ja ik dacht iemand anders maakt hem wel even. haha )quote:
das wel erg Hardcore zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer!
Ben ik nou scheel of heb ik geen qoute knopjes meer in die textonly weergave...
IK ben scheel...quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben ik weer!
Ben ik nou scheel of heb ik geen qoute knopjes meer in die textonly weergave...
je hebt alle voorgaande delen ook allemaal gelezen ? of alleen deze paar reacties ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef Wootism het volgende:
Omg, als ik dit zo bekijk hebben jullie echt compleet geen reet te doen
Ik sta hier 3de binnen het bedrijf met aantal hits (internetten dus),quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das wel erg Hardcore zeg!
Jij bent toch sgele?quote:
Dat noemt men een understatementquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:16 schreef Wootism het volgende:
Omg, als ik dit zo bekijk hebben jullie echt compleet geen reet te doen
haha 3equote:Op woensdag 20 februari 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta hier 3de binnen het bedrijf met aantal hits (internetten dus),
ben nu even aan het testen of het nou echt veel verschil maakt hahahaha
Maar het ziet er idd niet uit zeg
quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent toch sgele?
ben je nou serieus scheel of niet?
Het enige wat een beetje kleur geeft zijn al die smile dingen hahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha 3eik denk dat ik hier op #1 sta. maar wil het eigelijk niet weten haha
text only, lijkt wel IRC zo LOL
aha, doet me denken aan gido, gido wijers (als ik het goed schrijf)quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n rechteroog staat een beetje gek naar rechts gericht..
Guido ja...hehehe die kom ik regelmatig tegen..die lul jat al m'n grappenquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, doet me denken aan gido, gido wijers (als ik het goed schrijf)
hahahahaquote:
quote:
quote:
Ben jij zo'n klein (liefquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:52 schreef Seventees het volgende:
Mijn kop is te klein voor een koptelefoon![]()
Wel toepasselijk na mijn kattenplaatje hahahaquote:
Moet ik thuis maar even bekijken, proxy werkt hier weer dus kan geen joetjoep bekijkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
aarg de katten invasie
trouwens een kat die stoned is, is gewoon fantastisch!
deze moet je zien! http://www.youtube.com/watch?v=uq084cB0cbk
en deze
http://www.youtube.com/watch?v=pbo3MFzNZjQ&NR=1
anders thuis wel
ja iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet ik thuis maar even bekijken, proxy werkt hier weer dus kan geen joetjoep bekijken
Die kattenplaatjes blijven gewoon
quote:
Hiermee moet pacman wel vloeiend draaien!!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
wow!
wat denk je van dit ding droxz ?
[ afbeelding ]
Daarom was ik die ROFLcats maar aan het postenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:55 schreef lynda het volgende:
zo rustig hier
Aaaahquote:
quote:
Die is echt vet hahahaquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zie em niet droxz
[ afbeelding ]
aangepast, nu moet je hem wel zien tochquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zie em niet droxz
[ afbeelding ]
Heb jij ook zo'n kniequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:22 schreef lynda het volgende:
Zooooo lekker een fysio die wel even aan huis wil langs komen.. Trekt twee keer aan me onderbeen en TJAKKKKKKKKKK knie is weer los
*proest*quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
stel he..... je bent keeper... en je vergeet een keer je handschoenen.
[ afbeelding ]
ja nu werkt ie wel droxz haha
Knie zat niet goed in de kom, vannacht raar gelegen oid..quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n knie
Bij mij na 11 operaties, eindelijk geen op slot slaande knie meer
Waar nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je heir al op gekeken ? http://www.driverguide.com/
Wat voor Laptop heb je?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:30 schreef saban het volgende:
[..]
Waar niet
Audio werkt al maar nog steeds krijg ik nieuw apparaat Audio modem bus blabla gevonden.
Bluetooth werkt niet.
Camera werkt niet.
Die dingen kunnen ze inkorten zonder problemen, zo heb ik nog 3 jaar doorgevoetbaldquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Knie zat niet goed in de kom, vannacht raar gelegen oid..
gewrichtsbanden zijn te lang dus schiet snel wat of bijna of compleet uit de kom gaat geen operatie tegenop
Ja die zag ik vanmorgen op nieuwnieuws.nl ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
deze is ook geweldig haha [ afbeelding ]
Succes! Hoop dat het goedkomt vanmiddag!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Knie zat niet goed in de kom, vannacht raar gelegen oid..
gewrichtsbanden zijn te lang dus schiet snel wat of bijna of compleet uit de kom gaat geen operatie tegenop
quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die dingen kunnen ze inkorten zonder problemen, zo heb ik nog 3 jaar doorgevoetbald
Maar in ieder geval..als het weer werkt voor je,
http://www.peterjwest.com/Blog/tabid/218/EntryID/16/Default.aspxquote:
hij is al lekker geknaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes! Hoop dat het goedkomt vanmiddag!
Ik moet ook niet zo bijdehand blijven doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef lynda het volgende:
[..]
het is bij mij chronisch schat, rechterknie is al een keer ingekort (nadat knieschijf naast me knie stond).. Na operatie is hij wel geteld 6 maanden goed gebleven waarna hij weer terug naar oude staat ging en voor mijn doen dus goed is maar ze wel te lang zijn
(en nog steeds uit de kom kunnen schieten dus)
mazzel sgelequote:Op woensdag 20 februari 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
Mijn zeer gewaardeerde GRTDOJW collegae, ik wens jullie allen een voortreffelijke avond!
Tot morgen
Bedankt voor je inzet, en tot morgen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:35 schreef Sgele het volgende:
Mijn zeer gewaardeerde GRTDOJW collegae, ik wens jullie allen een voortreffelijke avond!
Tot morgen
quote:
quote:
Hehe het is goed hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zo bijdehand blijven doen![]()
Fijne avond!
* Dr.Droxz komt warmte brengenquote:
* Sm0keZ gooit een emmer heet water over lynda heenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
@ smokez: nee verwarming doet stom tegen mij
Aan droxz heb ik tenminste wat
lol dat heb je wel vaker of niet ?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
en waarom is quicktime zo'n scheit programma die niet in de add or remove list staat en je niet op een normale manier van je pc kan flikkeren
als je een handdoek komt brengen welquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gooit een emmer heet water over lynda heen
Zo beter?
Ehm, staat er gewoon in hoor...quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:13 schreef lynda het volgende:
en waarom is quicktime zo'n scheit programma die niet in de add or remove list staat en je niet op een normale manier van je pc kan flikkeren
jaquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lol dat heb je wel vaker of niet ?
* Sm0keZ vouwt een handdoek om in een vliegtuigje en gooit die richting Alkmaarquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:14 schreef lynda het volgende:
[..]
als je een handdoek komt brengen wel![]()
installeer hem anders opnieuw, en verwijder hem daarna meteenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:15 schreef lynda het volgende:
[..]
jascheit pc
![]()
staat ook niet in die andere lijst die jij ooit gaf.. eigenwijze programma's kill
mijn pc heeft af en toe een eigen levenquote:
relaxedquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
mijn pc heeft af en toe een eigen leven![]()
ben al blij dat hij nog steeds draaitvoordeel als je je pc alleen gebruikt voor onzin ellende en school
En hoe moet ik dat doen als alle .exe bestanden niet werken?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
installeer hem anders opnieuw, en verwijder hem daarna meteen
quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:12 schreef lynda het volgende:
@ smokez: nee verwarming doet stom tegen mij
Aan droxz heb ik tenminste wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |