom of je kunt werken binnen het christelijk kader.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Zou de NRCV er blij mee zijn dat Harm Edens tussen neus en lippen door vertelde niet gelovig te zijn
Een hond likt graag pindakaas opquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef paaskannekoekje het volgende:
wat bedoelde giel nou met de "mevrouw met de pindakaaspot" :S
O RLY!?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:24 schreef lachejonge het volgende:
"De tafeldame van Matthijs is Giel Beelen."
Iets zegt me dat die zin niet klopt.
quote:Vrijdag in DWDD
14-03-2008 08:32
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Marc-Marie Huijbregts.
- Onno Hoes wil partijvoorzitter worden van de VVD. Kan zijn partner Albert Verlinde hem als presentator van RTL Boulevard daarbij helpen?
- Rob de Nijs wordt zondag in Carré geëerd met een gala ter ere van zijn 45-jarige jubileum als artiest én hij heeft een nieuw album gemaakt met vertaalde Franse chansons.
- Vanaf zondag 16 maart zendt de KRO '3e Klasse D' uit op Nederland 3. Een realityprogramma over het slecht presenterende amateurvoetbalteam VV Tricht. Rob Jacobs gaat aan de slag als trainer
- Sophie Hilbrand en Waldemar Torenstra spelen de hoofdrollen in de verfilming van Jan Wolkers’ Zomerhitte.
Vriendjespolitiek he...maar alleen als het uitkomt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:49 schreef wolferl het volgende:
D
DWDD begint steeds meer op een propaganda te lijken.
Waar ik voorheen bedroefd was als ik DWDD miste, heb ik dat nu totaal niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef Ofyles2 het volgende:
In ieder geval kan het niet bonter dan ten tijde van de première van Alles is Liefde.
Een beetje tegengas kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:30 schreef arneaux het volgende:
Het is toch niet zo dat er élke dag items zijn die te maken hebben met de VARA. Nu is het toevallig zo dat Alles is Liefde en Zomerhitte gesponserd worden maar voor het gemakt word er vergeten dat TBS bijvoorbeeld vergeten, wat ook uitgebreid besproken word. Natuurlijk worden die films bij DWDD geëtaleerd. Het wordt goed gekeken en is gewoon een lekker makkelijk geen moeilijke vragen sfeer. Prima toch.
Zegt genoeg over het niveau.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk Tricht en Sparta30 Clubs waar ik altijd tegen heb gespeeld.
Wij speelden 3de klas KNVB valt wel mee hoorquote:
Gadverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Zo. Dus Matthijs is VVD-er...
Hij beweerde dat GL had gestemd bij de laatste verkiezingen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar die keeper was 160 kilo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij speelden 3de klas KNVB valt wel mee hoor
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik haal het eigenlijk uit die opmerking van Onno Hoes: "Heb jij al gestemd [op mij]?"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:23 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Hij beweerde dat GL had gestemd bij de laatste verkiezingen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |