Bedanktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:28 schreef schatje het volgende:
Klonen zijn weg. Verder wordt er werk van gemaakt.
Heb jij enig idee waarom de kwaliteit van de caps zo wisselend is ? Ik heb daar ook last van.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan nog een paar leuke CAPs, kwaliteit is niet helemaal geweldig, sorry.
Ik heb het idee, dat de resolutie van de stream-beelden soms wisselt .....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[i]Heb jij enig idee waarom de kwaliteit van de caps zo wisselend is ? Ik heb daar ook last van.
Bedankt maar weer ....... Maar jullie weten toch al wie het is, oude bekende, goed ingeburgerd op FOK, bekend met velen van jullie .....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:28 schreef schatje het volgende:
Klonen zijn weg. Verder wordt er werk van gemaakt.
Mijn gok is dat lichtsterkte en instellingen van de camera's (gevoeligheid) een grote rol spelen. De resolutie wisselt bijna nooit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb het idee, dat de resolutie van de stream-beelden soms wisselt .....
Ik weet niet van wie het kloon is. Alleen de Admin's/FA's weten dat en die zijn er mee bezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedankt maar weer ....... Maar jullie weten toch al wie het is, oude bekende, goed ingeburgerd op FOK, bekend met velen van jullie .....
Okay, jij bent de expertquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gok is dat lichtsterkte en instellingen van de camera's (gevoeligheid) een grote rol spelen. De resolutie wisselt bijna nooit.
Tnx Schatjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie het kloon is. Alleen de Admin's/FA's weten dat en die zijn er mee bezig.
Maar het opmerkelijke is wel, dat ze zich hebben omgekleed VOORDAT ze hebben gesproken met Toy 'Rus. Amanda tuigt zich op in vol ornaad, de Toys zitten te wachten tot ze klaar is. En dan wordt Brian erbij geroepen in z'n clownspak !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, jij bent de expert![]()
Brian en Amanda wisten allebei wel degelijk van het vertrek van de nitwits, zij hebben
zich er nog speciaal voor omgekleed.
Japio zou zeggen : "A-cupje, of een hele kleine B"quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:39 schreef avonne het volgende:
who the fuck is dat
[ afbeelding ]
oke, zwaar off topic
Dit zijn dus die momenten, waarover Huub sprak. Heel makkelijk om hier een spelverhaal van drie dagen in het Antilliaans door te vertellen ........ De REDACTIE weet dat donders goed !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
Zie hoe Danielle liefdevol aan de borst wordt gedrukt.
(ik zeg: 2 adoptiedochters erbij)
[ afbeelding ]
Die borsten van mama Netty...ordiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
[ afbeelding ]
welnee.... saxiej...!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:52 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Die borsten van mama Netty...ordi
Een goed verstaander heeft maar een half woordenboek fotoboek nodig ......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:51 schreef avonne het volgende:
.....
de foto ertussen is discreet weggelaten, uiteraard
Amanda had het erover dat haar 'beste vriendin' (naam alweer vergeten) op het gala aanwezig was. Nou hebben we al heel veel 'beste vriendinnen' gezien, veelal verschenen ze maar eenmalig ........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:56 schreef avonne het volgende:
[..]
welnee.... saxiej...!
maar wie is die onmodieuze travo bij Amanda
Heeft saxxy Nettie nou die bodystocking van Amanda aan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
[ afbeelding ]
Ja, inclusief de bijbehorende tieten ......... Een 55+ vel met 19+ tietenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Heeft saxxy Nettie nou die bodystocking van Amanda aan?
Wie is die enge vrouw links naast Tiety, en aan wie doet ze me denken?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
De ganse familie Kubatz
[ afbeelding ]
Alleen je nick zegt al dat je op brainless niveau denkt.Te triest dat zulke mensen vrij rondlopen in Nederlandquote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:59 schreef HuubmoetDOOD. het volgende:
[..]
EEn stukje proza VOL met suggestieve bullshit!
Maarja dat zijn we al 1,4 jaar gewend van die gebrainspoelde Huubluverrsss!
ooooooooh wat errugquote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit zijn dus die momenten, waarover Huub sprak. Heel makkelijk om hier een spelverhaal van drie dagen in het Antilliaans door te vertellen ........ De REDACTIE weet dat donders goed !
Je vergist je een beetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:35 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ooooooooh wat errug
of zijn we al weer vergeten dat huub heel boos werd nadat lieke vertelde dat hij z'n vader wel eens offcam zag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |