Wat denk je?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen, is er al een confrontatie geweest?
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taalquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:30 schreef Lobasca het volgende:
Ik val net binnen, is er al een confrontatie geweest?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taal
Het programma begint zo sneu te worden, zodat het bijna lachwekkend wordt. Godver waarom confronteren ze die 2 nou niet met de info van Erikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ja, we waren al 3 COSsen verder, maar een modje heeft dat allemaal gedelete wegens vuige opruiende taal
Ook Schrijver neemt de einddatum met een korreltje zout. "Wij houden gewoon vast aan de gedachte dat het spel pas stopt bij de laatst overgebleven miljonair."quote:
Troost je, ik ook!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:38 schreef avonne het volgende:
oke, ik ben officieel wanhopig.
Ik heb de streams weer aangezet en luister zowaar naar brian en amanda
Typische DGK verhaspeling weer. Nu van voor de voeten lopen en onder de voet lopen.quote:11:24 - "Skattie, die troepinie!"
Amanda barst in een hysterisch gegil uit als ze per ongeluk één van haar sieraden kapot maakt. “Kijk haar nou, ze wordt helemaal para”, staat Brian er grinnikend naast. Dan valt zijn oog ineens op de chaos aan de kant van het bed van zijn vriendinnetje. “Skattie, die troepinie! Dat is allemaal van je jaardag! Doe er iets aan, zoek het uit! En anders roep ik Palma!”, bromt de Antilliaan. “Ja, ik ben al bezig!”, roept Amanda snel. Ze wil Palma natuurlijk niet onder de voeten lopen. “Ik heb nóg een kast nodig. We maken gewoon van de Master Bedroom een inloop kast! Jaap stelt toch niets meer voor!”, oppert de Amsterdamse snugger. “En anders breiden we de Villa uit!”, fantaseert ze er op los. De Villa is ook niet bepaald riant, Amanda!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:38 schreef avonne het volgende:
oke, ik ben officieel wanhopig.
Ik heb de streams weer aangezet en luister zowaar naar brian en amanda
Is dat zo? ik heb dat gemistquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:44 schreef avonne het volgende:
Brian en Amanda zijn tevreden over vanochtend.
"Toen wij lachend boven kwamen, liep Huub meteen weg. Claire en Eric werden heel klein"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |