Nee Moke is verschrikkelijk.quote:
eens.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee Moke is verschrikkelijk.
Wat een ontzettende kak koppen hebben die gasten
Ga naar de fucking kapper
Als het zich op de goed plek bevindt is er niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:04 schreef Zotheid het volgende:
Wat is er mis met kak?
Ik vind ze ook niks aanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee Moke is verschrikkelijk.
Wat een ontzettende kak koppen hebben die gasten
Ga naar de fucking kapper
Was dat niet Kristie Boogert? Het muziekje komt me ook heel bekend voor, maar van wie?? Veel tekst zat er ook niet in behalve "go go go".quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet iemand hoe dat liedje heet wat ze draaiden onder dat stukje van Miriam Oremans die d'r cameraman sloeg?
Kom nou toch, die liedjes worden van te voren uitgekozen (deed Van Velzen ook)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vind Moke wel tof, maar als band is het moeilijker om een liedje te spelen dat goed bij het gesprek van daarvoor past. Iedereen van de band moet het liedje kennen en kunnen spelen natuurlijk, dat is alleen makkelijker, zoals VanVelzen dat had.
Toen had ik al weggezapt. Ben het spuugzat dat Jopie en Ajax het nieuws bepalen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hoe Van Nieuwkerk net bij MM over voetbal begon was echt weer precies zoals bij de Wereld Slaat Doorrrr
Zo is dat. Je krijgt te horen wat de onderwerpen zijn, zoekt er een liedje bij, gaat oefenen, geeft tijdens et oefenen een eigen input aan het liedje, oefent daarop en speelt het vervolgens in het programma.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom nou toch, die liedjes worden van te voren uitgekozen (deed Van Velzen ook)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |