Dat niet alleen: hier gaat het de helft van de COS misschien over die USB-stick maar dat gaat het daar zeker niet... het is dus niet echt vreemd dat iemand de USB-hint niet gelijk oppikt als Eric iets onbeduidends roept.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Mikey z'n reaktie op die vraag was ook hard... ik denk zelfs dat ie weet dat Eric het weet en dat Eric dan niet weet dat Mikey dat weet... Zou me ook niets verbazen dat iedereen daarom het veld moest ruimen. Dat geklaag over geen verhaallijnen...
Net zo knap als met z'n allen op Claire.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:50 schreef T-lex het volgende:
Knap zeg met z'n allen op Mikey...
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus we wachten op de eerste reality moord.Gaaf vooruitzicht
quote:
In deze setting doet het er niets toe of het iemand "iets aan gaat". Het enige dat telt: kun je iemand er mee verzwakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.....wat gaat het iemand aan wat een ander zijn moeder doet of laat. Ondanks dat haar moeder niet gekomen is, gaat het nog niemand iets aan. Nop......
Vandaar dat hij er steeds uit mag en achter op de koffie moet komen.Om 11 uur kan hij weer naar bed en is weer amper in de villa en op de streams geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:52 schreef fredfik het volgende:
[..]
daar wachten we al bijna een jaar op,dat de rat een fout begaat
Dat denk ik ook... het blijft daarom dubbel, ik denk dat het een USB-setup isquote:
Claire en haar cluppie moeten zich dan ook keren tegen Eric die zich mengt in het spel. Maar nee hoor !!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:45 schreef fossil_fossil het volgende:
claire, mike je mengt je in een spel waar ik me vanaf nu van jouw distansieer
Een kampvuurtje om zich op te warmen waarschijnlijk, dat doen daklozen wel meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef tho_Omas het volgende:
Mike heeft voor hetere vuren gestaan.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:53 schreef mootie het volgende:
Mike: Je wilt me in een slecht dagschaduw stellen.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef MissSomebody het volgende:
Dat geboer van Jaap kan ik toch niet aan wennen, maar zal aan mij liggen..
Ach...ik zeg altijd maar zo "If you can't stand the heat, stay out of the kitchen".quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus we wachten op de eerste reality moord.Gaaf vooruitzicht
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:55 schreef noucky het volgende:
[..]
Claire en haar cluppie moeten zich dan ook keren tegen Eric die zich mengt in het spel. Maar nee hoor !!!!
\quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:56 schreef Disana het volgende:
Iedereen naar kantoor... misschien moet de verlichting gerepareerd worden. Opvallend dat Brian en Amanda er niet bij zijn.
als ik het goed begrijp is claire dus een saaie doos die nooit het spel speelt, en als iemand haar helpt het spel spelen is dat dan weer triest.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:51 schreef T-lex het volgende:
En huub staat Claire weer aan te sporen dat ze wel door moet gaan en tv moet maken....te triest dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |