Joost Karhof.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat was die presentator ( ben zijn naam kwijt) vandaag slecht zeg
Elke zin versprak hij zich wel een keer
In NOVA kan hij anders wel foutloos 50 zinnen afronden.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De nieuwe Philip FreriksHet was bar en boos.
Ach stel je niet aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De nieuwe Philip FreriksHet was bar en boos.
Beetje laat, maar inmiddels weet ik welk nummer het is!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze draaiden onder dat stukje van Miriam Oremans die d'r cameraman sloeg?
quote:Dinsdag in DWDD
11-03-2008 09:22
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is
Bert Visscher.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- André Rouvoet is al één jaar vicepremier en minister van Jeugd en Gezin.
- Kayak bestaat 35 jaar en minister Rouvoet is een groot fan.
- Ronald Jan Hein lanceert het tijdschrift Staya Erusa voor een ruimer bewustzijn en een betere wereld.
- Herman Brusselmans schreef het boek Toos, opnieuw over een favoriet personage: Danny Muggepuut.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
AUB niet dat telegraaf niveauquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:17 schreef rubbereend het volgende:
met Rouvoet moeten ze maar eens over de ruzie met zn bureb hebben
Ik vind em als persoonlijkheid wel prima, alleen dat interviewen en het programma leiden moet beter (kunnen).quote:
Waren toch wijze woorden, maar er heerst (zoals al gezegd werd) teveel ignorance. Ik hoop dat zijn documentaires dit gaan veranderen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:54 schreef Heathen. het volgende:
Godverdomme, wat een onzin. Eerst die rouvoet en nu dit weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |