Niet gehoord en heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoorde je ook wat ze daarna zei .....
Niet zo heel schokkend hoor ..... ze zei : Tegengas, ik houd er van .....quote:
Da;s weer een vent toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs die ene hersencel is aangetast. Over amoebe gesproken, ik ben toch zo benieuwd wie dit is? En wat draagt ze voor armbandjes....anti-violence?![]()
[ afbeelding ]
Mogguh, ik heb geen idee wat het is, het lijkt idd een travo.quote:
Om dat te beseffen moet je dieper na kunnen denken. En dat kan Amanda niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef grazygirl het volgende:
kan amanda wel zo trotst zitten te wezen dat rat huub met 1 klap zou doden, en brian ook maar wat dan?? dan zit je zonder ratje amanda en dan ????
Hoe?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nou Brian .. kom er is uit maak Huub is lekker gek
Jaja nounou verschrikkelijk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Er hoeven nu geen honden meer uitgelaten te worden in de paardenbak.
http://www.clipser.com/watch_video/102195&mvpageno=1
Tien tegen één dat B en A gisteren hebben zitten streamen in het hokje. Volgens FOKkers waren ze heel lang off stream nadat Eric gisteren binnenkwam dus weten zij nu ook alles.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
is dat niet die trafo Mayday, maar dan niet helemaal opgemaakt.
http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.
Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Mooi filmpje, bedankt. En die kut-zwerver is helemaal super-triest, opzouten met diequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/102289&mvpageno=1 Deze is leuk! Erik komt van buiten met allemaal info, Cora zit hier 2 uur allemaal info te geven. en de rest is haast niet te horen voor mij.
Brian Brian Brian, hoeveel uitstapjes hebben Amanda en jij waar info naar binnenkomt.
Ik denk dat als A&B gisteren hebben zitten streamen in het hokje ze niets nieuws hebben gehoord. Erik heeft verteld over de wedstrijd en over mamanda en over Mike.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tien tegen één dat B en A gisteren hebben zitten streamen in het hokje. Volgens FOKkers waren ze heel lang off stream nadat Eric gisteren binnenkwam dus weten zij nu ook alles.
Dat is MayDay toch niet?
Nee, dan is het programma over....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:57 schreef grazygirl het volgende:
kan amanda wel zo trotst zitten te wezen dat rat huub met 1 klap zou doden, en brian ook maar wat dan?? dan zit je zonder ratje amanda en dan ????
Iemand die die sport bedrijft kan dat ja....achter één zo'n trap zit zoveel kracht dat je daar iemand echt mee naar de andere wereld kan helpen...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:24 schreef schatje het volgende:
Voor mensen die het gemist, zie hier Brian en Amanda hoe vuil ze zijn:
Deze bedreigingen vinden ze dus normaal daar bij de redactie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |