quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:05 schreef Treezz het volgende:
Jared Leto neemt een hapje ...(( wat een timing van die paparazzi fotograaf))
Ze heeft nog geen maand geleden een kind gekregenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:20 schreef Ephemera het volgende:
Hm.. ik dacht eigenlijk stiekem dat Christina geen siliconen had. Maar deze foto maakt me aan het twijfelen, aangezien haar boobs wel erg hoekig (en oerlelijk) zijn daar.
en daar krijg je zulke opgeblazen hoekige boobs van?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen maand geleden een kind gekregen
ik heb twee kinderen gekregen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
I know.. maar de mensen boven mij geven al aan dat je dáár geen hoekige boobs van hoeft te krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Vreemd kereltje ben je......quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
![]()
Britney neemt een slokje, oh my god wat een timing
[ afbeelding ]
Drew Barrymore heeft d'r ogen dicht, die timing, wow!
[ afbeelding ]
haha, ik wíst dat we het eens zouden wordenquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh jemig ik zie nu pas wat een rare vorm die (op de foto) rechtertiet heeftDat ziet er inderdaad behoorlijk raar uit
Haha, echt he? Wel eens in mijn fobo gekeken? Lang, blond haar inclusief vlechtjes en strikjes.quote:
WTF?? Ik doe 'verdomme' helemaal niets voor jou!quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:16 schreef Harajuku. het volgende:
Oh here we go again. Daarbij is die foto ook nog eens oud, blijf dan verdomme uit deze reeks.
Volgens mij was die reactie voor mij bedoeldquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
WTF?? Ik doe 'verdomme' helemaal niets voor jou!
De meeste foto's zijn inderdaad hartstikke onflatteus en prima geschikt voor dit topic. Meeste Amy foto's vallen er ook prima onder... Ik ben heus geen moraalridder
Maar wat ik erg min vond was deze smileybij deze betreffende foto...
als je dat niet inziet
Mee eensquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef jack4ya het volgende:
Okay okay, al goed... we glijden hier alle kanten op, klaar ermee maar weer
Zoeken naar een onflatteuze pic lukt nu even niet, later misschien.
Gayaliciousquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Daniel radcliffe
(er is ook een filmpje, )
Nope hij schijnt nu Hermelien te datenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik wat gemist, is hij eindelijk uit de kast?
Die zonnebril neemt verdomme de helft van d'r gezicht in beslag.quote:
Ik dacht even dat het Pete Doherty was.quote:
Haar fake tan begint af te bladderenquote:
onflatteus???quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
altijd onflatteus...op de kiek
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:13 schreef ivetje het volgende:
Die Heidi is zowiezo een stom wijf als je die serie (The hills) kijktDie is gewoon al lelijk door hoe ze doet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:
[ afbeelding ]
uhuh... maar zij is nooit echt flateus geweestquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
Kennen jullie de serie "blossom" nog ??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik ken geen van genoemde series, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef ivetje het volgende:
[..]Zowiezo al die "sterren" uit dat soort series (The hills, Laguna beach, Newport harbour) zijn aandachtsgeil...ze kunnen niks en verdienen bakken met geld. Ergens doen wij iets fout he
Ik vind juist dat ze er enorm goed uit ziet hier, itt tot wat ik van haar gewend ben; slank, mooie kleding en niet zo'n pafferige kopquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
altijd onflatteus...op de kiek
The Hills is vervolg van Laguna Beach, reality soap op MTV. Zaterdagavond 21:20 uur of zondag om 10:00 uur. Ik moet zeggen dat ik het wel volg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef jack4ya het volgende:
Hmmm, ik ken geen van genoemde series, nog nooit van gehoord zelfs
OH my lordquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
Zij is ook niks veranderdquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Bijschrift:"It's Not Right When Peter Andre Is The Only Normal Looking Person In The Photo"
Wat een smerige hippiemoederquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat daar linksachter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:12 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Bijschrift:"It's Not Right When Peter Andre Is The Only Normal Looking Person In The Photo"
Iets dat al minstens drie jaar leeft op een dieet van botox en speed?quote:
Mooi wit is niet lelijkquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Over onflatteus gesproken, giga witte benen, een clownspakje en een straaljager op dr hoofd....
Owja, tis gwen stefanie trouwens
Die taille is 100% fake. Want die heeft zij niet (vrij mannelijk figuur). Maar een "brugkut"?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Paris. Ze klopt gewoon niet. Die voeten zijn zoooo groot, die brugkut...
Is dat Brad Pitt?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Brad met bad hairdo:
[ afbeelding ]
Waar is de rest van haar arm eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Die was altijd al behoorlijk groot, alleen ze is altijd goed gefotoshoppedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:59 schreef KRS het volgende:
zo hee... 'die is best wat aangekomen'
Jordan ziet er wel redelijk goed uit! Ze is toch een paar maand geleden bevallen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:12 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Bijschrift:"It's Not Right When Peter Andre Is The Only Normal Looking Person In The Photo"
En dit isquote:
Ze lijkt wel een mongooltje hier.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:12 schreef Smash-it het volgende:
Hihi, briljante foto van Katherine Heigl gevonden:
[ afbeelding ]
Ik vind haar hier wel knap eigenlijk.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt onflatteus, maar ik herkende haar echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |