O RLY!?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:24 schreef lachejonge het volgende:
"De tafeldame van Matthijs is Giel Beelen."
Iets zegt me dat die zin niet klopt.
quote:Vrijdag in DWDD
14-03-2008 08:32
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Marc-Marie Huijbregts.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Onno Hoes wil partijvoorzitter worden van de VVD. Kan zijn partner Albert Verlinde hem als presentator van RTL Boulevard daarbij helpen?
- Rob de Nijs wordt zondag in Carré geëerd met een gala ter ere van zijn 45-jarige jubileum als artiest én hij heeft een nieuw album gemaakt met vertaalde Franse chansons.
- Vanaf zondag 16 maart zendt de KRO '3e Klasse D' uit op Nederland 3. Een realityprogramma over het slecht presenterende amateurvoetbalteam VV Tricht. Rob Jacobs gaat aan de slag als trainer
- Sophie Hilbrand en Waldemar Torenstra spelen de hoofdrollen in de verfilming van Jan Wolkers’ Zomerhitte.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Vriendjespolitiek he...maar alleen als het uitkomt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:49 schreef wolferl het volgende:
D
DWDD begint steeds meer op een propaganda te lijken.
Waar ik voorheen bedroefd was als ik DWDD miste, heb ik dat nu totaal niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef Ofyles2 het volgende:
In ieder geval kan het niet bonter dan ten tijde van de première van Alles is Liefde.
Een beetje tegengas kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:30 schreef arneaux het volgende:
Het is toch niet zo dat er élke dag items zijn die te maken hebben met de VARA. Nu is het toevallig zo dat Alles is Liefde en Zomerhitte gesponserd worden maar voor het gemakt word er vergeten dat TBS bijvoorbeeld vergeten, wat ook uitgebreid besproken word. Natuurlijk worden die films bij DWDD geëtaleerd. Het wordt goed gekeken en is gewoon een lekker makkelijk geen moeilijke vragen sfeer. Prima toch.
Zegt genoeg over het niveau.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk Tricht en Sparta30 Clubs waar ik altijd tegen heb gespeeld.
Wij speelden 3de klas KNVB valt wel mee hoorquote:
Gadverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Zo. Dus Matthijs is VVD-er...
Hij beweerde dat GL had gestemd bij de laatste verkiezingen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar die keeper was 160 kilo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij speelden 3de klas KNVB valt wel mee hoor
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |