vind het heel erg gemaakt............heel erg geforceerd een bepaald imago verkrijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee Moke is verschrikkelijk.
Wat een ontzettende kak koppen hebben die gasten
Ga naar de fucking kapper
heb wel wat beters te doen dan elke dag op het forum te zittenquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:37 schreef Pulu het volgende:
[..]
Was jij tijdelijk met vakantie of heb ik oud nieuws zitten lezen?
ben jij zo'n holmaatje dat je voor hem moet antwoorden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:57 schreef djstoffel het volgende:
[..]
heb wel wat beters te doen dan elke dag op het forum te zitten
Huh? Alter ego? Excuse my language dan...anyway het was blijkbaar oud nieuws...ik las een topic dat je was vermist of zo....daarom vroeg ik het me ff afquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:10 schreef djstoffel het volgende:
ik reageer op jou hoor..........muts!
Neuh, ze zag er de lol niet van in. Er is verschil tussen kunst (ik geef toe, in dit geval kun je debatteren of het echt kunst is) en welke hobby's deze man verder heeftquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:15 schreef Regina7 het volgende:
de vraag van poepseks was een terechte.
Beelen heeft zich ooit live in een radio-uitzending door een hoertje oraal laten 'verwennen', dus het is erg lachen dat hij nu blijkbaar roomser dan de paus is gewordenquote:Giel Beelen had groot gelijk dat hij zijn rug naar die poep'kunstenaar' draaide, gatver. Wie wil er zo geprikkeld worden. Wat is het volgende?
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:
mijn god wat worden we braaf, kunst met poep mag niet
je hoeft niet naar zijn tentoonstelling hoor
Nou, op dat moment ging het gesprek er over dat hij poep gegeten had. De vraag was daarom heel terecht en kwam op dat moment ook in mij op.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, ze zag er de lol niet van in. Er is verschil tussen kunst (ik geef toe, in dit geval kun je debatteren of het echt kunst is) en welke hobby's deze man verder heeftHet is gewoon ranzig om in dit verband over seks te beginnen; daar ging het helemaal niet om.
[..]
Beelen heeft zich ooit live in een radio-uitzending door een hoertje oraal laten 'verwennen', dus het is erg lachen dat hij nu blijkbaar roomser dan de paus is geworden
Ik zat hier anders voor de tv mee te klappen toen het liedje over was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit wijf is nog kanslozer dan Heleen zelf
OMG iets met poep is kunst?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:31 schreef rubbereend het volgende:
mijn god wat worden we braaf, kunst met poep mag niet
je hoeft niet naar zijn tentoonstelling hoor
Dat inderdaad. En de muts van MM was stom, en dat lied over die hoer geniaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:32 schreef tong80 het volgende:
Mulder was weer leuk. En ik heb nu spijt dat ik nooit naar The Sopranos heb gekeken, ondanks aandrang van een vriend van me.
Weet je wat. Ik vond het wel grappig, het was net zo ordinair als die afschuwelijke boeken van Van Royen. Maar tegelijkertijd ben ik half geschokt omdat op dat tijdstip ook nog kinderen kijkenquote:
Nah, Giel heeft hierin niet zoveel te zeggen. Het zijn maar uitwerpselen zeg. Wat ik juist in dit programma overbodig vond was dat van die 88 opdrachten. Dat is pas suf, truttig en zo vaak al gedaan dat het ook alleen maar is om aandachttrekkerij. Wat mij betreft stond dat kunstwerk symboliek voor de hoeveelheid shit die je krijgt toegediend als zogenaamde lekkere maal.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik geloof niet dat het met rooms zijn te maken heeft. Ik vind het prima al neuken ze daar ter plekke op tafel iemand in zijn hol, maar als ik daar zo'n figuur zie en die maakt iets met drollen en noemt dat kunst, is het enige dat ik kan denken: wat een mongool! Ik kan daar echt geen bewondering voor opbrengen hoor. Giel had wat mij betreft groot gelijk (en da's heel apart, meestal ben ik het niet eens met Giel).
In films gebeurd dat ook vaak. Dat wanneer je een hele gemene boef ziet, buiten de film om een hele aardige man blijkt te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat een aardige oude man, die Aart Staartjes! Hij was altijd zo nors in Sesamstraat!
Het was dan ook een klein beetje ironisch bedoeldquote:Op maandag 10 maart 2008 21:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
In films gebeurd dat ook vaak. Dat wanneer je een hele gemene boef ziet, buiten de film om een hele aardige man blijkt te zijn.
De nieuwe Philip Freriksquote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat was die presentator ( ben zijn naam kwijt) vandaag slecht zeg
Elke zin versprak hij zich wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |