Dus Brian neemt dus weer credits die hem niet toekomen. Wat stond er op die shirts?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:59 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, het was ook Huub die daarover begon..... alleen later heeft Brian daar tshirts van laten maken.
nee, het gaat over de t-shirts die Brian, Huub en Jaap hebben gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:55 schreef AnTjUh het volgende:
brian maakt een grapje dat hij de vader van brooke is
amanda vind dit niet zo leuk
Heeft CNN er al aandacht aan besteed?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef avonne het volgende:
Het onderwerp was hoe Nadia het trekt met de publiciteit.
een speen en duimen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
Bwian is er achter gekomen hoe hij aan zijn zsprjaak gjebrjek isz gjekjomen
ik ben de vader (dacht ik)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Brian neemt dus weer credits die hem niet toekomen. Wat stond er op die shirts?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:03 schreef Borga het volgende:
Bwian is er achter gekomen hoe hij aan zijn zsprjaak gjebrjek isz gjekjomen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoorde ik nu goed dat Amanda en Brian het niet eerlijk vinden dat Eric er is.Want nu heeft Huub een vriendje.En nu wil Amanda ook een vriendin.
Ze hebben Mikey alquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Hoorde ik nu goed dat Amanda en Brian het niet eerlijk vinden dat Eric er is.Want nu heeft Huub een vriendje.En nu wil Amanda ook een vriendin.
Eigenlijk kan ik me daar wel in vinden... ex wannabees als gastspelers daar heb ik mijn bedenkingen ook bij. Het is niet voor niets dat ze ex speler zijn. Ik moet er bijv. niet aan denken dat die hoer van een Lieke weer de villa inkomt (en die kans is erg groot lijkt mij).quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:07 schreef rooie3 het volgende:
Shaken Baby Syndrom is heel hip!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:08 schreef Lobasca het volgende:
Dellie zal haar kind later nooit een speen geven, want dan gaan de tanden scheef staan, tegen het huilen verzint ze wel wat anders.... Tuurlijk!!!
aha vandaar dat de rat en del zo nerveus zijn!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
Weegt niet op tegen al die hulp die Brian en Amanda al hebben gehad.Alle gastspelers waren voor hun.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik me daar wel in vinden... ex wannabees als gastspelers daar heb ik mijn bedenkingen ook bij. Het is niet voor niets dat ze ex speler zijn. Ik moet er bijv. niet aan denken dat die hoer van een Lieke weer de villa inkomt (en die kans is erg groot lijkt mij).
Klopt, en dat ze zich vandaag aan hun eigen afspraken houden is dan weer in opdracht van de Febo om Amanda en Brian te ontzien... snap dat dan, das toch logisch..... je moet nu gelijk in 1 keer alle TV momenten maken, zodat je dat strax niet meer kunt hoeft te doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:10 schreef Borga het volgende:
JECH hadden gisteren afgesproken om voorlopig niets met de info te doen om Bwian en Amanda daarmee nog nerveuzer te maken
Dat snap ik wel.... maar liever geen ex spelers... dat kan erg explosief worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen al die hulp die Brian en Amanda al hebben gehad.Alle gastspelers waren voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |