We love it Ericquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:15 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik denk dat van dat Amanda d'r moeder niet op de jaardag is geweest morgen tijdens het ontbijt in d'r gezicht krijgt".
Eric geeft als tip het niet meteen als munitie te gebruiken, maar op te sparen, laat ze maar zenuwachtig worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:24 schreef Kinga het volgende:
Wat is Claire dom zeg.... het is toch fucking doorzichtig wanneer Jaap een act opvoert.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:53 schreef BuffyJan het volgende:
Jaap baalt omdat Eric al die info naar binnen brengt. Hij kan nu zn verhaallijn op zn buik schrijven, alle info is nu bij Kennie en Netty
Jaap vs Ericquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:04 schreef BuffyJan het volgende:
Nou word er een wakker hoor.
Jaap wil Claire op de stoel zetten om zn loyaliteit te tonen
Huub: Nee hoor zet Amanda maar ns n keer erop.
Eric: de ontslagstoel moet je altijd voor je tegenstander gebruiken
Claire: maar misschien is t wel goed als ik erop kom
Huub: waarom, ze zeggen de hele tijd tegen je wat ze van je vinden
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
Eric kan voor mij niet meer stuk na vanavond
De laatste nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:40 schreef schatje het volgende:
Claire is wel heel makkelijk te kneden. Ze beaamt gewoon alles wat Huub zegt: klopt, duh en dat mag je vinden.
Heb me een beetje uitgesloofdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:38 schreef Kinga het volgende:
sjieke op hoor..
Ja, dat is waar ook. Dat was ook naar de mond praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
De laatste nog.
Vind je het niet lijken op dat gesprek met haar pa?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:40 schreef Kinga het volgende:
Nou, ik vond het sinds tijden weer een top stream avondje. Ik ga me bed opzoeken!
Dat zei ik vanmiddag ook toevallig. En nu ga ik echt slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:44 schreef schatje het volgende:
Nee, Claire is geen type vrouw voor Huub. Ik geloof niet dat het oprecht is van zijn kant, maar dat het voor speltechnische redenen is. Zij is geloof ik wel echt gek op hem.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb me een beetje uitgesloofdMaargoed, ik ga zo plat hier. Ik wens de nachtploeg veel plezier
Helemaal top!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb me een beetje uitgesloofdMaargoed, ik ga zo plat hier. Ik wens de nachtploeg veel plezier
Thnxquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mike
[ afbeelding ]
Eric
[ afbeelding ]
Oeh.. zou DGK ten einde lopen??quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
Kekke OP Yavido![]()
Ik kan niet meer onstream komen, op welke manier ik betaal, ik krijg hooguit een schermje met annuleren.
Nadat ik betaalt heb
Of ze hebben net een goed gesprek gehad met het hokje of ze hebben sex gehad terwijl Amanda ongesteld is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het vreemd hoor, we krijgen ze de hele tijd niet op de streams te zien...en nu staan B en A ineens te douchen????
Kunnen ze lekker offstream kletsen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het vreemd hoor, we krijgen ze de hele tijd niet op de streams te zien...en nu staan B en A ineens te douchen????
Of ze hebben geneukt en douchen deze keer wel.... Brian heeft immers een halve week drooggestaan en Amanda is ongesteld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Sug4r het volgende:
Een veel te lieve meid en heel erg naief, wel jammer voor het spel.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:55 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Claire overigens niet altijd enorme domme dingen zeggen, zoals nu met het gesprek over Chopin. Ze is alleen supernaief, en dat komt voort uit 'n enorme onzekerheid en hang naar zelfbevestiging (wat je niet krijgt in DGK, want is allemaal fake) denk ik. Maar dat vind ik niet hetzelfde als dom, en mensen doen er ook enorm negatief over hier, sommigen. Is gewoon 'n lieve meid volgens mij.
Amanda zal morgen wel niet gewoon op een stoel kunnen zitten .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben geneukt en douchen deze keer wel.... Brian heeft immers een halve week drooggestaan en Amanda is ongesteld.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze hebben geneukt en douchen deze keer wel.... Brian heeft immers een halve week drooggestaan en Amanda is ongesteld.
Ik heb helemaal geen streams en dat is wat voor een capsverslaafdequote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh.. zou DGK ten einde lopen??![]()
![]()
Maar bij mij deed een losse stream net ook ff moeilijk..... de verzamelde streams deden het weer wel gewoon.
Bummer.. en een PM on the wayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen streams en dat is wat voor een capsverslaafde![]()
Het zou binnenkort weleens behoorlijk griezelig kunnen worden, gezien Brian's opmerking eerder vanavond over die 8 ton. Als hij serieús het gevoel heeft dat hij niet "mag" winnen, dan gaat de boel een keer ploffen binnenkort.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie net pas dat filmpje van Brian in de kapsalon, ,met zn dreigementen, na het gevecht.
( http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1 )
Dit is dus zo'n verhaal waarmee hij de redactie heeft gek gemaakt, die doen alles voor hem omdat ze maar niet willen dat hij flipt. Wat een enge, enge gast is het toch, en wat is Amanda een dom mokkeltje, hoe ze hem napraat en opkijkt tegen hem.
Holloadiwayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou binnenkort weleens behoorlijk griezelig kunnen worden, gezien Brian's opmerking eerder vanavond over die 8 ton. Als hij serieús het gevoel heeft dat hij niet "mag" winnen, dan gaat de boel een keer ploffen binnenkort.
Brian is dan niet iemand die het huis uit loopt denk ik, maar eerder iemand die door vier agenten geboeid afgevoerd moet worden. Omdat hij maar in bleef slaan op Huub's gezicht terwiijl die al lang bewusteloos op de grond lag.
Als je zelfs in gecontroleerde omstsandigheden al zo lomp doorschopt op je tegenstander, hoe moet dat dan wel niet gaan tegen iemand die hij écht haat..
Hij heeft gisteren toch al in bedekte termen aangegeven dat, als hij een Sloper in een trap kan vellen, het niet moeilijk moet zijn om Huub's kop eraf te trappen - nog liever dan hem de overwinning te gunnen ....... Amanda, Toys 'Rus en Mike waren getuige.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou binnenkort weleens behoorlijk griezelig kunnen worden, gezien Brian's opmerking eerder vanavond over die 8 ton. Als hij serieús het gevoel heeft dat hij niet "mag" winnen, dan gaat de boel een keer ploffen binnenkort.
Brian is dan niet iemand die het huis uit loopt denk ik, maar eerder iemand die door vier agenten geboeid afgevoerd moet worden. Omdat hij maar in bleef slaan op Huub's gezicht terwiijl die al lang bewusteloos op de grond lag.
Als je zelfs in gecontroleerde omstsandigheden al zo lomp doorschopt op je tegenstander, hoe moet dat dan wel niet gaan tegen iemand die hij écht haat..
WTF... ik schrik me helemaal de tering.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik zie net pas dat filmpje van Brian in de kapsalon, ,met zn dreigementen, na het gevecht.
( http://www.clipser.com/watch_video/102183&mvpageno=1 )
Dit is dus zo'n verhaal waarmee hij de redactie heeft gek gemaakt, die doen alles voor hem omdat ze maar niet willen dat hij flipt. Wat een enge, enge gast is het toch, en wat is Amanda een dom mokkeltje, hoe ze hem napraat en opkijkt tegen hem.
Hij zit op een adrenalinekick om Huub af te slachtenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren toch al in bedekte termen aangegeven dat, als hij een Sloper in een trap kan vellen, het niet moeilijk moet zijn om Huub's kop eraf te trappen - nog liever dan hem de overwinning te gunnen ....... Amanda, Toys 'Rus en Mike waren getuige.
Wat een ongelooflijke haat.... dat is ook het probleem met die paupers... ze zijn zo totaal in hun egen wereld.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren toch al in bedekte termen aangegeven dat, als hij een Sloper in een trap kan vellen, het niet moeilijk moet zijn om Huub's kop eraf te trappen - nog liever dan hem de overwinning te gunnen ....... Amanda, Toys 'Rus en Mike waren getuige.
Hell's Angels, leden van de Hofstadgroep en leden van andere mogelijk criminele groeperingen worden op basis van dit soort uitspraken vaak opgepakt voor nader verhoor .......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke haat.... dat is ook het probleem met die paupers... ze zijn zo totaal in hun egen wereld.
Ik begin nu wel te begrijpen waarom die russenhet hazenpad hebben gekozen.... slechte sfeer jaja
EEn stukje proza VOL met suggestieve bullshit!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zomaar een vermoeden van mij :
De rol van Selene was zo'n beetje uitgespeeld. Ze werd een echte Zeurlene. L2 is al genoeg uitgemolken en die huren ze in om hier en daar een liedje te komen zingen. Ik verwacht niet dat die nog terugkomen als gastspeler.
Eric had al vrij snel laten doorschemeren vorige week vrijdag te vertrekken. Eigenlijk zou Dennix ook 'n paar dagen zijn CD gaan promonten, maar dat werd in feite een drama. Na het succes van Eric's herrie-nacht (muziekje in de slaapkamer) kreeg hij een 'verlenging' aangeboden. Daarom mocht hij vandaag (=gisteren) even weg om wat zaken te regelen en kleren te halen. Gezien de verhaallijnen, die nu starten, denk ik wel dat hij nog even zal blijven. Het vertrek van Toys 'Rus maakte de villa verder leeg, dus hebben ze Eric nog harder nodig.
En -helaas- zal door het vertrek van Toys 'Rus de kans alleen maar stijgen, dat Mike ook wat langer zal blijven.
Volgens mij ben je een grote aanwinst voor dit forumquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:00 schreef HuubmoetDOOD. het volgende:
[..]
Hahahah wat een mongool ben jij!! Brian vergelijken met de Hofstadgroep en nog meer van die flauwekul!
Man GET A LIFE and a JOB!
top Tegengasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier de audio clips van het gesprek tussen Huub, Eric, Jaap en Claire op kantoor,
waarbij Eric de nodige info uit het FOK topic naar voren bracht. Ik heb het eerste
gedeelte van het gesprek helaas gemist, maar hopelijk toch boeiend genoeg .....
Deel 1: http://www.megaupload.com/?d=RTEYYHDR
Deel 2: http://www.megaupload.com/?d=BVFC8S1Z
Deel 3: http://www.megaupload.com/?d=5B296GQM
Deel 4: http://www.megaupload.com/?d=GW29OTCY
[ afbeelding ]
En ondertussen baalde Brian op de andere stream .....
[ afbeelding ]
komt ie voortaan elke avond? elke avond met een andere naam...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:14 schreef schatje het volgende:
Kloon is weg.
Mike zo te zien ook, z'n gitaar als slaghout bij de hand ........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:14 schreef schatje het volgende:
Kloon is weg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hell's Angels, leden van de Hofstadgroep en leden van andere mogelijk criminele groeperingen worden op basis van dit soort uitspraken vaak opgepakt voor nader verhoor .......
Brian wist zogenaamd van niets maar stond wel klaar in z'n clownspak !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen probleem, hier ook nog wat CAPs van vandaag overdag .........
...........
Huub had namelijk de auto afbesteld.
Juist, heel terecht ! De kicks van Brian waren namelijk niet in een soap maar IRL ..... 'n paar honderd man publiek en alle camera's erbij !!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:22 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
weet dat het laat is maar hallo !!!!!!!!
je zit naar een soap te kijken
Bedanktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:28 schreef schatje het volgende:
Klonen zijn weg. Verder wordt er werk van gemaakt.
Heb jij enig idee waarom de kwaliteit van de caps zo wisselend is ? Ik heb daar ook last van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan nog een paar leuke CAPs, kwaliteit is niet helemaal geweldig, sorry.
Ik heb het idee, dat de resolutie van de stream-beelden soms wisselt .....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[i]Heb jij enig idee waarom de kwaliteit van de caps zo wisselend is ? Ik heb daar ook last van.
Bedankt maar weer ....... Maar jullie weten toch al wie het is, oude bekende, goed ingeburgerd op FOK, bekend met velen van jullie .....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:28 schreef schatje het volgende:
Klonen zijn weg. Verder wordt er werk van gemaakt.
Mijn gok is dat lichtsterkte en instellingen van de camera's (gevoeligheid) een grote rol spelen. De resolutie wisselt bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat de resolutie van de stream-beelden soms wisselt .....
Ik weet niet van wie het kloon is. Alleen de Admin's/FA's weten dat en die zijn er mee bezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedankt maar weer ....... Maar jullie weten toch al wie het is, oude bekende, goed ingeburgerd op FOK, bekend met velen van jullie .....
Okay, jij bent de expertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gok is dat lichtsterkte en instellingen van de camera's (gevoeligheid) een grote rol spelen. De resolutie wisselt bijna nooit.
Tnx Schatjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie het kloon is. Alleen de Admin's/FA's weten dat en die zijn er mee bezig.
Maar het opmerkelijke is wel, dat ze zich hebben omgekleed VOORDAT ze hebben gesproken met Toy 'Rus. Amanda tuigt zich op in vol ornaad, de Toys zitten te wachten tot ze klaar is. En dan wordt Brian erbij geroepen in z'n clownspak !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, jij bent de expert![]()
Brian en Amanda wisten allebei wel degelijk van het vertrek van de nitwits, zij hebben
zich er nog speciaal voor omgekleed.
Japio zou zeggen : "A-cupje, of een hele kleine B"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:39 schreef avonne het volgende:
who the fuck is dat
[ afbeelding ]
oke, zwaar off topic
Dit zijn dus die momenten, waarover Huub sprak. Heel makkelijk om hier een spelverhaal van drie dagen in het Antilliaans door te vertellen ........ De REDACTIE weet dat donders goed !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
Zie hoe Danielle liefdevol aan de borst wordt gedrukt.
(ik zeg: 2 adoptiedochters erbij)
[ afbeelding ]
Die borsten van mama Netty...ordiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
[ afbeelding ]
welnee.... saxiej...!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Die borsten van mama Netty...ordi
Een goed verstaander heeft maar een half woordenboek fotoboek nodig ......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
.....
de foto ertussen is discreet weggelaten, uiteraard
Amanda had het erover dat haar 'beste vriendin' (naam alweer vergeten) op het gala aanwezig was. Nou hebben we al heel veel 'beste vriendinnen' gezien, veelal verschenen ze maar eenmalig ........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee.... saxiej...!
maar wie is die onmodieuze travo bij Amanda
Heeft saxxy Nettie nou die bodystocking van Amanda aan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
[ afbeelding ]
Ja, inclusief de bijbehorende tieten ......... Een 55+ vel met 19+ tietenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heeft saxxy Nettie nou die bodystocking van Amanda aan?
Wie is die enge vrouw links naast Tiety, en aan wie doet ze me denken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
[ afbeelding ]
Alleen je nick zegt al dat je op brainless niveau denkt.Te triest dat zulke mensen vrij rondlopen in Nederlandquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:59 schreef HuubmoetDOOD. het volgende:
[..]
EEn stukje proza VOL met suggestieve bullshit!
Maarja dat zijn we al 1,4 jaar gewend van die gebrainspoelde Huubluverrsss!
ooooooooh wat errugquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit zijn dus die momenten, waarover Huub sprak. Heel makkelijk om hier een spelverhaal van drie dagen in het Antilliaans door te vertellen ........ De REDACTIE weet dat donders goed !
Je vergist je een beetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ooooooooh wat errug
of zijn we al weer vergeten dat huub heel boos werd nadat lieke vertelde dat hij z'n vader wel eens offcam zag ?
Dat verhaal komt nog. Maar dan moet je wachten op het verhaal van Deborah. Ze had een pannenkoeken en flensjes - restaurant, ongeveer halverwege het strand en het huis. Daar was een putje, net groot genoeg voor een paar schoenen. Amanda wist niet, dat je daar een BH moest dragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 05:43 schreef Manu82 het volgende:
Ik mis in het hele verhaal nog de boot
Hoi goeie morgen allemaal, weer terug van een weekje varen, aan boord wel lekker al jullie mooie en goede verslagen kunnen lezen (uitzonderingen nagelaten, maar daar lees ik gewoon overheen) Allemaal heel erg bedanktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nog aan het bijlezen, Herma en Thijs komen binnen en de lichten zijn al aan, huh?
Mogguh...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:39 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nog aan het bijlezen, Herma en Thijs komen binnen en de lichten zijn al aan, huh?
Hoop niet dat ze Brian z'n mobieltje vinden...dan kan ik hem niet meer de laatste spelinfo sms'en.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:02 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de loodgieter bezig is met de verstopte toiletten.
quote:
Grapjas, en dat op de vroege morgen, je hebt er zin an.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:06 schreef T-lex het volgende:
Hoop niet dat ze Brian z'n mobieltje vinden...dan kan ik hem niet meer de laatste spelinfo sms'en.
Gisteravond ook een streamlock met Brian, Amanda en Mikey in huis. Toen Eric net thuis was. Ze zijn vast bang voor allerlei spelinfo. Ze willen Eric weg hebben omdat die Russen en Selene weg zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar Brian gaat, gaat een streamlock?
Goedemorgen.
Verbaast mij niets, hij was vannacht (samen met Amanda) ook geruime tijd nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar Brian gaat, gaat een streamlock?
Goedemorgen.
Ik heb het gezien en kreeg het er koud van. Wat een engerd is het ook, die rat is echt levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:
Voor mensen die het gemist, zie hier Brian en Amanda hoe vuil ze zijn:
Deze bedreigingen vinden ze dus normaal daar bij de redactie
En dat domme wijf van 'm maar meekirren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gezien en kreeg het er koud van. Wat een engerd is het ook, die rat is echt levensgevaarlijk.
Goedemorgen! dat die brian engnek nog gewoon losloopt is mij toch een raadsel. Een wandelende tijdbom lijkt mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is? En wat draagt ze voor armbandjes....anti-violence?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:27 schreef Copycat het volgende:
En dat domme wijf van 'm maar meekirren.
Volgens mij hebben ze gewoon een offstream wip afgedeald.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, hij was vannacht (samen met Amanda) ook geruime tijd niet
in beeld, nadat hij zich had beklaagd over de spel-info die binnenkwam ......
Wat een walgelijk stelletje, en dan dat uitspreken van: als ik snap dan is het hier (dkg) ook klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Goedemorgen! dat die brian engnek nog gewoon losloopt is mij toch een raadsel. Een wandelende tijdbom lijkt mij
Het lijkt wel een Britney, maar dan anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is?
[ afbeelding ]
Aan dat ordinaire, volgeplamuurde hoofd en die Albert Cuyp uitdossing te zien zal het wel een van de medewerkers zijn die Amanda en Brian op handen dragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is?
[ afbeelding ]
Een soort van "favorietje" zeg maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
Aan dat ordinaire, volgeplamuurde hoofd en die Albert Cuyp uitdossing te zien zal het wel een van de medewerkers zijn die Amanda en Brian op handen dragen.
Mooi, aktie in die toko, ik ben er klaar voor .........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef Varen het volgende:
Palma is er
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef schatje het volgende:
Palma over de Russen: "Grote mond, maar 3 x niets, dat zeg ik het nog aardig".
Vertelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....
Niet gehoord en heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....
Niet zo heel schokkend hoor ..... ze zei : Tegengas, ik houd er van .....quote:
Da;s weer een vent toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is? En wat draagt ze voor armbandjes....anti-violence?![]()
[ afbeelding ]
Mogguh, ik heb geen idee wat het is, het lijkt idd een travo.quote:
Om dat te beseffen moet je dieper na kunnen denken. En dat kan Amanda niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef grazygirl het volgende:
kan amanda wel zo trotst zitten te wezen dat rat huub met 1 klap zou doden, en brian ook maar wat dan?? dan zit je zonder ratje amanda en dan ????
Hoe?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nou Brian .. kom er is uit maak Huub is lekker gek
Jaja nounou verschrikkelijk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Er hoeven nu geen honden meer uitgelaten te worden in de paardenbak.
http://www.clipser.com/watch_video/102195&mvpageno=1
Tien tegen één dat B en A gisteren hebben zitten streamen in het hokje. Volgens FOKkers waren ze heel lang off stream nadat Eric gisteren binnenkwam dus weten zij nu ook alles.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
is dat niet die trafo Mayday, maar dan niet helemaal opgemaakt.
http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.
Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Mooi filmpje, bedankt. En die kut-zwerver is helemaal super-triest, opzouten met diequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.
Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Ik denk dat als A&B gisteren hebben zitten streamen in het hokje ze niets nieuws hebben gehoord. Erik heeft verteld over de wedstrijd en over mamanda en over Mike.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tien tegen één dat B en A gisteren hebben zitten streamen in het hokje. Volgens FOKkers waren ze heel lang off stream nadat Eric gisteren binnenkwam dus weten zij nu ook alles.
Dat is MayDay toch niet?
Nee, dan is het programma over....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef grazygirl het volgende:
kan amanda wel zo trotst zitten te wezen dat rat huub met 1 klap zou doden, en brian ook maar wat dan?? dan zit je zonder ratje amanda en dan ????
Iemand die die sport bedrijft kan dat ja....achter één zo'n trap zit zoveel kracht dat je daar iemand echt mee naar de andere wereld kan helpen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:
helemaal maal mee eensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:12 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nee, dan is het programma over....
De uitspraak opzich is wel heftig...maar het is wel de waarheid.![]()
Huub denkt dat hij alles kan maken daar, en ze houden hem achter de hand boven het hoofd.
Maar er komt een dag dat Brian wel terug slaat, en daar heeft Brian in het verleden ook al is over gesproken achter. Er is hem zelfs al is gevraagt, niet terug te slaan als Huub iets doet. Beetje krom toch?!
Huub is steeds weer bezig om Brian over de zeik te trekken en daarbij lokt hij een fysieke confrontatie uit. Dat mag, maar dan moet hij ook niet raar staan te kijken als er een dag komt dat Brian wel echt terug slaat. Ik denk dat die kabouter zichzelf een beetje overschat.![]()
Huub denkt volgens mij dat het bij een beetje duwen en trekken blijft. Van de week schepte hij nog op dat hij vaak zat met Brian gevochten heeft...hij kwam toen met het voorbeeld van bij het zwebad op de trap. Nou dat was duwen en ook daarna lag hij beneden.![]()
Sommige vinden hier dat Brian niet stoer moet doen of moet overdrijven. Maar denk toch echt dat het erg realistisch is dat Huub totaal geen partij is voor Brian als het op een "echt" handgemeen aan komt.Ik wil het helemaal niet goed praten, maar ook Brian z'n emmer is een keer vol.
En tegen Claire waar is die zwart/wit jurkje die ik mag pakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef beequeen het volgende:
Moet je Amanda nu horen tegen Huub.
A: Ik moest van achter doorgeven dat iedereen er vanaf vandaag netjes uit moet zien......look who's talking.
Het verschil is alleen dat Huub het zegt en heus wel weet dat hij dat niet kan en Brian zegt het met een zijdelingse blik richting camera en vertelt daarbij dat "hun" (het hokje dus) nu hebben gezien dat hij het kan, iemand letterlijk doodschoppen en dat dan 'hier' (dgk) gelijk afgelopen is.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:15 schreef riri het volgende:
[..]
Iemand die die sport bedrijft kan dat ja....achter één zo'n trap zit zoveel kracht dat je daar iemand echt mee naar de andere wereld kan helpen...
dat je het zegt betekent niet dat je het ook doet...
het zijn eigenlijk woorden van..."Als ik zou willen kan ik dat"...en het is ook nog zo.
Ook Huub maakt zulke opmerkingen van..."Ik schop hem dood"...van hetzelfde laken een pak...maar het betekent niet dat ze dat ook doen
Brian en Amanda zijn behoorlijk aan het treuzelen beneden. Zien ze op tegen het ontbijt?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef schatje het volgende:
En tegen Claire waar is die zwart/wit jurkje die ik mag pakken.
Ik vraag me serieus af of ze haar pruik al eens afgedaan heeft sinds ze hem kreeg. Weet iemand of dat zo is?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:22 schreef schatje het volgende:
Ik zou echt niets uitlenen aan zo'n vies wijf als Amanda. Een douche duurt nog geen minuut bij haar. Ze wast haar haren vrijwel nooit waardoor kleine beestjes vrij spel krijgen om te broeden.
En ze maakt alles vies en kapot.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:22 schreef schatje het volgende:
Ik zou echt niets uitlenen aan zo'n vies wijf als Amanda. Een douche duurt nog geen minuut bij haar. Ze wast haar haren vrijwel nooit waardoor kleine beestjes vrij spel krijgen om te broeden.
Ja, die zijn niet vooruit te branden, helemaal deze ochtend ...........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian en Amanda zijn behoorlijk aan het treuzelen beneden. Zien ze op tegen het ontbijt?
Ze zijn volgens mij niet meer in de buurt geweest van Huub en Jaap sinds Brian terug is van zijn 'gewonnen' wedstrijd. Gisteren ook niet. Dit is omdat Brian bang is voor een confrontatie of opdracht van het hokje imoquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, die zijn niet vooruit te branden, helemaal deze ochtend ...........
Brian is een kindje van god. De redactie laat hem in de waan dat ie heeft gewonnen. Een filmpje in de villa gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Is die kickboxwedstrijd nou al een keer geweest??
Dit is toch een grapje hè?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Nee, was een hoax.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
Ja ik kom hier nooit. Kijk op tv zo nu en dan.quote:
ik zag hoe ze het gisteren er in proptequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef schatje het volgende:
Amanda bewaart die haarstukken in die Estée Lauder makeup box.
Echt goor.
Lees de OP van elke COS, dan ben je helemaal bijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik kom hier nooit. Kijk op tv zo nu en dan.
Niet meteen in de stress schieten hier mensen. Ik heb niet de tijd om de hele dag met m'n neus voor zo'n stream te hangen.
Toch nog wonderbaarlijk hoe 'redelijk' het er dan nog uitziet. Van een afstandje, dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:42 schreef avonne het volgende:
ik zag hoe ze het gisteren er in propte
"proppen" klinkt nog te netjes, eigenlijk. Het zag er al uit alsof het helemaal in de knoop er in gefrommeld werd.
Ah! Goeie tip! Bedankt!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:43 schreef avonne het volgende:
[..]
Lees de OP van elke COS, dan ben je helemaal bij
Dat ze samen een optreden hebben is een argument?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef schatje het volgende:
Brian en Amnda trots op hun volgeboekte agenda, 7 maart hebben ze samen een optreden. Dat argument moeten ze gebruiken.
tegen Lieke ging huub toch ook steeds naar haar toe om de confrontatie te zoeken, dus waarom doet ie dat nu niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef tutjehola het volgende:
Wanneer komen die Kubatzen nou eens aan het ontbijt, ik wil de confrontatie, en snel een beetje graag
Huh...! ik heb 90% van die 2 uur van Cora gehoord, en ik heb niet één dingetje over het spel gehoord. He-le-maal niks!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
is dat niet die trafo Mayday, maar dan niet helemaal opgemaakt.
Alsof Amanda die ordinaire slabek kan houden als Huub het er fijntjes inwrijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamamanda niet is geweest op haar jaardag.
we blijven geloven in sprookjes dat de bad guys een keer aangepakt wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh wat is er met brian en amanda dan waar jullie allemaal zo op zitten te wachten
Brian bedoelt wrs dat hij het er lekker kan inwrijven bij Huub omdat Huub niet meer mag optreden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Dat ze samen een optreden hebben is een argument?
Hoe weten ze dat nou weer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamanda niet is geweest op haar jaardag.
Ik hoop dat het gewoon is verteld of dat hij kleine stukjes heeft mogen zien, dan gaat hij zelf de rest invullen, dat maakt het voor hem alleen maar erger.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Juist ja, Brian weet dat H/C en E op de hoogte zijn van Mamanda, ze hebben idd zitten streamen gisteravond anders kan hij dat nooit weten of de FEBO heeft het verteld.
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:52 schreef tutjehola het volgende:
Brian is in ieder geval duidelijk niet op zijn gemak, dat alleen is al leuk
Voorlopg hoor ik nog niks en loopt Huub naar beneden. Mogen Eric en Huub niks zeggen van de FEBO????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:54 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop dat het gewoon is verteld of dat hij kleine stukjes heeft mogen zien, dan gaat hij zelf de rest invullen, dat maakt het voor hem alleen maar erger.
yup das echt t leukstequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.
Aha, dat verklaart waarom Huub nu niks zegt, thanx.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.
nah, dat vind ik niksquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar er zijn meer mogelijkheden, kleine steken onder water tijdens het voorbijlopen, een losse opmerking als ze zelf ergens over beginnen, het is wel duidelijk dat rechtstreeks confronteren niet mag, nou dan maar via een omweg, de caps van vannacht vond ik leuk, Huub weer eens een keer lachend en actief ondanks het late tijdstip.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorlopg hoor ik nog niks en loopt Huub naar beneden. Mogen Eric en Huub niks zeggen van de FEBO????
Deel 1 van Eric komt thuis van MutsMonquequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:00 schreef Taurus het volgende:
Jaja nounou verschrikkelijk hoor![]()
Is er al 'n filmpje van Eric die het over Fok heeft?![]()
Alles goed en wel maar waarom mogen Brian en Amanda Claire wel aanvallen aan tafel waar Zeur en Mikey ook gezellig meededen met beige, dat slaat toch nergens op?????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:00 schreef kahaarin het volgende:
Dat zit er dik in, maar er zijn meer mogelijkheden, kleine steken onder water tijdens het voorbijlopen, een losse opmerking als ze zelf ergens over beginnen, het is wel duidelijk dat rechtstreeks confronteren niet mag, nou dan maar via een omweg, de caps van vannacht vond ik leuk, Huub weer eens een keer lachend en actief ondanks het late tijdstip.
Ik weet ook heus wel dat Huub geen lekkertje is, maar als ik moet kiezen tussen Huub en Brian dan weet ik het wel, laat Huub maar winnen. Go H,J,C en E.
Omdat Claire niet als een neanderthaler gaat flippen en de hele kooi op losse schroeven gaat zetten, B&A zijn kruitvaten met een licht ontvlambare lont, als zij echt gaan flippen is er geen houden meer aan, dan vallen er gewonden, weet je nog hoe vals en para Brian werd van alleen het Claire uitschelden?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles goed en wel maar waarom mogen Brian en Amanda Claire wel aanvallen aan tafel waar Zeur en Mikey ook gezellig meededen met beige, dat slaat toch nergens op?????
En dat laatste ben ik met je eens.![]()
Goffer de goffer, ik baal daar ook zo van en Huub zo te zien ook. Dit kan toch ook eigenlijk niet, hebben ze info mogen ze er niks mee doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
Keer op keer die anti-climax.
Klopt en dan vinden sommige mensen het raar als Huub zwaar gefrustreerd raakt en flipt midden in de nacht.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef kahaarin het volgende:
Omdat Claire niet als een neanderthaler gaat flippen en de hele kooi op losse schroeven gaat zetten, B&A zijn kruitvaten met een licht ontvlambare lont, als zij echt gaan flippen is er geen houden meer aan, dan vallen er gewonden, weet je nog hoe vals en para Brian werd van alleen het Claire uitschelden?
Hoe intens geniepig en gemeen hij werd? Net een hyena die bloed heeft geroken, als ze hen rechtstreeks gaan aanpakken dan ontploft de boel voortijdig.
En dat is dan weer een beetje jammer, dat de FEBO hem gewoon boete op boete geeft en hem tegen de stroom in laat zwemmen, maar ja, zeg eerlijk Huub kan niet zo veel schade aanrichten.....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en dan vinden sommige mensen het raar als Huub zwaar gefrustreerd raakt en flipt midden in de nacht.
Streams weer op die paupers, ik ga maar even iets anders doen, kom later wel weer even snuffelen.
Wat denk je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen, is er al een confrontatie geweest?
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen, is er al een confrontatie geweest?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taal
Het programma begint zo sneu te worden, zodat het bijna lachwekkend wordt. Godver waarom confronteren ze die 2 nou niet met de info van Erikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taal
Ook Schrijver neemt de einddatum met een korreltje zout. "Wij houden gewoon vast aan de gedachte dat het spel pas stopt bij de laatst overgebleven miljonair."quote:
Troost je, ik ook!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:38 schreef avonne het volgende:
oke, ik ben officieel wanhopig.
Ik heb de streams weer aangezet en luister zowaar naar brian en amanda
Typische DGK verhaspeling weer. Nu van voor de voeten lopen en onder de voet lopen.quote:11:24 - "Skattie, die troepinie!"
Amanda barst in een hysterisch gegil uit als ze per ongeluk één van haar sieraden kapot maakt. “Kijk haar nou, ze wordt helemaal para”, staat Brian er grinnikend naast. Dan valt zijn oog ineens op de chaos aan de kant van het bed van zijn vriendinnetje. “Skattie, die troepinie! Dat is allemaal van je jaardag! Doe er iets aan, zoek het uit! En anders roep ik Palma!”, bromt de Antilliaan. “Ja, ik ben al bezig!”, roept Amanda snel. Ze wil Palma natuurlijk niet onder de voeten lopen. “Ik heb nóg een kast nodig. We maken gewoon van de Master Bedroom een inloop kast! Jaap stelt toch niets meer voor!”, oppert de Amsterdamse snugger. “En anders breiden we de Villa uit!”, fantaseert ze er op los. De Villa is ook niet bepaald riant, Amanda!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:38 schreef avonne het volgende:
oke, ik ben officieel wanhopig.
Ik heb de streams weer aangezet en luister zowaar naar brian en amanda
Is dat zo? ik heb dat gemistquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:44 schreef avonne het volgende:
Brian en Amanda zijn tevreden over vanochtend.
"Toen wij lachend boven kwamen, liep Huub meteen weg. Claire en Eric werden heel klein"
nee, Huub bleef nog ff zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat zo? ik heb dat gemist
B : Dat Gaby verhaal is een top succes geweest, echt waar.
Ik trek het ook niet langer dan een paar minuten, wat een verschrikkelijk pauperstel is het ook, wars van iedere vorm van zelfreflectie maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik MUTE nu, wat een stelletje eikels die 2, ze moeten zichzelf eens een spiegel gaan voorhouden. Dan zien ze dat wat ze nu zeggen, precies op zichzelf slaat.
Een paar dagen geleden zij Huub dat idd tegen Jaap en Claire. Maar ik heb toen niet gehoord bij welk bedrijf en wat voor baan. Raar dat Brian dat dan wel weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik weet nog wie er in charge was toen ik die boete kreeg, gelukkig is hij er niet meer. ( Stijn dus)
Geen wonder dat hij Huub een baan aangeboden heeft.
Ik begrijp dat Stijn Huub een baan heeft aangeboden, iets bij ID-TV.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
wat eenvertoning die brian en amanda met hun verhalen hoe goed ze wel niet zijn
Zelfs als ze zich in een enorm spiegelpaleis zouden bevinden, zouden ze die enorme balk in hun ogen nog missen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik MUTE nu, wat een stelletje eikels die 2, ze moeten zichzelf eens een spiegel gaan voorhouden. Dan zien ze dat wat ze nu zeggen, precies op zichzelf slaat.
Huub..huub..huub..huub..huubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef blomst het volgende:
Het word wat als De Goudenkooi afgelopen is en Brian en Amanda op elkaar zijn aangewezen, waar moeten ze het dan over hebben?
Dat en hoe ze nu weer de blauwe plekken van Amanda moeten verantwoorden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef Lobasca het volgende:
Huub..huub..huub..huub..huub
Nee, dat is het fenomeen dat de FEBO heet, alles om er voor te zorgen dat Brian niet para wordt en Amanda tevreden blijft, anders zijn er helemaal geen spelers meer, het is dan voor C,J en H, wel gezellig maar levert domweg geen beeldmateriaal op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zij Huub dat idd tegen Jaap en Claire. Maar ik heb toen niet gehoord bij welk bedrijf en wat voor baan. Raar dat Brian dat dan wel weet.
Die lui zitten zo in hun eigen gecreeerde wereldje dat het gewoon eng is. Die uitspraken van Brian passen daar dan ook goed in:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
wat eenvertoning die brian en amanda met hun verhalen hoe goed ze wel niet zijn
nee, het was ook Huub die daarover begon..... alleen later heeft Brian daar tshirts van laten maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef akveor het volgende:
IK heb gisteren de TV uitzending gezien (Top uitzending en sinds weken helemaal weer eens uitgekeken).
Ik zag Huub zeggen dat Luc wel eens de vader kon zijn. Nu neemt Brian daar alle credits voor. Heb ik iets gemist?
Dat Held Huub tegen zijn gevoel in gaat wat 'CL air E' betreft klopt wel. Ik kan ook niet geloven dat hij echt iets voelt voor dat die domme lege doosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:43 schreef petraa het volgende:
A: Wij zitten hier beter in ons vel dan de anderen.
B: Huub gaat heel erg tegen zijn gevoel in met het Claire gebeuren.
Dus Brian neemt dus weer credits die hem niet toekomen. Wat stond er op die shirts?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, het was ook Huub die daarover begon..... alleen later heeft Brian daar tshirts van laten maken.
nee, het gaat over de t-shirts die Brian, Huub en Jaap hebben gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
brian maakt een grapje dat hij de vader van brooke is
amanda vind dit niet zo leuk
Heeft CNN er al aandacht aan besteed?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef avonne het volgende:
Het onderwerp was hoe Nadia het trekt met de publiciteit.
een speen en duimen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
Bwian is er achter gekomen hoe hij aan zijn zsprjaak gjebrjek isz gjekjomen
ik ben de vader (dacht ik)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Brian neemt dus weer credits die hem niet toekomen. Wat stond er op die shirts?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
Bwian is er achter gekomen hoe hij aan zijn zsprjaak gjebrjek isz gjekjomen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoorde ik nu goed dat Amanda en Brian het niet eerlijk vinden dat Eric er is.Want nu heeft Huub een vriendje.En nu wil Amanda ook een vriendin.
Ze hebben Mikey alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoorde ik nu goed dat Amanda en Brian het niet eerlijk vinden dat Eric er is.Want nu heeft Huub een vriendje.En nu wil Amanda ook een vriendin.
Eigenlijk kan ik me daar wel in vinden... ex wannabees als gastspelers daar heb ik mijn bedenkingen ook bij. Het is niet voor niets dat ze ex speler zijn. Ik moet er bijv. niet aan denken dat die hoer van een Lieke weer de villa inkomt (en die kans is erg groot lijkt mij).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Shaken Baby Syndrom is heel hip!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:08 schreef Lobasca het volgende:
Dellie zal haar kind later nooit een speen geven, want dan gaan de tanden scheef staan, tegen het huilen verzint ze wel wat anders.... Tuurlijk!!!
aha vandaar dat de rat en del zo nerveus zijn!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
Weegt niet op tegen al die hulp die Brian en Amanda al hebben gehad.Alle gastspelers waren voor hun.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me daar wel in vinden... ex wannabees als gastspelers daar heb ik mijn bedenkingen ook bij. Het is niet voor niets dat ze ex speler zijn. Ik moet er bijv. niet aan denken dat die hoer van een Lieke weer de villa inkomt (en die kans is erg groot lijkt mij).
Klopt, en dat ze zich vandaag aan hun eigen afspraken houden is dan weer in opdracht van de Febo om Amanda en Brian te ontzien... snap dat dan, das toch logisch..... je moet nu gelijk in 1 keer alle TV momenten maken, zodat je dat strax niet meer kunt hoeft te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
Dat snap ik wel.... maar liever geen ex spelers... dat kan erg explosief worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen al die hulp die Brian en Amanda al hebben gehad.Alle gastspelers waren voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |