Ik ben het gezicht van Huub nog niet vergeten toen Brian na de wedstrijd thuiskwam hahahhaa.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, Huubje moet z'n handjes thuis houden.![]()
En niet zo opscheppen over duw en trekwerk met Brian alsof hij met hem in de ring gestaan heeft.![]()
Ik word niet goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef farscapevr6 het volgende:
och ze komen van achter en zitten weer vol met plannen hehehehehe
Allemaal naar het herentoilet van de Baja Beachclub op de 29ste... daar moet hij ergens liggen overhandigd worden aan Kennethquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Brian die USB stick buiten verloren is en dat alle fora straks aan het zoeken zijn...... owwww het is DGK.... waar saaiheid troef is....
Helemaal mee eensch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef avonne het volgende:
ik ga heel ver met je mee, maar hij moet met zijn poten van een USB-stick afblijven. Hoezo dat de winterschilder even je slaapkamer leegraust?
Bottom line is dat Mike vaak de verkeerde dingen op het verkeerde moment zegt, of doet.
Ik kan me dan ook in de herhaalde adviezen van Huub en Claire vinden "werk aan je eigen missie" ipv zich zelf in de nesten te werken.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef Kinga het volgende:
Zelfde fucking tafereel als gisteren verdomme. Oetlul en oetlulla hebben achter natuurlijk mee gekeken en nu rennen ze weer door de slaapkamer.
Zucht wat heb jij een plaat voor je kop. Ga stofzuigen of met je katten spelen ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het gezicht van Huub nog niet vergeten toen Brian na de wedstrijd thuiskwam hahahhaa.
Je zag hem afdruipen en denken van, dit kan ik niet winnen, hij is veel sterker. Gaat vervolgens zelfs bij de voordeur staan en kijkend naar de poort. Te lachwekkend gewoon.
Tja wat dat betreft is Brian meer een man met lef dan Huub. Huub heeft geen spierballen, alleen een grote bek.
Daar win je niet mee, dat is alleen maar onmacht.
Goh, ik zag Huub gezicht heel bedenkelijk worden toen Brian zei "het was een No Contest"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik ben het gezicht van Huub nog niet vergeten toen Brian na de wedstrijd thuiskwam hahahhaa.
Je zag hem afdruipen en denken van, dit kan ik niet winnen, hij is veel sterker. Gaat vervolgens zelfs bij de voordeur staan en kijkend naar de poort. Te lachwekkend gewoon.
Tja wat dat betreft is Brian meer een man met lef dan Huub. Huub heeft geen spierballen, alleen een grote bek.
Daar win je niet mee, dat is alleen maar onmacht.
Brian stelt qua fysieke kracht genoeg voor om de security zéér dicht in de buurt te houden zodra het erom gaat spannen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, wat een praatjes weer. Een echte kerel zou dat jochie alle kanten op trappen. Brain stelt helemaal niks voor.
KAN EEN MODERATOR EVEN DEZE POST WEGHALEN SVP !!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef loisie het volgende:
Hoi Marte,
Fokkers ook in het Guinness Book of Recordsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal naar het herentoilet van de Baja Beachclub op de 29ste... daar moet hij ergens liggen overhandigd worden aan Kenneth![]()
Volgens de COS that is... ik vind het vooral allemaal een hoop gewauwel over de snode plannen met die USB-stick.
De opdrachten van de kut FEBO komt nu.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda proosten op hun nieuwe bespreking voor snode plannen.
Als die achter niet van alles te horen/zien gekregen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |