Bestaat die krant nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:09 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag dus ook over het nieuwe AD sportwereld.
Huh?quote:
quote:Woensdag in DWDD
27-02-2008 09:04
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Hugo Borst.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Max Westerman over het laatste debat tussen Hillary Clinton en Barack Obama. Het dirty campaigning is begonnen, zijn de kansen van Clinton verkeken?
- De 17-jarige pianiste Denise Lutgens uit Venlo is toegelaten tot de Royal College of Music. Ze vertrekt volgende week naar Londen voor de eerste kennismaking. Haar eerste cd heeft ze inmiddels in eigen beheer uitgegeven.
- Reinout Oerlemans wil het humoristische nieuwsprogramma Caiga Quien Caiga ook in Nederland op de buis te brengen.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer op Nederland 3 om 19.30.
Ik vond ze ook niet zo sterk eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:28 schreef Fides het volgende:
Ergernissen top 5 ging nergens over.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:57 schreef Tim86 het volgende:
3 posts naar boven Gordon
Caiga Quien Caiga
Ja, dat had ik al in zijn boek gelezen. En hij vertelde het nog eens vanavond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Hugo gebruikt dat al 10 jaar op lichte docis..Hij had over angstaanvallen en dergelijke.
Ik heb zijn boek nooit gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al in zijn boek gelezen. En hij vertelde het nog eens vanavond.
1. Goed dat hij heeft bijgetekendquote:Matthijs van Nieuwkerk zal vanaf september dagelijks De Wereld Draait Door (DWDD) presenteren. De VARA en de presentator hebben een driejarig contract getekend waarin dit is vastgelegd.
Naast DWDD gaat Van Nieuwkerk ook een nog te ontwikkelen zomerprogramma presenteren, maakte de VARA vandaag bekend.
In verband met de dagelijkse presentatie van De Wereld Draait Door zal hij in het nieuwe seizoen het programma Holland Sport niet meer voor zijn rekening nemen. Dat presenteert hij nu nog samen met Wilfried de Jong voor de VPRO. Wel zal Van Nieuwkerk samen met De Jong per seizoen een paar specials maken en blijft hij verbonden aan de Top 2000 A Gogo van de NPS.
De VARA is verheugd over de voortzetting van de samenwerking met Van Nieuwkerk. ''Hij heeft een zeldzaam presentatietalent en paart die aan intelligentie en een brede belangstelling'', aldus de omroep.
Misschien mijd ik vandaag, ik kan nog steeds niet wennen aan de nieuwe liefde van Jan Smit.quote:Donderdag in DWDD
28-02-2008 09:12
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Jelle Brandt Corstius is correspondent in Moskou over de Russische verkiezingen van komend weekend.
- Frits Duparc neemt na 16,5 jaar afscheid als directeur van het Mauritshuis in Den Haag.
- De zingende tandarts Bert van Aalten, alias de Aal, maakt zijn comeback.
- Yolanthe Cabau van Kasbergen start een zoektocht naar talentvolle identieke tweelingen.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
Heb je Willem van Kooten gisteren ook gezien bij Hoge Bomen pioniers op NED 2 met Pieter Jan Hagens.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:34 schreef wolferl het volgende:
Joost den Draaier was echt leuk dinsdag.
Ik heb best zitten lachen om die vent, mooi verhalen.
Dan kakt het nu nog verder in.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:08 schreef honda1990 het volgende:
Wat een saaie uitzending zeg....
Ik snap niet dat Jan Smit het met beide hoeren heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap niet dat Jan Smit godin Ellemieke Vermolen heeft ingeruild voor Yolanthe met d'r stonede ogen en opgetrokken bovenlip.
Alsof je er mee praatquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Omdat je denk ik met Yolanthe wel kunt praten en Ellemieke ieder vijfde woord van een zin niet meer begrijpt.
En dan zegt Ellemieke dat ze maatschappelijk betrokken is en een brede interesse heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Omdat je denk ik met Yolanthe wel kunt praten en Ellemieke ieder vijfde woord van een zin niet meer begrijpt.
Maar tijdens de seks zal ze nooit z'n naam hebben genoemd omdat ze zelfs Jan niet kon onthouden. Is dus ook niet echt optimaal.quote:
Zo zijn de meeste soapies. Ze roepen dat ze maatschappelijk betrokken zijn, maar ze leven in feite onder een steen. Niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar tijdens de seks zal ze nooit z'n naam hebben genoemd omdat ze zelfs Jan niet kon onthouden. Is dus ook niet echt optimaal.
Ik heb Lucky TV gemist
Ik welquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Jan Smit het met beide hoeren heeft gedaan.
Was heel leuk, maar die van Joran van de sloot een paar weken terugquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:21 schreef Zotheid het volgende:
Dit was toch wel het grappigste eindfilmpje van DWDD ooit.
Tranen in mijn ogen.
quote:Vrijdag in DWDD
29-02-2008 08:22
Elke laatste vrijdag van de maand blikt Matthijs van Nieuwkerk met vaste tafelheer
Marc-Marie Huijbregts en de volgende gasten terug op de afgelopen media-maand:
- Schrijver Joost Zwagerman
- RTL4 programmadirecteur Erland Galjaard
- Henk Spaan
En natuurlijk het beste van 'De TV Draait Door' van de afgelopen maand, 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |