Dat ze samen een optreden hebben is een argument?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef schatje het volgende:
Brian en Amnda trots op hun volgeboekte agenda, 7 maart hebben ze samen een optreden. Dat argument moeten ze gebruiken.
tegen Lieke ging huub toch ook steeds naar haar toe om de confrontatie te zoeken, dus waarom doet ie dat nu niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:47 schreef tutjehola het volgende:
Wanneer komen die Kubatzen nou eens aan het ontbijt, ik wil de confrontatie, en snel een beetje graag
Huh...! ik heb 90% van die 2 uur van Cora gehoord, en ik heb niet één dingetje over het spel gehoord. He-le-maal niks!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
is dat niet die trafo Mayday, maar dan niet helemaal opgemaakt.
http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.
Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Alsof Amanda die ordinaire slabek kan houden als Huub het er fijntjes inwrijft.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamamanda niet is geweest op haar jaardag.
we blijven geloven in sprookjes dat de bad guys een keer aangepakt wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uuh wat is er met brian en amanda dan waar jullie allemaal zo op zitten te wachten
Brian bedoelt wrs dat hij het er lekker kan inwrijven bij Huub omdat Huub niet meer mag optreden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef Copycat het volgende:
Dat ze samen een optreden hebben is een argument?
Hoe weten ze dat nou weer!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:49 schreef schatje het volgende:
Amanda en Brian spreken af niet in te gaan als ze beginnen dat Mamanda niet is geweest op haar jaardag.
Ik hoop dat het gewoon is verteld of dat hij kleine stukjes heeft mogen zien, dan gaat hij zelf de rest invullen, dat maakt het voor hem alleen maar erger.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Juist ja, Brian weet dat H/C en E op de hoogte zijn van Mamanda, ze hebben idd zitten streamen gisteravond anders kan hij dat nooit weten of de FEBO heeft het verteld.
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:52 schreef tutjehola het volgende:
Brian is in ieder geval duidelijk niet op zijn gemak, dat alleen is al leuk
Voorlopg hoor ik nog niks en loopt Huub naar beneden. Mogen Eric en Huub niks zeggen van de FEBO????quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:54 schreef kahaarin het volgende:
Ik hoop dat het gewoon is verteld of dat hij kleine stukjes heeft mogen zien, dan gaat hij zelf de rest invullen, dat maakt het voor hem alleen maar erger.
yup das echt t leukstequote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.
Aha, dat verklaart waarom Huub nu niks zegt, thanx.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
Eric gaf als tip aan Huub, Claire en Jaap dat ze die gegeven munitie door hem niet meteen moeten gebruiken, maar dat ze Brian en Amanda moeten laten zweten van de zenuwen.
nah, dat vind ik niksquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar er zijn meer mogelijkheden, kleine steken onder water tijdens het voorbijlopen, een losse opmerking als ze zelf ergens over beginnen, het is wel duidelijk dat rechtstreeks confronteren niet mag, nou dan maar via een omweg, de caps van vannacht vond ik leuk, Huub weer eens een keer lachend en actief ondanks het late tijdstip.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voorlopg hoor ik nog niks en loopt Huub naar beneden. Mogen Eric en Huub niks zeggen van de FEBO????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |