Gayaliciousquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Daniel radcliffe
(er is ook een filmpje, )
Nope hij schijnt nu Hermelien te datenquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
Heb ik wat gemist, is hij eindelijk uit de kast?
Die zonnebril neemt verdomme de helft van d'r gezicht in beslag.quote:
Ik dacht even dat het Pete Doherty was.quote:
Haar fake tan begint af te bladderenquote:
onflatteus???quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
altijd onflatteus...op de kiek
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:13 schreef ivetje het volgende:
Die Heidi is zowiezo een stom wijf als je die serie (The hills) kijktDie is gewoon al lelijk door hoe ze doet.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij aandachtsgeil in de encyclopedie staat ook deze foto:
[ afbeelding ]
uhuh... maar zij is nooit echt flateus geweestquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
Kennen jullie de serie "blossom" nog ??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik ken geen van genoemde series, nog nooit van gehoord zelfsquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:31 schreef ivetje het volgende:
[..]Zowiezo al die "sterren" uit dat soort series (The hills, Laguna beach, Newport harbour) zijn aandachtsgeil...ze kunnen niks en verdienen bakken met geld. Ergens doen wij iets fout he
Ik vind juist dat ze er enorm goed uit ziet hier, itt tot wat ik van haar gewend ben; slank, mooie kleding en niet zo'n pafferige kopquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:01 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
altijd onflatteus...op de kiek
The Hills is vervolg van Laguna Beach, reality soap op MTV. Zaterdagavond 21:20 uur of zondag om 10:00 uur. Ik moet zeggen dat ik het wel volg.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:20 schreef jack4ya het volgende:
Hmmm, ik ken geen van genoemde series, nog nooit van gehoord zelfs
OH my lordquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:53 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |