Jaap had het gisteren inderdaad over een plan tegen Brian op een manier die dat zou kunnen verklarenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg juist sterk het idee dat Jaap zelf iets met die USB stick van doen heeft. Zou me niets verbazen dat Mikey in opdracht van Jaap moest stelen en aan Brian geven.....ssssssssssst
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
jaap staat te komen hec horen niet wat mike zegt
kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
?????????????????????????????????????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef fossil_fossil het volgende:
Thanks, dat heb ik dan gemist.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mikey wil Dilana niet bezoeken omdat ze dan denkt dat Mikey haar komt halen. Daar kan ik me wel in vinden maar hij vertelde vanmiddag dat Dilana vrijdag weer terugkomt.
even uitleggen:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:37 schreef coldstar het volgende:
Eric is op zijn vingers getik dat hij zijn mond moet houden en terecht. Hij stook de hele boel op. Mike mag niet spelen alleen Eric mag het.
Huub dreigt Mike dat als hij tegen hem speelt, hij zijn hond verzuipt. Mike zegt, dan ga ik zitten voor jou.
Die twee wandelende schoorstenen blijven door paffen daar. In he tbegin mocht er in de villa nie tgerookt worden en rookten de bewoners netjes buit. Het wordt tijd dat ze dat weer eens gaan instelllen.....
Het is niet helemaal in het belang van Huub dat die USB-stick weer boven water komt.. het is alleen in het belang van Jaap... vooral omdat er ook eea over Huub op zou staan wat niet positief was.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:41 schreef neehe het volgende:
Waarom schrijft Erik het gewoon niet op van die USB stick, en het papier ergens neer leggen zodat Huub het wel moet vindden ?
En erbij zetten : Niet hardop voorlezen !!!!
Brian mag de FEBO bedanken, dat ie er met zn grote bek vol bedreigingen nog in zit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef T-lex het volgende:
Ze mogen bij de FEBO god op hun blote knietjes danken dat Brian zich keer op keer wel in kan houden als Huub weer is te ver gaat.Niks meer....niks minder!
Nee gewoon dom....maar dat was ze ook al toen ze binnen kwam.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Is Claire trouwens geil vandaag?
dat zie je toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef mootie het volgende:
Is Claire trouwens geil vandaag?
Nou stoer hoor om god te bedanken dat Brian niet terugslaat.Brian slaat in een klap Huub dood en Huub heeft 10 klappen nodig om een vlieg dood te slaan.Brian sloeg Lieke ook,had ook verkeerd kunnen gaan dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:44 schreef T-lex het volgende:
Ze mogen bij de FEBO god op hun blote knietjes danken dat Brian zich keer op keer wel in kan houden als Huub weer is te ver gaat.Niks meer....niks minder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |