Wat zij zegt!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een walgelijke, verschrikkelijk ordinaire outfit van Rihanna.
ik hoop het voor haarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:13 schreef Ole het volgende:
Is zij niet zwanger?
Ja inderdaad! Alsof haar mascara is uitgelopen!quote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Oprah wat doe je
Hehe nee het valt me vaak in de shows zelf ook op.. Dan heeft ze gewoon vanaf der oog een streep naar beneden lopen zo vaag is dat
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat is Lily Allen met nieuw haar
K-Fed is vadsig geworden en heeft nog altijd dezelfde wanstaltige kledingsmaak maar dan een maatje meer:
[ afbeelding ]
wat een figuurquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
K-Fed is vadsig geworden en heeft nog altijd dezelfde wanstaltige kledingsmaak maar dan een maatje meer:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toch vind ik haar wel een ontzettend mooie vrouw
Ook in GA lijkt ze altijd heel naturel te zijn qua make up en ze owned alle vrouwen daar.
Ik zeg toch niet dat ze lelijk is?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind haar hier wel knap eigenlijk.
Dit weiger ik ook voor echt aan te nemen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:. Is dit niet voor televisie/film/whatever? Want op foto's niet zo kort geleden zag hij er nog 'normaal' uit. Dit kan niet echt zijn joh
.
Britney snapt niet waar je het over hebt ...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:05 schreef Liquidootje het volgende:
Aarrgghh milagro dit is gewoon ziek voor op de vroege ochtend
Doet me hier aan denken. Geniale afleveringquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
de rechter .. carson kressley ( op net5 een programma waar 5 homo's een hetero-man gaan stylen..
)
en "how i look naked"
Okay nou dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze lelijk is?
Lievvvvv!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:45 schreef Smash-it het volgende:
Hayden doet een opblaaspop na;
[ afbeelding ]
En Ashlee heeft wel eens beter uit gezien, beetje plakkerig en een fake smile
[ afbeelding ]
Vandaar ook die "bierbuik" die je duidelijk onder z'n shirt over z'n broek ziet hangenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn shirt wat bol staat door zijn houding hoor.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Hier staan wat leuke
Lindsay Lohan krijgt een (baby?) buikje
heb ook verwezen naar dit topic
KIJK EENS HEEL GOED... HIJ IS TOCH AAN HET GOLFEN. EN ONDER ZIJN SHIRT HEEFT HIJ GEWOON EEN VOORRAADJE GOLFBALLETJES GESTOPT!! Dus niks bierbuikje..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
WAT ZEG JE, IK KAN JE NIET VERSTAANquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef KRS het volgende:
[..]
KIJK EENS HEEL GOED... HIJ IS TOCH AAN HET GOLFEN. EN ONDER ZIJN SHIRT HEEFT HIJ GEWOON EEN VOORRAADJE GOLFBALLETJES GESTOPT!! Dus niks bierbuikje..
dan nog is het onflatteusquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
WAT ZEG JE, IK KAN JE NIET VERSTAAN
Maar je hebt denk ik wel geleyck.
En de 100.000e keer dat deze foto geplaatst wordtquote:
had um nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
En de 100.000e keer dat deze foto geplaatst wordt
Dat betekent nog niet dat hij niet al keivaak geplaatst is, een beetje recente foto's scoren vaak beter bij het publiek hier in SHOquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:33 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[..]
had um nog niet gezien in dit topic
Dan hoor je er niet bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga in ieder geval niet meedoen aan die spieren is het nieuw dun trend
Niet dat ik aan de dun trend mee deed maar dat terzijde
Maar even GADVERDAMME dat is toch niet vrouwelijk![]()
Kijk eens op pagina 1...quote:
Haha, in de OP nog wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kijk eens op pagina 1...
Ziet ze er in deze clip tich veel beter uit.quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:46 schreef Ephemera het volgende:
Even een overdosis Amy Winehouse:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet ze er hier oud uitquote:
quote:
Van origine heeft ze behoorlijk kleine krulletjes:quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft ze met haar haar gedaan?!?! Lijkt wel kroeshaar
LOLquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Frosting het volgende:
SJP glijdt uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die benen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:50 schreef Frosting het volgende:
SJP glijdt uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier lijkt het net of Tom met zijn zus getrouwd is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Katie holmes en uhm..... tom
Mijn God. Die tronie is helemaal opgezwollen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:03 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jocelyn Wildenstein ( die ene met dat "kattengezicht")
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Die tronie is helemaal opgezwollen.
Kan niet gezond dan wel ijdelheid strelend zijn.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{
mijn maag keert zich hier al zowat om inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Op die eerste foto kijkt hij dan ook aardig moeilijk met dat stukje katenspek? in zijn hand.
En op de tweede foto lijkt hij haar toe te snauwen. Get the fuck outta here, so I can get some food down my keghole, already!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jocelyn_Wildensteinquote:In July 2000, the couple reportedly reunited.[1] However, by 2008, she was in a relationship with the fashion designer Lloyd Klein, according to an interview the two gave on Entertainment Tonight
Ziet er best lekker uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef Smash-it het volgende:
Paris checkt d'r voorgevel even
[ afbeelding ]
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:
[ afbeelding ]
Je hebt me door. Ben strontjaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billen
Totdat ze d'r mond open doet jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Van origine heeft ze behoorlijk kleine krulletjes:
[ afbeelding ]
Foto past ook weer prima in dit topic, dus we zijn rond
Wat is er onflatteus aan dan? Een vrouw in keurige bikini op het strand... Oe... schokkend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Totdat ze d'r mond open doet jaHoewel, deze foto is al niet al te flatteus en het is nog in haar voordeel. Dat zegt genoeg denk ik.
De persoon maakt hem onflatteus.Maar ik denk dat dat alleen te begrijpen is als je the hills op mtv kijktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er onflatteus aan dan? Een vrouw in keurige bikini op het strand... Oe... schokkend.
Kortom, persoonlijke interpretatie ergo kutnijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
De persoon maakt hem onflatteus.Maar ik denk dat dat alleen te begrijpen is als je the hills op mtv kijkt
Kan geregeld worden hoor, dat er zulke foto's van je worden gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ben strontjaloers. Had ik maar fotos van mezelf zo op het strand
Ik las ergens dat Nicole Kidman ivm haar zwangerschap geen botox meer mag gebruikenquote:
Is zij zwangerquote:Op zondag 9 maart 2008 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Nicole Kidman ivm haar zwangerschap geen botox meer mag gebruikenAan deze foto te oordelen moet ze die baby maar snel krijgen...
Brrrquote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
De harige benen van..
[ afbeelding ]
Celine Dion
[ afbeelding ]
Voor een concert scheer je dat toch even af zou je zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
De harige benen van..
[ afbeelding ]
Celine Dion
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |