Mijn God. Die tronie is helemaal opgezwollen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:03 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Jocelyn Wildenstein ( die ene met dat "kattengezicht")
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn God. Die tronie is helemaal opgezwollen.
Kan niet gezond dan wel ijdelheid strelend zijn.
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{
mijn maag keert zich hier al zowat om inderdaadquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap niet dat je kan eten als je naast zo'n gezwollen gedrocht zit ;{
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Op die eerste foto kijkt hij dan ook aardig moeilijk met dat stukje katenspek? in zijn hand.
En op de tweede foto lijkt hij haar toe te snauwen. Get the fuck outta here, so I can get some food down my keghole, already!
http://en.wikipedia.org/wiki/Jocelyn_Wildensteinquote:In July 2000, the couple reportedly reunited.[1] However, by 2008, she was in a relationship with the fashion designer Lloyd Klein, according to an interview the two gave on Entertainment Tonight
Ziet er best lekker uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:22 schreef Smash-it het volgende:
Paris checkt d'r voorgevel even
[ afbeelding ]
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billenquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:
[ afbeelding ]
Je hebt me door. Ben strontjaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billen
Totdat ze d'r mond open doet jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als kutnijd. Ik zou er toch best op mijn knietjes achter willen zitten met een frisse bries tegen mijn ontblote billen
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Van origine heeft ze behoorlijk kleine krulletjes:
[ afbeelding ]
Foto past ook weer prima in dit topic, dus we zijn rond
Wat is er onflatteus aan dan? Een vrouw in keurige bikini op het strand... Oe... schokkend.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Totdat ze d'r mond open doet jaHoewel, deze foto is al niet al te flatteus en het is nog in haar voordeel. Dat zegt genoeg denk ik.
De persoon maakt hem onflatteus.Maar ik denk dat dat alleen te begrijpen is als je the hills op mtv kijktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er onflatteus aan dan? Een vrouw in keurige bikini op het strand... Oe... schokkend.
Kortom, persoonlijke interpretatie ergo kutnijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef ivetje het volgende:
[..]
De persoon maakt hem onflatteus.Maar ik denk dat dat alleen te begrijpen is als je the hills op mtv kijkt
Kan geregeld worden hoor, dat er zulke foto's van je worden gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je hebt me door. Ben strontjaloers. Had ik maar fotos van mezelf zo op het strand
Ik las ergens dat Nicole Kidman ivm haar zwangerschap geen botox meer mag gebruikenquote:
Is zij zwangerquote:Op zondag 9 maart 2008 02:40 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Nicole Kidman ivm haar zwangerschap geen botox meer mag gebruikenAan deze foto te oordelen moet ze die baby maar snel krijgen...
Brrrquote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
De harige benen van..
[ afbeelding ]
Celine Dion
[ afbeelding ]
Voor een concert scheer je dat toch even af zou je zeggen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
De harige benen van..
[ afbeelding ]
Celine Dion
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |