Doet me hier aan denken. Geniale afleveringquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
de rechter .. carson kressley ( op net5 een programma waar 5 homo's een hetero-man gaan stylen..
)
en "how i look naked"
Okay nou dan zijn we het eens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze lelijk is?
Lievvvvv!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:45 schreef Smash-it het volgende:
Hayden doet een opblaaspop na;
[ afbeelding ]
En Ashlee heeft wel eens beter uit gezien, beetje plakkerig en een fake smile
[ afbeelding ]
Vandaar ook die "bierbuik" die je duidelijk onder z'n shirt over z'n broek ziet hangenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn shirt wat bol staat door zijn houding hoor.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Hier staan wat leuke
Lindsay Lohan krijgt een (baby?) buikje
heb ook verwezen naar dit topic
KIJK EENS HEEL GOED... HIJ IS TOCH AAN HET GOLFEN. EN ONDER ZIJN SHIRT HEEFT HIJ GEWOON EEN VOORRAADJE GOLFBALLETJES GESTOPT!! Dus niks bierbuikje..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat is Lily Allen met nieuw haar
K-Fed is vadsig geworden en heeft nog altijd dezelfde wanstaltige kledingsmaak maar dan een maatje meer:
[ afbeelding ]
WAT ZEG JE, IK KAN JE NIET VERSTAANquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef KRS het volgende:
[..]
KIJK EENS HEEL GOED... HIJ IS TOCH AAN HET GOLFEN. EN ONDER ZIJN SHIRT HEEFT HIJ GEWOON EEN VOORRAADJE GOLFBALLETJES GESTOPT!! Dus niks bierbuikje..
dan nog is het onflatteusquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
WAT ZEG JE, IK KAN JE NIET VERSTAAN
Maar je hebt denk ik wel geleyck.
En de 100.000e keer dat deze foto geplaatst wordtquote:
had um nog niet gezien in dit topicquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef rena het volgende:
[..]
En de 100.000e keer dat deze foto geplaatst wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |