Die Anna Wintour look staat haar helemaal niet inderdaad.. Sowieso zonde waar ze in beland isquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef MissBliss het volgende:
Oh jeetje, wat zonde van Katie Holmes, die was idd véél leuker!
Wel leuker dan nu, maar eigenlijk heb ik het qua uiterlijk altijd al een behoorlijk saai meisje gevonden.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:07 schreef MissBliss het volgende:
Oh jeetje, wat zonde van Katie Holmes, die was idd véél leuker!
Met korte schone nagels, netjes geschoren en zonder wallen onder zijn ogen? Impossible.. But I'll take your betquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:50 schreef Smash-it het volgende:
Zullen we er een gezamelijke zoektocht naar maken? Pete met droog haar?
[ afbeelding ]
De gelijkenis is inderdaad akelig.quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:11 schreef rena het volgende:
[..]
Die Anna Wintour look staat haar helemaal niet inderdaad.. Sowieso zonde waar ze in beland is
Oh jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 13:20 schreef Ephemera het volgende:
KinkyGiraf!
Je vergeet in de OP te zetten dat als we een foto met een onflatteuze celeb vinden, we die celeb ten alle tijde onflatteus vinden en dat het ons niet gaat om die ene foto waar hij of zij per ongeluk vreemd op staat!![]()
wat kinderen krijgen wel niet met je tieten doetquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Christina doet haar beste imitatie van een opblaaspop, inclusief big boobies:
[ afbeelding ]
Tara Reid is weer eens bezopen:
[ afbeelding ]
Vandaag gezien in de Metro:quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:50 schreef Smash-it het volgende:
Zullen we er een gezamelijke zoektocht naar maken? Pete met droog haar?
[ afbeelding ]
Ja ik was in Eindhoven dinsdag ook verbaasd, hij zag er goed uit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:10 schreef Clauw het volgende:
[..]
Vandaag gezien in de Metro:
[ afbeelding ]
Het ziet er droog uit
ben geen fan van emquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik was in Eindhoven dinsdag ook verbaasd, hij zag er goed uit.
Mwah haar lichaam ziet er niet achterlijk dun uit ofzo, die kaken kunnen net zo goed naar-binnen-gezogen-wangen betekenenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:13 schreef Treezz het volgende:
Courtney Cox.. ik hoop dat dit gefotoshopt is....
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een oude zielige mannelijke zwerver was, totdat ik me realiseerde dat ik in dit topic zit.quote:
Wat win ik met mijn droge haar foto dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een oude zielige mannelijke zwerver was, totdat ik me realiseerde dat ik in dit topic zit.
En droog haar, wat win ik?
[ afbeelding ]
Idd, het gezicht is een van de belangrijkste instrumenten voor een actrice.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:25 schreef Malahide het volgende:
Tjezus, nu kan ze helemaal niet meer normaal lachen. Eerst waren het alleen haar ogen die door de botox niet meer bewogen, maar nu trekt haar mond ook al absurd weg. Hoe kun je als actrice nu alle expressie in je gezicht lam laten leggen, ik kan daar niet bij. En ze is ook nog zo jong, net 40.
Die middelste is net van plastic!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:17 schreef Treezz het volgende:
dit ziet er raar uit... boyzone
[ afbeelding ]
je kunt het geen boys meer noemen, eerder oldiesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:17 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
katie lacht met een botox-neusje. die rimpelen allemaal op dezelfde manierquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die middelste is net van plastic!
TomKat, dit kan gewoon écht niet. Die verhoudingen. Verder zal ik mijn paardenimitatie achterwege laten;
[ afbeelding ]
Wat ziet ze eruit als een oud wijf zeg, ze doet me sterk denken aan iemand die ik ken en die is bijna zestig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Die middelste is net van plastic!
TomKat, dit kan gewoon écht niet. Die verhoudingen. Verder zal ik mijn paardenimitatie achterwege laten;
[ afbeelding ]
Volgens mij winnen we nietsquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:41 schreef Clauw het volgende:
[..]
Wat win ik met mijn droge haar foto dan? [afbeelding]
Ik dacht een glad getrokken Janicequote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:50 schreef Smash-it het volgende:
Megan Fox (Transformers)
[afbeelding]
Ere wie ere toekomt! Ik had nog nooit een droog-haar foto gezien, nu wel. Dus alle eer aan jullie!quote:
Sorry hoor, maar hier is dus niks onflatteus aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Vreemd hoofd heeft Hilary Swank toch...
[ afbeelding ]
Zo zag ie er in Paradiso uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met korte schone nagels, netjes geschoren en zonder wallen onder zijn ogen? Impossible.. But I'll take your bet
Das toch niet onflatteus? Maar wat een godsgruwelijk lelijke jurk zegquote:
JAwel, ze heeft een lelijk hoofd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier is dus niks onflatteus aan. [afbeelding]
Daar kan ze niks aan doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JAwel, ze heeft een lelijk hoofd.
Nou en,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kan ze niks aan doen [afbeelding]
[afbeelding]
Alex van de Arctic Monkeys [afbeelding]
Ik vind haar niet lelijk, kwestie van smaakquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en,. Had ze maar geen bekend persoon moeten worden.
En imageshack doet het hier niet, hè.
Om met Ali G. te spreken: I still definitely would!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:48 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Brad zijn beste jaren zijn ook voorbij
Hij staat steeds vaker onflatteus op de kiek.
Over lelijk hoofd gesproken; Aaron Carter. Die ken ik echt alleen maar van 'I waaaant candy'-liedje:quote:
Echt?? Wow..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Aaron Carter echt nog wel doen.
Doe mij dan Heidi maar, en daar wil ik best zo'n maf pak voor aantrekken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Brad Pitt, Aaron Carter én Russel Crowe echt nog wel doen.
En die drie kinderen mag die zeehond (Seal) dan wel houdenquote:[
Doe mij dan Heidi maar, en daar wil ik best zo'n maf pak voor aantrekken.
OMGquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:17 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die clip van widowlickerquote:Op zondag 24 februari 2008 16:23 schreef jack4ya het volgende:
Ow my!
Dat witte wezen links is Donatella Versace...
[ afbeelding ]
Ik vind Jessica er daar juist heel erg mooi natuurlijk uitzien, veel beter dan helemaal gemakeupt enzo.quote:
Wat voor schoenen heeft ze in hemelsnaam aan? Het lijken net balletschoenen van 2 maten te groot..quote:Op zondag 24 februari 2008 21:10 schreef MaLo het volgende:
Voor de verandering Amy maar weer een keer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2008 12:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
supermodel Gisele Bunchen.
Wat heeft zij geslikt, gesnoven, gespoten?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leah Remini
"king of queens"
Gespoten denk. Botox. En veel.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft zij geslikt, gesnoven, gespoten?
Ja ook. Heel veel.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:46 schreef Liejannuh het volgende:
Gespoten denk. Botox. En veel.
Is Angelina nu weer zwanger?quote:
Ik denk dat je haar expressie onflatteus vind? Volgens mij kijkt ze zo al haar hele leven.quote:
Ze heeft nooit andere aanquote:Op zondag 24 februari 2008 22:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat voor schoenen heeft ze in hemelsnaam aan? Het lijken net balletschoenen van 2 maten te groot.. [afbeelding] [afbeelding]
Seriously, what the fuck?quote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
Leah Remini
"king of queens"
Mijn hemel wat is zij een gedrocht zo!quote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leah Remini
"king of queens"
ik doelde op de kettingquote:Op maandag 25 februari 2008 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar expressie onflatteus vind? Volgens mij kijkt ze zo al haar hele leven.
Je was me voor... er moeten er zeker drie of vier uit de vijf homo zijnquote:
Jezus ik had haar niet herkend. Heb haar ook een keer gezien op MTV Cribs, wat een dom wijf zeg, terwijl ik de serie best leuk vindquote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Leah Remini
"king of queens"
Wtf, haar mormel krijgt zn eigen muts?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze was ooit mooi.... Amy W....
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf, haar mormel krijgt zn eigen muts?
Wat is die boobjob lelijk gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef Smash-it het volgende:
Brooke Hogan doet sexy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kirsten Dunst back from rehab?
[ afbeelding ]
Je bent dan in het verkeerde topic.quote:
Iemand nog foto's uit haar glorieperiode?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ze was ooit mooi.... Amy W....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef Treezz het volgende:
Jared Leto neemt een hapje ...(( wat een timing van die paparazzi fotograaf))
Ze heeft nog geen maand geleden een kind gekregenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:20 schreef Ephemera het volgende:
Hm.. ik dacht eigenlijk stiekem dat Christina geen siliconen had. Maar deze foto maakt me aan het twijfelen, aangezien haar boobs wel erg hoekig (en oerlelijk) zijn daar.
en daar krijg je zulke opgeblazen hoekige boobs van?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen maand geleden een kind gekregen
ik heb twee kinderen gekregen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
I know.. maar de mensen boven mij geven al aan dat je dáár geen hoekige boobs van hoeft te krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vreemd kereltje ben je......quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
![]()
Britney neemt een slokje, oh my god wat een timing
[ afbeelding ]
Drew Barrymore heeft d'r ogen dicht, die timing, wow!
[ afbeelding ]
haha, ik wíst dat we het eens zouden wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh jemig ik zie nu pas wat een rare vorm die (op de foto) rechtertiet heeftDat ziet er inderdaad behoorlijk raar uit
Haha, echt he? Wel eens in mijn fobo gekeken? Lang, blond haar inclusief vlechtjes en strikjes.quote:
WTF?? Ik doe 'verdomme' helemaal niets voor jou!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh here we go again. Daarbij is die foto ook nog eens oud, blijf dan verdomme uit deze reeks.
Volgens mij was die reactie voor mij bedoeldquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
WTF?? Ik doe 'verdomme' helemaal niets voor jou!
De meeste foto's zijn inderdaad hartstikke onflatteus en prima geschikt voor dit topic. Meeste Amy foto's vallen er ook prima onder... Ik ben heus geen moraalridder
Maar wat ik erg min vond was deze smileybij deze betreffende foto...
als je dat niet inziet
Mee eensquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef jack4ya het volgende:
Okay okay, al goed... we glijden hier alle kanten op, klaar ermee maar weer
Zoeken naar een onflatteuze pic lukt nu even niet, later misschien.
Gayaliciousquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Daniel radcliffe
(er is ook een filmpje, )
Nope hij schijnt nu Hermelien te datenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik wat gemist, is hij eindelijk uit de kast?
Die zonnebril neemt verdomme de helft van d'r gezicht in beslag.quote:
Ik dacht even dat het Pete Doherty was.quote:
Haar fake tan begint af te bladderenquote:
onflatteus???quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
altijd onflatteus...op de kiek
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:13 schreef ivetje het volgende:
Die Heidi is zowiezo een stom wijf als je die serie (The hills) kijktDie is gewoon al lelijk door hoe ze doet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:
[ afbeelding ]
uhuh... maar zij is nooit echt flateus geweestquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
Kennen jullie de serie "blossom" nog ??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik ken geen van genoemde series, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef ivetje het volgende:
[..]Zowiezo al die "sterren" uit dat soort series (The hills, Laguna beach, Newport harbour) zijn aandachtsgeil...ze kunnen niks en verdienen bakken met geld. Ergens doen wij iets fout he
Ik vind juist dat ze er enorm goed uit ziet hier, itt tot wat ik van haar gewend ben; slank, mooie kleding en niet zo'n pafferige kopquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
altijd onflatteus...op de kiek
The Hills is vervolg van Laguna Beach, reality soap op MTV. Zaterdagavond 21:20 uur of zondag om 10:00 uur. Ik moet zeggen dat ik het wel volg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef jack4ya het volgende:
Hmmm, ik ken geen van genoemde series, nog nooit van gehoord zelfs
OH my lordquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
Zij is ook niks veranderdquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bijschrift:"It's Not Right When Peter Andre Is The Only Normal Looking Person In The Photo"
Wat een smerige hippiemoederquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat daar linksachter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:12 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Bijschrift:"It's Not Right When Peter Andre Is The Only Normal Looking Person In The Photo"
Iets dat al minstens drie jaar leeft op een dieet van botox en speed?quote:
Mooi wit is niet lelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Over onflatteus gesproken, giga witte benen, een clownspakje en een straaljager op dr hoofd....
Owja, tis gwen stefanie trouwens
Die taille is 100% fake. Want die heeft zij niet (vrij mannelijk figuur). Maar een "brugkut"?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Paris. Ze klopt gewoon niet. Die voeten zijn zoooo groot, die brugkut...
Is dat Brad Pitt?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Brad met bad hairdo:
[ afbeelding ]
Waar is de rest van haar arm eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Die was altijd al behoorlijk groot, alleen ze is altijd goed gefotoshoppedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:59 schreef KRS het volgende:
zo hee... 'die is best wat aangekomen'
Jordan ziet er wel redelijk goed uit! Ze is toch een paar maand geleden bevallen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:12 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Bijschrift:"It's Not Right When Peter Andre Is The Only Normal Looking Person In The Photo"
En dit isquote:
Ze lijkt wel een mongooltje hier.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:12 schreef Smash-it het volgende:
Hihi, briljante foto van Katherine Heigl gevonden:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier wel knap eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt onflatteus, maar ik herkende haar echt niet
Wat zij zegt!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een walgelijke, verschrikkelijk ordinaire outfit van Rihanna.
ik hoop het voor haarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Ole het volgende:
Is zij niet zwanger?
Ja inderdaad! Alsof haar mascara is uitgelopen!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Oprah wat doe je
Hehe nee het valt me vaak in de shows zelf ook op.. Dan heeft ze gewoon vanaf der oog een streep naar beneden lopen zo vaag is dat
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat is Lily Allen met nieuw haar
K-Fed is vadsig geworden en heeft nog altijd dezelfde wanstaltige kledingsmaak maar dan een maatje meer:
[ afbeelding ]
wat een figuurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
K-Fed is vadsig geworden en heeft nog altijd dezelfde wanstaltige kledingsmaak maar dan een maatje meer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toch vind ik haar wel een ontzettend mooie vrouw
Ook in GA lijkt ze altijd heel naturel te zijn qua make up en ze owned alle vrouwen daar.
Ik zeg toch niet dat ze lelijk is?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind haar hier wel knap eigenlijk.
Dit weiger ik ook voor echt aan te nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:. Is dit niet voor televisie/film/whatever? Want op foto's niet zo kort geleden zag hij er nog 'normaal' uit. Dit kan niet echt zijn joh
.
Britney snapt niet waar je het over hebt ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:05 schreef Liquidootje het volgende:
Aarrgghh milagro dit is gewoon ziek voor op de vroege ochtend
Doet me hier aan denken. Geniale afleveringquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
de rechter .. carson kressley ( op net5 een programma waar 5 homo's een hetero-man gaan stylen..
)
en "how i look naked"
Okay nou dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze lelijk is?
Lievvvvv!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:45 schreef Smash-it het volgende:
Hayden doet een opblaaspop na;
[ afbeelding ]
En Ashlee heeft wel eens beter uit gezien, beetje plakkerig en een fake smile
[ afbeelding ]
Vandaar ook die "bierbuik" die je duidelijk onder z'n shirt over z'n broek ziet hangenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn shirt wat bol staat door zijn houding hoor.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Hier staan wat leuke
Lindsay Lohan krijgt een (baby?) buikje
heb ook verwezen naar dit topic
KIJK EENS HEEL GOED... HIJ IS TOCH AAN HET GOLFEN. EN ONDER ZIJN SHIRT HEEFT HIJ GEWOON EEN VOORRAADJE GOLFBALLETJES GESTOPT!! Dus niks bierbuikje..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
WAT ZEG JE, IK KAN JE NIET VERSTAANquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef KRS het volgende:
[..]
KIJK EENS HEEL GOED... HIJ IS TOCH AAN HET GOLFEN. EN ONDER ZIJN SHIRT HEEFT HIJ GEWOON EEN VOORRAADJE GOLFBALLETJES GESTOPT!! Dus niks bierbuikje..
dan nog is het onflatteusquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
WAT ZEG JE, IK KAN JE NIET VERSTAAN
Maar je hebt denk ik wel geleyck.
En de 100.000e keer dat deze foto geplaatst wordtquote:
had um nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
En de 100.000e keer dat deze foto geplaatst wordt
Dat betekent nog niet dat hij niet al keivaak geplaatst is, een beetje recente foto's scoren vaak beter bij het publiek hier in SHOquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
had um nog niet gezien in dit topic
Dan hoor je er niet bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga in ieder geval niet meedoen aan die spieren is het nieuw dun trend
Niet dat ik aan de dun trend mee deed maar dat terzijde
Maar even GADVERDAMME dat is toch niet vrouwelijk![]()
Kijk eens op pagina 1...quote:
Haha, in de OP nog wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kijk eens op pagina 1...
Ziet ze er in deze clip tich veel beter uit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:46 schreef Ephemera het volgende:
Even een overdosis Amy Winehouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet ze er hier oud uitquote:
quote:
Van origine heeft ze behoorlijk kleine krulletjes:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft ze met haar haar gedaan?!?! Lijkt wel kroeshaar
LOLquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Frosting het volgende:
SJP glijdt uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die benen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Frosting het volgende:
SJP glijdt uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier lijkt het net of Tom met zijn zus getrouwd is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Katie holmes en uhm..... tom
Mijn God. Die tronie is helemaal opgezwollen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:03 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jocelyn Wildenstein ( die ene met dat "kattengezicht")
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Die tronie is helemaal opgezwollen.
Kan niet gezond dan wel ijdelheid strelend zijn.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{
mijn maag keert zich hier al zowat om inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Op die eerste foto kijkt hij dan ook aardig moeilijk met dat stukje katenspek? in zijn hand.
En op de tweede foto lijkt hij haar toe te snauwen. Get the fuck outta here, so I can get some food down my keghole, already!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jocelyn_Wildensteinquote:In July 2000, the couple reportedly reunited.[1] However, by 2008, she was in a relationship with the fashion designer Lloyd Klein, according to an interview the two gave on Entertainment Tonight
Ziet er best lekker uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef Smash-it het volgende:
Paris checkt d'r voorgevel even
[ afbeelding ]
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:
[ afbeelding ]
Je hebt me door. Ben strontjaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billen
Totdat ze d'r mond open doet jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Van origine heeft ze behoorlijk kleine krulletjes:
[ afbeelding ]
Foto past ook weer prima in dit topic, dus we zijn rond
Wat is er onflatteus aan dan? Een vrouw in keurige bikini op het strand... Oe... schokkend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Totdat ze d'r mond open doet jaHoewel, deze foto is al niet al te flatteus en het is nog in haar voordeel. Dat zegt genoeg denk ik.
De persoon maakt hem onflatteus.Maar ik denk dat dat alleen te begrijpen is als je the hills op mtv kijktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er onflatteus aan dan? Een vrouw in keurige bikini op het strand... Oe... schokkend.
Kortom, persoonlijke interpretatie ergo kutnijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
De persoon maakt hem onflatteus.Maar ik denk dat dat alleen te begrijpen is als je the hills op mtv kijkt
Kan geregeld worden hoor, dat er zulke foto's van je worden gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ben strontjaloers. Had ik maar fotos van mezelf zo op het strand
Ik las ergens dat Nicole Kidman ivm haar zwangerschap geen botox meer mag gebruikenquote:
Is zij zwangerquote:Op zondag 9 maart 2008 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Nicole Kidman ivm haar zwangerschap geen botox meer mag gebruikenAan deze foto te oordelen moet ze die baby maar snel krijgen...
Brrrquote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
De harige benen van..
[ afbeelding ]
Celine Dion
[ afbeelding ]
Voor een concert scheer je dat toch even af zou je zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
De harige benen van..
[ afbeelding ]
Celine Dion
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |