Hoop niet dat ze Brian z'n mobieltje vinden...dan kan ik hem niet meer de laatste spelinfo sms'en.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:02 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat de loodgieter bezig is met de verstopte toiletten.
quote:
Grapjas, en dat op de vroege morgen, je hebt er zin an.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:06 schreef T-lex het volgende:
Hoop niet dat ze Brian z'n mobieltje vinden...dan kan ik hem niet meer de laatste spelinfo sms'en.
Gisteravond ook een streamlock met Brian, Amanda en Mikey in huis. Toen Eric net thuis was. Ze zijn vast bang voor allerlei spelinfo. Ze willen Eric weg hebben omdat die Russen en Selene weg zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar Brian gaat, gaat een streamlock?
Goedemorgen.
Verbaast mij niets, hij was vannacht (samen met Amanda) ook geruime tijd nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar Brian gaat, gaat een streamlock?
Goedemorgen.
Ik heb het gezien en kreeg het er koud van. Wat een engerd is het ook, die rat is echt levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:
Voor mensen die het gemist, zie hier Brian en Amanda hoe vuil ze zijn:
Deze bedreigingen vinden ze dus normaal daar bij de redactie
En dat domme wijf van 'm maar meekirren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gezien en kreeg het er koud van. Wat een engerd is het ook, die rat is echt levensgevaarlijk.
Goedemorgen! dat die brian engnek nog gewoon losloopt is mij toch een raadsel. Een wandelende tijdbom lijkt mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:
Voor mensen die het gemist, zie hier Brian en Amanda hoe vuil ze zijn:
Deze bedreigingen vinden ze dus normaal daar bij de redactie
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is? En wat draagt ze voor armbandjes....anti-violence?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:27 schreef Copycat het volgende:
En dat domme wijf van 'm maar meekirren.
Volgens mij hebben ze gewoon een offstream wip afgedeald.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, hij was vannacht (samen met Amanda) ook geruime tijd niet
in beeld, nadat hij zich had beklaagd over de spel-info die binnenkwam ......
Wat een walgelijk stelletje, en dan dat uitspreken van: als ik snap dan is het hier (dkg) ook klaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Goedemorgen! dat die brian engnek nog gewoon losloopt is mij toch een raadsel. Een wandelende tijdbom lijkt mij
Het lijkt wel een Britney, maar dan anders.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is?
[ afbeelding ]
Aan dat ordinaire, volgeplamuurde hoofd en die Albert Cuyp uitdossing te zien zal het wel een van de medewerkers zijn die Amanda en Brian op handen dragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is?
[ afbeelding ]
Een soort van "favorietje" zeg maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:33 schreef Copycat het volgende:
Aan dat ordinaire, volgeplamuurde hoofd en die Albert Cuyp uitdossing te zien zal het wel een van de medewerkers zijn die Amanda en Brian op handen dragen.
Mooi, aktie in die toko, ik ben er klaar voor .........quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef Varen het volgende:
Palma is er
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:34 schreef schatje het volgende:
Palma over de Russen: "Grote mond, maar 3 x niets, dat zeg ik het nog aardig".
Vertelquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |