Sorry hoor, maar hier is dus niks onflatteus aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:43 schreef cinnamongirl het volgende:
Vreemd hoofd heeft Hilary Swank toch...
[ afbeelding ]
Zo zag ie er in Paradiso uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met korte schone nagels, netjes geschoren en zonder wallen onder zijn ogen? Impossible.. But I'll take your bet
Das toch niet onflatteus? Maar wat een godsgruwelijk lelijke jurk zegquote:
JAwel, ze heeft een lelijk hoofd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef rena het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier is dus niks onflatteus aan. [afbeelding]
Daar kan ze niks aan doenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JAwel, ze heeft een lelijk hoofd.
Nou en,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar kan ze niks aan doen [afbeelding]
[afbeelding]
Alex van de Arctic Monkeys [afbeelding]
Ik vind haar niet lelijk, kwestie van smaakquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en,. Had ze maar geen bekend persoon moeten worden.
En imageshack doet het hier niet, hè.
Om met Ali G. te spreken: I still definitely would!quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:48 schreef MaLo het volgende:
[ afbeelding ]
Brad zijn beste jaren zijn ook voorbij
Hij staat steeds vaker onflatteus op de kiek.
Over lelijk hoofd gesproken; Aaron Carter. Die ken ik echt alleen maar van 'I waaaant candy'-liedje:quote:
Echt?? Wow..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Aaron Carter echt nog wel doen.
Doe mij dan Heidi maar, en daar wil ik best zo'n maf pak voor aantrekken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou Brad Pitt, Aaron Carter én Russel Crowe echt nog wel doen.
En die drie kinderen mag die zeehond (Seal) dan wel houdenquote:[
Doe mij dan Heidi maar, en daar wil ik best zo'n maf pak voor aantrekken.
OMGquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:17 schreef Treezz het volgende:
dit ziet er raar uit... boyzone
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die clip van widowlickerquote:Op zondag 24 februari 2008 16:23 schreef jack4ya het volgende:
Ow my!
Dat witte wezen links is Donatella Versace...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |