abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56829242
Vervolg van: [COS #3317] Eric is terug: Freedom of speech!

Because you're worth It
Dat Eric terug is in DGK zal niemand zijn ontgaan. Bijna alle spelinfo komt in DGK, behalve dat van de USB-stick...... Is dit bewuste opzet van Eric? Of moet Eric deze informatie achterhouden?

Want, wanneer vertelt Eric over:

In & out?
Nu de Russen zijn vertrokken is het de vraag wanneer er weer nieuwe gastspelers DGK zullen aandoen! En natuurlijk de vraag hoelang Eric nog zal blijven. Eric wil de komende dagen in elk geval nog lekker gebruiken om wat bommetjes te gooien. Al is het alleen om wéér een blérende & krijsende Amanda te horen!
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik denk dat van dat Amanda d'r moeder niet op de jaardag is geweest morgen tijdens het ontbijt in d'r gezicht krijgt".

Eric geeft als tip het niet meteen als munitie te gebruiken, maar op te sparen, laat ze maar zenuwachtig worden.
We love it Eric

Ondanks de hoge irritatiefactor, missen we hem toch een beetje. Enim!

De "because i'm so saxay !!" Raspoetin......

Groep Wilders Jaap!
Alles heeft er van weg dat Jaap een beetje tussen wal en schip belandt. Want het mag duidelijk zijn dat Jaap nog steeds tussen Huub & Claire inzit. Jaap gaat erover in gesprek met Claire. Terecht Jaap! Alles voor de winst. Want het zijn toch allemaal ratten! Om maar even met de woorden van pa Claire (Ron) te spreken. Jaap zegt stellig Claire nooit eruit te zullen stemmen, túúrlijk Jaap.

Iedereen behalve Claire schijnt Jaap's act door te hebben......
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is Claire dom zeg.... het is toch fucking doorzichtig wanneer Jaap een act opvoert.

cap: BQ

Claire heeft toch nog moeite om een beetje dichter bij Jaap te komen op emotioneel vlak. Toch gaat Claire Jaap helpen bij het afvallen.

In het kort:
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap baalt omdat Eric al die info naar binnen brengt. Hij kan nu zn verhaallijn op zn buik schrijven, alle info is nu bij Kennie en Netty

Nieuwe ontslagronde?
Huub, Jaap, Claire en Eric in gesprek hierover:
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Nou word er een wakker hoor.
Jaap wil Claire op de stoel zetten om zn loyaliteit te tonen
Huub: Nee hoor zet Amanda maar ns n keer erop.
Eric: de ontslagstoel moet je altijd voor je tegenstander gebruiken
Claire: maar misschien is t wel goed als ik erop kom
Huub: waarom, ze zeggen de hele tijd tegen je wat ze van je vinden
Jaap vs Eric
Eric & Jaap hebben nog een appeltje met elkaar te schillen! Want Jaap vindt het niet leuk dat zijn verhaallijnen wordne verneuqt, omdat Eric als een Sinterklaas met info in de villa strooit. Daar valt wat voor te zeggen natuurlijk. Maar zoals eerder gezegd, alles is nu rechtgetrokken, en Eric heeft het erg naar zijn zin als gastspeler in de villa!
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Eric kan voor mij niet meer stuk na vanavond

Welkom bij Commentaar Op Streams! Lees voor het gemak nog even FAQ, Policy, Streams en Bewoners voor het geval je nieuw bent.

Go
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:38:59 #2
130755 Kinga
versier hier
pi_56829288
sjieke op hoor..
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:39:12 #3
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56829294
Tvp voor morgen.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_56829309
Claire is wel heel makkelijk te kneden. Ze beaamt gewoon alles wat Huub zegt: klopt, duh en dat mag je vinden.

dinsdag 19 februari 2008 @ 00:40:41 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_56829310
Nou, ik vond het sinds tijden weer een top stream avondje. Ik ga me bed opzoeken!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:41:06 #6
130755 Kinga
versier hier
pi_56829315
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:40 schreef schatje het volgende:
Claire is wel heel makkelijk te kneden. Ze beaamt gewoon alles wat Huub zegt: klopt, duh en dat mag je vinden.

De laatste nog.

Vind je het niet lijken op dat gesprek met haar pa?
pi_56829318
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:
sjieke op hoor..
Heb me een beetje uitgesloofd Maargoed, ik ga zo plat hier. Ik wens de nachtploeg veel plezier
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:42:18 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829332
Die OP

Saxay!!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56829336
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:41 schreef Kinga het volgende:

[..]

De laatste nog.

Vind je het niet lijken op dat gesprek met haar pa?
Ja, dat is waar ook. Dat was ook naar de mond praten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:42:50 #10
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56829338
Mooie OP Yavido, bedankt weer.
.
pi_56829357
Nee, Claire is geen type vrouw voor Huub. Ik geloof niet dat het oprecht is van zijn kant, maar dat het voor speltechnische redenen is. Zij is geloof ik wel echt gek op hem.
pi_56829364
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:40 schreef Kinga het volgende:
Nou, ik vond het sinds tijden weer een top stream avondje. Ik ga me bed opzoeken!

Dat vind ik ook, het zag er in het begin anders niet naar uit.

Truste
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:45:17 #13
130755 Kinga
versier hier
pi_56829367
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef schatje het volgende:
Nee, Claire is geen type vrouw voor Huub. Ik geloof niet dat het oprecht is van zijn kant, maar dat het voor speltechnische redenen is. Zij is geloof ik wel echt gek op hem.
Dat zei ik vanmiddag ook toevallig. En nu ga ik echt slapen
pi_56829377
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:

[..]

Heb me een beetje uitgesloofd Maargoed, ik ga zo plat hier. Ik wens de nachtploeg veel plezier

Alweer een top OP Yavido...truste
pi_56829382
Kekke OP Yavido

Ik kan niet meer onstream komen, op welke manier ik betaal, ik krijg hooguit een schermje met annuleren.
Nadat ik betaalt heb
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_56829384
Mooie OP Yavido op is top
pi_56829387
Ik hoor een douche
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:47:08 #18
168951 STAP01
body and brain
pi_56829388
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:

[..]

Helemaal top!
Why don't you just use that thing inside your head....
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:47:55 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829400
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mike
[ afbeelding ]
Eric
[ afbeelding ]
Thnx Mike had ik er uitgehaald, maar dat Eric er al zo vroeg in lag had ik gewoon niet verwacht
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:48:36 #20
168951 STAP01
body and brain
pi_56829411
Vreemd dat ze nu pas douchen!!!!!!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:49:43 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829430
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
Kekke OP Yavido

Ik kan niet meer onstream komen, op welke manier ik betaal, ik krijg hooguit een schermje met annuleren.
Nadat ik betaalt heb
Oeh.. zou DGK ten einde lopen??

Maar bij mij deed een losse stream net ook ff moeilijk..... de verzamelde streams deden het weer wel gewoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56829431
Ik vind het vreemd hoor, we krijgen ze de hele tijd niet op de streams te zien...en nu staan B en A ineens te douchen????
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:51:12 #23
168951 STAP01
body and brain
pi_56829446
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het vreemd hoor, we krijgen ze de hele tijd niet op de streams te zien...en nu staan B en A ineens te douchen????
Of ze hebben net een goed gesprek gehad met het hokje of ze hebben sex gehad terwijl Amanda ongesteld is.
pi_56829450
quote:
Kunnen ze lekker offstream kletsen.
pi_56829504
Ik vind Claire overigens niet altijd enorme domme dingen zeggen, zoals nu met het gesprek over Chopin. Ze is alleen supernaief, en dat komt voort uit 'n enorme onzekerheid en hang naar zelfbevestiging (wat je niet krijgt in DGK, want is allemaal fake) denk ik. Maar dat vind ik niet hetzelfde als dom, en mensen doen er ook enorm negatief over hier, sommigen. Is gewoon 'n lieve meid volgens mij.
pi_56829521
Huub en Claire hebben het over Chopin..
  dinsdag 19 februari 2008 @ 00:57:06 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829525
quote:
Of ze hebben geneukt en douchen deze keer wel.... Brian heeft immers een halve week drooggestaan en Amanda is ongesteld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56829540
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:55 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Claire overigens niet altijd enorme domme dingen zeggen, zoals nu met het gesprek over Chopin. Ze is alleen supernaief, en dat komt voort uit 'n enorme onzekerheid en hang naar zelfbevestiging (wat je niet krijgt in DGK, want is allemaal fake) denk ik. Maar dat vind ik niet hetzelfde als dom, en mensen doen er ook enorm negatief over hier, sommigen. Is gewoon 'n lieve meid volgens mij.
Een veel te lieve meid en heel erg naief, wel jammer voor het spel.
pi_56829550
Claire is niet dom, maar wel geweldig naiev... ze is imo nog steeds te lief voor DGK
pi_56829562
weer een top OP Yavido

en thanks voor het plaatsen in [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
pi_56829567
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze hebben geneukt en douchen deze keer wel.... Brian heeft immers een halve week drooggestaan en Amanda is ongesteld.
Amanda zal morgen wel niet gewoon op een stoel kunnen zitten .......
Keep the Sunny Side Up
pi_56829568
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja zou inderdaad kunnen, nou dan ziet dat bed er als een slagveld uit waarschijnlijk en hoef ik het ook niet te zien
pi_56829577
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oeh.. zou DGK ten einde lopen??

Maar bij mij deed een losse stream net ook ff moeilijk..... de verzamelde streams deden het weer wel gewoon.
Ik heb helemaal geen streams en dat is wat voor een capsverslaafde

Edit, dat is geen COS
pi_56829585
Oke, wat een topstreamavond........ dank Eric

Morgen ga ik het dgk-ontbijt live meemaken... wil nix missen als Brain&Amanda het vuur aan de schenen wordt gelegd......... HJEC moeten er maar voor zorgen, dat ik niet voor nix vroeg eruit kom op mijn vrije dag.

Beetje bizar al die SL op Brian en Amanda en het gebel naar het hokje..... Degene met de meeste spelinfo (Kenneth, Selene) gaat z'n beklag doen.... wat een fokking loser... wees een vent Brian en ik hoop dat je ook eens in een 4-2 situatie terecht kom (dan ben ik nog mild t.o.v 6-2)
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:05:14 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56829602
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen streams en dat is wat voor een capsverslaafde
Bummer.. en een PM on the way
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:06:23 #36
168951 STAP01
body and brain
pi_56829611
trusten fok!
pi_56829618
Ik zie net pas dat filmpje van Brian in de kapsalon, ,met zn dreigementen, na het gevecht.
( http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1 )
Dit is dus zo'n verhaal waarmee hij de redactie heeft gek gemaakt, die doen alles voor hem omdat ze maar niet willen dat hij flipt. Wat een enge, enge gast is het toch, en wat is Amanda een dom mokkeltje, hoe ze hem napraat en opkijkt tegen hem.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56829659
Yo Brian

Brotha, zo gepimpt
en zo direct door het lint
Eerst trillen van de emotie
dan schudden man

We begrijpen het allemaal
die gast moet helemaal
tegen de grond.

Die moet na een trap of 2
terug in de zee.
pi_56829669
wanneer mag delana terug?
of mag die helemaal niet meer terug?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  Moderator dinsdag 19 februari 2008 @ 01:21:15 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56829706
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie net pas dat filmpje van Brian in de kapsalon, ,met zn dreigementen, na het gevecht.
Dit is dus zo'n verhaal waarmee hij de redactie heeft gek gemaakt, die doen alles voor hem omdat ze maar niet willen dat hij flipt. Wat een enge, enge gast is het toch, en wat is Amanda een dom mokkeltje, hoe ze hem napraat en opkijkt tegen hem.
Het zou binnenkort weleens behoorlijk griezelig kunnen worden, gezien Brian's opmerking eerder vanavond over die 8 ton. Als hij serieús het gevoel heeft dat hij niet "mag" winnen, dan gaat de boel een keer ploffen binnenkort.
Brian is dan niet iemand die het huis uit loopt denk ik, maar eerder iemand die door vier agenten geboeid afgevoerd moet worden. Omdat hij maar in bleef slaan op Huub's gezicht terwiijl die al lang bewusteloos op de grond lag.

Als je zelfs in gecontroleerde omstsandigheden al zo lomp doorschopt op je tegenstander, hoe moet dat dan wel niet gaan tegen iemand die hij écht haat..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_56829766
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Het zou binnenkort weleens behoorlijk griezelig kunnen worden, gezien Brian's opmerking eerder vanavond over die 8 ton. Als hij serieús het gevoel heeft dat hij niet "mag" winnen, dan gaat de boel een keer ploffen binnenkort.
Brian is dan niet iemand die het huis uit loopt denk ik, maar eerder iemand die door vier agenten geboeid afgevoerd moet worden. Omdat hij maar in bleef slaan op Huub's gezicht terwiijl die al lang bewusteloos op de grond lag.

Als je zelfs in gecontroleerde omstsandigheden al zo lomp doorschopt op je tegenstander, hoe moet dat dan wel niet gaan tegen iemand die hij écht haat..
Holloadiway

Laat hem die kooi winnen, uiteindelijk belandt hij toch wel weer in de bak
pi_56829768
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren toch al in bedekte termen aangegeven dat, als hij een Sloper in een trap kan vellen, het niet moeilijk moet zijn om Huub's kop eraf te trappen - nog liever dan hem de overwinning te gunnen ....... Amanda, Toys 'Rus en Mike waren getuige.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:42:04 #43
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56829784
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:06 schreef Scandalous het volgende:
WTF... ik schrik me helemaal de tering.
Blijft natuurlijk dat fysiek geweld niet mag en niet uitgelokt mag worden..... maar als ie flipt weet je dat de security te laat is. En aangezien die gast in een zucht en een scheet para wordt..... eng hoor.
Ik vind het een beetje hetzelfde geval dat roept je zelfmoord wil plegen en je niet meer mag vliegen. Niet geschikt.
Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hij heeft gisteren toch al in bedekte termen aangegeven dat, als hij een Sloper in een trap kan vellen, het niet moeilijk moet zijn om Huub's kop eraf te trappen - nog liever dan hem de overwinning te gunnen ....... Amanda, Toys 'Rus en Mike waren getuige.
Hij zit op een adrenalinekick om Huub af te slachten
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:45:22 #45
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56829799
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke haat.... dat is ook het probleem met die paupers... ze zijn zo totaal in hun egen wereld.
Ik begin nu wel te begrijpen waarom die russenhet hazenpad hebben gekozen.... slechte sfeer jaja
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:48:14 #46
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56829807
Thanks voor de TOP OP Yavido...

De rol van Selene was zo'n beetje uitgespeeld. Ze werd een echte Zeurlene. L2 is al genoeg uitgemolken en die huren ze in om hier en daar een liedje te komen zingen. Ik verwacht niet dat die nog terugkomen als gastspeler.

Eric had al vrij snel laten doorschemeren vorige week vrijdag te vertrekken. Eigenlijk zou Dennix ook 'n paar dagen zijn CD gaan promonten, maar dat werd in feite een drama. Na het succes van Eric's herrie-nacht (muziekje in de slaapkamer) kreeg hij een 'verlenging' aangeboden. Daarom mocht hij vandaag (=gisteren) even weg om wat zaken te regelen en kleren te halen. Gezien de verhaallijnen, die nu starten, denk ik wel dat hij nog even zal blijven. Het vertrek van Toys 'Rus maakte de villa verder leeg, dus hebben ze Eric nog harder nodig.

En -helaas- zal door het vertrek van Toys 'Rus de kans alleen maar stijgen, dat Mike ook wat langer zal blijven.
Keep the Sunny Side Up
pi_56829836
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:45 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke haat.... dat is ook het probleem met die paupers... ze zijn zo totaal in hun egen wereld.
Ik begin nu wel te begrijpen waarom die russenhet hazenpad hebben gekozen.... slechte sfeer jaja
Hell's Angels, leden van de Hofstadgroep en leden van andere mogelijk criminele groeperingen worden op basis van dit soort uitspraken vaak opgepakt voor nader verhoor .......
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 19 februari 2008 @ 01:59:55 #49
206541 HuubmoetDOOD.
Zijn hoofd op het spit!
pi_56829837
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een vermoeden van mij :

De rol van Selene was zo'n beetje uitgespeeld. Ze werd een echte Zeurlene. L2 is al genoeg uitgemolken en die huren ze in om hier en daar een liedje te komen zingen. Ik verwacht niet dat die nog terugkomen als gastspeler.

Eric had al vrij snel laten doorschemeren vorige week vrijdag te vertrekken. Eigenlijk zou Dennix ook 'n paar dagen zijn CD gaan promonten, maar dat werd in feite een drama. Na het succes van Eric's herrie-nacht (muziekje in de slaapkamer) kreeg hij een 'verlenging' aangeboden. Daarom mocht hij vandaag (=gisteren) even weg om wat zaken te regelen en kleren te halen. Gezien de verhaallijnen, die nu starten, denk ik wel dat hij nog even zal blijven. Het vertrek van Toys 'Rus maakte de villa verder leeg, dus hebben ze Eric nog harder nodig.

En -helaas- zal door het vertrek van Toys 'Rus de kans alleen maar stijgen, dat Mike ook wat langer zal blijven.
EEn stukje proza VOL met suggestieve bullshit!

Maarja dat zijn we al 1,4 jaar gewend van die gebrainspoelde Huubluverrsss!
Huubfans zijn levenloos!
pi_56829850
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:00 schreef HuubmoetDOOD. het volgende:

[..]

Hahahah wat een mongool ben jij!! Brian vergelijken met de Hofstadgroep en nog meer van die flauwekul!

Man GET A LIFE and a JOB!
Volgens mij ben je een grote aanwinst voor dit forum vooral met je nickname
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:07:26 #51
167977 DGK_Tegengas
pi_56829860
Hier de audio clips van het gesprek tussen Huub, Eric, Jaap en Claire op kantoor,
waarbij Eric de nodige info uit het FOK topic naar voren bracht. Ik heb het eerste
gedeelte van het gesprek helaas gemist, maar hopelijk toch boeiend genoeg .....

Deel 1: http://www.megaupload.com/?d=RTEYYHDR
Deel 2: http://www.megaupload.com/?d=BVFC8S1Z
Deel 3: http://www.megaupload.com/?d=5B296GQM
Deel 4: http://www.megaupload.com/?d=GW29OTCY

En ondertussen baalde Brian op de andere stream .....
.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:08:41 #52
167977 DGK_Tegengas
pi_56829866
GVD, weer een kloon, negeren maar weer.
.
pi_56829872
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier de audio clips van het gesprek tussen Huub, Eric, Jaap en Claire op kantoor,
waarbij Eric de nodige info uit het FOK topic naar voren bracht. Ik heb het eerste
gedeelte van het gesprek helaas gemist, maar hopelijk toch boeiend genoeg .....

Deel 1: http://www.megaupload.com/?d=RTEYYHDR
Deel 2: http://www.megaupload.com/?d=BVFC8S1Z
Deel 3: http://www.megaupload.com/?d=5B296GQM
Deel 4: http://www.megaupload.com/?d=GW29OTCY

[ afbeelding ]

En ondertussen baalde Brian op de andere stream .....
[ afbeelding ]
top Tegengas
zwaar bedankt
pi_56829876
Kloon is weg.
pi_56829883
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:14 schreef schatje het volgende:
Kloon is weg.
komt ie voortaan elke avond? elke avond met een andere naam...
pi_56829889
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:14 schreef schatje het volgende:
Kloon is weg.
Mike zo te zien ook, z'n gitaar als slaghout bij de hand ........

En bedankt

Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:21:04 #57
167977 DGK_Tegengas
pi_56829897
Geen probleem, hier ook nog wat CAPs van vandaag overdag .........

Deze dierenbeul is gelukkig opgerot .......

Eerder knipte Amanda hem nog even en beloofde hem eeuwige trouw ...

Zie hier het resultaat, en een paar uur later werd hij door haar net zo hard weggestemd

Een knuffel van Jaap en vlak daarna vroeg hij een ontslagronde aan.

De ultieme vernedering, lopend de villa uit .....

Huub had namelijk de auto afbesteld.
.
pi_56829903
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hell's Angels, leden van de Hofstadgroep en leden van andere mogelijk criminele groeperingen worden op basis van dit soort uitspraken vaak opgepakt voor nader verhoor .......

weet dat het laat is maar hallo !!!!!!!!
je zit naar een soap te kijken
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56829906
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen probleem, hier ook nog wat CAPs van vandaag overdag .........

...........

Huub had namelijk de auto afbesteld.
Brian wist zogenaamd van niets maar stond wel klaar in z'n clownspak !
Keep the Sunny Side Up
pi_56829916
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:22 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

weet dat het laat is maar hallo !!!!!!!!
je zit naar een soap te kijken
Juist, heel terecht ! De kicks van Brian waren namelijk niet in een soap maar IRL ..... 'n paar honderd man publiek en alle camera's erbij !!!
Keep the Sunny Side Up
pi_56829918
Klonen zijn weg. Verder wordt er werk van gemaakt.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:29:06 #62
167977 DGK_Tegengas
pi_56829920
Dan nog een paar leuke CAPs, kwaliteit is niet helemaal geweldig, sorry.

Huub en Claire lieten Tanner uit.

Partners in Crime .........

Dit zou wel een goede gastspeler zijn, vriendin van Brian en Amanda.

Pipo de clown was er ook nog.

Vrienden voor het leven ......

Ga er vandoor, welterusten allemaal.
.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:29:39 #63
167977 DGK_Tegengas
pi_56829922
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:28 schreef schatje het volgende:
Bedankt
.
pi_56829923
btw
doodsbedreigingen ???????

ik hoor brian alleen vertellen dat als hij flipt het heel goed mogelijk is dat hupert dit niet overleeft

dat wisten we toch allang

dus tot nu toe heeft brian zich aardig weten te beheersen

ohnee het douche incident
dat was zo errug
niet
als hij echt was losgegaan had mannie
nou vul zelluf maar in
pi_56829924
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Bedankt
inderdaad.

en jij ook
pi_56829927
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan nog een paar leuke CAPs, kwaliteit is niet helemaal geweldig, sorry.
Heb jij enig idee waarom de kwaliteit van de caps zo wisselend is ? Ik heb daar ook last van.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:32:32 #67
167977 DGK_Tegengas
pi_56829930
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

[i]Heb jij enig idee waarom de kwaliteit van de caps zo wisselend is ? Ik heb daar ook last van.
Ik heb het idee, dat de resolutie van de stream-beelden soms wisselt .....
.
pi_56829931
Ik begin het te snappen: Amanda moet in de villa blijven en daarom moet Brian pammetjes krjgen om haar niet op tilt te jagen.

Brian wordt rustig en de overige clan mag Amanda niet over de zeik helpen, want anders wordt
Brian onrustig en vertrekt Amanda met hem.
Dat wil de FEBO niet,

Huub is de onruststoker/womanizer/kijkcijfertrekker, dus die mag ook niet gaan.

Febo's truc is Huub&Amanda erin te houden
pi_56829935
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:28 schreef schatje het volgende:
Bedankt maar weer ....... Maar jullie weten toch al wie het is, oude bekende, goed ingeburgerd op FOK, bekend met velen van jullie .....
Keep the Sunny Side Up
pi_56829939
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ik heb het idee, dat de resolutie van de stream-beelden soms wisselt .....
Mijn gok is dat lichtsterkte en instellingen van de camera's (gevoeligheid) een grote rol spelen. De resolutie wisselt bijna nooit.
Keep the Sunny Side Up
pi_56829943
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Bedankt maar weer ....... Maar jullie weten toch al wie het is, oude bekende, goed ingeburgerd op FOK, bekend met velen van jullie .....
Ik weet niet van wie het kloon is. Alleen de Admin's/FA's weten dat en die zijn er mee bezig.
pi_56829945
who the fuck is dat

oke, zwaar off topic
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:41:18 #73
167977 DGK_Tegengas
pi_56829949
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Mijn gok is dat lichtsterkte en instellingen van de camera's (gevoeligheid) een grote rol spelen. De resolutie wisselt bijna nooit.
Okay, jij bent de expert

Brian en Amanda wisten allebei wel degelijk van het vertrek van de nitwits, zij hebben
zich er nog speciaal voor omgekleed.
.
pi_56829951
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik weet niet van wie het kloon is. Alleen de Admin's/FA's weten dat en die zijn er mee bezig.
Tnx Schatje
pi_56829953
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Okay, jij bent de expert

Brian en Amanda wisten allebei wel degelijk van het vertrek van de nitwits, zij hebben
zich er nog speciaal voor omgekleed.
Maar het opmerkelijke is wel, dat ze zich hebben omgekleed VOORDAT ze hebben gesproken met Toy 'Rus. Amanda tuigt zich op in vol ornaad, de Toys zitten te wachten tot ze klaar is. En dan wordt Brian erbij geroepen in z'n clownspak !
Keep the Sunny Side Up
pi_56829956
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:39 schreef avonne het volgende:
who the fuck is dat

[ afbeelding ]
oke, zwaar off topic
Japio zou zeggen : "A-cupje, of een hele kleine B"

Merk op : Amanda zonder die handschoenen !
Keep the Sunny Side Up
pi_56829958
De ganse familie Kubatz
Zie hoe Danielle liefdevol aan de borst wordt gedrukt.
(ik zeg: 2 adoptiedochters erbij)

pi_56829964
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz

[ afbeelding ]
Dit zijn dus die momenten, waarover Huub sprak. Heel makkelijk om hier een spelverhaal van drie dagen in het Antilliaans door te vertellen ........ De REDACTIE weet dat donders goed !
Keep the Sunny Side Up
pi_56829965
Dit is wel een erg mooie foto

maar hier vliegt Yuri weer de lucht in

de foto ertussen is discreet weggelaten, uiteraard
pi_56829966
quote:
De ganse familie Kubatz

[ afbeelding ]
Die borsten van mama Netty...ordi
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56829972
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:52 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Die borsten van mama Netty...ordi
welnee.... saxiej...!

maar wie is die onmodieuze travo bij Amanda
  dinsdag 19 februari 2008 @ 02:56:29 #82
167977 DGK_Tegengas
pi_56829973
Ik ben serieus benieuwd, hoe kick-box minnend Nederland er over denkt,
dat die rat niet alleen zwaar onsportief heeft nagetrapt, maar ook nog eens
de overwinning claimt ......... dit zal men toch niet over zijn kant laten gaan.
.
pi_56829978
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
.....

de foto ertussen is discreet weggelaten, uiteraard
Een goed verstaander heeft maar een half woordenboek fotoboek nodig ......
Keep the Sunny Side Up
pi_56829980
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:

[..]

welnee.... saxiej...!

maar wie is die onmodieuze travo bij Amanda
Amanda had het erover dat haar 'beste vriendin' (naam alweer vergeten) op het gala aanwezig was. Nou hebben we al heel veel 'beste vriendinnen' gezien, veelal verschenen ze maar eenmalig ........
Keep the Sunny Side Up
pi_56829987
Claire en Huub duiken weer in bed. Ze zijn even boven geweest, 'n sigaretje. De streams bleven in de slaapkamer .......... Wellicht een vrije wip slingeren op het bankstel ?
Keep the Sunny Side Up
pi_56829988
quote:
De ganse familie Kubatz

[ afbeelding ]
Heeft saxxy Nettie nou die bodystocking van Amanda aan?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56829995
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 03:07 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Heeft saxxy Nettie nou die bodystocking van Amanda aan?
Ja, inclusief de bijbehorende tieten ......... Een 55+ vel met 19+ tieten
Keep the Sunny Side Up
pi_56830025
quote:
De ganse familie Kubatz

[ afbeelding ]
Wie is die enge vrouw links naast Tiety, en aan wie doet ze me denken?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 03:33:55 #89
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56830027
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 01:59 schreef HuubmoetDOOD. het volgende:

[..]

EEn stukje proza VOL met suggestieve bullshit!

Maarja dat zijn we al 1,4 jaar gewend van die gebrainspoelde Huubluverrsss!
Alleen je nick zegt al dat je op brainless niveau denkt.Te triest dat zulke mensen vrij rondlopen in Nederland
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
pi_56830096
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dit zijn dus die momenten, waarover Huub sprak. Heel makkelijk om hier een spelverhaal van drie dagen in het Antilliaans door te vertellen ........ De REDACTIE weet dat donders goed !
ooooooooh wat errug

of zijn we al weer vergeten dat huub heel boos werd nadat lieke vertelde dat hij z'n vader wel eens offcam zag ?
pi_56830115
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 04:35 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

ooooooooh wat errug

of zijn we al weer vergeten dat huub heel boos werd nadat lieke vertelde dat hij z'n vader wel eens offcam zag ?
Je vergist je een beetje.

Dat waren de momenten, die Jeroenske (van Nowlive - of was het toch VOL) heeft besproken. De geheime vergaderingen in Hotel De Witte Bergen. Hij kon die afluisteren als personeel van Van Der Valk ....... De meetings tussen de DGK-Redactie en de Juristen van het Van Ballegooijen kamp. En Jeroenske had al verteld dat het geheim was, dus we mogen er niet over praten.

Over enkele dagen zullen we via Toys 'Rus de details wel vernemen. Vanuit hun Range Rover gaan ze dan alles vertellen via de Geheime Camera aan Eric. En dan snap je meteen waarom Eric die lidtekens heeft op zijn linkerwang ....... Luister mee hoe Huub alles gaat bekennen aan Eric : Hoe hij Lieke tijdelijk heeft begraven in de paardenbak, hoe de broertjes Kubatz betrokken waren, de mysterieuze telefoon bij de vijver .......

En vooral : Hoe Huub het voor elkaar kreeg het lijk in de buik van Nadia te laten verdwijnen. Hoe Dennix werd omgekocht het vaderschap op zich te nemen .........
Keep the Sunny Side Up
pi_56830134
Het bovenstaande verhaal werd levendig in beeld gebracht door de reportage van Peter 'Rus. In het beeldverslag zag je duidelijk dat de verleidelijke Anorextia Xtrina haar borsten rond Japio plooide in de bar. Vervolgens werden de Kubatz Brothers ruim in beeld gebracht met hun gehuurde driewieler. Dit fietsje bleek achteraf gehuurd te zijn bij Mamma Netty.

De klapbek van Eric was ruimschoots in beeld. "Een kleine ruzie uit het verleden" wist hij te vertellen.
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 05:43:08 #93
135486 Manu82
How you doin'?
pi_56830137
Ik mis in het hele verhaal nog de boot
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_56830141
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 05:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik mis in het hele verhaal nog de boot
Dat verhaal komt nog. Maar dan moet je wachten op het verhaal van Deborah. Ze had een pannenkoeken en flensjes - restaurant, ongeveer halverwege het strand en het huis. Daar was een putje, net groot genoeg voor een paar schoenen. Amanda wist niet, dat je daar een BH moest dragen.
Keep the Sunny Side Up
pi_56830460
Morgen
pi_56830523
Hallo :->
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 08:39:26 #97
135305 beequeen
Lost.
pi_56830701
Goedemorgen
Ik ben nog aan het bijlezen, Herma en Thijs komen binnen en de lichten zijn al aan, huh?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56830845
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Ik ben nog aan het bijlezen, Herma en Thijs komen binnen en de lichten zijn al aan, huh?
Hoi goeie morgen allemaal, weer terug van een weekje varen, aan boord wel lekker al jullie mooie en goede verslagen kunnen lezen (uitzonderingen nagelaten, maar daar lees ik gewoon overheen) Allemaal heel erg bedankt
Ik las dat het licht al aan was, gauw de streams aan gedaan

Maar er gebeurt nog niet veel
het water roept
pi_56830847
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Mogguh...
Foutje denk ik, want in de MB is het licht nog wel uit.
pi_56830856
het water roept
pi_56830897
van mij mogen ze best de regel weer instellen: allemaal om half tien aan de ontbijttafel. en geen uitslaapdagen meer.
dan zal die rat de confrontatie weer aanmoeten
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:02:26 #102
135305 beequeen
Lost.
pi_56830930
Ik denk dat de loodgieter bezig is met de verstopte toiletten.
― Mark Twain
pi_56830981
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:02 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de loodgieter bezig is met de verstopte toiletten.
Hoop niet dat ze Brian z'n mobieltje vinden...dan kan ik hem niet meer de laatste spelinfo sms'en.
pi_56831044
Gezamelijk ontbijt en avondeten ja.

Kom op Febo, dat hebben jullie ook met Claire en Huub geflikt.
pi_56831103
Streamlock, alweer
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:19:19 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_56831108
Ik wil bij deze Yavido nog even bedanken voor zijn prachtige OP's van vannacht, echt top.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:20:12 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56831117
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:18 schreef schatje het volgende:
Streamlock, alweer

Waar Brian gaat, gaat een streamlock?

Goedemorgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:21:24 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_56831128
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:06 schreef T-lex het volgende:

Hoop niet dat ze Brian z'n mobieltje vinden...dan kan ik hem niet meer de laatste spelinfo sms'en.
Grapjas, en dat op de vroege morgen, je hebt er zin an.

Wat is er zo boeiend dat er een SL is op de slaapkamer, een loodgieter is toch niet zo bijzonder of wil hij niet in beeld?
― Mark Twain
pi_56831140
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goedemorgen.
Gisteravond ook een streamlock met Brian, Amanda en Mikey in huis. Toen Eric net thuis was. Ze zijn vast bang voor allerlei spelinfo. Ze willen Eric weg hebben omdat die Russen en Selene weg zijn.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:23:31 #110
167977 DGK_Tegengas
pi_56831156
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goedemorgen.
Verbaast mij niets, hij was vannacht (samen met Amanda) ook geruime tijd niet
in beeld, nadat hij zich had beklaagd over de spel-info die binnenkwam ......

En ook een goedemorgen, hopelijk wordt het een mooie streamdag
.
pi_56831174
Voor mensen die het gemist, zie hier Brian en Amanda hoe vuil ze zijn:

Deze bedreigingen vinden ze dus normaal daar bij de redactie
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:26:44 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_56831199
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:

Ik heb het gezien en kreeg het er koud van. Wat een engerd is het ook, die rat is echt levensgevaarlijk.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:27:29 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56831213
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gezien en kreeg het er koud van. Wat een engerd is het ook, die rat is echt levensgevaarlijk.
En dat domme wijf van 'm maar meekirren.
pi_56831228
quote:

Goedemorgen! dat die brian engnek nog gewoon losloopt is mij toch een raadsel. Een wandelende tijdbom lijkt mij
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:31:23 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_56831251
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:27 schreef Copycat het volgende:

En dat domme wijf van 'm maar meekirren.
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is? En wat draagt ze voor armbandjes....anti-violence?

― Mark Twain
pi_56831255
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Verbaast mij niets, hij was vannacht (samen met Amanda) ook geruime tijd niet
in beeld, nadat hij zich had beklaagd over de spel-info die binnenkwam ......
Volgens mij hebben ze gewoon een offstream wip afgedeald.
pi_56831260
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:29 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Goedemorgen! dat die brian engnek nog gewoon losloopt is mij toch een raadsel. Een wandelende tijdbom lijkt mij
Wat een walgelijk stelletje, en dan dat uitspreken van: als ik snap dan is het hier (dkg) ook klaar.
met andere woorden: redactie geef mij mijn zijn anders breng ik dit programma ook om zeep

pi_56831270
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is?

[ afbeelding ]
Het lijkt wel een Britney, maar dan anders.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:33:04 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56831278
quote:
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is?
[ afbeelding ]
Aan dat ordinaire, volgeplamuurde hoofd en die Albert Cuyp uitdossing te zien zal het wel een van de medewerkers zijn die Amanda en Brian op handen dragen.
pi_56831294
Palma over de Russen: "Grote mond, maar 3 x niets, dat zeg ik het nog aardig".
pi_56831295
Palma is er
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:35:41 #122
135305 beequeen
Lost.
pi_56831314
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:

Aan dat ordinaire, volgeplamuurde hoofd en die Albert Cuyp uitdossing te zien zal het wel een van de medewerkers zijn die Amanda en Brian op handen dragen.
Een soort van "favorietje" zeg maar.

José is binnen, kom maar op met dat ontbijt ik zit er klaar voor.

Even de hond uitlaten, kan nog net.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:35:52 #123
167977 DGK_Tegengas
pi_56831318
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef Varen het volgende:
Palma is er
Mooi, aktie in die toko, ik ben er klaar voor .........
.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:38:55 #124
167977 DGK_Tegengas
pi_56831350
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef schatje het volgende:
Palma over de Russen: "Grote mond, maar 3 x niets, dat zeg ik het nog aardig".
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....
.
pi_56831355
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Vertel
pi_56831367
Loodgieters zijn vanmorgen geweest, maar de boel bubbelt nog
het water roept
pi_56831380
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Niet gehoord en heel nieuwsgierig
het water roept
pi_56831425
Wat zou Brian uit gaan printen?
Oja hij heeft de USB_STICK welke is gestolen door Mike in zijn bezit.
Goedemorgen :W
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:46:54 #129
167977 DGK_Tegengas
pi_56831453
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:42 schreef Varen het volgende:

[..]

Niet gehoord en heel nieuwsgierig
Niet zo heel schokkend hoor ..... ze zei : Tegengas, ik houd er van .....

Ik vond hem wel grappig .........
.
  Admin dinsdag 19 februari 2008 @ 09:47:40 #130
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56831472
quote:

[..]

Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is? En wat draagt ze voor armbandjes....anti-violence?

[ afbeelding ]
Da;s weer een vent toch?
Mogguh!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 09:55:42 #131
135305 beequeen
Lost.
pi_56831585
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef yvonne het volgende:

Da;s weer een vent toch?
Mogguh!
Mogguh, ik heb geen idee wat het is, het lijkt idd een travo.

Er is weer geen beweging in te krijgen.

― Mark Twain
pi_56831609
kan amanda wel zo trotst zitten te wezen dat rat huub met 1 klap zou doden, en brian ook maar wat dan?? dan zit je zonder ratje amanda en dan ????
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:58:02 #133
177114 Demon_Hunter
pi_56831621
Nou Brian .. kom er is uit maak Huub is lekker gek
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:58:50 #134
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56831633
Er hoeven nu geen honden meer uitgelaten te worden in de paardenbak.
http://www.clipser.com/watch_video/102195&mvpageno=1
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:58:58 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56831634
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef grazygirl het volgende:
kan amanda wel zo trotst zitten te wezen dat rat huub met 1 klap zou doden, en brian ook maar wat dan?? dan zit je zonder ratje amanda en dan ????
Om dat te beseffen moet je dieper na kunnen denken. En dat kan Amanda niet.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:59:11 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56831639
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nou Brian .. kom er is uit maak Huub is lekker gek
Hoe?
pi_56831641
is dat niet die trafo Mayday, maar dan niet helemaal opgemaakt.

http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.

Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56831656
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Er hoeven nu geen honden meer uitgelaten te worden in de paardenbak.
http://www.clipser.com/watch_video/102195&mvpageno=1
Jaja nounou verschrikkelijk hoor

Is er al 'n filmpje van Eric die het over Fok heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:04:33 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_56831720
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:

http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.

Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Tien tegen één dat B en A gisteren hebben zitten streamen in het hokje. Volgens FOKkers waren ze heel lang off stream nadat Eric gisteren binnenkwam dus weten zij nu ook alles.

Dat is MayDay toch niet? Alhoewel....

MayDay.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:06:24 #140
167977 DGK_Tegengas
pi_56831750
quote:

Mooi filmpje, bedankt. En die kut-zwerver is helemaal super-triest, opzouten met die
loser, en snel. Laten we hopen, dat die vandaag eens stevig aangepakt gaat worden.
.
pi_56831824
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tien tegen één dat B en A gisteren hebben zitten streamen in het hokje. Volgens FOKkers waren ze heel lang off stream nadat Eric gisteren binnenkwam dus weten zij nu ook alles.

Dat is MayDay toch niet?
Ik denk dat als A&B gisteren hebben zitten streamen in het hokje ze niets nieuws hebben gehoord. Erik heeft verteld over de wedstrijd en over mamanda en over Mike.
Dus als ze hebben gestreamd hebben ze gehoord dat deze informatie nu ook bij Jaap en Huub is terechtgekomen.
Voldoende om Brian vandaag nog banger te laten zijn. Hij kan het namenlijk niet ontkennen of goedpraten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:11:53 #142
162917 tuinfluiter
pi_56831836
http://www.clipser.com/watch_video/102514&mvpageno=1

Jaap ging vrijwillig door de kots.

Filmpje: Muts Monique bedankt.

Nog niet, Taurus , nog geen filmpje van Eric die over de spelinfo heeft van FOk.

Ik zie verder Mike nog niet zo snel vertrekken, hij heeft nu een taak,hij zegt er volledig
te zijn voor Amanda en Brian.

Dit is MayDay niet op de foto links bij de wedstrijd, Mayday is ouder, met meer onderkin.
pi_56831841
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef grazygirl het volgende:
Nee, dan is het programma over....

De uitspraak opzich is wel heftig...maar het is wel de waarheid.
Huub denkt dat hij alles kan maken daar, en ze houden hem achter de hand boven het hoofd.
Maar er komt een dag dat Brian wel terug slaat, en daar heeft Brian in het verleden ook al is over gesproken achter. Er is hem zelfs al is gevraagt, niet terug te slaan als Huub iets doet. Beetje krom toch?!

Huub is steeds weer bezig om Brian over de zeik te trekken en daarbij lokt hij een fysieke confrontatie uit. Dat mag, maar dan moet hij ook niet raar staan te kijken als er een dag komt dat Brian wel echt terug slaat. Ik denk dat die kabouter zichzelf een beetje overschat.
Huub denkt volgens mij dat het bij een beetje duwen en trekken blijft. Van de week schepte hij nog op dat hij vaak zat met Brian gevochten heeft...hij kwam toen met het voorbeeld van bij het zwebad op de trap. Nou dat was duwen en ook daarna lag hij beneden.

Sommige vinden hier dat Brian niet stoer moet doen of moet overdrijven. Maar denk toch echt dat het erg realistisch is dat Huub totaal geen partij is voor Brian als het op een "echt" handgemeen aan komt. Ik wil het helemaal niet goed praten, maar ook Brian z'n emmer is een keer vol.
pi_56831854
Vandaag wordt dus een leuke streamdag, als inderdaad blijkt dat Huub en Jaap actie tegen B en A gaan ondernemen. Het zou me echter niet verbazen dat de FEBO daar wel een stokje voor gestoken heeft. Niet voor niets gooien ze sinds gisteren de SL's om je oren!

Ik denk dat ze straks 1 voor 1 naar achter gaan en dat ze daar de mond gesnoerd gaat worden, want dit soort TV maken schaadt het imago van B en A natuurlijk enorm en dat kan niet!

Brian is gewoon een vuile rat die denkt dat hij met zijn dreigementen en leugens richting iedereen een smak geld in de wacht sleept, hierbij gebruik makende van de inmiddels zeer bekende doofpot (Douche-incident, USB Stick, en dan ben ik er zeker nog een paar vergeten!).

Laten we eerst hopen dat ze straks de confrontatie met hem aangaan aan tafel als ze eindelijk eens hun nest uit komen gerold! Want stel je toch eens voor dat B en A zich aan dezelfde regels moet houden als het gepeupel!
pi_56831857
heeft mike zijn maatje Dilana inmiddels al eens bezocht of heeft hij het te druk met in brian zn kont kruipen
pi_56831871
zo het hondje lekker uitgelaten vandaag geen werkdag maar een streamdag ik zit er al helemaal klaar voor. Palma is ook al zo onrustig dus dit belooft wat
pi_56831888
quote:

Iemand die die sport bedrijft kan dat ja....achter één zo'n trap zit zoveel kracht dat je daar iemand echt mee naar de andere wereld kan helpen...
dat je het zegt betekent niet dat je het ook doet...
het zijn eigenlijk woorden van..."Als ik zou willen kan ik dat"...en het is ook nog zo.
Ook Huub maakt zulke opmerkingen van..."Ik schop hem dood"...van hetzelfde laken een pak...maar het betekent niet dat ze dat ook doen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:17:11 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_56831932
Moet je Amanda nu horen tegen Huub.

A: Ik moest van achter doorgeven dat iedereen er vanaf vandaag netjes uit moet zien......look who's talking.
― Mark Twain
pi_56831938
Amanda bewaart die haarstukken in die Estée Lauder makeup box.

Echt goor .
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:18:04 #150
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_56831950
Snap nog steeds niet waarom die Brainless kickbokslessen heeft gekregen het is een wandelende tijdbom!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_56831954
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:12 schreef T-lex het volgende:

[..]

Nee, dan is het programma over....

De uitspraak opzich is wel heftig...maar het is wel de waarheid.
Huub denkt dat hij alles kan maken daar, en ze houden hem achter de hand boven het hoofd.
Maar er komt een dag dat Brian wel terug slaat, en daar heeft Brian in het verleden ook al is over gesproken achter. Er is hem zelfs al is gevraagt, niet terug te slaan als Huub iets doet. Beetje krom toch?!

Huub is steeds weer bezig om Brian over de zeik te trekken en daarbij lokt hij een fysieke confrontatie uit. Dat mag, maar dan moet hij ook niet raar staan te kijken als er een dag komt dat Brian wel echt terug slaat. Ik denk dat die kabouter zichzelf een beetje overschat.
Huub denkt volgens mij dat het bij een beetje duwen en trekken blijft. Van de week schepte hij nog op dat hij vaak zat met Brian gevochten heeft...hij kwam toen met het voorbeeld van bij het zwebad op de trap. Nou dat was duwen en ook daarna lag hij beneden.

Sommige vinden hier dat Brian niet stoer moet doen of moet overdrijven. Maar denk toch echt dat het erg realistisch is dat Huub totaal geen partij is voor Brian als het op een "echt" handgemeen aan komt. Ik wil het helemaal niet goed praten, maar ook Brian z'n emmer is een keer vol.
helemaal maal mee eens
Elke keer weer worden de regels voor Huub verschoven.
Het lijkt wel of ze wachten net zolang totdat iemand anders in de fout gaat en dat ze daar op hopen.

Is toch niet normaal dat huub op Brian springt hem slaat en er alleen boetes voor krijgt!
Andere bewoners moesten voor minder vertrekken.

Wat er nu trouwens gbeurt met gastspelers die dagje mogen gaan internetten en dan met spelinfo terugkomen is echt de laatste doodsteek voor het programma.

De stagaires v/d redactie zijn regie (over Huub) totaal kwijt.
pi_56831956
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Moet je Amanda nu horen tegen Huub.

A: Ik moest van achter doorgeven dat iedereen er vanaf vandaag netjes uit moet zien......look who's talking.
En tegen Claire waar is die zwart/wit jurkje die ik mag pakken.
pi_56831998
De eerste onderhuidse sneren van Huub richting Mikey zijn al over tafel gevlogen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_56832011
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef riri het volgende:

[..]

Iemand die die sport bedrijft kan dat ja....achter één zo'n trap zit zoveel kracht dat je daar iemand echt mee naar de andere wereld kan helpen...
dat je het zegt betekent niet dat je het ook doet...
het zijn eigenlijk woorden van..."Als ik zou willen kan ik dat"...en het is ook nog zo.
Ook Huub maakt zulke opmerkingen van..."Ik schop hem dood"...van hetzelfde laken een pak...maar het betekent niet dat ze dat ook doen
Het verschil is alleen dat Huub het zegt en heus wel weet dat hij dat niet kan en Brian zegt het met een zijdelingse blik richting camera en vertelt daarbij dat "hun" (het hokje dus) nu hebben gezien dat hij het kan, iemand letterlijk doodschoppen en dat dan 'hier' (dgk) gelijk afgelopen is.

dit laatste vind ik toch meer een dreigement.

Ik hoop dat het hokje hier iets mee gaat doen en niet in zal gaan op deze vorm van chantage
pi_56832027
Ik zou echt niets uitlenen aan zo'n vies wijf als Amanda. Een douche duurt nog geen minuut bij haar. Ze wast haar haren vrijwel nooit waardoor kleine beestjes vrij spel krijgen om te broeden.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:23:38 #156
135305 beequeen
Lost.
pi_56832036
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef schatje het volgende:

En tegen Claire waar is die zwart/wit jurkje die ik mag pakken.
Brian en Amanda zijn behoorlijk aan het treuzelen beneden. Zien ze op tegen het ontbijt?
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:25:05 #157
135305 beequeen
Lost.
pi_56832056
Huub: Heerlijk, alle honden zijn het huis uit, nu de beesten nog.
― Mark Twain
pi_56832067
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:22 schreef schatje het volgende:
Ik zou echt niets uitlenen aan zo'n vies wijf als Amanda. Een douche duurt nog geen minuut bij haar. Ze wast haar haren vrijwel nooit waardoor kleine beestjes vrij spel krijgen om te broeden.
Ik vraag me serieus af of ze haar pruik al eens afgedaan heeft sinds ze hem kreeg. Weet iemand of dat zo is?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:25:55 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56832071
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:22 schreef schatje het volgende:
En ze maakt alles vies en kapot.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:26:39 #160
167977 DGK_Tegengas
pi_56832085
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Brian en Amanda zijn behoorlijk aan het treuzelen beneden. Zien ze op tegen het ontbijt?
Ja, die zijn niet vooruit te branden, helemaal deze ochtend ...........
.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:26:43 #161
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_56832086
Is die kickboxwedstrijd nou al een keer geweest??
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:27:45 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_56832107
Zo dan, streams weg uit de slaapkamer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat B en A aan de ontbijttafel verschijnen.
― Mark Twain
pi_56832127
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja, die zijn niet vooruit te branden, helemaal deze ochtend ...........
Ze zijn volgens mij niet meer in de buurt geweest van Huub en Jaap sinds Brian terug is van zijn 'gewonnen' wedstrijd. Gisteren ook niet. Dit is omdat Brian bang is voor een confrontatie of opdracht van het hokje imo
pi_56832139
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Brian is een kindje van god. De redactie laat hem in de waan dat ie heeft gewonnen. Een filmpje in de villa gaat 'm niet worden.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:29:43 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_56832144
quote:
Dit is toch een grapje hè?
― Mark Twain
  Admin dinsdag 19 februari 2008 @ 10:31:22 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56832170
quote:
Nee, was een hoax.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:36:20 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_56832239
Alleen Claire, Huub en Eric aan de ontbijttafel.......waar blijven Mikey, Amanda en Brian???????

Edit: Mikey zit op de bank.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:41:31 #168
2964 Armageddon
pi_56832311
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:31 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, was een hoax.
Ja ik kom hier nooit. Kijk op tv zo nu en dan.

Niet meteen in de stress schieten hier mensen. Ik heb niet de tijd om de hele dag met m'n neus voor zo'n stream te hangen.
pi_56832325
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef schatje het volgende:
Amanda bewaart die haarstukken in die Estée Lauder makeup box.

Echt goor .
ik zag hoe ze het gisteren er in propte
"proppen" klinkt nog te netjes, eigenlijk. Het zag er al uit alsof het helemaal in de knoop er in gefrommeld werd.
pi_56832340
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja ik kom hier nooit. Kijk op tv zo nu en dan.

Niet meteen in de stress schieten hier mensen. Ik heb niet de tijd om de hele dag met m'n neus voor zo'n stream te hangen.
Lees de OP van elke COS, dan ben je helemaal bij
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:43:47 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56832351
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef avonne het volgende:
ik zag hoe ze het gisteren er in propte
"proppen" klinkt nog te netjes, eigenlijk. Het zag er al uit alsof het helemaal in de knoop er in gefrommeld werd.
Toch nog wonderbaarlijk hoe 'redelijk' het er dan nog uitziet. Van een afstandje, dan.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:44:21 #172
135305 beequeen
Lost.
pi_56832358
Streams op B en A.....ze zijn heel moeilijk te verstaan. Het gaat over afluisteren en Huub confronteren met.....geen idee.
Amanda moet rustig blijven tijdens discussies zegt Brian.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:44:31 #173
2964 Armageddon
pi_56832362
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef avonne het volgende:

[..]

Lees de OP van elke COS, dan ben je helemaal bij
Ah! Goeie tip! Bedankt!
pi_56832363
Amanda en Brian zijn nerveus over de info die Eric de villa heeft binnen gebracht.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:46:05 #175
177114 Demon_Hunter
pi_56832387
Pak die pauperzwerver !
pi_56832397
Brian en Amnda trots op hun volgeboekte agenda, 7 maart hebben ze samen een optreden. Dat argument moeten ze gebruiken.
pi_56832398
Wanneer komen die Kubatzen nou eens aan het ontbijt, ik wil de confrontatie, en snel een beetje graag
als je niets doet kan er niets gebeuren
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:48:25 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56832422
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef schatje het volgende:
Brian en Amnda trots op hun volgeboekte agenda, 7 maart hebben ze samen een optreden. Dat argument moeten ze gebruiken.
Dat ze samen een optreden hebben is een argument?
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:48:46 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_56832427
Juist ja, Brian weet dat H/C en E op de hoogte zijn van Mamanda, ze hebben idd zitten streamen gisteravond anders kan hij dat nooit weten of de FEBO heeft het verteld.
― Mark Twain
pi_56832436
mag lijen dat ze niks doen, brian en amdanda helemaal over de stift en opgefokt en dan komt er niks hehehe

en maar wachten tot er wel wat komt
pi_56832444
Uuh wat is er met brian en amanda dan waar jullie allemaal zo op zitten te wachten
pi_56832446
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef tutjehola het volgende:
Wanneer komen die Kubatzen nou eens aan het ontbijt, ik wil de confrontatie, en snel een beetje graag
tegen Lieke ging huub toch ook steeds naar haar toe om de confrontatie te zoeken, dus waarom doet ie dat nu niet?
pi_56832448
quote:

Huh...! ik heb 90% van die 2 uur van Cora gehoord, en ik heb niet één dingetje over het spel gehoord. He-le-maal niks!!
Je moet Mike, Brian en Amanda niet geloven als ze dat zeggen.

Zij zijn er niet bij geweest. Ik wel
pi_56832449
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamanda niet is geweest op haar jaardag.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:51:22 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56832479
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamamanda niet is geweest op haar jaardag.
Alsof Amanda die ordinaire slabek kan houden als Huub het er fijntjes inwrijft.
Maar eerst maar eens afwachten of Huub überhaupt deze info kan/mag gebruiken.
pi_56832483
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh wat is er met brian en amanda dan waar jullie allemaal zo op zitten te wachten
we blijven geloven in sprookjes dat de bad guys een keer aangepakt worden

Brian zei dat hij de K1-wedstrijd had gewonnen. Dat is niet zo.
Amanda's moeder is niet eens komen opdagen toen Amanda 8 uur "vrij" was.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:51:41 #187
135305 beequeen
Lost.
pi_56832485
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:

Dat ze samen een optreden hebben is een argument?
Brian bedoelt wrs dat hij het er lekker kan inwrijven bij Huub omdat Huub niet meer mag optreden.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:51:54 #188
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56832489
Goedemorgen , wat een sensatie nadat ik weg was gister, Eric is een held!

B&A zo aan het ontbijt, ik ben benieuwd, misschien is het slim om eerst Mike aan te pakken als B&A er bij zijn en verder de munitie een beetje te verdelen, de hele dag door kleine steken onder water en zeggen dat ze alles weten, dan vult St.Brian het zelf wel in, waarschijnlijk maakt hij het voor zich zelf erger dan het is...
be nice or go away
pi_56832503
Brian is in ieder geval duidelijk niet op zijn gemak, dat alleen is al leuk
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:53:53 #190
162917 tuinfluiter
pi_56832524
(Huub verwacht vanavond, morgen.....veel contactpunten van de uitslag Popipoll?)
Huub : Mijn 3 neefjes nodig ik het weekeinde uit, anders zijn ze nog groter,
hebben ze al een brommer en een vriendin. Joris dan iets later.

Brian zegt dat hij nu 2 weken vakantie heeft, trainer Hans Nijman is op vakantie naar Brazilie,
dus geen trainingen, hij mag een paar singles opnemen, optreden 7 maart met Amanda.
pi_56832527
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamanda niet is geweest op haar jaardag.
Hoe weten ze dat nou weer!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:54:11 #192
145755 kahaarin
pi_56832529
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Juist ja, Brian weet dat H/C en E op de hoogte zijn van Mamanda, ze hebben idd zitten streamen gisteravond anders kan hij dat nooit weten of de FEBO heeft het verteld.
Ik hoop dat het gewoon is verteld of dat hij kleine stukjes heeft mogen zien, dan gaat hij zelf de rest invullen, dat maakt het voor hem alleen maar erger.
be nice or go away
pi_56832555
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:52 schreef tutjehola het volgende:
Brian is in ieder geval duidelijk niet op zijn gemak, dat alleen is al leuk
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.
pi_56832570
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:54 schreef petraa het volgende:

[..]

Hoe weten ze dat nou weer!
Het is hen vast verteld gisteren tijdens die streamlock.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:57:07 #195
135305 beequeen
Lost.
pi_56832582
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:54 schreef kahaarin het volgende:

Ik hoop dat het gewoon is verteld of dat hij kleine stukjes heeft mogen zien, dan gaat hij zelf de rest invullen, dat maakt het voor hem alleen maar erger.
Voorlopg hoor ik nog niks en loopt Huub naar beneden. Mogen Eric en Huub niks zeggen van de FEBO????
― Mark Twain
pi_56832584
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:

[..]

Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.
yup das echt t leukste
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 10:58:25 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_56832601
quote:

Aha, dat verklaart waarom Huub nu niks zegt, thanx.
― Mark Twain
pi_56832609
geen actie aan tafel
pi_56832643
quote:

[..]

nah, dat vind ik niks
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:00:37 #200
145755 kahaarin
pi_56832651
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Voorlopg hoor ik nog niks en loopt Huub naar beneden. Mogen Eric en Huub niks zeggen van de FEBO????
Dat zit er dik in, maar er zijn meer mogelijkheden, kleine steken onder water tijdens het voorbijlopen, een losse opmerking als ze zelf ergens over beginnen, het is wel duidelijk dat rechtstreeks confronteren niet mag, nou dan maar via een omweg, de caps van vannacht vond ik leuk, Huub weer eens een keer lachend en actief ondanks het late tijdstip.
Ik weet ook heus wel dat Huub geen lekkertje is, maar als ik moet kiezen tussen Huub en Brian dan weet ik het wel, laat Huub maar winnen. Go H,J,C en E.
be nice or go away
pi_56832667
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:00 schreef avonne het volgende:

[..]

nah, dat vind ik niks
Ik eigenlijk ook niet. Van uitstel komt afstel.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:03:31 #202
162917 tuinfluiter
pi_56832697
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:00 schreef Taurus het volgende:

Jaja nounou verschrikkelijk hoor

Is er al 'n filmpje van Eric die het over Fok heeft?
Deel 1 van Eric komt thuis van MutsMonque

zet ik in topic Eric Info, anders wordt de cos te vol met filmpjes.
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 11:04:24 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_56832715
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:

Dat zit er dik in, maar er zijn meer mogelijkheden, kleine steken onder water tijdens het voorbijlopen, een losse opmerking als ze zelf ergens over beginnen, het is wel duidelijk dat rechtstreeks confronteren niet mag, nou dan maar via een omweg, de caps van vannacht vond ik leuk, Huub weer eens een keer lachend en actief ondanks het late tijdstip.
Ik weet ook heus wel dat Huub geen lekkertje is, maar als ik moet kiezen tussen Huub en Brian dan weet ik het wel, laat Huub maar winnen. Go H,J,C en E.
Alles goed en wel maar waarom mogen Brian en Amanda Claire wel aanvallen aan tafel waar Zeur en Mikey ook gezellig meededen met beige, dat slaat toch nergens op?????

En dat laatste ben ik met je eens.
― Mark Twain
pi_56832756
Palma begint over de K1 wedstrijd. Eric en Claire geven geen sjoege.
Huub ligt in de Chill een boek te lezen.

nou, laterzzz
pi_56832785
Het is een héél dik boek, dus dat duurt wel een dag of 2
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 11:08:13 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_56832803
Ik weet wel zeker dat Huub de pest in heeft, dit zegt toch genoeg?

― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:09:20 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56832821
Keer op keer die anti-climax.
pi_56832851
Duidelijk dat ze niets mogen, dit zou toch een heerlijk moment zijn om Brian met de uitslag van de wedstrijd om zijn oren te slaan
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:13:35 #209
145755 kahaarin
pi_56832896
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Alles goed en wel maar waarom mogen Brian en Amanda Claire wel aanvallen aan tafel waar Zeur en Mikey ook gezellig meededen met beige, dat slaat toch nergens op?????

En dat laatste ben ik met je eens.
Omdat Claire niet als een neanderthaler gaat flippen en de hele kooi op losse schroeven gaat zetten, B&A zijn kruitvaten met een licht ontvlambare lont, als zij echt gaan flippen is er geen houden meer aan, dan vallen er gewonden, weet je nog hoe vals en para Brian werd van alleen het Claire uitschelden?
Hoe intens geniepig en gemeen hij werd? Net een hyena die bloed heeft geroken, als ze hen rechtstreeks gaan aanpakken dan ontploft de boel voortijdig.
Ik vind het ook nergens op slaan dat ze zo veel bescherming krijgen, als H,J,C en voor zo lang het duurt E, het slim aanpakken dan hebben B&A geen rust meer, dan heb je een grote kans dat er onderling tussen die 2 heibel komt, die rust hebben ze nodig om een beschaafd vernisje te kunnen handhaven, neem die rust weg en ze maken elkaar wel af.
be nice or go away
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:13:43 #210
2964 Armageddon
pi_56832904
Waarom heeft die lamlul van een huub altijd een zonnebril op z'n harses?
pi_56832913
irritant zeg
hij wordt echt weer uit de wind gehouden he
of zijn ze achter bang dat ie flipt en dan huub het leven uitslaat ofzo...

watvoor boek leest huub in godsnaam...?
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 11:14:29 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_56832917
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
Keer op keer die anti-climax.
Goffer de goffer, ik baal daar ook zo van en Huub zo te zien ook. Dit kan toch ook eigenlijk niet, hebben ze info mogen ze er niks mee doen.

Amanda heeft blauwe knieen, nu weer van het streetdancen....ja ja.
― Mark Twain
pi_56832950
Ach Huub is tegenwoordig ook net Nix....morgen 100% knaluh.
pi_56832961
zo dan
ik ben doof!
pi_56833039
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Da;s weer een vent toch?
Mogguh!
dat is boy george
  Admin dinsdag 19 februari 2008 @ 11:20:50 #216
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_56833070
()*&(*&(*&, zit ik daar op te wachten?

† In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 11:21:17 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_56833077
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef kahaarin het volgende:

Omdat Claire niet als een neanderthaler gaat flippen en de hele kooi op losse schroeven gaat zetten, B&A zijn kruitvaten met een licht ontvlambare lont, als zij echt gaan flippen is er geen houden meer aan, dan vallen er gewonden, weet je nog hoe vals en para Brian werd van alleen het Claire uitschelden?
Hoe intens geniepig en gemeen hij werd? Net een hyena die bloed heeft geroken, als ze hen rechtstreeks gaan aanpakken dan ontploft de boel voortijdig.
Klopt en dan vinden sommige mensen het raar als Huub zwaar gefrustreerd raakt en flipt midden in de nacht.

Streams weer op die paupers, ik ga maar even iets anders doen, kom later wel weer even snuffelen.
― Mark Twain
pi_56833132
amanda speelt het verwende nest weer
en brian let weer erg goed op of ze inderdaad wel goed opruimt.

amanda wil een extra kast
ze wil die van de 2 russen
brian zegt dat claire daar al ingedoken is
amanda vindt dat raar: claire heeft amper iets
pi_56833158
ik kan me niet voorstellen dat brian hier voor zijn lol naar luistert...
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:27:40 #220
145755 kahaarin
pi_56833183
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt en dan vinden sommige mensen het raar als Huub zwaar gefrustreerd raakt en flipt midden in de nacht.

Streams weer op die paupers, ik ga maar even iets anders doen, kom later wel weer even snuffelen.
En dat is dan weer een beetje jammer, dat de FEBO hem gewoon boete op boete geeft en hem tegen de stroom in laat zwemmen, maar ja, zeg eerlijk Huub kan niet zo veel schade aanrichten.....
be nice or go away
pi_56833212
brian: je moet zeg maar 1 plek zoeken waar je je schoenen makkelijk terugvindt
amanda: ja... dat weet ik niet... het bad?

pi_56833226
zozo jaap gaat op de loopband vandaag
pi_56833239
B: Kom we gaan mtv kijken.

B en A komen in de fitness en worden door het plasma weggestuurd, want als ze willen kijken, moeten ze sporten.
pi_56833242
Ik val net binnen, is er al een confrontatie geweest?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56833258
amanda: heb jij thuis wel een extra plek...
brian: ja
amanda:... waar ik mijn kleding...
brian: NEE!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:32:39 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833263
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Wat denk je?

Goedemorgen allemaal.
Op dinsdag 19 februari 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taal
pi_56833276
er is geen confrontatie geweest
ws mogen ze weer niet.

amanda en brian vervelen zich de tandjes
maar moeten wel leuk doen, aangezien het alternatief de confrontatie is (maar da;s een interpretatie)
pi_56833292
oh het gaat al weer over huub
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:34:50 #230
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56833298
De siliconesnol,schreeuwde net ik moet naar het ziekenhuis,met mijn knie,die smerige tering RAT zij dan hebben we weer een uitje.
Uitje naar het riool.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:35:37 #231
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833313
Okay ze willen Huub dus opzadelen met meer boetes... dat klinkt als uitlokking.
Mute maar weer.... ik wordt zo moe van die paupers.
Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef avonne het volgende:

[..]

ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taal

OK thanks allemaal
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56833335
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef avonne het volgende:

[..]

Het programma begint zo sneu te worden, zodat het bijna lachwekkend wordt. Godver waarom confronteren ze die 2 nou niet met de info van Erik
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:37:24 #234
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_56833370
zij hebben 5 ton boete allebei
pi_56833372
oke, ik ben officieel wanhopig.
Ik heb de streams weer aangezet en luister zowaar naar brian en amanda
pi_56833380
Weer een verplichte opname voor B en A ?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56833418
quote:
Ook Schrijver neemt de einddatum met een korreltje zout. "Wij houden gewoon vast aan de gedachte dat het spel pas stopt bij de laatst overgebleven miljonair."

dus er staat niks eigenlijk
pi_56833428
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:38 schreef avonne het volgende:
Troost je, ik ook!!

Kast gooien naar Huub, daar heeft Amanda boete voor gehad.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:41:13 #240
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833430
Loop band
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:41:37 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56833440
quote:
11:24 - "Skattie, die troepinie!"

Amanda barst in een hysterisch gegil uit als ze per ongeluk één van haar sieraden kapot maakt. “Kijk haar nou, ze wordt helemaal para”, staat Brian er grinnikend naast. Dan valt zijn oog ineens op de chaos aan de kant van het bed van zijn vriendinnetje. “Skattie, die troepinie! Dat is allemaal van je jaardag! Doe er iets aan, zoek het uit! En anders roep ik Palma!”, bromt de Antilliaan. “Ja, ik ben al bezig!”, roept Amanda snel. Ze wil Palma natuurlijk niet onder de voeten lopen. “Ik heb nóg een kast nodig. We maken gewoon van de Master Bedroom een inloop kast! Jaap stelt toch niets meer voor!”, oppert de Amsterdamse snugger. “En anders breiden we de Villa uit!”, fantaseert ze er op los. De Villa is ook niet bepaald riant, Amanda!
Typische DGK verhaspeling weer. Nu van voor de voeten lopen en onder de voet lopen.
pi_56833441
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:38 schreef avonne het volgende:
bij gebrek aan beter...

ik vind het op zich wel weer lachwekkend hoe die 2 proberen tv te maken...
ze moeten overduidelijk actief doen van achter, maar ze komen niet verder dan de kast van amanda op te ruimen en te praten over de boetes (volgens mij komt dat niet op tv, dus ze ziujn nu voor niks zo 'actief' )
pi_56833443
Dat is naar he Amanda, als je niet wordt beziggehouden door de Febo en je moet jezelf vermaken. Laat die 2 maar een poosje op elkaar aangewezen zijn, kijken hoelang ze het dan volhouden in de kooi.
pi_56833477
A: Wij zitten hier beter in ons vel dan de anderen.
B: Huub gaat heel erg tegen zijn gevoel in met het Claire gebeuren.
pi_56833495
Brian en Amanda zijn tevreden over vanochtend.
"Toen wij lachend boven kwamen, liep Huub meteen weg. Claire en Eric werden heel klein"

en ze hebben nog gelijk ook nog
pi_56833500
A: Huub wil zielig doen, want hij wil de aandacht. Het is zo'n klein ventje
B: Helemaal correct.
pi_56833521
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:44 schreef avonne het volgende:
Brian en Amanda zijn tevreden over vanochtend.
"Toen wij lachend boven kwamen, liep Huub meteen weg. Claire en Eric werden heel klein"

Is dat zo? ik heb dat gemist

B : Dat Gaby verhaal is een top succes geweest, echt waar.
pi_56833530
B: Claire is geen speler
A: Claire is een nobody
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 11:47:37 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_56833557
Brian: Ik weet nog wie er in charge was toen ik die boete kreeg, gelukkig is hij er niet meer. ( Stijn dus)
Geen wonder dat hij Huub een baan aangeboden heeft.

Ik begrijp dat Stijn Huub een baan heeft aangeboden, iets bij ID-TV.
― Mark Twain
pi_56833572
Ik MUTE nu, wat een stelletje eikels die 2, ze moeten zichzelf eens een spiegel gaan voorhouden. Dan zien ze dat wat ze nu zeggen, precies op zichzelf slaat.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:48:17 #251
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833574
Nou komop regie... moet die bagger op de streams.....? We weten nu wel wat brian en amanda vinden.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:48:20 #252
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56833577
wat een vertoning die brian en amanda met hun verhalen hoe goed ze wel niet zijn
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_56833588
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef petraa het volgende:

[..]

Is dat zo? ik heb dat gemist

B : Dat Gaby verhaal is een top succes geweest, echt waar.
nee, Huub bleef nog ff zitten
Claire en Eric gingen de boodschappenlijst invullen en daarna is Huub een boek gaan lezen in de chill

Och ze hebben een vrije, Brainaanse interpretatie van alles wat gebeurd in het huis
pi_56833621
Dus die 2 winnaars doen al een uur niks anders dan hun eigen straatje schoonvegen, en de rest afzeiken?

O, o, wat zijn ze gelukkig
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56833624
Het word wat als De Goudenkooi afgelopen is en Brian en Amanda op elkaar zijn aangewezen, waar moeten ze het dan over hebben?
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:25 #256
135305 beequeen
Lost.
pi_56833628
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik MUTE nu, wat een stelletje eikels die 2, ze moeten zichzelf eens een spiegel gaan voorhouden. Dan zien ze dat wat ze nu zeggen, precies op zichzelf slaat.
Ik trek het ook niet langer dan een paar minuten, wat een verschrikkelijk pauperstel is het ook, wars van iedere vorm van zelfreflectie maar dat wisten we al.
― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:50:38 #257
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833637
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik weet nog wie er in charge was toen ik die boete kreeg, gelukkig is hij er niet meer. ( Stijn dus)
Geen wonder dat hij Huub een baan aangeboden heeft.

Ik begrijp dat Stijn Huub een baan heeft aangeboden, iets bij ID-TV.
Een paar dagen geleden zij Huub dat idd tegen Jaap en Claire. Maar ik heb toen niet gehoord bij welk bedrijf en wat voor baan. Raar dat Brian dat dan wel weet.
Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
wat een vertoning die brian en amanda met hun verhalen hoe goed ze wel niet zijn
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:51:28 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56833659
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Zelfs als ze zich in een enorm spiegelpaleis zouden bevinden, zouden ze die enorme balk in hun ogen nog missen.
pi_56833667
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef blomst het volgende:
Het word wat als De Goudenkooi afgelopen is en Brian en Amanda op elkaar zijn aangewezen, waar moeten ze het dan over hebben?
Huub..huub..huub..huub..huub
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:53:13 #261
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56833693
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef Lobasca het volgende:
Huub..huub..huub..huub..huub
Dat en hoe ze nu weer de blauwe plekken van Amanda moeten verantwoorden.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:53:31 #262
145755 kahaarin
pi_56833699
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef akveor het volgende:

[..]

Een paar dagen geleden zij Huub dat idd tegen Jaap en Claire. Maar ik heb toen niet gehoord bij welk bedrijf en wat voor baan. Raar dat Brian dat dan wel weet.
Nee, dat is het fenomeen dat de FEBO heet, alles om er voor te zorgen dat Brian niet para wordt en Amanda tevreden blijft, anders zijn er helemaal geen spelers meer, het is dan voor C,J en H, wel gezellig maar levert domweg geen beeldmateriaal op.
be nice or go away
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:55:20 #263
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56833745
brian maakt een grapje dat hij de vader van brooke is
amanda vind dit niet zo leuk
pi_56833774
de baby is door dennix gewekt aldus brian
pi_56833776
Brian geniet ervan dat nada zich rot voelt over de roddels die na het programma doorgaan.

Wacht maar tot hij eruit is...
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:56:43 #266
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833777
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
Die lui zitten zo in hun eigen gecreeerde wereldje dat het gewoon eng is. Die uitspraken van Brian passen daar dan ook goed in:
http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1 (Niet schrikken)
nu weer over nadia
pi_56833788
Brian; Dennis zei dan kan de baby later zien op youtube hoe ze GEwekt is.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:58:25 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833813
IK heb gisteren de TV uitzending gezien (Top uitzending en sinds weken helemaal weer eens uitgekeken).
Ik zag daarin Huub zeggen dat Luc wel eens de vader kon zijn. Nu neemt Brian daar alle credits voor. Heb ik iets gemist?
Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef akveor het volgende:
IK heb gisteren de TV uitzending gezien (Top uitzending en sinds weken helemaal weer eens uitgekeken).
Ik zag Huub zeggen dat Luc wel eens de vader kon zijn. Nu neemt Brian daar alle credits voor. Heb ik iets gemist?
nee, het was ook Huub die daarover begon..... alleen later heeft Brian daar tshirts van laten maken.
pi_56833837
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:43 schreef petraa het volgende:
A: Wij zitten hier beter in ons vel dan de anderen.
B: Huub gaat heel erg tegen zijn gevoel in met het Claire gebeuren.
Dat Held Huub tegen zijn gevoel in gaat wat 'CL air E' betreft klopt wel. Ik kan ook niet geloven dat hij echt iets voelt voor dat die domme lege doos
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_56833839
Anti-climax? JECH moeten op laste van dat kut-Talpa Amanda en Brian ontzien?
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:00:13 #273
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833859
IDD GAAP.... slaapverwekkend en weeer hetzelfde domme gemekker.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:00:54 #275
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_56833873
natas zag er niet goed uit zegt amanda
en die kleine ook niet
ze wasniet opgemaakt en veel aangekomen
shabby zegt brian
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:01:15 #276
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56833884
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef Desii het volgende:

[..]

nee, het was ook Huub die daarover begon..... alleen later heeft Brian daar tshirts van laten maken.
Dus Brian neemt dus weer credits die hem niet toekomen. Wat stond er op die shirts?
maar ze was nog steeds superlief en hoopt amanda en brian snel te zien (aldus amanda)
pi_56833897
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
brian maakt een grapje dat hij de vader van brooke is
amanda vind dit niet zo leuk
nee, het gaat over de t-shirts die Brian, Huub en Jaap hebben gekregen.
Daar staat op "ik ben de vader"

Het onderwerp was hoe Nadia het trekt met de publiciteit.
pi_56833922
Bwian is er achter gekomen hoe hij aan zijn zsprjaak gjebrjek isz gjekjomen
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:05:06 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56833934
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef avonne het volgende:
Het onderwerp was hoe Nadia het trekt met de publiciteit.
Heeft CNN er al aandacht aan besteed?
pi_56833935
Die 2 denken nu vlgs mij echt dat ze tv maken. Hebben ze weer een mooi excuus om de rest van de dag te lamballen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56833942
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
een speen en duimen?
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 12:05:31 #283
135305 beequeen
Lost.
pi_56833944
Stond er weer iets op de plasma???? Brian begint plotseling over het spel en wat ze tegen HJEC kunnen doen.

Ze hebben allebei slaap en willen graag nog een uurtje pitten. Tv maken valt niet mee hoor.

― Mark Twain
pi_56833963
ze mogen zeker niks doen met alle informatie die ze van erik hebben,om de del en rat aan te pakken?????
pi_56833970
Hoorde ik nu goed dat Amanda en Brian het niet eerlijk vinden dat Eric er is.Want nu heeft Huub een vriendje.En nu wil Amanda ook een vriendin.
pi_56833975
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef akveor het volgende:

[..]

Dus Brian neemt dus weer credits die hem niet toekomen. Wat stond er op die shirts?
ik ben de vader (dacht ik)
pi_56833980
Dellie zal haar kind later nooit een speen geven, want dan gaan de tanden scheef staan, tegen het huilen verzint ze wel wat anders.... Tuurlijk!!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56833985
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Borga het volgende:

ja hij heeft vroeger een speen gehad
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:08:54 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56833993
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoorde ik nu goed dat Amanda en Brian het niet eerlijk vinden dat Eric er is.Want nu heeft Huub een vriendje.En nu wil Amanda ook een vriendin.
pi_56833997
quote:
Ze hebben Mikey al
pi_56834007
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
  † In Memoriam † dinsdag 19 februari 2008 @ 12:11:54 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_56834039
Dan maar zo.

― Mark Twain
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:13:03 #293
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56834050
quote:
Eigenlijk kan ik me daar wel in vinden... ex wannabees als gastspelers daar heb ik mijn bedenkingen ook bij. Het is niet voor niets dat ze ex speler zijn. Ik moet er bijv. niet aan denken dat die hoer van een Lieke weer de villa inkomt (en die kans is erg groot lijkt mij).
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:14:00 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56834058
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:08 schreef Lobasca het volgende:
Dellie zal haar kind later nooit een speen geven, want dan gaan de tanden scheef staan, tegen het huilen verzint ze wel wat anders.... Tuurlijk!!!
Shaken Baby Syndrom is heel hip!
pi_56834067
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
aha vandaar dat de rat en del zo nerveus zijn!!!
pi_56834090
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef akveor het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik me daar wel in vinden... ex wannabees als gastspelers daar heb ik mijn bedenkingen ook bij. Het is niet voor niets dat ze ex speler zijn. Ik moet er bijv. niet aan denken dat die hoer van een Lieke weer de villa inkomt (en die kans is erg groot lijkt mij).
Weegt niet op tegen al die hulp die Brian en Amanda al hebben gehad.Alle gastspelers waren voor hun.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:17:07 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56834099
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
Klopt, en dat ze zich vandaag aan hun eigen afspraken houden is dan weer in opdracht van de Febo om Amanda en Brian te ontzien... snap dat dan, das toch logisch..... je moet nu gelijk in 1 keer alle TV momenten maken, zodat je dat strax niet meer kunt hoeft te doen.

Beetje verdeel een heers zit er ook niet in, neuh, gewoon in 1 offensief alles eruit en als B & A dat dan weer overleven is het jammer.... maar liever dat dan een B & A die langzaam aan gesloopt worden en de halve dag al voor lul gezet verafgood worden door de Febo.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56834109
Dat apart gaan zitten van de rest door Brian en Amanda is iets dat de afgelopen weken steeds vaker voorkomt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_56834112
lieke zou tegen amanda gezegd hebben ik zal je snel zien
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:18:17 #300
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56834122
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 12:16 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Weegt niet op tegen al die hulp die Brian en Amanda al hebben gehad.Alle gastspelers waren voor hun.
Dat snap ik wel.... maar liever geen ex spelers... dat kan erg explosief worden.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')