nee, Huub bleef nog ff zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Is dat zo? ik heb dat gemist
B : Dat Gaby verhaal is een top succes geweest, echt waar.
Ik trek het ook niet langer dan een paar minuten, wat een verschrikkelijk pauperstel is het ook, wars van iedere vorm van zelfreflectie maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik MUTE nu, wat een stelletje eikels die 2, ze moeten zichzelf eens een spiegel gaan voorhouden. Dan zien ze dat wat ze nu zeggen, precies op zichzelf slaat.
Een paar dagen geleden zij Huub dat idd tegen Jaap en Claire. Maar ik heb toen niet gehoord bij welk bedrijf en wat voor baan. Raar dat Brian dat dan wel weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
Brian: Ik weet nog wie er in charge was toen ik die boete kreeg, gelukkig is hij er niet meer. ( Stijn dus)
Geen wonder dat hij Huub een baan aangeboden heeft.
Ik begrijp dat Stijn Huub een baan heeft aangeboden, iets bij ID-TV.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
wat eenvertoning die brian en amanda met hun verhalen hoe goed ze wel niet zijn
Zelfs als ze zich in een enorm spiegelpaleis zouden bevinden, zouden ze die enorme balk in hun ogen nog missen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef petraa het volgende:
Ik MUTE nu, wat een stelletje eikels die 2, ze moeten zichzelf eens een spiegel gaan voorhouden. Dan zien ze dat wat ze nu zeggen, precies op zichzelf slaat.
Huub..huub..huub..huub..huubquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef blomst het volgende:
Het word wat als De Goudenkooi afgelopen is en Brian en Amanda op elkaar zijn aangewezen, waar moeten ze het dan over hebben?
Dat en hoe ze nu weer de blauwe plekken van Amanda moeten verantwoorden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:51 schreef Lobasca het volgende:
Huub..huub..huub..huub..huub
Nee, dat is het fenomeen dat de FEBO heet, alles om er voor te zorgen dat Brian niet para wordt en Amanda tevreden blijft, anders zijn er helemaal geen spelers meer, het is dan voor C,J en H, wel gezellig maar levert domweg geen beeldmateriaal op.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zij Huub dat idd tegen Jaap en Claire. Maar ik heb toen niet gehoord bij welk bedrijf en wat voor baan. Raar dat Brian dat dan wel weet.
Die lui zitten zo in hun eigen gecreeerde wereldje dat het gewoon eng is. Die uitspraken van Brian passen daar dan ook goed in:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef AnTjUh het volgende:
wat eenvertoning die brian en amanda met hun verhalen hoe goed ze wel niet zijn
nee, het was ook Huub die daarover begon..... alleen later heeft Brian daar tshirts van laten maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:58 schreef akveor het volgende:
IK heb gisteren de TV uitzending gezien (Top uitzending en sinds weken helemaal weer eens uitgekeken).
Ik zag Huub zeggen dat Luc wel eens de vader kon zijn. Nu neemt Brian daar alle credits voor. Heb ik iets gemist?
Dat Held Huub tegen zijn gevoel in gaat wat 'CL air E' betreft klopt wel. Ik kan ook niet geloven dat hij echt iets voelt voor dat die domme lege doosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:43 schreef petraa het volgende:
A: Wij zitten hier beter in ons vel dan de anderen.
B: Huub gaat heel erg tegen zijn gevoel in met het Claire gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |