Nee Moke is verschrikkelijk.quote:
eens.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee Moke is verschrikkelijk.
Wat een ontzettende kak koppen hebben die gasten
Ga naar de fucking kapper
Als het zich op de goed plek bevindt is er niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Zotheid het volgende:
Wat is er mis met kak?
Ik vind ze ook niks aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee Moke is verschrikkelijk.
Wat een ontzettende kak koppen hebben die gasten
Ga naar de fucking kapper
Was dat niet Kristie Boogert? Het muziekje komt me ook heel bekend voor, maar van wie?? Veel tekst zat er ook niet in behalve "go go go".quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze draaiden onder dat stukje van Miriam Oremans die d'r cameraman sloeg?
Kom nou toch, die liedjes worden van te voren uitgekozen (deed Van Velzen ook)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind Moke wel tof, maar als band is het moeilijker om een liedje te spelen dat goed bij het gesprek van daarvoor past. Iedereen van de band moet het liedje kennen en kunnen spelen natuurlijk, dat is alleen makkelijker, zoals VanVelzen dat had.
Toen had ik al weggezapt. Ben het spuugzat dat Jopie en Ajax het nieuws bepalen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe Van Nieuwkerk net bij MM over voetbal begon was echt weer precies zoals bij de Wereld Slaat Doorrrr
Zo is dat. Je krijgt te horen wat de onderwerpen zijn, zoekt er een liedje bij, gaat oefenen, geeft tijdens et oefenen een eigen input aan het liedje, oefent daarop en speelt het vervolgens in het programma.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou toch, die liedjes worden van te voren uitgekozen (deed Van Velzen ook)![]()
Volgens mij is Van Nieuwkerk een zeer goede journalist als het onderwerp hem interesseert. En als het format hem er de ruimte voor geeft (wat DWDD niet doet), dan kon hij volgens mij ook nog wel eens scherp doorvragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:12 schreef Marbach het volgende:
Maar met Van Nieuwkerk kun je meer, zelfs meer dan DWDD, daar ben ik van overtuigd. Goed, hij is hier en daar nonchalant en wordt met de auto-cue en een oortje door de uitzending heen geholpen. Maar ik zie meer in hem, en mijn visie deugt per definitie.
Candy Dulfer weer eensquote:De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Candy Dulfer.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Heleen Mees over haar geloof in Hillary Clinton. Ze was actief als fondsenwerver voor de campagne.
- Fred Leeman, oud hoofd conservator van het Van Gogh museum, over het topstuk van de TEFAF, 'Kind met sinaasappel'.
- Carel Kraayenhof over zijn nieuwe cd, hij combineert zijn bandoneon met Cubaanse muziek.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
De uitzending is iets korter vanwege het voetbal.
Met onjuist gehuil over Jerney Kaagman. Als je niet weet wat ze zei, doe dan ook niet zo schijnheilig verontwaardigdquote:
Neej, ze was wel grappig!quote:
quote:Woensdag in DWDD
05-03-2008 10:19
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Linda de Mol over haar nieuwe programma 'Ik hou van Holland'.
- Room Eleven hebben een nieuw album uitgebracht en zijn net terug uit Japan.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door' en 'Fokke en Sukke'.
De uitzending is iets korter vanwege het voetbal.
Hij deed het inderdaad erg goed.quote:
quote:
ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij deed het inderdaad erg goed.
Misschien is dat iets als ik niet op VVD zou stemmen.
Pechtold heeft D66 van 1 zetel in de peilingen (bij zn aantreden als lijsttrekker) naar nu 8 zetels geholpenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij deed het inderdaad erg goed.
Misschien is dat iets als ik niet op VVD zou stemmen.
Pechtold is voor mij een persoonlijke held geworden, fantastische kerel. Verder vond ik t wel tof om te zien dat Room Eleven er was, zeker omdat ik hun cd een half jaar geleden ongeveer had. Als ze dan toch een band zoeken die maandelijks wat nummers tussen de items zoekt, daar zijn ze.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Pechtold heeft D66 van 1 zetel in de peilingen (bij zn aantreden als lijsttrekker) naar nu 8 zetels geholpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |