Nee hoor, want het duurt dan ook niet lang voordat het eerste bommetje in DGK valt. Operatie desert trashja, onder leiding van Eric, commandant der DGK strijdkrachten, is in volle gang! Na enige voorbereiding op het Fok! Forum, zoals het vergaren van informatie over de vijand is de eerste bom gevallen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
Stilte voor de storm?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef Disana het volgende:
Claire 'gaat los'. Ze vraagt wie er allemaal op Amanda's jaardag waren. Amanda wil het niet vertellen. Leuk dat je moeder er was, die was er niet he, zegt Claire.
cap: Varenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:24 schreef avonne het volgende:
Eric neemt het over. Huub begint over K1 dat "geen overwinning is"
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:44 schreef noekje het volgende:
A: ik weet wat liefde is..
E: heb je niet van je moeder geleerd.
Oh oh..Loeien!
Ze moet het doen met de hulp van 'zwerver' Mike. Maar of die iets in te brengen heeft? Gekscherend wordt Mike al 'woefwoef' genoemd, want zodra Huub of Eric de aanval openen op Mike verdwijnt hij met de staart tussen de benen!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:40 schreef Lobasca het volgende:
Amanda is er gewoon uitgeluld met d'r grote waffel
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef jassy het volgende:
En ze hebbn het weer over FOK! Jaap wil per post een account ontvangen en wil op zijn jaardag een Spel-info topic hebben met alle informatie die er maar is.
Huub zegt dat wij er niets in mogen zetten over hoe hij denkt over Jaap. Tevens wil jaap heel veel filmpjes!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:04 schreef STAP01 het volgende:
Jaap wil alles weten over het prive leven van Amanda en Brian. Hij wil een account toegestuurd krijgen met gebr.naam en wachtwoord.
Ik zeg: fotos van Amanda onder de douche met Danny. En die blootfoto's
Brian doet tevens verslag van zijn uitje bij RNN7:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:06 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda doet uitgebreid verslag van daarnet en zegt nogmaals dat ze niet heeft gezegd dat haar moeder er was...en dat Mikey haar gelukkig bijstond...
Mikey tegen Huub: "Wat zeg je nou net aan tafel?
Ze hebben 2 dagen nodig gehad om hier over na te denken"
Brian: "Goed dat je dit opmerkt.."
Ondertussen blijven Amanda en Brian gespannen verder praten over de vijand, daar waar Jaap, Huub, Claire & Eric het juist gezellig hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:08 schreef Disana het volgende:
Ja hoor... een fan van Huub zou Viola gedreigd hebben haar op alle fora zwart te maken als ze aardig tegen Brian zou doen.
Sorryquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef Disana het volgende:
Jezus... misschien wil je de volgende keer nóg eerder een COS klaarzetten? De mijne mag dicht...
Serieus?! Sterktequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
mijn vader moet morgen onder de scan of ie nog blijft leven
Ik zag de teller op 294 staan, toen knalde ik m erin. Hij stond idd al een tijdje klaar, ik heb nog bewust gewacht of iemand een nieuwe startte. Sorry. Maar de volgende mag jij dan bij deze openen, ok?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk meer zo vroeg als jij bent. De norm was 290 posts van de vorige.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Mike: jullie beslissen om toch al niets te zeggen als ik er bij ben. Jullie hebben ook al partij gekozen![]()
Wat een onzin komt er uit die zwerver.
Ah gos, heel veel sterkte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Nog steeds volgens mij, ik heb er al tijden last van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef noekje het volgende:
Is die bug er weer?
Sterkte loisiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef T-lex het volgende:
B&A hebben even offstream plan besprekingen...kijk zo regel je dat!
Wil je zo graag degene zijn die het topic opent waarin wordt gepostquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk meer zo vroeg als jij bent. De norm was 290 posts van de vorige.
Huub tegen Mike: Vraag eens aan Brian en Amanda wat ze er echt van vinden, dat Dilana weg is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Ik mis even waarom Huub ineens boos is. Fijn hoor, matties, zegt hij.
Sterkte, hope for the best.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Oh, dan snap ik het. Hij klinkt wat pissig of opgefokt. Waarschijnlijk omdat hij zijn ei niet helemaal kwijt kon bij Amanda die vluchtte.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub tegen Mike: Vraag eens aan Brian en Amanda wat ze er echt van vinden, dat Dilana weg is.
En daarna zei hij; fijn hoor zulke matties
Geduld, die komt zo aan de beurt, ik voel het aan mijn water. Eerst skippydel, dan kutzwerver en straks parabrother!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:21 schreef avonne het volgende:
Pak Brian eens aan, Huub.
wat engquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Hij legt uit hoe zeer B en A vrienden zijn van Mikequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
Moet dat hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
Wát voor een snol?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RIOOLRAT zit natuurlijk weer af te luisteren,met die snol.
Hij wil het zoooo graag zeggen he.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:24 schreef avonne het volgende:
Eric "je wilt misschien ze (=iemand) weg werken, maar je zorgt er wel voor dat ze dingen horen of op een andere manier aan dingen komen...."
Eric "heb je de afgelopen dagen niet een paar hele verkeerde beslissingen genomen? Je weet precies, PRECIES, wat ik bedoel"![]()
Nee, die hebben even speloverleg....en dat mogen wij nu niet zien omdat die flikker daar in de villa zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:22 schreef Jewscky1 het volgende:
Die RIOOLRAT zit natuurlijk weer af te luisteren,met die snol.
Ja idd, ze is er 1 keer geweest.. zodra haar werk bij slachtofferhulp het toestond dat ze wel in beeld kwam, was ze er ook gelijk voor Huub.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:03 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou zeg wat staat ze klaar. Ze is precies in ruim het jaar dat Huub daar zit 1 keer geweest daar. Dat wil nog niet zeggen dat die vrouw slecht is, daar gaat het niet om. Ik zal de laatste zijn die ouders erbij betrekt. Ten eerste ken ik die mensen niet en ten tweede spelen die mensen niet mee in DGK.
Ik schreef dit alleen, omdat Huub iedere keer mensen kwetst met familie. Dan zou ik hetzelfd onder zijn neus wrijven.....maar da tkan ik jou waarschijnlijk niet wijs maken en dat hoeft ook niet ook
Helaas, geen reactie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Desii het volgende:
Eric probeert de USB stick erin te gooien
LOL ordinaire chantage van de redactie: "hou mij uit de wind, want anders"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Hier nog even het filmpje van Brian en zijn bedreigingen, voor Tipsch.
Brian en zijn bedreigingen.
huh, speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Hier nog even het filmpje van Brian en zijn bedreigingen, voor Tipsch.
Brian en zijn bedreigingen.
simpel omdat na de breuk met lieke hij op nog steeds overspannen isquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Disana het volgende:
En zo is het maar net, thnx voor deze mooie en duidelijke post.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ja idd, ze is er 1 keer geweest.. zodra haar werk bij slachtofferhulp het toestond dat ze wel in beeld kwam, was ze er ook gelijk voor Huub.
Voor die tijd heeft Huub haar regelmatig gesproken en nam ze ook gewoon de telefoon op als hij belde.
Dat laatste is bij Amanda d'r moeder wel even anders, die laat gewoon de eerste de beste eikel die in de buurt is haar dochter vertellen dat ze niet aan de telefoon kan komen.
En ook de reden voor haar afwezigheid op Amanda d'r verjaardag en jaardag zijn niet te wijten aan een "nobel" feit als werk voor een instantie als slachtofferhulp.
???quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:25 schreef loisie het volgende:
Hoi Marte, het gaat niet goed met mijn vader momenteel. Hij heeft al 3 weken heel veel pijn in zijn rug en heeft allerlei medicijnen, waaronder valium, waar hij helemaal gedesorienteerd van wordt.
Er zijn al rontgenfoto's genomen en bloedonderzoeken en nieren en longen en lever. Nu hebben ze plekken op de lever gevonden en morgen moet hij door de scan.
Mijn ouders zijn ook nog eens stronteigenwijs en mijn moeder gaat dus samen met hem naar het ziekenhuis morgen voor die scan.
Ik vind dit niet kunnen en wil graag morgen naar het ziekenhuis voor een gesprek met de arts, nadat de scan gedaan is. Ik weet dat mijn moeder gewoon niks opneemt en dus alles vergeet wat die arts haar gaat vertellen. Mijn ouders zijn 75 en 76 en ik wil ze graag nog een poosje houden, dus ik wil graag morgen even naar het ziekenhuis om met die dokter daar te praten. Ik heb net met een collega gebeld of het paste in het rooster en die zei dat ik gewoon moest gaan en ik denk er eigenlijk wel hetzelfde over.
Bij deze vraag ik je of ik even in de loop van de morgen naar het ziekenhuis mag om met die arts te praten over hoe en wat er nu gaat gebeuren met mijn paps.
Als het niet met KV kan, neem ik er onbetaald verlof voor.
Ik hoor het wel van je.
Groetjes, Willy
hij is subtielquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:28 schreef T-lex het volgende:
Gaat die loser van een Eric nog dreigen ook....kan iemand die sukkel ff melden dat hij ook een fokking gastspeler is en zich niet moet gedragen alsof hij Bush Brian is.
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Desii het volgende:
Eric probeert de USB stick erin te gooien
donequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Yavido het volgende:
Huishoudelijke mededeling aan Lobasca
Leeg je inbox even, of ruim het op. Er kan niets meer bij
De vorige zat om 21.11 uur op 290 posts, deze COS is van 21.12 uur.... niets op aan te merken dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?
Neuh, is gewoon terecht. Bovendien vind ik Huub nog bijzonder vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
done
Ben ik gemeen als ik geniet dat Mike het vuur aan de schenen gelegd wordt?
Ik vind het erg prettig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
done
Ben ik gemeen als ik geniet dat Mike het vuur aan de schenen gelegd wordt?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige zat om 21.11 uur op 290 posts, deze COS is van 21.12 uur.... niets op aan te merken dus
Nergens last van dus een andere oorzaak bij je...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.
Fok wil niet, de streams bufferen
Sluit mooi aan bij z'n werktechnische en woningtechnische capaciteiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef MissSomebody het volgende:
Mike zegt, dat hij speltechnisch iemand is die weinig uit kan halen.![]()
Sterkte loisie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
iesjjj nie gratiesjj, ofwel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef jassy het volgende:
Streams lopen hier uitstekend via HiDiHo!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
blijft toch een klein opscheppertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef T-lex het volgende:
Ja, Huub jij hebt iedereen weggespeeld...alle gastspelers en miljonairs....allemaal door jou....HALLELUJA!![]()
Mike mag van mij best spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef riri het volgende:
Hoezo zou Mikey zich niet met het spel mogen bemoeien Eric...jij doet dat zelf ook...zijn jullie oppergoden of zo?
Ze zitten daar aan tafel alsof zij het voor het vertellen hebben...wordt hoog tijd dat er eens iemand binnenkomt die korte metten maakt met die hooghartigheid en dat dictator gedrag...het stijgt ze behoorlijk nar het hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |