Joost Karhof.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat was die presentator ( ben zijn naam kwijt) vandaag slecht zeg
Elke zin versprak hij zich wel een keer
In NOVA kan hij anders wel foutloos 50 zinnen afronden.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De nieuwe Philip FreriksHet was bar en boos.
Ach stel je niet aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De nieuwe Philip FreriksHet was bar en boos.
Beetje laat, maar inmiddels weet ik welk nummer het is!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze draaiden onder dat stukje van Miriam Oremans die d'r cameraman sloeg?
quote:Dinsdag in DWDD
11-03-2008 09:22
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is
Bert Visscher.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- André Rouvoet is al één jaar vicepremier en minister van Jeugd en Gezin.
- Kayak bestaat 35 jaar en minister Rouvoet is een groot fan.
- Ronald Jan Hein lanceert het tijdschrift Staya Erusa voor een ruimer bewustzijn en een betere wereld.
- Herman Brusselmans schreef het boek Toos, opnieuw over een favoriet personage: Danny Muggepuut.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
AUB niet dat telegraaf niveauquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef rubbereend het volgende:
met Rouvoet moeten ze maar eens over de ruzie met zn bureb hebben
Ik vind em als persoonlijkheid wel prima, alleen dat interviewen en het programma leiden moet beter (kunnen).quote:
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Heathen. het volgende:
Godverdomme, wat een onzin. Eerst die rouvoet en nu dit weer.
Wijze woorden? Iemand die aankomt met uri geller en char.. ja dan verlies direct al mijn aandacht. Verder merk ik direct op dat iemand aan de haal wil gaan met allerlei wetenschappelijke buzzwoorden en dat graag fixeert op zijn eigen denkwijze. Er is niks mis met denken vanuit een ander perspectief, maar met diverse verhullingen en met teveel haken en ogen. Als de oplossing zo simpel is... waarom is de uitleg dan zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Nee het volgende:
[..]
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.
Groot verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
Zie het verschil. Vischer lacht om zijn eigen grappen, Brusselmans laat anderen lachen.
Dat kind is niet zijn eigen kind, maar het zoontje van Joop Gall (coach BV Veendam)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Briljant stukje tv trouwens. Martin Drent die zn eigen kind een schop geeft en dat dan daar het lokale omroepertje een midigeluidje achter monteerd. Heerlijk.
zo droogquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef DrDentz het volgende:
haha Brusselmans is weer bizar grappig
Hij heet Herman.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Evert heeft de hele show gered
Een 10 met een griffel
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wijze woorden? Iemand die aankomt met uri geller en char.. ja dan verlies direct al mijn aandacht. Verder merk ik direct op dat iemand aan de haal wil gaan met allerlei wetenschappelijke buzzwoorden en dat graag fixeert op zijn eigen denkwijze. Er is niks mis met denken vanuit een ander perspectief, maar met diverse verhullingen en met teveel haken en ogen. Als de oplossing zo simpel is... waarom is de uitleg dan zo moeilijk?
Het is namelijk pure bullshit die je wel vaker langs ziet komen en onozele (= onwetend) mensen gewoon misbruiken en voor hun karretje spannen.
ik vind hem schijtirritant altijd om heel eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat geniaal prettig gestoord is die Brusselmans toch ook.
Ben tot nu toe ook niet verder gekomen dan zijn bijdragen in Hard Gras, zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Groot verschil inderdaad.
Na een aantal korte verhalen te hebben gelezen wordt het toch maar eens tijd voor een roman van Brusselmans.
Ik heb ooit een keer hardop gelachen om een stukje verhaal in Dif. Ik weet niet eens meer precies waar het over ging en hoe de passage precies was, maar het was iets in de zin van: "Ik stak de hand van Tineke in het frituurvet. Ze schreeuwde niet van de pijn. Ja, ze is wel een harde, die Tinus van mij" ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben tot nu toe ook niet verder gekomen dan zijn bijdragen in Hard Gras, zonde eigenlijk
Omdat er anders helemaal niemand lacht?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Waarom lacht Bert Vischer altijd om zijn eigen grapjes
quote:Woensdag in DWDD
12-03-2008 08:44
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Martin Bril.
- burgemeester Gerd Leers van Maastricht over de coffeeshops in zijn gemeente.
- regisseur Emile van Rouveroy van Nieuwaal heeft een documentaire gemaakt over Staphorst.
- Flamencogroep De Règâhs uit Den Haag.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
quote:Donderdag in DWDD
13-03-2008 09:09
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Giel Beelen.
- Harm Edens over de nieuwe spelshow Knowing Me, Knowing You.
- Het is veertig jaar geleden dat Otis Redding overleed. Leo Blokhuis over de invloed van de soulzanger.
- De sterkste man van Nederland is Jarno Hams.
- De overige gasten worden in de loop van de dag bekend gemaakt.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer, donderdagavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Lelijke harde T bij een th-klank. Maar verder welquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
uitspraak is wel beroerd
Hij floot ook slecht, maaar voor de rest okee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:57 schreef DrDentz het volgende:
uitspraak is wel beroerd
Ik vraag het me af. Er zullen heus wel meer mensen werken die niet per se gelovig zijn. Het gaat erom of je kunt werken binnen het christelijk kader.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
Zou de NRCV er blij mee zijn dat Harm Edens tussen neus en lippen door vertelde niet gelovig te zijn
Een hond likt graag pindakaas opquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef paaskannekoekje het volgende:
wat bedoelde giel nou met de "mevrouw met de pindakaaspot" :S
O RLY!?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:24 schreef lachejonge het volgende:
"De tafeldame van Matthijs is Giel Beelen."
Iets zegt me dat die zin niet klopt.
quote:Vrijdag in DWDD
14-03-2008 08:32
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Marc-Marie Huijbregts.
- Onno Hoes wil partijvoorzitter worden van de VVD. Kan zijn partner Albert Verlinde hem als presentator van RTL Boulevard daarbij helpen?
- Rob de Nijs wordt zondag in Carré geëerd met een gala ter ere van zijn 45-jarige jubileum als artiest én hij heeft een nieuw album gemaakt met vertaalde Franse chansons.
- Vanaf zondag 16 maart zendt de KRO '3e Klasse D' uit op Nederland 3. Een realityprogramma over het slecht presenterende amateurvoetbalteam VV Tricht. Rob Jacobs gaat aan de slag als trainer
- Sophie Hilbrand en Waldemar Torenstra spelen de hoofdrollen in de verfilming van Jan Wolkers’ Zomerhitte.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Vriendjespolitiek he...maar alleen als het uitkomt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:49 schreef wolferl het volgende:
D
DWDD begint steeds meer op een propaganda te lijken.
Waar ik voorheen bedroefd was als ik DWDD miste, heb ik dat nu totaal niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:24 schreef Ofyles2 het volgende:
In ieder geval kan het niet bonter dan ten tijde van de première van Alles is Liefde.
Een beetje tegengas kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:30 schreef arneaux het volgende:
Het is toch niet zo dat er élke dag items zijn die te maken hebben met de VARA. Nu is het toevallig zo dat Alles is Liefde en Zomerhitte gesponserd worden maar voor het gemakt word er vergeten dat TBS bijvoorbeeld vergeten, wat ook uitgebreid besproken word. Natuurlijk worden die films bij DWDD geëtaleerd. Het wordt goed gekeken en is gewoon een lekker makkelijk geen moeilijke vragen sfeer. Prima toch.
Zegt genoeg over het niveau.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef tong80 het volgende:
Leuk Tricht en Sparta30 Clubs waar ik altijd tegen heb gespeeld.
Wij speelden 3de klas KNVB valt wel mee hoorquote:
Gadverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Zo. Dus Matthijs is VVD-er...
Hij beweerde dat GL had gestemd bij de laatste verkiezingen hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar die keeper was 160 kilo.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij speelden 3de klas KNVB valt wel mee hoor
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |