Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Desii het volgende:
Eric probeert de USB stick erin te gooien
donequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:26 schreef Yavido het volgende:
Huishoudelijke mededeling aan Lobasca
Leeg je inbox even, of ruim het op. Er kan niets meer bij
De vorige zat om 21.11 uur op 290 posts, deze COS is van 21.12 uur.... niets op aan te merken dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk meer zo vroeg als jij bent. De norm was 290 posts van de vorige.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb HBB ook niet echt gevolgd, maar was het niet een walgelijk wijf?
Neuh, is gewoon terecht. Bovendien vind ik Huub nog bijzonder vriendelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
done
Ben ik gemeen als ik geniet dat Mike het vuur aan de schenen gelegd wordt?
Ik vind het erg prettig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
done
Ben ik gemeen als ik geniet dat Mike het vuur aan de schenen gelegd wordt?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige zat om 21.11 uur op 290 posts, deze COS is van 21.12 uur.... niets op aan te merken dus
Nergens last van dus een andere oorzaak bij je...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.
Fok wil niet, de streams bufferen
Sluit mooi aan bij z'n werktechnische en woningtechnische capaciteiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef MissSomebody het volgende:
Mike zegt, dat hij speltechnisch iemand is die weinig uit kan halen.![]()
Sterkte loisie.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:17 schreef loisie het volgende:
mijn vader moet morgen onder de scan of ie nog blijft leven
iesjjj nie gratiesjj, ofwel?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef jassy het volgende:
Streams lopen hier uitstekend via HiDiHo!
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
blijft toch een klein opscheppertjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:32 schreef T-lex het volgende:
Ja, Huub jij hebt iedereen weggespeeld...alle gastspelers en miljonairs....allemaal door jou....HALLELUJA!![]()
Mike mag van mij best spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:27 schreef riri het volgende:
Hoezo zou Mikey zich niet met het spel mogen bemoeien Eric...jij doet dat zelf ook...zijn jullie oppergoden of zo?
Ze zitten daar aan tafel alsof zij het voor het vertellen hebben...wordt hoog tijd dat er eens iemand binnenkomt die korte metten maakt met die hooghartigheid en dat dictator gedrag...het stijgt ze behoorlijk nar het hoofd
Tuurlijk, daar zitten A en B ook. Teammatties van de FEBO en van elkaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef MissSomebody het volgende:
Mike naar de buren..??
[ afbeelding ]
En naar Dilana kijkt 'ie niet meer om. Het hondje, wat zijn leven wasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef Varen het volgende:
Mike zoekt Brian en Amanda overal
Die zitten bij de buren alles te volgen,die TERING RAT.misschien leest hij dit ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:33 schreef Varen het volgende:
Mike zoekt Brian en Amanda overal
[ afbeelding ]
Brian word gewoon bezig gehouden.Huub is anders binnen een klap dood hoor en daar moet de febo maar mooi rekening mee houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
what the fuck redactie!
wáárom mag er niet over die usb stick gepraat worden? Mag Brian geen boetes meer krijgen?
WHY WHY WHY WHY
Ik bedoel, Jaap komt er sowieso achter op zijn jaardagquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Kinga het volgende:
what the fuck redactie!
wáárom mag er niet over die usb stick gepraat worden? Mag Brian geen boetes meer krijgen?
WHY WHY WHY WHY
ruzie maken op commando is niet zo makkelijk als het lijkt hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
Ik had meer vuurwerk verwacht, alles loopt toch een beetje met een sisser af.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En naar Dilana kijkt 'ie niet meer om. Het hondje, wat zijn leven was![]()
Wat de waan van geld en roem niet met mensen doet
Ik heb geen last met FOK!?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ships! dat mis ik weer door al dat ellendige gebuffer.
Fok wil niet, de streams bufferen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nergens last van dus een andere oorzaak bij je...
Mikey gaat meteen op zoek naar zijn vrienden om verslag uit te brengen...
Mikey wil Dilana niet bezoeken omdat ze dan denkt dat Mikey haar komt halen. Daar kan ik me wel in vinden maar hij vertelde vanmiddag dat Dilana vrijdag weer terugkomt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En naar Dilana kijkt 'ie niet meer om. Het hondje, wat zijn leven was![]()
Wat geld en roem niet met mensen doet
Dan flikkeren ze die eppo er toch uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian word gewoon bezig gehouden.Huub is anders binnen een klap dood hoor en daar moet de febo maar mooi rekening mee houden.
wat een idioot die zwervert. Hij is gepikeerd dat ze voor zichzelf hebben gekozen en niet voor wifebeater? veel gekker kan ie niet meer worden volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:20 schreef Deisyy het volgende:
Mike: jullie beslissen om toch al niets te zeggen als ik er bij ben. Jullie hebben ook al partij gekozen![]()
Wat een onzin komt er uit die zwerver.
Of jij last hebt van de rook...ben je gestopt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Eric is op zijn vingers getik dat hij zijn mond moet houden en terecht. Hij stook de hele boel op. Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Huub dreigt Mike dat als hij tegen hem speelt, hij zijn hond verzuipt. Mike zegt, dan ga ik zitten voor jou.
Die twee wandelende schoorstenen blijven door paffen daar. In he tbegin mocht er in de villa nie tgerookt worden en rookten de bewoners netjes buit. Het wordt tijd dat ze dat weer eens gaan instelllen.....
Mwa, Mike speelt het net zo hard mee....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Ik krijg juist sterk het idee dat Jaap zelf iets met die USB stick van doen heeft. Zou me niets verbazen dat Mikey in opdracht van Jaap moest stelen en aan Brian geven.....ssssssssssstquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Japio niet zo scherp is, die kwam net op de verkeerde momenten
met de verkeerde vragen en opmerkingen ..... was een beetje jammer.
denk eerder wegens mepgevaar vanuit huubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian word gewoon bezig gehouden.Huub is anders binnen een klap dood hoor en daar moet de febo maar mooi rekening mee houden.
Jaap had het gisteren inderdaad over een plan tegen Brian op een manier die dat zou kunnen verklarenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg juist sterk het idee dat Jaap zelf iets met die USB stick van doen heeft. Zou me niets verbazen dat Mikey in opdracht van Jaap moest stelen en aan Brian geven.....ssssssssssst
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
jaap staat te komen hec horen niet wat mike zegt
kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
?????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
Thanks, dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mikey wil Dilana niet bezoeken omdat ze dan denkt dat Mikey haar komt halen. Daar kan ik me wel in vinden maar hij vertelde vanmiddag dat Dilana vrijdag weer terugkomt.
even uitleggen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Eric is op zijn vingers getik dat hij zijn mond moet houden en terecht. Hij stook de hele boel op. Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Huub dreigt Mike dat als hij tegen hem speelt, hij zijn hond verzuipt. Mike zegt, dan ga ik zitten voor jou.
Die twee wandelende schoorstenen blijven door paffen daar. In he tbegin mocht er in de villa nie tgerookt worden en rookten de bewoners netjes buit. Het wordt tijd dat ze dat weer eens gaan instelllen.....
Het is niet helemaal in het belang van Huub dat die USB-stick weer boven water komt.. het is alleen in het belang van Jaap... vooral omdat er ook eea over Huub op zou staan wat niet positief was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef neehe het volgende:
Waarom schrijft Erik het gewoon niet op van die USB stick, en het papier ergens neer leggen zodat Huub het wel moet vindden ?
En erbij zetten : Niet hardop voorlezen !!!!
Brian mag de FEBO bedanken, dat ie er met zn grote bek vol bedreigingen nog in zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef T-lex het volgende:
Ze mogen bij de FEBO god op hun blote knietjes danken dat Brian zich keer op keer wel in kan houden als Huub weer is te ver gaat.Niks meer....niks minder!
Nee gewoon dom....maar dat was ze ook al toen ze binnen kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Is Claire trouwens geil vandaag?
dat zie je toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Is Claire trouwens geil vandaag?
Nou stoer hoor om god te bedanken dat Brian niet terugslaat.Brian slaat in een klap Huub dood en Huub heeft 10 klappen nodig om een vlieg dood te slaan.Brian sloeg Lieke ook,had ook verkeerd kunnen gaan dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef T-lex het volgende:
Ze mogen bij de FEBO god op hun blote knietjes danken dat Brian zich keer op keer wel in kan houden als Huub weer is te ver gaat.Niks meer....niks minder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |