Nee hoor, want het duurt dan ook niet lang voordat het eerste bommetje in DGK valt. Operatie desert trashja, onder leiding van Eric, commandant der DGK strijdkrachten, is in volle gang! Na enige voorbereiding op het Fok! Forum, zoals het vergaren van informatie over de vijand is de eerste bom gevallen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
Stilte voor de storm?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Claire 'gaat los'. Ze vraagt wie er allemaal op Amanda's jaardag waren. Amanda wil het niet vertellen. Leuk dat je moeder er was, die was er niet he, zegt Claire.
cap: Varenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
Eric neemt het over. Huub begint over K1 dat "geen overwinning is"
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
A: ik weet wat liefde is..
E: heb je niet van je moeder geleerd.
Oh oh..Loeien!
Ze moet het doen met de hulp van 'zwerver' Mike. Maar of die iets in te brengen heeft? Gekscherend wordt Mike al 'woefwoef' genoemd, want zodra Huub of Eric de aanval openen op Mike verdwijnt hij met de staart tussen de benen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is er gewoon uitgeluld met d'r grote waffel
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef jassy het volgende:
En ze hebbn het weer over FOK! Jaap wil per post een account ontvangen en wil op zijn jaardag een Spel-info topic hebben met alle informatie die er maar is.
Huub zegt dat wij er niets in mogen zetten over hoe hij denkt over Jaap. Tevens wil jaap heel veel filmpjes!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:04 schreef STAP01 het volgende:
Jaap wil alles weten over het prive leven van Amanda en Brian. Hij wil een account toegestuurd krijgen met gebr.naam en wachtwoord.
Ik zeg: fotos van Amanda onder de douche met Danny. En die blootfoto's
Brian doet tevens verslag van zijn uitje bij RNN7:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda doet uitgebreid verslag van daarnet en zegt nogmaals dat ze niet heeft gezegd dat haar moeder er was...en dat Mikey haar gelukkig bijstond...
Mikey tegen Huub: "Wat zeg je nou net aan tafel?
Ze hebben 2 dagen nodig gehad om hier over na te denken"
Brian: "Goed dat je dit opmerkt.."
Ondertussen blijven Amanda en Brian gespannen verder praten over de vijand, daar waar Jaap, Huub, Claire & Eric het juist gezellig hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Ja hoor... een fan van Huub zou Viola gedreigd hebben haar op alle fora zwart te maken als ze aardig tegen Brian zou doen.
Sorryquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Disana het volgende:
Jezus... misschien wil je de volgende keer nóg eerder een COS klaarzetten? De mijne mag dicht...
Serieus?! Sterktequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
mijn vader moet morgen onder de scan of ie nog blijft leven
Ik zag de teller op 294 staan, toen knalde ik m erin. Hij stond idd al een tijdje klaar, ik heb nog bewust gewacht of iemand een nieuwe startte. Sorry. Maar de volgende mag jij dan bij deze openen, ok?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk meer zo vroeg als jij bent. De norm was 290 posts van de vorige.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Mike: jullie beslissen om toch al niets te zeggen als ik er bij ben. Jullie hebben ook al partij gekozen![]()
Wat een onzin komt er uit die zwerver.
Ah gos, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Nog steeds volgens mij, ik heb er al tijden last van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Is die bug er weer?
Sterkte loisiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
B&A hebben even offstream plan besprekingen...kijk zo regel je dat!
Wil je zo graag degene zijn die het topic opent waarin wordt gepostquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk meer zo vroeg als jij bent. De norm was 290 posts van de vorige.
Huub tegen Mike: Vraag eens aan Brian en Amanda wat ze er echt van vinden, dat Dilana weg is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Ik mis even waarom Huub ineens boos is. Fijn hoor, matties, zegt hij.
Sterkte, hope for the best.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Oh, dan snap ik het. Hij klinkt wat pissig of opgefokt. Waarschijnlijk omdat hij zijn ei niet helemaal kwijt kon bij Amanda die vluchtte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub tegen Mike: Vraag eens aan Brian en Amanda wat ze er echt van vinden, dat Dilana weg is.
En daarna zei hij; fijn hoor zulke matties
Geduld, die komt zo aan de beurt, ik voel het aan mijn water. Eerst skippydel, dan kutzwerver en straks parabrother!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Pak Brian eens aan, Huub.
wat engquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Hij legt uit hoe zeer B en A vrienden zijn van Mikequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Moet dat hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Wát voor een snol?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RIOOLRAT zit natuurlijk weer af te luisteren,met die snol.
Hij wil het zoooo graag zeggen he.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef avonne het volgende:
Eric "je wilt misschien ze (=iemand) weg werken, maar je zorgt er wel voor dat ze dingen horen of op een andere manier aan dingen komen...."
Eric "heb je de afgelopen dagen niet een paar hele verkeerde beslissingen genomen? Je weet precies, PRECIES, wat ik bedoel"![]()
Nee, die hebben even speloverleg....en dat mogen wij nu niet zien omdat die flikker daar in de villa zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RIOOLRAT zit natuurlijk weer af te luisteren,met die snol.
Ja idd, ze is er 1 keer geweest.. zodra haar werk bij slachtofferhulp het toestond dat ze wel in beeld kwam, was ze er ook gelijk voor Huub.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou zeg wat staat ze klaar. Ze is precies in ruim het jaar dat Huub daar zit 1 keer geweest daar. Dat wil nog niet zeggen dat die vrouw slecht is, daar gaat het niet om. Ik zal de laatste zijn die ouders erbij betrekt. Ten eerste ken ik die mensen niet en ten tweede spelen die mensen niet mee in DGK.
Ik schreef dit alleen, omdat Huub iedere keer mensen kwetst met familie. Dan zou ik hetzelfd onder zijn neus wrijven.....maar da tkan ik jou waarschijnlijk niet wijs maken en dat hoeft ook niet ook
Helaas, geen reactie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Desii het volgende:
Eric probeert de USB stick erin te gooien
LOL ordinaire chantage van de redactie: "hou mij uit de wind, want anders"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Hier nog even het filmpje van Brian en zijn bedreigingen, voor Tipsch.
Brian en zijn bedreigingen.
huh, speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
simpel omdat na de breuk met lieke hij op nog steeds overspannen isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
En zo is het maar net, thnx voor deze mooie en duidelijke post.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ja idd, ze is er 1 keer geweest.. zodra haar werk bij slachtofferhulp het toestond dat ze wel in beeld kwam, was ze er ook gelijk voor Huub.
Voor die tijd heeft Huub haar regelmatig gesproken en nam ze ook gewoon de telefoon op als hij belde.
Dat laatste is bij Amanda d'r moeder wel even anders, die laat gewoon de eerste de beste eikel die in de buurt is haar dochter vertellen dat ze niet aan de telefoon kan komen.
En ook de reden voor haar afwezigheid op Amanda d'r verjaardag en jaardag zijn niet te wijten aan een "nobel" feit als werk voor een instantie als slachtofferhulp.
???quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef loisie het volgende:
Hoi Marte, het gaat niet goed met mijn vader momenteel. Hij heeft al 3 weken heel veel pijn in zijn rug en heeft allerlei medicijnen, waaronder valium, waar hij helemaal gedesorienteerd van wordt.
Er zijn al rontgenfoto's genomen en bloedonderzoeken en nieren en longen en lever. Nu hebben ze plekken op de lever gevonden en morgen moet hij door de scan.
Mijn ouders zijn ook nog eens stronteigenwijs en mijn moeder gaat dus samen met hem naar het ziekenhuis morgen voor die scan.
Ik vind dit niet kunnen en wil graag morgen naar het ziekenhuis voor een gesprek met de arts, nadat de scan gedaan is. Ik weet dat mijn moeder gewoon niks opneemt en dus alles vergeet wat die arts haar gaat vertellen. Mijn ouders zijn 75 en 76 en ik wil ze graag nog een poosje houden, dus ik wil graag morgen even naar het ziekenhuis om met die dokter daar te praten. Ik heb net met een collega gebeld of het paste in het rooster en die zei dat ik gewoon moest gaan en ik denk er eigenlijk wel hetzelfde over.
Bij deze vraag ik je of ik even in de loop van de morgen naar het ziekenhuis mag om met die arts te praten over hoe en wat er nu gaat gebeuren met mijn paps.
Als het niet met KV kan, neem ik er onbetaald verlof voor.
Ik hoor het wel van je.
Groetjes, Willy
hij is subtielquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:28 schreef T-lex het volgende:
Gaat die loser van een Eric nog dreigen ook....kan iemand die sukkel ff melden dat hij ook een fokking gastspeler is en zich niet moet gedragen alsof hij Bush Brian is.
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Desii het volgende:
Eric probeert de USB stick erin te gooien
donequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Yavido het volgende:
Huishoudelijke mededeling aan Lobasca
Leeg je inbox even, of ruim het op. Er kan niets meer bij
De vorige zat om 21.11 uur op 290 posts, deze COS is van 21.12 uur.... niets op aan te merken dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?
Neuh, is gewoon terecht. Bovendien vind ik Huub nog bijzonder vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
done
Ben ik gemeen als ik geniet dat Mike het vuur aan de schenen gelegd wordt?
Ik vind het erg prettig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
done
Ben ik gemeen als ik geniet dat Mike het vuur aan de schenen gelegd wordt?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige zat om 21.11 uur op 290 posts, deze COS is van 21.12 uur.... niets op aan te merken dus
Nergens last van dus een andere oorzaak bij je...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.
Fok wil niet, de streams bufferen
Sluit mooi aan bij z'n werktechnische en woningtechnische capaciteiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef MissSomebody het volgende:
Mike zegt, dat hij speltechnisch iemand is die weinig uit kan halen.![]()
Sterkte loisie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
iesjjj nie gratiesjj, ofwel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef jassy het volgende:
Streams lopen hier uitstekend via HiDiHo!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
blijft toch een klein opscheppertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef T-lex het volgende:
Ja, Huub jij hebt iedereen weggespeeld...alle gastspelers en miljonairs....allemaal door jou....HALLELUJA!![]()
Mike mag van mij best spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef riri het volgende:
Hoezo zou Mikey zich niet met het spel mogen bemoeien Eric...jij doet dat zelf ook...zijn jullie oppergoden of zo?
Ze zitten daar aan tafel alsof zij het voor het vertellen hebben...wordt hoog tijd dat er eens iemand binnenkomt die korte metten maakt met die hooghartigheid en dat dictator gedrag...het stijgt ze behoorlijk nar het hoofd
Tuurlijk, daar zitten A en B ook. Teammatties van de FEBO en van elkaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef MissSomebody het volgende:
Mike naar de buren..??
[ afbeelding ]
En naar Dilana kijkt 'ie niet meer om. Het hondje, wat zijn leven wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef Varen het volgende:
Mike zoekt Brian en Amanda overal
Die zitten bij de buren alles te volgen,die TERING RAT.misschien leest hij dit ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef Varen het volgende:
Mike zoekt Brian en Amanda overal
[ afbeelding ]
Brian word gewoon bezig gehouden.Huub is anders binnen een klap dood hoor en daar moet de febo maar mooi rekening mee houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
what the fuck redactie!
wáárom mag er niet over die usb stick gepraat worden? Mag Brian geen boetes meer krijgen?
WHY WHY WHY WHY
Ik bedoel, Jaap komt er sowieso achter op zijn jaardagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
what the fuck redactie!
wáárom mag er niet over die usb stick gepraat worden? Mag Brian geen boetes meer krijgen?
WHY WHY WHY WHY
ruzie maken op commando is niet zo makkelijk als het lijkt hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Ik had meer vuurwerk verwacht, alles loopt toch een beetje met een sisser af.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En naar Dilana kijkt 'ie niet meer om. Het hondje, wat zijn leven was![]()
Wat de waan van geld en roem niet met mensen doet
Ik heb geen last met FOK!?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.
Fok wil niet, de streams bufferen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nergens last van dus een andere oorzaak bij je...
Mikey gaat meteen op zoek naar zijn vrienden om verslag uit te brengen...
Mikey wil Dilana niet bezoeken omdat ze dan denkt dat Mikey haar komt halen. Daar kan ik me wel in vinden maar hij vertelde vanmiddag dat Dilana vrijdag weer terugkomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En naar Dilana kijkt 'ie niet meer om. Het hondje, wat zijn leven was![]()
Wat geld en roem niet met mensen doet
Dan flikkeren ze die eppo er toch uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian word gewoon bezig gehouden.Huub is anders binnen een klap dood hoor en daar moet de febo maar mooi rekening mee houden.
wat een idioot die zwervert. Hij is gepikeerd dat ze voor zichzelf hebben gekozen en niet voor wifebeater? veel gekker kan ie niet meer worden volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Mike: jullie beslissen om toch al niets te zeggen als ik er bij ben. Jullie hebben ook al partij gekozen![]()
Wat een onzin komt er uit die zwerver.
Of jij last hebt van de rook...ben je gestopt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Eric is op zijn vingers getik dat hij zijn mond moet houden en terecht. Hij stook de hele boel op. Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Huub dreigt Mike dat als hij tegen hem speelt, hij zijn hond verzuipt. Mike zegt, dan ga ik zitten voor jou.
Die twee wandelende schoorstenen blijven door paffen daar. In he tbegin mocht er in de villa nie tgerookt worden en rookten de bewoners netjes buit. Het wordt tijd dat ze dat weer eens gaan instelllen.....
Mwa, Mike speelt het net zo hard mee....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Ik krijg juist sterk het idee dat Jaap zelf iets met die USB stick van doen heeft. Zou me niets verbazen dat Mikey in opdracht van Jaap moest stelen en aan Brian geven.....ssssssssssstquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Japio niet zo scherp is, die kwam net op de verkeerde momenten
met de verkeerde vragen en opmerkingen ..... was een beetje jammer.
denk eerder wegens mepgevaar vanuit huubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian word gewoon bezig gehouden.Huub is anders binnen een klap dood hoor en daar moet de febo maar mooi rekening mee houden.
Jaap had het gisteren inderdaad over een plan tegen Brian op een manier die dat zou kunnen verklarenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg juist sterk het idee dat Jaap zelf iets met die USB stick van doen heeft. Zou me niets verbazen dat Mikey in opdracht van Jaap moest stelen en aan Brian geven.....ssssssssssst
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
jaap staat te komen hec horen niet wat mike zegt
kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
?????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
Thanks, dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mikey wil Dilana niet bezoeken omdat ze dan denkt dat Mikey haar komt halen. Daar kan ik me wel in vinden maar hij vertelde vanmiddag dat Dilana vrijdag weer terugkomt.
even uitleggen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Eric is op zijn vingers getik dat hij zijn mond moet houden en terecht. Hij stook de hele boel op. Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Huub dreigt Mike dat als hij tegen hem speelt, hij zijn hond verzuipt. Mike zegt, dan ga ik zitten voor jou.
Die twee wandelende schoorstenen blijven door paffen daar. In he tbegin mocht er in de villa nie tgerookt worden en rookten de bewoners netjes buit. Het wordt tijd dat ze dat weer eens gaan instelllen.....
Het is niet helemaal in het belang van Huub dat die USB-stick weer boven water komt.. het is alleen in het belang van Jaap... vooral omdat er ook eea over Huub op zou staan wat niet positief was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef neehe het volgende:
Waarom schrijft Erik het gewoon niet op van die USB stick, en het papier ergens neer leggen zodat Huub het wel moet vindden ?
En erbij zetten : Niet hardop voorlezen !!!!
Brian mag de FEBO bedanken, dat ie er met zn grote bek vol bedreigingen nog in zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef T-lex het volgende:
Ze mogen bij de FEBO god op hun blote knietjes danken dat Brian zich keer op keer wel in kan houden als Huub weer is te ver gaat.Niks meer....niks minder!
Nee gewoon dom....maar dat was ze ook al toen ze binnen kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Is Claire trouwens geil vandaag?
dat zie je toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Nou stoer hoor om god te bedanken dat Brian niet terugslaat.Brian slaat in een klap Huub dood en Huub heeft 10 klappen nodig om een vlieg dood te slaan.Brian sloeg Lieke ook,had ook verkeerd kunnen gaan dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef T-lex het volgende:
Ze mogen bij de FEBO god op hun blote knietjes danken dat Brian zich keer op keer wel in kan houden als Huub weer is te ver gaat.Niks meer....niks minder!
Ik denk dat het aan Telfort ligt dan.quote:
Mikey z'n reaktie op die vraag was ook hard... ik denk zelfs dat ie weet dat Eric het weet en dat Eric dan niet weet dat Mikey dat weet... Zou me ook niets verbazen dat iedereen daarom het veld moest ruimen. Dat geklaag over geen verhaallijnen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Jaap had het gisteren inderdaad over een plan tegen Brian op een manier die dat zou kunnen verklaren
En daarom moeten ze dus dankbaar zijn dat het nog niet zo ver gekomen is dat Brian echt los gaat op Huubje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou stoer hoor om god te bedanken dat Brian niet terugslaat.Brian slaat in een klap Huub dood en Huub heeft 10 klappen nodig om een vlieg dood te slaan.
Dat is het voer voor Brian.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet helemaal in het belang van Huub dat die USB-stick weer boven water komt.. het is alleen in het belang van Jaap... vooral omdat er ook eea over Huub op zou staan wat niet positief was.
Daarom zou het nog wel eens dubbel kunnen zijn dat Eric niets over die USB-stick zegt.
Als dat ding gevonden wordt dan helpt hij daar alleen Jaap mee, maar Jaap is zijn maatje niet
absoluut niet door.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef blomst het volgende:
Mike had het niet door dat Eric op de usb-stick doelde?
of heeft ze een koude ster?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Brian mag de FEBO ook bedanken voor een nachtje in de Witte Bergen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef tho_Omas het volgende:
Brian mag de FEBO bedanken, dat ie er met zn grote bek vol bedreigingen nog in zit.
Goh het was weken Huub,Lieke gezeik aan tafel en de laatste weken Huub Claire gezeik.Nu pakken ze een keer Amanda en dan heeft de club van Huub een grote bekquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef noucky het volgende:
Waar bemoeit die Eric zoch toch steeds mee tegen Mike. Eric is net zo hard een gastspeler dan Mike.
Maar ach, de club van Huub mag een grote bek hebben en de ander moet alles pikken.
Zo werkt het toch?
Zielig cluppie.
Ja, maar dan nog.....wat gaat het iemand aan wat een ander zijn moeder doet of laat. Ondanks dat haar moeder niet gekomen is, gaat het nog niemand iets aan. Nop......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd, ze is er 1 keer geweest.. zodra haar werk bij slachtofferhulp het toestond dat ze wel in beeld kwam, was ze er ook gelijk voor Huub.
Voor die tijd heeft Huub haar regelmatig gesproken en nam ze ook gewoon de telefoon op als hij belde.
Dat laatste is bij Amanda d'r moeder wel even anders, die laat gewoon de eerste de beste eikel die in de buurt is haar dochter vertellen dat ze niet aan de telefoon kan komen.
En ook de reden voor haar afwezigheid op Amanda d'r verjaardag en jaardag zijn niet te wijten aan een "nobel" feit als werk voor een instantie als slachtofferhulp.
Mooie analyse, kan me er helemaal in vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet helemaal in het belang van Huub dat die USB-stick weer boven water komt.. het is alleen in het belang van Jaap... vooral omdat er ook eea over Huub op zou staan wat niet positief was.
Daarom zou het nog wel eens dubbel kunnen zijn dat Eric niets over die USB-stick zegt.
Als dat ding gevonden wordt dan helpt hij daar alleen Jaap mee, maar Jaap is zijn maatje niet
En dan moet je nagaan dat ze tot zaterdagavond nog met een hele horde medestanders zaten: Mike, Selene, twee Russen. En eerder was het lang zat Luc en Selene, en zelfs een paar daagjes een redactielid.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het was weken Huub,Lieke gezeik aan tafel en de laatste weken Huub Claire gezeik.Nu pakken ze een keer Amanda en dan heeft de club van Huub een grote bek
Dus we wachten op de eerste reality moord.Gaaf vooruitzichtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:48 schreef T-lex het volgende:
[..]
En daarom moeten ze dus dankbaar zijn dat het nog niet zo ver gekomen is dat Brian echt los gaat op Huubje.
precies.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen: hier gaat het de helft van de COS misschien over die USB-stick maar dat gaat het daar zeker niet... het is dus niet echt vreemd dat iemand de USB-hint niet gelijk oppikt als Eric iets onbeduidends roept.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Mikey z'n reaktie op die vraag was ook hard... ik denk zelfs dat ie weet dat Eric het weet en dat Eric dan niet weet dat Mikey dat weet... Zou me ook niets verbazen dat iedereen daarom het veld moest ruimen. Dat geklaag over geen verhaallijnen...
Net zo knap als met z'n allen op Claire.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef T-lex het volgende:
Knap zeg met z'n allen op Mikey...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus we wachten op de eerste reality moord.Gaaf vooruitzicht
quote:
In deze setting doet het er niets toe of het iemand "iets aan gaat". Het enige dat telt: kun je iemand er mee verzwakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.....wat gaat het iemand aan wat een ander zijn moeder doet of laat. Ondanks dat haar moeder niet gekomen is, gaat het nog niemand iets aan. Nop......
Vandaar dat hij er steeds uit mag en achter op de koffie moet komen.Om 11 uur kan hij weer naar bed en is weer amper in de villa en op de streams geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef fredfik het volgende:
[..]
daar wachten we al bijna een jaar op,dat de rat een fout begaat
Dat denk ik ook... het blijft daarom dubbel, ik denk dat het een USB-setup isquote:
Claire en haar cluppie moeten zich dan ook keren tegen Eric die zich mengt in het spel. Maar nee hoor !!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef fossil_fossil het volgende:
claire, mike je mengt je in een spel waar ik me vanaf nu van jouw distansieer
Een kampvuurtje om zich op te warmen waarschijnlijk, dat doen daklozen wel meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef tho_Omas het volgende:
Mike heeft voor hetere vuren gestaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef mootie het volgende:
Mike: Je wilt me in een slecht dagschaduw stellen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef MissSomebody het volgende:
Dat geboer van Jaap kan ik toch niet aan wennen, maar zal aan mij liggen..
Ach...ik zeg altijd maar zo "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus we wachten op de eerste reality moord.Gaaf vooruitzicht
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef noucky het volgende:
[..]
Claire en haar cluppie moeten zich dan ook keren tegen Eric die zich mengt in het spel. Maar nee hoor !!!!
\quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Iedereen naar kantoor... misschien moet de verlichting gerepareerd worden. Opvallend dat Brian en Amanda er niet bij zijn.
als ik het goed begrijp is claire dus een saaie doos die nooit het spel speelt, en als iemand haar helpt het spel spelen is dat dan weer triest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef T-lex het volgende:
En huub staat Claire weer aan te sporen dat ze wel door moet gaan en tv moet maken....te triest dit.
Peter R de Vriesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... het blijft daarom dubbel, ik denk dat het een USB-setup is
Daarbij.... DGK kon natuurlijk niet achterblijven, ieder bedrijf of orgaan van formaat heeft inmiddels een USB-affaire gehad
Dus Huub mag dus het spel niet spelen omdat hij anders dood geslagen kan worden.Dus Brian wint zo altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach...ik zeg altijd maar zo "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen".![]()
Huub speelt met vuur alleen heeft hij het zelf nog niet in de gaten. Hoogmoedwaanzin noemen ze dat ook wel. Net of hij partij is voor Brian als het echt een keer op knokken aan komt.
Huubje denkt dat een beetje duwen en trekken een vechtpartij is....en daar schept hij dan ook met regelmaat over op.Maar 1 goeie klap zal wel voldoende zijn om z'n kop van z'n romp te slaan.
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef fredfik het volgende:
[..]
daar wachten we al bijna een jaar op,dat de rat een fout begaat
Overheidsinstanties die die dingen laten slingeren in huurauto'squote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij.... DGK kon natuurlijk niet achterblijven, ieder bedrijf of orgaan van formaat heeft inmiddels een USB-affaire gehad
Bescherming, bescherming, bescherming.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Iedereen naar kantoor... misschien moet de verlichting gerepareerd worden. Opvallend dat Brian en Amanda er niet bij zijn.
Ik ben erg benieuwd... de USB stick is het leukste wat ik de afgelopen weken heb gezien. Eindelijk eens wat leuke roering... Iedereen op jacht naar de heilijge graal..... en als het geen verhaallijn is het ook goed....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen: hier gaat het de helft van de COS misschien over die USB-stick maar dat gaat het daar zeker niet... het is dus niet echt vreemd dat iemand de USB-hint niet gelijk oppikt als Eric iets onbeduidends roept.
Daarbij ben ik het met je eens dat Jaap op de hoogte zou kunnen zijn van het USB-stick verhaal; hij heeft destijds niet voor niets tegen Palma gezegd dat hij dat ding kwijt was... iets kwijt raken wat je met je leven beschermt??
En dan Mike de MB laten schilderen, terwijl de heilige graal USB-stick kwijt is?? Klinkt vooropgezet genoeg voor iemand die permanent over een gebrek aan verhaallijnen klaagt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:00 schreef neehe het volgende:
Eerst Amanda eruit en dan wordt Brian helemaal gek, zo wil ik het zien.
Wat zou dat mooi zijn.
Tonino ja, haha, met die pc die hij op straat had gezet! Met kinderporno!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Peter R de Vries
Is er een taxi geweest bij de Villa?????
(Torino of hoe heet ie)
Ben het een keer helemaal met je eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:00 schreef neehe het volgende:
Eerst Amanda eruit en dan wordt Brian helemaal gek, zo wil ik het zien.
Wat zou dat mooi zijn.
Nee, Huubje moet z'n handjes thuis houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus Huub mag dus het spel niet spelen omdat hij anders dood geslagen kan worden.Dus Brian wint zo altijd.
Mij zou het niets verbazen als ze de streams van gisteren te zien krijgen waarop Eric uit de doeken doet wat hij allemaal weet. Stel je voor dat ze zich niet kunnen indekken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
Gaat het net als altijd na een confrontatie, A en B uren niet in beeld??? Wat zou er toch besproken worden in het hokje. Zou graag een vliegje op de muur zijn.
Ach, een SL op stream 3 en 4. Onzichtbare B en A.
volgens mij zit het zo:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen: hier gaat het de helft van de COS misschien over die USB-stick maar dat gaat het daar zeker niet... het is dus niet echt vreemd dat iemand de USB-hint niet gelijk oppikt als Eric iets onbeduidends roept.
Daarbij ben ik het met je eens dat Jaap op de hoogte zou kunnen zijn van het USB-stick verhaal; hij heeft destijds niet voor niets tegen Palma gezegd dat hij dat ding kwijt was... iets kwijt raken wat je met je leven beschermt??
En dan Mike de MB laten schilderen, terwijl de heilige graal USB-stick kwijt is?? Klinkt vooropgezet genoeg voor iemand die permanent over een gebrek aan verhaallijnen klaagt.
Ik verwacht dat Brian die USB stick buiten verloren is en dat alle fora straks aan het zoeken zijn...... owwww het is DGK.... waar saaiheid troef is....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was iets met de verlichting in de chill en die zullen ze misschien nu gaan repareren..??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
waarom nu weer sl?
Ja, knul al bijn a vier jaar en daat ben ik heeeeeeeel trots op. Dat wil nie tzeggen dat ik anti rook ben, maar vind wel dat je een beetje rekening kan houden met een ander. Als je die Eric en claire ziet roken, lijken het de hoogovens wel. Zelfs Huub legt het af bij die twee....Zie jij ze wat anders doen dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of jij last hebt van de rook...ben je gestopt?
Peter R'us heeft gisteravond helaas zijn undercover agents weer moeten terughalen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Peter R de Vries
(Torino of hoe heet ie)
Niks wilds aan... ik schreef het een tijdje terug al. En als we straks weer beeld krijgen, zitten Amanda en Brian waarschijnlijk 'gewoon' binnen te keuvelen alsof ze nooit zijn weggeweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Er was iets met de verlichting in de chill en die zullen ze misschien nu gaan repareren..??
(ff wild guess hoor...;-) )
We zijn eruit...Jaap zijn USB-stick staat vol met kinderporno?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Tonino ja, haha, met die pc die hij op straat had gezet! Met kinderporno!Vuilak!
Ah daar is de eerste aanwijzing we moeten zoeken naar die taxi.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Peter R de Vries
(Torino of hoe heet ie)
huub fokt haar alleen maar op om een persoon te zijn die ze eigenlijk niet isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp is claire dus een saaie doos die nooit het spel speelt, en als iemand haar helpt het spel spelen is dat dan weer triest.
dat is dus een lose-lose situation volgens mij
Nu ga ik er op letten.... wat een ellendequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
Vreselijk, dat gesnuif van Mikey.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Niks wilds aan... ik schreef het een tijdje terug al. En als we straks weer beeld krijgen, zitten Amanda en Brian waarschijnlijk 'gewoon' binnen te keuvelen alsof ze nooit zijn weggeweest.
Ik ben nu weer voor Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben het een keer helemaal met je eens![]()
Yup... Jaap is ontmaskerd....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
volgens mij zit het zo:
- jaap zegt dat ie de usb-stick ergens kwijt is geraakt, waarschijnlijk bij de febo zei hij
- mike moet 'toevallig' de MB schilderen, en vind die stick, die jaap dus zocht, in jaaps slaapkamer. Niet dat jaap daar nooit gezocht heeft of zo.
Mijn idee: de febo geeft mike de stick, zegt ga maar de MB schilderen en 'vind' daar die stick. Geef maar aan brian. Dus de febo heeft jaaps stick aan brian gegeven via mike.
ik ga heel ver met je mee, maar hij moet met zijn poten van een USB-stick afblijven. Hoezo dat de winterschilder even je slaapkamer leegraust?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef noucky het volgende:
Mike is een toffe gozer met een goed hart. Hij meent alles goed en ik snap hem dat als mensen een grote bek tegen hem hebben, hij zich ervan distantantieert. Zou ik ook doen.
En ja hoor, ineens zijn ze weer binnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:07 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
.......ik had het niet gelezen....
Volgens mij hebben die 2 gisteren al mee zitten kijken achter, ze waren toen ook heel lang off stream.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Disana het volgende:
Mij zou het niets verbazen als ze de streams van gisteren te zien krijgen waarop Eric uit de doeken doet wat hij allemaal weet. Stel je voor dat ze zich niet kunnen indekken.
Hij geeft Mike niet eens de kans om zijn zegje te doen. Gelukkig is Mike niet bang voor Huub en dat weet Huub ook wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
even uitleggen:
Huub bedoelt dat Mike eerlijk moet zijn, als hij met brian en Amanda het spel speelt is dat oke, maar kom er dan ook vooruit.
En dat deed Mike toen niet.
Bla, bla, bla, wat een praatjes weer. Een echte kerel zou dat jochie alle kanten op trappen. Brain stelt helemaal niks voorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het gezicht van Huub nog niet vergeten toen Brian na de wedstrijd thuiskwam hahahhaa.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, Huubje moet z'n handjes thuis houden.![]()
En niet zo opscheppen over duw en trekwerk met Brian alsof hij met hem in de ring gestaan heeft.![]()
Ik word niet goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef farscapevr6 het volgende:
och ze komen van achter en zitten weer vol met plannen hehehehehe
Allemaal naar het herentoilet van de Baja Beachclub op de 29ste... daar moet hij ergens liggen overhandigd worden aan Kennethquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Brian die USB stick buiten verloren is en dat alle fora straks aan het zoeken zijn...... owwww het is DGK.... waar saaiheid troef is....
Helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef avonne het volgende:
ik ga heel ver met je mee, maar hij moet met zijn poten van een USB-stick afblijven. Hoezo dat de winterschilder even je slaapkamer leegraust?
Bottom line is dat Mike vaak de verkeerde dingen op het verkeerde moment zegt, of doet.
Ik kan me dan ook in de herhaalde adviezen van Huub en Claire vinden "werk aan je eigen missie" ipv zich zelf in de nesten te werken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
Zelfde fucking tafereel als gisteren verdomme. Oetlul en oetlulla hebben achter natuurlijk mee gekeken en nu rennen ze weer door de slaapkamer.
Zucht wat heb jij een plaat voor je kop. Ga stofzuigen of met je katten spelen ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het gezicht van Huub nog niet vergeten toen Brian na de wedstrijd thuiskwam hahahhaa.
Je zag hem afdruipen en denken van, dit kan ik niet winnen, hij is veel sterker. Gaat vervolgens zelfs bij de voordeur staan en kijkend naar de poort. Te lachwekkend gewoon.
Tja wat dat betreft is Brian meer een man met lef dan Huub. Huub heeft geen spierballen, alleen een grote bek.
Daar win je niet mee, dat is alleen maar onmacht.
Goh, ik zag Huub gezicht heel bedenkelijk worden toen Brian zei "het was een No Contest"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het gezicht van Huub nog niet vergeten toen Brian na de wedstrijd thuiskwam hahahhaa.
Je zag hem afdruipen en denken van, dit kan ik niet winnen, hij is veel sterker. Gaat vervolgens zelfs bij de voordeur staan en kijkend naar de poort. Te lachwekkend gewoon.
Tja wat dat betreft is Brian meer een man met lef dan Huub. Huub heeft geen spierballen, alleen een grote bek.
Brian stelt qua fysieke kracht genoeg voor om de security zéér dicht in de buurt te houden zodra het erom gaat spannen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, wat een praatjes weer. Een echte kerel zou dat jochie alle kanten op trappen. Brain stelt helemaal niks voor.
KAN EEN MODERATOR EVEN DEZE POST WEGHALEN SVP !!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef loisie het volgende:
Hoi Marte,
Fokkers ook in het Guinness Book of Recordsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal naar het herentoilet van de Baja Beachclub op de 29ste... daar moet hij ergens liggen overhandigd worden aan Kenneth![]()
Volgens de COS that is... ik vind het vooral allemaal een hoop gewauwel over de snode plannen met die USB-stick.
De opdrachten van de kut FEBO komt nu.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda proosten op hun nieuwe bespreking voor snode plannen.
Als die achter niet van alles te horen/zien gekregen hebben.
Wat een toneelstuk he, ze hebben net geen souffleur voor hun neus zitten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:15 schreef Kinga het volgende:
GADVERDAMME. Dit gesprek ga ik niet trekken....
Net doen alsof ze zelf die plannen hebben bedacht... Nee.
Amanda zat te denken en had zoiets van NOU.
Tjonge jonge, dat dus weerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:16 schreef Ziet het volgende:
amanda wil iets doen wat nog nooit is gebeurd in de gouden kooi
een mannelijke escort voor claire
Bij elke gemiddelde man heb je beveiliging nodig om 'm in bedwang te houden als hij echt kwaad wordt. Brain maakt zichzelf ook (weer) totaal belachelijk door op te scheppen dat hij zo'n klein mannetje als Huub kan hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian stelt qua fysieke kracht genoeg voor om de security zéér dicht in de buurt te houden zodra het erom gaat spannen.
Ik vind het zo dom en niet orgineel dat heeft Amanda gewoon zelf verzonnen, kan niet anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:
Een escort voor Claire. Jow FEBO. Dat is jullie niveautje weer he. Ordinair tot en met. Die mensen bij de redactie zijn ook niet de slimste, dat kunnen we na 1 jaar wel concluderen....
jij zegt nu letterlijk dat je met spierballen dus macht hebt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Staat er geen tekst op de plasma speciaal voor Amanda?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een toneelstuk he, ze hebben net geen souffleur voor hun neus zitten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij zegt nu letterlijk dat je met spierballen dus macht hebt.
misschien op de lagere school op het schoolplein wel ja, maar daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |