quote:Dinsdag in DWDD
11-03-2008 09:22
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is
Bert Visscher.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- André Rouvoet is al één jaar vicepremier en minister van Jeugd en Gezin.
- Kayak bestaat 35 jaar en minister Rouvoet is een groot fan.
- Ronald Jan Hein lanceert het tijdschrift Staya Erusa voor een ruimer bewustzijn en een betere wereld.
- Herman Brusselmans schreef het boek Toos, opnieuw over een favoriet personage: Danny Muggepuut.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
AUB niet dat telegraaf niveauquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef rubbereend het volgende:
met Rouvoet moeten ze maar eens over de ruzie met zn bureb hebben
Ik vind em als persoonlijkheid wel prima, alleen dat interviewen en het programma leiden moet beter (kunnen).quote:
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Heathen. het volgende:
Godverdomme, wat een onzin. Eerst die rouvoet en nu dit weer.
Wijze woorden? Iemand die aankomt met uri geller en char.. ja dan verlies direct al mijn aandacht. Verder merk ik direct op dat iemand aan de haal wil gaan met allerlei wetenschappelijke buzzwoorden en dat graag fixeert op zijn eigen denkwijze. Er is niks mis met denken vanuit een ander perspectief, maar met diverse verhullingen en met teveel haken en ogen. Als de oplossing zo simpel is... waarom is de uitleg dan zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef Nee het volgende:
[..]
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.
Groot verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef tong80 het volgende:
Zie het verschil. Vischer lacht om zijn eigen grappen, Brusselmans laat anderen lachen.
Dat kind is niet zijn eigen kind, maar het zoontje van Joop Gall (coach BV Veendam)quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Briljant stukje tv trouwens. Martin Drent die zn eigen kind een schop geeft en dat dan daar het lokale omroepertje een midigeluidje achter monteerd. Heerlijk.
zo droogquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef DrDentz het volgende:
haha Brusselmans is weer bizar grappig
Hij heet Herman.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Evert heeft de hele show gered
Een 10 met een griffel
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wijze woorden? Iemand die aankomt met uri geller en char.. ja dan verlies direct al mijn aandacht. Verder merk ik direct op dat iemand aan de haal wil gaan met allerlei wetenschappelijke buzzwoorden en dat graag fixeert op zijn eigen denkwijze. Er is niks mis met denken vanuit een ander perspectief, maar met diverse verhullingen en met teveel haken en ogen. Als de oplossing zo simpel is... waarom is de uitleg dan zo moeilijk?
Het is namelijk pure bullshit die je wel vaker langs ziet komen en onozele (= onwetend) mensen gewoon misbruiken en voor hun karretje spannen.
ik vind hem schijtirritant altijd om heel eerlijk te zijn..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat geniaal prettig gestoord is die Brusselmans toch ook.
Ben tot nu toe ook niet verder gekomen dan zijn bijdragen in Hard Gras, zonde eigenlijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Groot verschil inderdaad.
Na een aantal korte verhalen te hebben gelezen wordt het toch maar eens tijd voor een roman van Brusselmans.
Ik heb ooit een keer hardop gelachen om een stukje verhaal in Dif. Ik weet niet eens meer precies waar het over ging en hoe de passage precies was, maar het was iets in de zin van: "Ik stak de hand van Tineke in het frituurvet. Ze schreeuwde niet van de pijn. Ja, ze is wel een harde, die Tinus van mij" ofzo.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben tot nu toe ook niet verder gekomen dan zijn bijdragen in Hard Gras, zonde eigenlijk
Omdat er anders helemaal niemand lacht?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Waarom lacht Bert Vischer altijd om zijn eigen grapjes
quote:Woensdag in DWDD
12-03-2008 08:44
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Martin Bril.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- burgemeester Gerd Leers van Maastricht over de coffeeshops in zijn gemeente.
- regisseur Emile van Rouveroy van Nieuwaal heeft een documentaire gemaakt over Staphorst.
- Flamencogroep De Règâhs uit Den Haag.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |